Zdravím, mám v plánu provést menší opravu nosného plechu na práhu vozidla - vyříznout deformovaný kus a CO2 svářečkou připojit nový vytvarovaný kus .. atd.
Dotaz spočívá v tom, jak ochránit elektroniku vozidla proti případnému poškození přepětím.
Jste toho názoru, že postačí odpojení kostry od akumulátoru ?? a připojit - pol svařovacího napětí co nejblíže sváru nebo se musí použít ještě nějaké jiné opatření ????
Svařování - opravy karoserie
Moderátor: Moderators General
- analytic
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Svařování - opravy karoserie
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Re: Svařování - opravy karoserie
Všude se píše, že při svařování se má odpojit baterie a alternátor. Na čemkoliv, kde jsem co svařoval, tak bylo zapojeno všechno. Baterka dělá "tlumivku" při proudových rázech v oblouku. A vyber si, co je správně.
Grand SCENIC II 1,5dCI 74kw 3.7.2020 eutanazie
Grand SCENIC III 1,5 DCI 81kw
http://grandscenic.forumn.net/
Grand SCENIC III 1,5 DCI 81kw
http://grandscenic.forumn.net/
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Svařování - opravy karoserie
Pokud to chceš ochránit, tak odpoj baterku a vyzkratuj + pól na kostru, aby vše mělo stejný potenciál.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- analytic
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svařování - opravy karoserie
Šamša - Ano, to je asi maximalistický řešení, líp to nejde ..... O víkendu jdu na věc.
Dík
Dík
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů