1.9 Dci 88Kw - Po opravě netáhne

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Sroty
Junior member
Příspěvky: 161
Registrován: ned říj 15, 2017 20:36
Bydliště: Praha

1.9 Dci 88Kw - Po opravě netáhne

Příspěvek od Sroty » úte bře 06, 2018 08:39

Ahoj všem a zároveň vás prosím o cenné rady. Už nějaký ten pátek mám Megana 1.9 Dci 88Kw, najeto 180tis KM. Před cca 3000 Km odešlo turbo, nechal jsem dát nové + opravy s tím spojené. auto chvíli jezdilo. Pak se ukázalo, že je v háji řemenice, nechal jsem tedy včetně řemenice + napínací kladky udělat i rozvody. Auto jezdilo jak vyměněné. A to přesně týden. Pak najednou táhnout přestalo. Než zabere turbo je to líná mrcha a ani potom to není žádná sláva. Na volnoběh jde do otáček dobře. Začal jsem to tedy řešit a všiml jsem si, že kolem té spodní hadice co vede do turba je mraky oleje. Hadice a blok celý oblitý včetně nějakého čidla. A auto za 3tis km sežralo přesně 3 litry oleje. No a jelikož masivní úbytek oleje byl nejspíš jednou z příčin smrti původního turba, ihned jsem se doplazil do servisu a auto tam nechal s tím, že zřejmě smrt turba byl jenom následek něčeho jiného. Včera mi volali, že turbo je prý v pořádku, ale auto netáhne. Takže změří tlaky na válcích a od toho se odpíchneme.
Další věc, kterou jsem zaznamenal, a která není dobře je, že auto cca po minutě od startu, když běží na volnoběh začne dýmit. Bíle, ale klidně i v osmi stupních. Žádný zápach spáleného oleje jsem necítil, ale dobře to rozhodně není. Ten olej se někam ztratil a nikdo mi nedokáže říct kam.
Vaše názory, jak pokračovat? Protože, co těm servisákům neřeknu, to neudělají. Když budou tlaky špatné, tak hlavu dolů a budou to nejspíš kroužky? A když budou OK, tak po čem jít?
P.S.: Předpokládám, že menší díra ve vlnovci (nejspíš tam) nemůže mít na ztrátu výkonu takový vliv. Domnívám se, že tam je díra kvůli tomu, že když mi auto v mrazech uplynulých dní ráno kouřilo, šel dým zpod dveří řidiče.
Děkuji za vaše rady.
Renault Megane IV GC 1.3 TCE 140 Intens EDC 2019 - větší a rychlejší auto do rodiny
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí

Drenty
Junior member
Příspěvky: 151
Registrován: sob zář 14, 2013 13:16
Bydliště: Brno

Re: 1.9 Dci 88Kw - Po opravě netáhne

Příspěvek od Drenty » stř bře 07, 2018 19:33

Zdarec, četl jsem tvoje nedávno založené starší téma, kde jsem ti i odpovídal. Díval sem se na tebou poslední fotku jak je zadní část motoru od oleje. Když kouknu na to turbo, které zmiňuješ že je nové tak to nové ani náhodou není, max. tak repas a to ještě nějakej levnej nebo odfláklej. To staré turbo ti ukázali jak vypadalo nebo jenom řekli, že to má zasebou? Mimo to, při výměně turba je povinnost vyměnit olej, olej. filtr a vzduchovej filtr, a jestliže byla vrtulka na turbu rozsekaná tak nejlépe i vytáhnout všechny vzduchové hadice, intercooler a vyčistit, ale to by se mělo dělat i kdyby byla v pořádku. Jestli že tohle někdo nedělá a dá tam jenom nové turbo tak se taky může stát že odejde za chvíli znovu. Chcát to tam může z mnoha důvodů, turbo k.o (jestli ti ho vůbec vyměnili, nebo jenom rozebrali vyčistily a vrátily zpátky bůh ví). Odvzdušnění motoru, které vede do sání měla by tam být někde po cestě membrána, která když je protržená háže to olej do sání (ta hadice která vede vrchem od předu motoru, přes motor do zadu, dále se napojuje na hadici od filtrboxu do turba. Nádržka na vodu je čistá nebo černá od oleje? Nebo také ty kruhy nebo těsnění ventilů.
Renault Megane III Grandtour 2.0 dci 118 kW GT
Renault Megane II Grandtour 2.0 dCi 110 kW
Renault Megane II Grandtour 1.9 dCi 88 kW
Renault Megane II Grandtour 1.6 16V 83 kW
Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 88 kW

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: 1.9 Dci 88Kw - Po opravě netáhne

Příspěvek od Šamša » čtv bře 08, 2018 00:42

Nechápu proč se musí zakládat nové téma kde se probírá furt to samý??? Jinak Drenty má pravdu, že to turbo na fotce měl před lety možná naposled v ruce nějaký frantík ve fabrice, když ho montoval na motor.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Sroty
Junior member
Příspěvky: 161
Registrován: ned říj 15, 2017 20:36
Bydliště: Praha

Re: 1.9 Dci 88Kw - Po opravě netáhne

Příspěvek od Sroty » pát bře 09, 2018 11:49

Ahoj, díky za odpovědi. Turbo na obrázku není moje, jen nalezené někde na googlu. Když jsem zakládal téma, bylo auto už v servisu. Na firmu, kde dělají repasy jsem dostal tip přímo od mého mechanika, který má s nimi dobré zkušenosti a já nemám důvod mu nevěřit. Staré turbo jsem viděl, držel jsem ho v ruce - lopatky byly spálené, k deformaci nedošlo. Bylo to prý vlivem nedostatku oleje a dálničního sprintu. Turbo za sebou mělo 180tis. Km. Nicméně po opravě turba a rozvodů auto fakt znatelně lépe táhlo, ale teď prostě nejede a znovu vyhazuje olej. Jak přes to turbo, tak do sání. Od oleje byla celá zadní část motoru za turbem a také kolem chcípací klapky. Nádobka na vodu byla čistá. Stále čekám na ty výsledky komprese a vstřikovačů.
Renault Megane IV GC 1.3 TCE 140 Intens EDC 2019 - větší a rychlejší auto do rodiny
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí

Drenty
Junior member
Příspěvky: 151
Registrován: sob zář 14, 2013 13:16
Bydliště: Brno

Re: 1.9 Dci 88Kw - Po opravě netáhne

Příspěvek od Drenty » pát bře 09, 2018 19:22

Změřit tlaky je otázka 20 minut. Jestli jsou tlaky v pořádku, zadek motoru bych celej umyl, vyhodil hadice od turba a nechal na volnoběh brblat a pozoroval odkud se olej bere. Ale uvidíš co ti řekne :)
Renault Megane III Grandtour 2.0 dci 118 kW GT
Renault Megane II Grandtour 2.0 dCi 110 kW
Renault Megane II Grandtour 1.9 dCi 88 kW
Renault Megane II Grandtour 1.6 16V 83 kW
Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 88 kW

Uživatelský avatar
Sroty
Junior member
Příspěvky: 161
Registrován: ned říj 15, 2017 20:36
Bydliště: Praha

Re: 1.9 Dci 88Kw - Po opravě netáhne

Příspěvek od Sroty » pát bře 09, 2018 21:36

Takže opět odešlo turbo. Prý vadný repas. Mně se to ale nějak nezdá. Dá se nějak zkontrolovat, zda není ucpané odvětrávání klikové skříně? Jen nápad, nejsem mechanik. Tenhle servis jsem dostal doporučení, ale zatím to vypadá, že jsou to jen měniči dílů a diagnostikovat umí velké kulové.
Renault Megane IV GC 1.3 TCE 140 Intens EDC 2019 - větší a rychlejší auto do rodiny
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí

Drenty
Junior member
Příspěvky: 151
Registrován: sob zář 14, 2013 13:16
Bydliště: Brno

Re: 1.9 Dci 88Kw - Po opravě netáhne

Příspěvek od Drenty » sob bře 10, 2018 13:28

Nejlepsi vytahnout a vycistit, je hned vedle merky na olej, vede z toho ta hadicka pres motor do zadu. Stat se to samozrejme muze ale je to mala pravdepodobnost. Turbo na repasu odzkousi nez ti ho daji do auta. Podle me ti tam dal turbo a tim to haslo, menil ti u toho turba i olej a filtr? Menici dilu jsou snad vsude, hlavne jim to dej jako reklamaci, nedal bych jim ani korunu.
Renault Megane III Grandtour 2.0 dci 118 kW GT
Renault Megane II Grandtour 2.0 dCi 110 kW
Renault Megane II Grandtour 1.9 dCi 88 kW
Renault Megane II Grandtour 1.6 16V 83 kW
Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 88 kW

Uživatelský avatar
Sroty
Junior member
Příspěvky: 161
Registrován: ned říj 15, 2017 20:36
Bydliště: Praha

Re: 1.9 Dci 88Kw - Po opravě netáhne

Příspěvek od Sroty » sob bře 10, 2018 17:30

Ano, olej i filtr měnil, vyčistil celé sání a intercooler. Auto jezdilo dobře. Začlo se srát až poté výměně rozvodů.
Renault Megane IV GC 1.3 TCE 140 Intens EDC 2019 - větší a rychlejší auto do rodiny
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: 1.9 Dci 88Kw - Po opravě netáhne

Příspěvek od EfineSS » sob bře 10, 2018 17:54

Netlakuje motor? Není ucpaný odvětrání?
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Uživatelský avatar
Sroty
Junior member
Příspěvky: 161
Registrován: ned říj 15, 2017 20:36
Bydliště: Praha

Re: 1.9 Dci 88Kw - Po opravě netáhne

Příspěvek od Sroty » ned bře 11, 2018 10:03

To právě byla první věc, kterou jsem mechanikovi říkal ať prověří. Dneska tam jedu zjistit nějaké info, tak dám pak vědět.
Renault Megane IV GC 1.3 TCE 140 Intens EDC 2019 - větší a rychlejší auto do rodiny
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí

Uživatelský avatar
Sroty
Junior member
Příspěvky: 161
Registrován: ned říj 15, 2017 20:36
Bydliště: Praha

Re: 1.9 Dci 88Kw - Po opravě netáhne

Příspěvek od Sroty » pon bře 12, 2018 09:11

Odvětrání je v pohodě. Napadlo mě ještě vadné čidlo tlaku oleje? Že by dávalo nesmysly a říkalo tím čerpadlu "tlač víc", i když by nebylo třeba ? Čerpadlo samotné je v pořádku a tlak také. Jinak už vážně nevím. Chci mít jistotu, že když dám nové turbo, tak mi za chvíli zase neodejde.
Renault Megane IV GC 1.3 TCE 140 Intens EDC 2019 - větší a rychlejší auto do rodiny
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí

Drenty
Junior member
Příspěvky: 151
Registrován: sob zář 14, 2013 13:16
Bydliště: Brno

Re: 1.9 Dci 88Kw - Po opravě netáhne

Příspěvek od Drenty » pon bře 12, 2018 19:38

Čidlo jenom hlídá tlak, čerpadlo tlačí pořád stejně, je poháněný řetězem od kliky. Může být v trubkách na mazání oleje a odvod oleje z turba bordel nebo usazeniny, ještě bych je zkusil vyčistit.
Renault Megane III Grandtour 2.0 dci 118 kW GT
Renault Megane II Grandtour 2.0 dCi 110 kW
Renault Megane II Grandtour 1.9 dCi 88 kW
Renault Megane II Grandtour 1.6 16V 83 kW
Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 88 kW

Uživatelský avatar
Sroty
Junior member
Příspěvky: 161
Registrován: ned říj 15, 2017 20:36
Bydliště: Praha

Re: 1.9 Dci 88Kw - Po opravě netáhne

Příspěvek od Sroty » úte bře 13, 2018 18:40

Turbo jsem dal na reklamaci - zítra bych měl znát verdikt. Neznáte prosím v Praze nebo okolí někoho, kdo odvede při výměně pořádnou práci, nějakého motoráře, co nic nezanedbá a auto bude jezdit a já nebudu řešit vytékající olej ? Protože tihle měniči dílů to je hrůza. Díky.
Renault Megane IV GC 1.3 TCE 140 Intens EDC 2019 - větší a rychlejší auto do rodiny
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí

Drenty
Junior member
Příspěvky: 151
Registrován: sob zář 14, 2013 13:16
Bydliště: Brno

Re: 1.9 Dci 88Kw - Po opravě netáhne

Příspěvek od Drenty » stř bře 14, 2018 17:24

Zkus pročíst tady na fóru sekci: Servisy a partneři klubu, určitě někoho najdeš :)
Renault Megane III Grandtour 2.0 dci 118 kW GT
Renault Megane II Grandtour 2.0 dCi 110 kW
Renault Megane II Grandtour 1.9 dCi 88 kW
Renault Megane II Grandtour 1.6 16V 83 kW
Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 88 kW

Uživatelský avatar
Sroty
Junior member
Příspěvky: 161
Registrován: ned říj 15, 2017 20:36
Bydliště: Praha

Re: 1.9 Dci 88Kw - Po opravě netáhne

Příspěvek od Sroty » čtv bře 15, 2018 14:05

Na turbo byla uznána reklamace. Nechám tedy namontovat jiné a pokud bych to chtěl vzít skutečně z gruntu, co všechno musím vyměnit při montáži jiného turba?
Renault Megane IV GC 1.3 TCE 140 Intens EDC 2019 - větší a rychlejší auto do rodiny
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: 1.9 Dci 88Kw - Po opravě netáhne

Příspěvek od Šamša » čtv bře 15, 2018 22:27

Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Sroty
Junior member
Příspěvky: 161
Registrován: ned říj 15, 2017 20:36
Bydliště: Praha

Re: 1.9 Dci 88Kw - Po opravě netáhne

Příspěvek od Sroty » čtv bře 29, 2018 15:02

Opět zdravím. Nové turbo je na místě - a auto je horší než před tím. Problém bude asi jinde. Autu se vůbec nechce do otáček, a to ani na volnoběhu. Nastartuji, sešlápnu plyn až na podlahu a otáčky se hrozně neochotně a líně šplhají nahoru a někde na hranici 2500 se zastaví - za studena. Za tepla se už dostanou ke 4000. Jízda je peklo. Auto se sotva rozjede, na rovině sice rychlost udrží, ale skoro vůbec nereaguje na plyn. Jakmile se zahřeje a otáčky se dostanou kolem 2800 najednou se zapne turbo a auto vystřelí kupředu jako splašené. Je nebezpečné s tím jezdit. Jakmile zastavím v kopci, už se nerozjedu. Z výfuku jde černý kouř. Diagnostika je čistá. Prosím pomoct, jinak ho už asi nechám sešrotovat.
Renault Megane IV GC 1.3 TCE 140 Intens EDC 2019 - větší a rychlejší auto do rodiny
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: 1.9 Dci 88Kw - Po opravě netáhne

Příspěvek od Šamša » čtv bře 29, 2018 22:05

Turbo s neseřízeným westgate.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Sroty
Junior member
Příspěvky: 161
Registrován: ned říj 15, 2017 20:36
Bydliště: Praha

Re: 1.9 Dci 88Kw - Po opravě netáhne

Příspěvek od Sroty » čtv bře 29, 2018 23:02

Co obnáší seřízení westgate? Zvládnu to v domácích podmínkách?
Renault Megane IV GC 1.3 TCE 140 Intens EDC 2019 - větší a rychlejší auto do rodiny
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí

Bubo13
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: úte bře 27, 2018 08:39

Re: 1.9 Dci 88Kw - Po opravě netáhne

Příspěvek od Bubo13 » ned dub 01, 2018 09:49

Ja mam ten isty problem a westgat je vporiadku nastaveny

Uživatelský avatar
Sroty
Junior member
Příspěvky: 161
Registrován: ned říj 15, 2017 20:36
Bydliště: Praha

Re: 1.9 Dci 88Kw - Po opravě netáhne

Příspěvek od Sroty » pon dub 09, 2018 19:18

Tak jsem se i přesto, že kupuji nový vůz (a starého megana dávám protiúčtem) rozhodl přijít celé věci na kloub, protože nemám rád nedořešené věci. S obrovskou pomocí mých přátel - rodiny meganistů (6 meganů II v rodině) z Milovic začaly na povrch vyplouvat opravdu zajímavé věci. Poslední info cca 3 týdny zpět od mechanika, který auto spravoval, bylo: "Nevím co s tím je. Všechno jsem vyčistil, ale nejede to."
Auto jsem si tedy přivezl domů a po urputné cestě z Prahy do Milovic, kde ho pod ruku dostali moji přátelé, se dobrali zhruba tohoto:

Pan mechanik údajně vyčistil EGR ventil. Zřejmě přehlédl 5 cm karbonu, přes který se ventil ani pořádně nezavíral:
Obrázek

Pana mechanika jsem 2x upozorňoval na to, ať zkonzroluje odvětrání klikové skříně. Zřejmě ani nevěděl, kde ho hledat - karbon se musel dolů dostávat vrtačkou. Odvětráním nešel prostrčit ani drát.
Obrázek

Pán mechanik také údajně měřil vstřikovače a dával na ně nové kroužky. Prý dávají naftu v pohodě. Asi měřil vstřiky na úplně jiném autě.
Obrázek

Další věci, které byly na autě špatně - o 120 stupňů špatně nastavené palivové čerpadlo. Na celém motoru dolámané konektory - do jednoho! Růžový fridex v chladiči místo zeleného, nevyčištěný intercooler, motor celý špinavý od oleje.

Nebýt pana mechanika, který na opravy očividně zvysoka kašle, auto by nejspíš stále jezdilo. Dávejte si velký pozor komu auto dáváte spravovat a vše si vždy důkladně zkontrolujte, ať nedopadnete jako já.
Renault Megane IV GC 1.3 TCE 140 Intens EDC 2019 - větší a rychlejší auto do rodiny
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: 1.9 Dci 88Kw - Po opravě netáhne

Příspěvek od EfineSS » pon dub 09, 2018 20:24

Díky za příspěvek. Pěkně odfláknutá práce. Tady na tomhle příkladu jde přesně vidět, že poruchovost aut kolikrát nelze přičítat na vrub výrobci auta, ale tragickému servismanovi. A to si za to ještě nechá zaplatit :(
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů