AIRBAG - KONTROLKA, VŠETKO O AIRBAGOCH

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
shandy
Experienced member
Příspěvky: 838
Registrován: stř čer 18, 2008 14:56

Re: AIRBAG - KONTROLKA, VŠETKO O AIRBAGOCH

Příspěvek od shandy » pát črc 12, 2013 12:36

Ještě přemýšlím, jestli by se pomalu neměl vyfiltrovat a označit topic na "Oprava bílého pásku...."...což?


EDIT: Zefku, co myslis, ma smysl narvat do bubinku silikonovy olej (sprej s takvou tou nasazovaci trubickou), aby to lepe chodilo a pripadne konzervovalo izolaci kabelu? Pokud se nepletu, silikonovy olej by nemel plasty/pryze nijak poskozovat, naopak by je mohl chranit pred oxidaci.....

Uživatelský avatar
Dahak
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: úte črc 30, 2013 17:08

Re: AIRBAG - KONTROLKA, VŠETKO O AIRBAGOCH

Příspěvek od Dahak » úte srp 06, 2013 19:34

Zdravím,

měnil jsem kabinovej filtr a po smontování mi to začalo hlásit problém s airbagem. Na vypínači to reaguje při zapínání a vypínání se kontrolka airbagu rozsvěcí a zhasíná, ale check airbag stále svítí. Nevíte někdo čím by to mohlo bejt ?

edit:tak už ok já vejce jsem přiskřípl kabely při montáži :))
Renault Megane II 1.9dCi 96 kW 2007 sedan

majoA
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: pon srp 26, 2013 11:00

Re: AIRBAG - KONTROLKA, VŠETKO O AIRBAGOCH

Příspěvek od majoA » pon srp 26, 2013 11:01

Zdravím, mám taký problém, že mne kontrolka neblikne ani nesvieti ani nič, vôbec..
Mám Clio II, 1. typ.

Ďakujem za odpovede.

dody73
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: ned lis 17, 2013 17:56

Re: AIRBAG - KONTROLKA, VŠETKO O AIRBAGOCH

Příspěvek od dody73 » pon lis 18, 2013 21:46

chcel by som poprosiť o radu, pokiaľ niekto by mi vedel poradiť budem veľmi rád.
Začala mi svietiť kontrolka airbagu, nefunguje mi zamykanie volantu a na palubnom počitači mam napis chyba zámku volantu a keď naštartujem, kontrolka na chvíľu zhasne potom cca. za 3 s na dverách počuť cvaknúť centrálne zamykanie a kontrolka airbaru začne znovu svietiť a už neprestane, zároveň svieti nápis Servis. Pozeral som aj pod sedačku či nie je odpojený nejaký kábel, ale nie je, sedačky su stale na svojom mieste a nemení sa poloha.Zaroveň počuť keď otačam volantom akesi praskanie - rapkanie nejakého plastu. Skúšal som odpojiť barériu na viac ako 30 min. ale nič, stale to iste.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: AIRBAG - KONTROLKA, VŠETKO O AIRBAGOCH

Příspěvek od Zefek » pon lis 18, 2013 21:55

Nejspíš prdnul ten kabel, který je pod volantem. Dá se to opravit, pokud je to prasknuté na konci.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

dody73
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: ned lis 17, 2013 17:56

Re: AIRBAG - KONTROLKA, VŠETKO O AIRBAGOCH

Příspěvek od dody73 » úte lis 19, 2013 21:32

ďakujem za odpoveď, je to niečo náročné na opravu, vedel by som to zvládnuť aj svojpomocne?
pokiaľ by bol nejaký obrázkový, alebo pisaný návod, pomohlo by mi to, prípadne niečo dôležité na čo
treba dávať pozor.
Predpokladam, že oprava v servise by určiťe nebola lacná, tak by som to chcel opraviť sám, pokiaľ by niekto
vedel, koľko stojí ten náhradný diel, aby som sa vedel pripraviť.
Vopred ďakujem za každú dobrú radu. :arrow:

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: AIRBAG - KONTROLKA, VŠETKO O AIRBAGOCH

Příspěvek od Zefek » úte lis 19, 2013 21:38

V renaultu počítej tak 5-6 tisíc kč, mění se to celé i s páčkama. Já to opravuju takovým způsobem, že tam dám vymezovací kroužek, který vymezí vůli, která je údajně příčinou a pak ten kabel připájím zpátky. Takže pokud umíš s pájkou, tak si to opravíš i sám.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: AIRBAG - KONTROLKA, VŠETKO O AIRBAGOCH

Příspěvek od Rado77 » stř lis 20, 2013 08:49

A obrazkov je tu dost, treba pohladat, myslim ze ale boli v nejakej inej teme strcene, prip. fotoalbumy v mojom podpise...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: AIRBAG - KONTROLKA, VŠETKO O AIRBAGOCH

Příspěvek od Zefek » stř lis 20, 2013 10:37

A při nejhorším stačí poslat. Opravuju to za 700,- včetně pošty.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

shandy
Experienced member
Příspěvky: 838
Registrován: stř čer 18, 2008 14:56

Re: AIRBAG - KONTROLKA, VŠETKO O AIRBAGOCH

Příspěvek od shandy » čtv lis 28, 2013 11:04

Tak mám další poznatky a už jsem ten způsob vzniku problému, myslím, konečně pochopil....Ale popořádku. Po asi 4 měsících se mi přelomil IDE datový drát, který jsem tam dal jako náhražku za origo pásek. Přelomil se v místě, které jsem intuitivně vždy považoval za nejslabší - u přechodu z plochého umělohmotného dílu do pásku v místě, kde je jazýček. Jsem teď fakt rád, že jsem si náhradu jazýčku vyrobil, což mi umožnilo pochopit mechanizmus vzniku závady. Kablík se mi totiž přehýbal a nakonec rozlomil právě o ten jazýček. Klíčem bezproblémové funkčnosti totiž je, aby se pásek z jednoho bubínku odvíjel a stejným tempem na druhý bubínek navíjel, a to - pozor - tak, aby byl stále napnutý. Pokud stále napnutý nebude, tak se při točení volantem doprava místo odmotávání stane hrnutí pásku před sebou. A přesně proto tam je ten jazýček - aby se pásek pod ním trošku "zvlnil" a byl při otáčení doprava takto zvlněn tlačen dopředu, než se vykompenzuje přebytečná délka pásku a začne jej namotávat velký bílý bubínek, čili aby se prostě pásek nezačal přehýbat. Ten origo pásek je dost tuhý, takže to tlačení jeho vlastní váhy vpřed zvládá materiál zpočátku dobře. Časem a častým vlněním se ale jeho vlastnosti v tom místě při točení doprava změní a pásek se začne přehýbat a "podrolovávat" pod jazýček. Protože je pásek dost tuhý materiál, tak má schopnost tím nahrnutím pod jazýček ten jazýček nadzvednout. No a rotující přizvednutý jazýček v jednom konkrétním bodě zavadí a dalším otáčením se odlomí. Další možnost zlomení jazýčku je, že podrolovaný pásek se stane příliš krátkým a při plném rejdu doleva se pak příliš nadzvedává, až únavou materiálu praskne. To je ale vcelku podružné. Důležité je hlavně uvědomění si rozdílu mezi vlastnostmi izolace plochého data kablíku a bílého pásku a propojení těchto informací se způsobem přelomení kablíku. Kablík je narozdíl od pásku elastičtější a o dost těžší. Výsledek takové kombinace vlastností při přebytečné délce kablíku je zřejmý - při točení doprava se přebytečná délka kablíku přehne přes jazýček, a protože se tak děje při každém otočení doprava, tak se kablík přelomí mnohem dříve, než pásek. Přemýšlel jsem tedy, jak navinout kablík tak, aby tam nebyl ani milimetr navíc a aby tak nebyl prostor na žádné přelamování se a rolování se. A konečně jsem na to přišel - musí se to namotat prostě tak, aby to bylo maximálně vyšponované, pokusím se natočit video a uplouadnout ten postup. Pokud to člověk takto namotá, tak potom je skutečně kablík při rejdu doprava namotáván již od začátku pohybu velkým bílým bubínkem a naopak při točení doleva je nemotáván malým středovým bubínkem. Takže zde není žádný prostor pro rolování a postupem času přelomení pásku. A vzhledem k tomu, že je pásek vyšponovaný, namotává se hezky jako kdybyste si představili kazetový pásek - a tudíž ani není zapotřebí žádného jazýčku, protože to prostě nikdy nemůže přeskočit. Když jsem to takto složil a maximálně vypnul, chodil mechanizmus úplně krásně od levého plného rejdu do pravého plného rejdu a ještě i s dostatečnou rezervou na obě strany. Točil jsem s tím z rejdu do rejdu půlku večera. Když jsem jej vyndal ven, předpoklad se potvrdil - kablík byl pořád hezky "rovný", čili nezvlněný a nepoškozený od případných přehybů... A když jsem pak přeměřil délku kablíku, při němž byl kablík uvnitř mechanizmu napnutý, a přitom bohatě stačil na otáčení z rejdu do rejdu, byl jsem velmi překvapen - stačí pouhých 46 centimetrů...a tady je právě ten problém - jestli se nepletu, má origo pásek 52 centimetrů....to jen celých 6 centimetrů přebytek. Ano, přebytek, který tam musí ve výrobě dávat jako rezervu, kdyby se to hnulo trochu sem, nebo tam, tak aby se to nevyrvalo. Přeci jen to na lince montují lidi, jejichž úkolem není provádět jaderněfyzikální inženýrství. A než by je naučili, jak to vyšponovat, tak by všichni zestárli a stejně by to nedělali dobře a pásky by se vyrvávaly při jednom nebo druhém rejdu jedna radost. Tak tam konstruktéři dali rezervu minimálně těch 6 cm. A problémy plynoucí z přebytečného materiálu a jeho rolování "vyřešili" volbou materiálu a jazýčkem...ale to si jen mysleli, že to vyřešili, prostě ten problém posunuli dál v čase....ufff, omlouvám se za litanii, není jednoduché to popsat. Pokusím se natočit video způsobu namotání a vypnutí kablíku tak, aby tam nebyl přebytečný ani jediný milimetr. A tím, doufám, už definitivně skončí moje patálie s touto hloupostí...

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: AIRBAG - KONTROLKA, VŠETKO O AIRBAGOCH

Příspěvek od Zefek » čtv lis 28, 2013 15:38

Přesně tohle jsem řešil taky ... Respektive o tom vím a už jsme to tady i řešili, že ten pásek je delší, než by měl být. Ale jestli to nemají udělané kvůli tomu, že netočíš úplně často plný rejd, ale volant jen trošku natáčíš. A tím se ten pásek vůbec nehýbe a neopotřebovává se. Navíc, jakmile se jazýček zvedne, zavadí o vnější bubínek a jelikož ten je na převodu, tak buď jazýček ulomí a nebo se zvedne ten bubínek a celý převod přeskočí.
Jak už jsem psal, rozebral jsem totiž kousek, u kterého nebyla možnost, aby převod přeskočil. Jazýček se jen opřel o vnější bubínek, nezlomil se, protože nebylo o co - mezera ve vněším bubínku je dost daleko od jazýčku (ve smyslu otáčení).
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

shandy
Experienced member
Příspěvky: 838
Registrován: stř čer 18, 2008 14:56

Re: AIRBAG - KONTROLKA, VŠETKO O AIRBAGOCH

Příspěvek od shandy » čtv lis 28, 2013 17:13

No ale to mi řekni - ty jsi přeci taky použil u několika exemplářů ten plochý kablík....to se ti ještě ani jeden nepřelámal? Napadá mě, jak jednoduše vyřešit zbytečné opotřebovávání kablíku, a to nejen při mírném otáčení, ale jednou provždy...úplně by postačilo, kdyby ta "hrana" bílého bubínku, o níž se pásek/kablík tře, měla v sobě na svém samotném výběžku malý váleček, který by se hezky otáčel na osce vsazené směrem kolmo do rantlu bubínku a tím by se kablík netřel...prostě jako vodící kolečko pásky v rozích kazet....tak by se kablík neopotřebovával a přitom by mohl být vypnutý, takže by se neroloval....škoda, že to tak není, to by se mi líbilo a nemuseli bychom řešit takovou prkotinu....

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: AIRBAG - KONTROLKA, VŠETKO O AIRBAGOCH

Příspěvek od Zefek » pát lis 29, 2013 09:27

Na zkoušku jsem ten ide kabel dával, na stole mi to fungovalo, nicméně, dával jsem tady i fotky, že se to začalo lámat přesně v tom místě, co popisuješ. Zatím jsem to nikomu takhle neopravoval, vždycky se dal využít stávající pásek.

Jinak, přišel jsem na to, jak se tenhle bazmek montoval ve výrobě a proč je tedy ten pásek tak dlouhý. Nejdřív se nastaví převod. Na tom mechanismu jsou určité značky a nahodí se na to vnější bubínek. Celý pásek se namotá na vnitřní bubínek tak, že když si dáš vnitřní bubínek tak, jako že máš kola rovně, tak konektor, který se připojuje do kabeláže auta trčí ve směru díry v plastové části, co je na páčkách. Takhle se to celé nacvakne a pásek s částí konektoru, která trčí ven, se otočí a zacvakne do plastu. Pak se začne odvíjet z vnitřního bubínku doprava, cca 2 otáčky. Kdyby byl ten kabel 46cm, tak ten konektor takovým způsobem nezacvakneš do toho plastu.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

shandy
Experienced member
Příspěvky: 838
Registrován: stř čer 18, 2008 14:56

Re: AIRBAG - KONTROLKA, VŠETKO O AIRBAGOCH

Příspěvek od shandy » stř pro 04, 2013 21:54

Hmmmm...nějak nechápu, jaké jsou výhody tak komplikovaného ustavení....každopádně IDE kablík toho prostě moc při ohýbání a tření nevydrží, což není zase tak překvapivé....inu rozhodl jsem se pokračovat na cestě samuraje a zakoupil jsem toto:


http://www.ebay.com/itm/320774540169?ss ... 1497.l2649

Je to 12pinový FFC kabel, šířka kontaktů 1 mm, délka 68 cm, koupil jsem dva exempláře celkem za nějakých 600 Kč, dají se z toho vyrobit 2 5pinové a 2 7pinové pásky, čili celkem 4, tak mám trochu do foroty na zkoušení...čeká mě nastříhání těch pásku, letování, aj aj aj, to bude bolet :)

Že já hlupák tak vítězoslavně vyhodil svůj bílý pásek s pocitem, že jsem nad tím vyzrál...byl krásně utržený u konektoru, dal bych to napájet Zefkovi a měl bych klid :) Ale taková je asi má cesta, tak snad si ji aspoň trochu užiju...:)

Uživatelský avatar
Shenkyy
Junior member
Příspěvky: 240
Registrován: úte dub 03, 2012 20:31
Bydliště: Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

Re: AIRBAG - KONTROLKA, VŠETKO O AIRBAGOCH

Příspěvek od Shenkyy » úte led 28, 2014 19:44

Zdravím. Měl bych dotaz, zda má někdo skušenosti s nějákiu z těchto chyb, případně kde přesněji hledat problém.. Díky
Přílohy
IMAG1121o.jpg
Renault Megane Grandtour III 1.4TCe 96kw
Hyundai Galloper 2.5TD 73kw
Suzuki Samurai 1.3i offroad special
ex Renault Clio III 1.2TCe 74kwRip Curl
ex Renault Megane II 2005, 1.9 dCi 88kw, 270nm.

Uživatelský avatar
Shenkyy
Junior member
Příspěvky: 240
Registrován: úte dub 03, 2012 20:31
Bydliště: Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

Re: AIRBAG - KONTROLKA, VŠETKO O AIRBAGOCH

Příspěvek od Shenkyy » čtv úno 06, 2014 17:56

Nikdo neví?
Renault Megane Grandtour III 1.4TCe 96kw
Hyundai Galloper 2.5TD 73kw
Suzuki Samurai 1.3i offroad special
ex Renault Clio III 1.2TCe 74kwRip Curl
ex Renault Megane II 2005, 1.9 dCi 88kw, 270nm.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: AIRBAG - KONTROLKA, VŠETKO O AIRBAGOCH

Příspěvek od Zefek » čtv úno 06, 2014 18:03

To první - konektor pod sedačkou. Ale není vidět, jestli je to trvalá, nebo přechodná závada. To druhé nejspíš vadný pásek pod volantem.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Shenkyy
Junior member
Příspěvky: 240
Registrován: úte dub 03, 2012 20:31
Bydliště: Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

Re: AIRBAG - KONTROLKA, VŠETKO O AIRBAGOCH

Příspěvek od Shenkyy » čtv úno 06, 2014 20:32

Kontrolka se občas rozsvítila, pak asi 14 dní nesvítila. Teď už ale svítí pořád..
Renault Megane Grandtour III 1.4TCe 96kw
Hyundai Galloper 2.5TD 73kw
Suzuki Samurai 1.3i offroad special
ex Renault Clio III 1.2TCe 74kwRip Curl
ex Renault Megane II 2005, 1.9 dCi 88kw, 270nm.

Uživatelský avatar
koppa
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon srp 19, 2013 19:44
Bydliště: Děčín

AIRBAG - KONTROLKA, VŠETKO O AIRBAGOCH

Příspěvek od koppa » pon črc 21, 2014 16:33

Ahojky všem, mám problém už asi 2.týdny mi svítí a někdy zhasne kontrolka. Při prvním vypíchnutí mi napsal chybu napínač pásů u řidiče. Když jsem rozebral sedačku tak tam nic nebylo a pod sedačkou v tom uzlu co je na podlaze, tak trochu navlhlé, jinak nic. a kontrolka mi nezhasla a při druhým vypíchnutím mi napsal patrona řidiče. Máte s tím to zkušenost?

Známý mi řekl, že to může byt kroužek pod volantem. Tak nevím, do Renaulta se mi to nechce dávat kvůli penězům (za to by byla darda) a hlavně to tam budou zkoušet asi jako já :) , ale asi mi nic jiného nezbude.
Renault Megane II kombi, 2005, 2.0 benzin

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: AIRBAG - KONTROLKA, VŠETKO O AIRBAGOCH

Příspěvek od Rado77 » úte črc 22, 2014 09:36

No neviem, fakt neni problem iba v konektore pod sedackou? Navyse pises ze bol navlhnuty...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
koppa
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon srp 19, 2013 19:44
Bydliště: Děčín

Re: AIRBAG - KONTROLKA, VŠETKO O AIRBAGOCH

Příspěvek od koppa » stř črc 23, 2014 21:10

Nevím,ale když jsem to dával dohromady, tak to bylo suché.... dost mě to štve, hlavně to, že mi neřeknou je to tohle. Jen mi řek píše to tohle a možná to je tohle. Tak člověk neví na co se má připravit...
Renault Megane II kombi, 2005, 2.0 benzin

Uživatelský avatar
koppa
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon srp 19, 2013 19:44
Bydliště: Děčín

Re: AIRBAG - KONTROLKA, VŠETKO O AIRBAGOCH

Příspěvek od koppa » sob srp 02, 2014 17:18

Tak jsem to rozhodil pod volantem. Vše jsem proměřil a v pořádku. Jak jsem to dal dohromady, tak nesvítilo nic a jak jsem otocil do leva plnej a doprava, tak se rozsvítil. A svítí furt. Z toho usuzuju, že je popraskaný bílý proužek.
Dá se koupit samostatně?
Diky....
Renault Megane II kombi, 2005, 2.0 benzin

Uživatelský avatar
koppa
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon srp 19, 2013 19:44
Bydliště: Děčín

Re: AIRBAG - KONTROLKA, VŠETKO O AIRBAGOCH

Příspěvek od koppa » úte říj 21, 2014 10:04

Zdravím, sháním přepínače pod volant, utrhl se mi proužek a už to nejde spravit. Nevíte někdo o funkčním kousku? Nový je dost drahý :)
Renault Megane II kombi, 2005, 2.0 benzin

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11267
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: AIRBAG - KONTROLKA, VŠETKO O AIRBAGOCH

Příspěvek od krt.ecek » úte říj 21, 2014 10:39

kontaktuj Zefka, ten to umí opravovat....
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Uživatelský avatar
koppa
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon srp 19, 2013 19:44
Bydliště: Děčín

Re: AIRBAG - KONTROLKA, VŠETKO O AIRBAGOCH

Příspěvek od koppa » stř říj 22, 2014 12:15

Díky.....
Renault Megane II kombi, 2005, 2.0 benzin

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů