AIRBAG - KONTROLKA, VŠETKO O AIRBAGOCH
Moderátor: Moderators General
AIRBAG - KONTROLKA, VŠETKO O AIRBAGOCH
Objevil se mě problém na mém autě a to s kontrolkou airbegů. Po nastartování se mě rožne kontrolka, která již zhasne po delší době. Na palubním počítači se napíše nápis CHECK AIRBAG. Tohle se mě začalo dít asi před třemi dny, vždy ráno při studeném autě. Poprvé to zhaslo po pěti minutách, pak to zhaslo již asi po deseti kilometrech. Objednal jsem se na diagnostiku. Zajímá mě, jestli měl někdo taky tento problém a jak to vyřešil. Děkuji předem za reakce.
Megane II sedan 1.4 16V 72KW r.v. 1/2007
Mne svietila asi den, potom zhasla a po tyzdni sa znovu zapla a potom uz svietila stale,takze som siel do servisu,kde mi to v zaruke opravili.Mimochodom opravili kontrolku od airbagu vodica a udajne mechanik drgol do sedadla spolujazca a zacal mu svietit airbag odtial,tak sa rovno mohol pustit znovu do opravy.Po 1.5 uz ziadna kontrolka nesvietila .
Re: Kontrolka AIRBAGU
Konektory pod sedačkou.Dave61 píše:Objevil se mě problém na mém autě a to s kontrolkou airbegů. Po nastartování se mě rožne kontrolka, která již zhasne po delší době. Na palubním počítači se napíše nápis CHECK AIRBAG. Tohle se mě začalo dít asi před třemi dny, vždy ráno při studeném autě. Poprvé to zhaslo po pěti minutách, pak to zhaslo již asi po deseti kilometrech. Objednal jsem se na diagnostiku. Zajímá mě, jestli měl někdo taky tento problém a jak to vyřešil. Děkuji předem za reakce.
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Obávám se, že nelze předpokládat, že díl, který je třeba jednou za uherský rok bude běžně skladem...Dave61 píše:Dnes jsem byl na diagnostice. Počítač ukázal závadu zadního pásu. Jen mě trochu udivilo, že se musí pás objednat a bude to trvat prý asi týden. Podotýkám, že ve značkovém servisu. Auto sice jede, ale pokud svítí ta kontrolka tak nejsou funkční airbegy!!!
Že nejsou funkční airbagy je také celkem nasnadě. Jednotka si myslí, že někdo není připoutaný, tak toho nepřipoutaného nechce zabít evtl. vystřelením pytle.
Zlodějina....Stejně to tam je NANIC...Dave61 píše:Zadní pás mě dnes vyměnili, kontrolka již nesvítí. Vyměněno v rámci záruky. Jinak odhadovaná cena 4000,-Kč (diagnostika+materiál+1 hodina práce).pivi píše:Myslim ze to nebude pasem,spis jen konektor.
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
konektory
poradil by prosim nekdo,co si konkretneji s temi konektory pod sedackou,ktery mi nejspis zpusobujou staly sviceni kontrolky airbagu,pocit??
Stridame se pri rizeni auta neustale 2,tudiz porad posouvame sedadlo a navic je to 3dverak
Stridame se pri rizeni auta neustale 2,tudiz porad posouvame sedadlo a navic je to 3dverak
Re: konektory
Nejdřív zajeď na diagnostiku (500czk), ať ti řeknou, který že to prvek to dělá - je jich tam 12 (6 pytlů a 6 španerů)jonas1 píše:poradil by prosim nekdo,co si konkretneji s temi konektory pod sedackou,ktery mi nejspis zpusobujou staly sviceni kontrolky airbagu,pocit??
Stridame se pri rizeni auta neustale 2,tudiz porad posouvame sedadlo a navic je to 3dverak
Sedačka má kontakt polohy, boční airbag a 2 napínáky + kontrolku pásu čili myslím 9 drátů. ale můžou to být i zadní napínáky nebo airbag volantu.
Pokud to jsou ty konektory, vytáhnout (je to vepředu pod zicem) rozpojit, vypucovat a dát zpátky.
ale chce to vědět co blbne
wc
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
tak patalie se svitici kontrolkou airbagu neustaly, neustale jsem nucen opakovane navstevovat servis (sklanim se Hurkovi, vyrizuje se jako reklamace), mechanik "zavadu" odstrani, ale po jedinem posunuti sedacky uz je vse ve starych kolejich..
svitici kontrolka v mem pripade zpusobuje i to, ze se nezamyka volant a nerozsveci se svetla po startu pri automatickem zapnuti..
mechanik nakonec navrhl, ze by pry kabliky pridelal napevno a bude po problemu..
svitici kontrolka v mem pripade zpusobuje i to, ze se nezamyka volant a nerozsveci se svetla po startu pri automatickem zapnuti..
mechanik nakonec navrhl, ze by pry kabliky pridelal napevno a bude po problemu..
Renault Mégane II (3 hatchback) 1.6
205/50 R17
205/50 R17
ridici jednotka airbagu?????
.....mam podobny problem, u mna je to v riadiacej jednotke airbagu....
-
- Starting member
- Příspěvky: 1
- Registrován: pát zář 21, 2007 08:32
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Nazdar
U P206tky sem řešil podobnej problém s konektorem airbagu pod sedlem řidiče. Po vyčistění a prostříknutí kontoxem to fungovalo bezchybně - tak půl roku. Pak zase pročistit a pořád dokola.
Tak sem se XXXXX a ty kablíky natvrdo propájel - a mám pokoj. Ale pod sedlem sem měl jen tři konektory, tak nebyl problém odhalit, který zlobí
U P206tky sem řešil podobnej problém s konektorem airbagu pod sedlem řidiče. Po vyčistění a prostříknutí kontoxem to fungovalo bezchybně - tak půl roku. Pak zase pročistit a pořád dokola.
Tak sem se XXXXX a ty kablíky natvrdo propájel - a mám pokoj. Ale pod sedlem sem měl jen tři konektory, tak nebyl problém odhalit, který zlobí
kontrolka pasu
Ahoj, je mozny, ze me zlobi kontrolka pasu ze stejne priciny? Byl sem v servisu a jeden ze zasahu byl popojizdeni se sedackama, jinak mi delali vymaz chyb na airbagovy jednotce, ...po odjezdu nechtela zhasnout kontrolka pasu a porad to na me neprijemne pipalo, podotykam, ze sem byl pripoutanej a pred timto servisnim ukonem se nic takovyho nedelo. :-O
cela tato chyba v 90% pripadov sposobuje zmienovany konektor on je v poriadku ked je novy len "chytre hlavy" vo francuzku tam davali kratky kabel (asi chceli usetrit)ktory bol fut napnuty tak sa ten konektor stalim napatim vyvaklal a uz bolo ...................ked sa rozvieti troska snim povaklam a vzdy zhasne uz sa chystam ,ze to dam spravit..........
Ja som este zatial HARD CORE ( ) riesenie nepouzil Ked sa to z casu na cas objavi (ked som nuteny pohybat sedadlom spolujazdca), uz "viem kam sahat" a pomrvim spravne droty na prvy sup. Ten blby kontakt mam na konektore smerom zo strany sedadla.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
A co takto pouzit male elektrikarske spojky, ci ako sa to vola. Proste 2 srobiky a hotofka, a je to aj rozpojitelne keby bolo nahodou treba dakedy. Neviem, kolko drotov ma standard konektor pod sedadlom (musim nafotit), ale keby sa pouzili tie spojky v jednom kuse, bolo by to elegantne (ze sa len ulomi al. odreze potrebne mnozstvo).
Je to menej piplacky ako HARD CORE s pajkovackou, natahovat predlzovacky k autu atd...
Pripadne dat dve sady tych svoriek, lebo tu zaznelo, ze kable pod sedackou ku konektoru su kratke. Takze si to trosku predlzit zaroven.
Ked to budem riesit, urcite nafotim.
Ale zas na druhej strane - keby som to pripajkoval, mozem si pajkovackou po dobre vykonanej praci pripalit cigu
Je to menej piplacky ako HARD CORE s pajkovackou, natahovat predlzovacky k autu atd...
Pripadne dat dve sady tych svoriek, lebo tu zaznelo, ze kable pod sedackou ku konektoru su kratke. Takze si to trosku predlzit zaroven.
Ked to budem riesit, urcite nafotim.
Ale zas na druhej strane - keby som to pripajkoval, mozem si pajkovackou po dobre vykonanej praci pripalit cigu
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
éééé...
drátky jsou dost tenké, svorky bych nezkoušel.
Já myslím, že konektor fakt vyviklá krátký kabel, nebo do něj napadá bordel. Systém kontroluje přítomnost prvků pomocí měření odporů prvků, který se pohybuje mezi 2-5 ohmy. Přechodový odpor konektoru se může zvětšit o pár desetin a už je to v péééérdeli pane hrááábě...
Myslím, že bych trochu uvolnil kabel pod sedačkou - vyhodit z té příchytky a konektor bych vytáhnul ven, prolil techickým benzínem a vystříkal Kontoxem. Hlavně samici, která zůstane na autě. Samec se dá vyčistit parádně. A musí být O.K.
wecká
drátky jsou dost tenké, svorky bych nezkoušel.
Já myslím, že konektor fakt vyviklá krátký kabel, nebo do něj napadá bordel. Systém kontroluje přítomnost prvků pomocí měření odporů prvků, který se pohybuje mezi 2-5 ohmy. Přechodový odpor konektoru se může zvětšit o pár desetin a už je to v péééérdeli pane hrááábě...
Myslím, že bych trochu uvolnil kabel pod sedačkou - vyhodit z té příchytky a konektor bych vytáhnul ven, prolil techickým benzínem a vystříkal Kontoxem. Hlavně samici, která zůstane na autě. Samec se dá vyčistit parádně. A musí být O.K.
wecká
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
A uz prikladam aj fotky konektoru pod sedackou, plus kabla, ktory je kratky (uchytenie hore by snad pomohlo odstranit).
Zrejme to staci len prestreknut jak pisu nase verejne WeCka , a zhodit z tej umelohmotnej uchytky, nech je to dlhsie. Ak sa daju napruzit konektory, tak aj napruzit. Ja mam 3-dverak a vcelku nesetrne casto posuvame a sklapame sedacku spolujazdca kvoli nasadaniu dozadu, mame v zadu autosedacku atd, a uz cele roky ziaden problem
Zrejme to staci len prestreknut jak pisu nase verejne WeCka , a zhodit z tej umelohmotnej uchytky, nech je to dlhsie. Ak sa daju napruzit konektory, tak aj napruzit. Ja mam 3-dverak a vcelku nesetrne casto posuvame a sklapame sedacku spolujazdca kvoli nasadaniu dozadu, mame v zadu autosedacku atd, a uz cele roky ziaden problem
Naposledy upravil(a) Rado77 dne pon říj 26, 2009 12:58, celkem upraveno 6 x.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] a 13 hostů