benzin nebo diesel

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
sundevil
Starting member
Příspěvky: 76
Registrován: ned zář 24, 2006 12:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sundevil » stř led 31, 2007 08:15

benfa píše:
sundevil píše:tak tak.
by jsem ted na servisce po 30 000 diesel a platil jsem 4500. Coz mi pripadalo jako dobra cena.
Co je v té ceně zahrnuto. Mám ůplně stejný auto jak ty.

ted presne nevim napisu to tady 12.2 protoze mam faktruru v praci a ted tam nebudu..
Renault megane grandtour 1,5dci 100k, Dynamique+Lux

[img]http://images.spritmonitor.de/160348_5.png[/img]

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » stř led 31, 2007 10:20

kmarty píše:
Šamša píše:Nafta je hold pro fajnšmekry ... ideální pro městský provoz
Vlastni smrad nevadi, vid :-) To znam z dob kdyz jsem mel Trabanta :-)
Šamša píše:... o sportovní jízdě s 1.6 se snad nedá ani hovořit....
Nevim ze by nekdo nekde tvrdil ze ta 1.6tka je na sportovni jizdu. Rozhodne ne s kombikem a automatem :-). Jenze z tohoto uhlu pohledu si 1.5 naftak jako "sportovni motor" nedovedu predstavit uz tuplem.
Nedelej z toho neco co tim nikdy nebylo. To plati o obou motorech.
Šamša píše:Kdo chce naftu, ať si koupí naftu, kdo chce benzín ať si koupí benzín
S timhle souhlasim na 100%.
wc píše:Je třeba se v tom svézt a udělat si obrázek sám.
a s timhle taky.
Nevím o tom, že by dCi motory vyloženě smrděly, mě připadá snesitelnější, než štiplavý smrad z Naturalu a Trabiho sem vůbec netahej(ten název by měl být cenzurovaný) :P .
O sportovní jízdě tady hovořil "wc" a tady je právě 1.6 ekvivalent 1.9dCi a s naftou je rozhodně jízda dynamická a vůbec ne těžkopádná, než s 1.6 blížící se zvuku vysavače. Dálnice není vhodné místo pro srovnání, ale takhle kopcovitý venkov se samou zatáčkou, tam výhody pružného motoru převažují. Já si s naftou sportovně bažíruju a stíhám i BMW 525tds mého kolegy. Když by tuto samou otázku položil ve fóru BMW, tak tam převažuje nafta o proti benzínu který právě nemá ten zátah.
Kdo bude v autě vozit tašku a deštník tak benzín, ale kdo chce vozit plnej kufr vercajku, nebo sedlák brambory a nebo tahat přívěs, tam je vhodnější nafta.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » stř led 31, 2007 10:38

Ekvivalentní je stejný obsah, čili nejblíže je Privilegue 2.0 benzín...

A to je jiné kafe, než 1,9 dCi....

Bohužel oba tyto motory jsou příliš drahé na auto střední třídy...
wc :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 714
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Příspěvek od wilczek » ned úno 04, 2007 10:42

wc píše:Mohu uvézt ekvivalentní spotřebu benzíňáku Nevada 2,2 i r.v.90 najeto 270 000Km, špatná aerodynamika(combi), špatné čidlo teploty kapaliny a.t.d. a smíšený provoz léto 7.4 l/100km !!!!wc :D
Zapomněl jsi, že ta Nevada měla o 100 000 km více, tedy 370 000 Km

Ale to jen naokraj. Pokud chcete šetřit, kupte si benziňáčka a dejte tam LPG. Vřele doporučuji. Budete jezdit levně, ekologicky, a pokud ošetříte aditivaci (viz stať "turbomotoer a LPG") tak i dlouze. Ostatní výhody benzíňáku zachovány, nesmíte však do podzemek a jiné prkotiny.

auticky
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: ned srp 20, 2006 22:31

diesel..

Příspěvek od auticky » čtv úno 15, 2007 18:30

Já šel pro doma (jako druhé auto, jezdí tím žena) do 1,5 dci 85PS, grandtour. Známí mě děsili s keyless entry, tak jsem vědomě vzal u REA Group Zličín z flotily siemens jednoduchou výbavu. Obyč karta, mech. klima, ale má navi a esp. Ted už máme přes 30.000 km, řekl bych, že si sedl. Dlouh. spotřeba těsně pod 5l, jezdí perfektně, i dost rychle, jen při rychlých rozjezdech je chybějící objem znát. žena ho jinak dost šetří, jezdí ne moc agresivně, tak doufám, že 150tis km vydrží. Jinak všichni pořád straší vstřikovače, čerpadlo, tak mu občas dám V-Power a chystám se koupit si pikslu aditivu do nafty od Castrolu. Lil jsem to do svého superba a byl klid.

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » čtv úno 15, 2007 18:40

Pokud budeš SKUTEČNĚ dodržovat předepsanou údržbu, tak tě ani vstřiky a čerpadlo nemusí děsit. Kdo se na to vyprdne má vyděláno.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

laiko
Junior member
Příspěvky: 170
Registrován: pon pro 18, 2006 21:00

Příspěvek od laiko » pát úno 16, 2007 19:15

...mimochodom / jedna baba povedala / údajne existujú nejaké EU normy na životnosť a podľa nich agregáty diesel sú stvorené tak, že by mali vydržať 500 tis. km, pričom u benziňákov sa ráta so životnosťou 300 tis. km. Vzhľadom k tomu, že benziňáky pracujú na vyšších otáčkach, zdá sa mi, že by to aj mohla byť pravda.
:duel:
Laguna II, 1,9 dCi, 88 kW,
----------------------------

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » pát úno 16, 2007 20:55

Já taky slyšel, že zítra vyjde norma, jak velké má být suché z nosu. Pokud požadované velikosti nedosáhne, budeme si ho tam muset nechat... :-D
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

laiko
Junior member
Příspěvky: 170
Registrován: pon pro 18, 2006 21:00

Příspěvek od laiko » sob úno 17, 2007 18:34

Niektorí o tom vedeli už skôr, pripravovali sa na to, a teraz jazdia s dlhým nosom.
Chválabohu mňa sa to netýka. :lol:
Laguna II, 1,9 dCi, 88 kW,
----------------------------

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » pát dub 13, 2007 09:16

laiko píše:...mimochodom / jedna baba povedala / údajne existujú nejaké EU normy na životnosť a podľa nich agregáty diesel sú stvorené tak, že by mali vydržať 500 tis. km, pričom u benziňákov sa ráta so životnosťou 300 tis. km. Vzhľadom k tomu, že benziňáky pracujú na vyšších otáčkach, zdá sa mi, že by to aj mohla byť pravda.
:duel:
S tím bych nesouhlasil. Strojní spodek dieselového motoru Vás zřejmě nebude trápit žádnými poruchami, protože - obdobně jako u benzínu jediné nebezpečí představují zdvihátka a rozvodový řemen. Je zde však řada dalších zařízení, která mají menší životnost, než samotný motor a ty je dříve nebo později nutno vyměnit. Jsou to především turbodmychadlo a vstřikovací systém.

Atmosférické benzínové motory Renault (a všechny ostatní, až na vyjímky) nemají cca už od roku 1985 žádné prvky, které by výrazně omezovaly jejich životnost.

Vše je dávno odzkoušeno, funguje a není absolutně důvod se obávat, že by vám takový motor odešel. V podstatě nebezpečí představují jedině hydraulická zdvihátka a rozvodový řemen. Ten je také příčinou 99% všech destrukcí motorů, proto je snaha vrátit se zpět k pohonu řetězem, v nové podobě však s hyraulickým napínáním (Ford DURATEC)

Podstatně se změnila filozofie těsnění motoru - nikoliv pístem ale kroužky, kde píst je pouhý přenašeč tlaku a vodící prvek, zatímco kroužky těsní vývrt, jsou podstatně lépe mazané a jejich životnost je daleko za hranicí únosné morální životnosti vozu. Takovému motoru neškodí žádné běžné otáčky. Např 1.2HTP (Fabia) má vývrt válce tvořen keramickým nástřikem , který je standartně vyhonován. Taky jsem slyšel, že je to na 300 000 Km, čemuž nevěřím. Je to špičková technologie, před 10 lety hojně používaná pro vysokootáčkové závodní motory.

Připomínám motory Renault J7T a J7R, kde není problém 400 000 Km a zřejmě i víc, protože při 350 000 nevykazoval tento motor žádnou nadměrnou spotřebu oleje a komprese byla stále na úrovni 11-12 Atm.
Bohužel - zbytek auta byl již k nepotřebě - závady elektroinstalace, koroze, rozpadlé korpusy sedaček, přední náprava, hadice vodního okruhu!!! a pochopitelně celkové morální zastarání po cca 12 letech provozu. Auto bylo v podstatě nepoužitelné a neprodejné.

Jsou známy felicie, které měly najeto 400 000 Km s vyměněnými 5ks rozvodových řetězů a 4-mi spojkami, ale bez problémů jezdily dál.
DOHC u Fordu Sierra měl sice problém s těsněním pod hlavou, samotný motor je však také v podstatě nesmrtelný.
8)
Ale pánové, ruku na srdce- na jak dlouho si toto auto kupujete :?:

3 roky, žeano. :!: Nééé? 5 let? hmmmmm.... :?

nebo víc??? :o tomu sami nevěříte... :wink:

Takže neřešte životnost benzínového motoru. Možná řešte nějakou finanční rezervu pro případnou poruchu dieselu.

Vaše wc :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
sundevil
Starting member
Příspěvky: 76
Registrován: ned zář 24, 2006 12:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

cteni

Příspěvek od sundevil » pát dub 13, 2007 10:31

zajimave cteni. Ty mas taky diesel co? :roll:
Renault megane grandtour 1,5dci 100k, Dynamique+Lux

[img]http://images.spritmonitor.de/160348_5.png[/img]

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Re: cteni

Příspěvek od wc » ned dub 15, 2007 10:09

sundevil píše:zajimave cteni. Ty mas taky diesel co? :roll:
Ano mám. Koupil jsem ho levně a nikdy jsem diesela neměl (teda kromě služební octavky), tak jsem chtěl vyzkoušet to pružné ježdění :D :D :D


Na jednu stranu je to fajn, ale já nějak duší tíhnu k tomu benzínu...i když trochu víc papá.

Článek upřesňoval informace k životnosti benzínových motorů. Uváděl informace, fakta a zkušenosti.

Dneska se naftě hodně fandí a já jí také fandím. Když tady začnu popisovat důvody, proč benzín, ozvou se Šamšové a podobní a budou tady psát, že benzín né a né a že to nebudou poslouchat, tak raději nic nepíšu. Jsou to osobní důvody a já nikomu benzíňáka necpu.

Naopak - budu rád, když jej nebudete chtít a já ho koupím levně :lol: :lol: :lol: :lol:

Vaše wc :lol:
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: cteni

Příspěvek od Šamša » ned dub 15, 2007 10:50

wc píše:
sundevil píše:zajimave cteni. Ty mas taky diesel co? :roll:
Ano mám. Koupil jsem ho levně a nikdy jsem diesela neměl (teda kromě služební octavky), tak jsem chtěl vyzkoušet to pružné ježdění :D :D :D


Na jednu stranu je to fajn, ale já nějak duší tíhnu k tomu benzínu...i když trochu víc papá.

Článek upřesňoval informace k životnosti benzínových motorů. Uváděl informace, fakta a zkušenosti.

Dneska se naftě hodně fandí a já jí také fandím. Když tady začnu popisovat důvody, proč benzín, ozvou se Šamšové a podobní a budou tady psát, že benzín né a né a že to nebudou poslouchat, tak raději nic nepíšu. Jsou to osobní důvody a já nikomu benzíňáka necpu.

Naopak - budu rád, když jej nebudete chtít a já ho koupím levně :lol: :lol: :lol: :lol:

Vaše wc :lol:
Co kecáš :D já taky tíhnu k benzínu, ale trochu k jiným kilowatám. Na běžný cukání a k podnikání, vychází lépe nafta.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 714
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Příspěvek od wilczek » ned dub 15, 2007 10:56

Ano ano ano. Ať všichni shánějí ropáky a klesá cena benzínových aut z druhé ruky. Díky naftománii máme nádherného benzínového Turbo-Espacáčka za moc dobrou cenu. Po přestavbě na plyn jezdí o dost levněji než ty dieselové.
Co k tomu dodat? Snad jen Ha-Ha-Ha a citát z filmu Ropáci: "Chlemstali tu naftu..."

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » pon dub 16, 2007 09:54

Trochu matematiky a hned je zviditelněný přibližný rozdíl.
Motor dCi má přibližně celoroční průměr 6,5l nafty za průměrnou cenu cca 27Kč.
Motor 1.6 - 1.8 má přibližně celoroční průměr 7,5l benzínu za průměrnou cenu 30Kč.
Tj. cca 50 halířů na kilometr, což při ujetí 10 000km dělá 5000Kč a pro toho kdo najezdí třeba 30 000km ročně, jako já, je to 15 000Kč a ty nenajdu na hnoji. Mě nafta ušetřila za všechny ujeté kilometry na veškerou údržbu, co se rozvodů týká, výměny oleje, tlumičů a ramen.
Z toho vyplývá, že čepičkáři, co najedou 5000km, ať se o naftu ani netírají, ti co najezdí 10 000km můžou být na vážkách jestli jo nebo ne, ale ti co nalítají 20 000 a víc je nafta nepopřitelnou výhodou.

Spolehlivost ať zváží každý sám, protože při počtech vozů na silnicích, není počet vyjmenovaných a řešených problémů na fóru směrodatný.
To, že dCi motory jsou problémovější, je ve statistice jen miniaturní číslo.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 714
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Příspěvek od wilczek » úte dub 17, 2007 07:09

Ahoj Šamšo. Rozdíl nafta - benzín není už dávno 3 kč na litr. Včera u JETky byla cena stejná - 27,70 Kč. U jiné pumpy stála nafta 27,20 Kč a benzín 28,50Kč. Ber reálně cenu nafty o 1 kč nižší než benzín. Ten rozdíl je pak 35 hal/km, takže ta roční úspora je něco přes 10 000 Kč, což také neleží na hnoji. Nafták ušetří hodně i těm, kteří jezdí krátké trasy se studeným motorem, zde je u benzínu výraznější navýšení spotřeby. Také prasatům s digitálním akcelerátorem 0-1 ropák nedovolí tolik mrhat. Benziňák v tomto režimu doslova žere.
Zkusíme trochu matematiky dále: LPG primaplyn jsem natankoval na slevovou kartu za 12,50 Kč/litr, jinak stál 12,80. Pro výpočet vezměme Tebou uváděné reálné spotřeby a průměrnou cenu kvalitního LPG 13,50. Připočtěme navýšení spotřeby 15 % oproti benzínu (v létě bude nižší, v zimě je zase vyšší a i cena LPG o kousek výš). Dále připočtěme 15 hal/km na další výdaje pro ošetření sedel výfukových ventilů, častější výměnu oleje, svíček, startovací benzín. Pak vychází 1,31 Kč/km. Úspora proti nafťákovi je 0,45 hal. Při 30 000 km ročně to je více než 13 000 kč, které neleží na hnoji. Kdo chce šetřit, má lepší možnost. Podorobněji posáno v sekci LPG / Turbomotor a LPG. S pozdravem Standa W.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » stř dub 18, 2007 09:47

U Jetky bych si tak maximálně koupil bagetu, natolik mám svoje auto rád.
Já použil celorepublikový průměr co vydalo MF, to že je teď benál za 27, nemusí být za měsíc pravda. Vzpomeňte na loňsko, kde až byly ceny. To LPG je sice hezký, ale spousta lidí potřebuje kufr na jiný věci, než tam vozit lejtu, nebo rezervu a o podmínkách a omezeních které se řeší na tebou uvedeném topiku, se už nezmiňuješ.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 714
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Příspěvek od wilczek » stř dub 18, 2007 13:48

Podrobně se zde rozepisovat o LPG by bylo "offtopic", od toho slouží sekce LPG, kde si případný zájemce přečte vše, aby se dostal do obrazu. Vše má sve výhody a nevýhody. Za největší výhodu nafty považuji relativně vysokou bezpečnost při případné havárii. LPG má zase nejnižší provozní náklady. Tu rezervu v kufru aj. zas tak nepociťuji. St.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » pon dub 30, 2007 09:55

Táta si teď, no už skoro před rokem koupil nafťáka, Megana 1,9 dCi. Hned po koupi odešla váha vzduchu, auto mělo nalítáno 100 tis. Ale jinak jsme s tím otáčeli Prahu (700km) a průměrná spotřeba byla kolem 4,6 litrů. A to jsem ho nešetřil.
Táta si ho koupil hlavně z toho důvodu, že každý den nalítu 13km tam a 13km zpátky do práce a z práce. Takže krátká vzdálenost a pak taky to, že je šofér z povolání a k nějakému tomu palivu se umí dostat i jinou cestou :)
Jinak já sám mám starou 21 v benzínu a nemůžu si ji vynachválit. Vyhovuje mi na tom zátah už od volnoběžných otáček, což si u nafťáku můžu nechat jen zdát, tam se to auto rozjíždí tak od 1500.

Zef

Uživatelský avatar
BZUČO
Člen RCČR
Příspěvky: 82
Registrován: pon zář 04, 2006 13:53
Bydliště: TN v SR
Kontaktovat uživatele:

NAFTA BENZIN NAFTA

Příspěvek od BZUČO » úte čer 05, 2007 11:40

Rozhodovanie je podle mna lahke - podla kilometrov , ja som mal Passat 2,0 benzin a ked som zacal chodit do prace TN-BA cca 124,6 km :-) volba bola jasna - Megane 1,9 dCI HB ... rocne spravim cca 45000 km a tak to je jasne :-)))))))))) NIE ? 8)

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

benzim vs diesel

Příspěvek od Miro_ba » úte čer 05, 2007 16:13

Mesi: no vyber nebude vobec lahky. Ja teraz nabeham dost malo a motor nieje zrovna to, co by mi kazilo radost z auta :evil:

Ja do roboty v ramci BA, chodim skorej rano a neskor domov a mam v lete cca 6l a v zime ak nieje moc snehu do cca 7l/100km. Podotykam, ze ziadne kolony a statia, ziadne nahananie ale zase ide o 8-9km jazdy. Mimo mesta v ramci predpisov v poho od 5,5l do 6l a tocenim pri rozbehu z dedin do cca 4500ot. Ale zase zalezi, ako husto su rozsiate dedinky. Ked idem trosku rychlejsie som do 6,5l. Toto vse bez klimy. Klima je naviac cca 5-7dcl.
Dialnica je na tento motor zabijak. Aspon z mojho hladiska a zase ma o tom presvedcil aj clanok o Fiate Stilo s 1.2 16V, ktory ma sestku pri tak "slabom" motore. Keby pouzili sestku aj pri mojej 1.6, tak aj ta spotreba pri 130km/h by hadam sla o liter nizsie z 8l na 7l. Zaroven aj hluk, keby pri 132km/h auto netocilo 4000ot, ale dajme tomu 3500ot.
Ja pri jazde 150km/h mam spotrebu okolo 10l, co je teda dost.

Teraz si to treba zhrnut a dak dohromady ako a kde budes auto vacsinou prevadzkovat, co od neho ocakavas a zelam stastny vyber. Inak ak 1.5dci, tak verziu s setstupnovou prevodoukou.
Ozaj, Renault nepouziva PDF filtre ? Lebo ak ano, mas dalsich 20t kc na kazdych cca 80tkm :wink:

ja osobne som chcel diesel, ale vysoka cena a vykon do 100k v mojom case vyberu ma odradili. Dnes by bola ina cena. Ceny dnes v akcii boli nizsie asi o 80t, mal som vtedy obmedzeny rozpocet, aj ked dnes by som skor slintal po Focuse 2.0 benzin 145k :twisted:
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Re: benzim vs diesel

Příspěvek od wc » stř čer 06, 2007 11:42

Miro_ba píše:Mesi: no vyber nebude vobec lahky....


... aj ked dnes by som skor slintal po Focuse 2.0 benzin 145k :twisted:
Taky se mi líbil, ale zkoušel sis do toho sednout ? :?: :?: :?:

:arrow: Málo místa, všechno tvrdé, nepříjemné, jakoby vyduté a duté.... nedá se v tom pohnout, životní prostor na bodu mrazu a to hluboko hluboko pod standrtem VW, Renault, Citroën, Škoda. :wink:

A bohužel, to nezpraví ani vynikající podvozek a motor. :roll:
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » stř čer 06, 2007 15:38

Jo a vše od Forda za tři roky rezavý. Slovo kataforéza neznají a pozink už vůbec ne.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » stř čer 06, 2007 18:08

Šamša píše:Jo a vše od Forda za tři roky rezavý. Slovo kataforéza neznají a pozink už vůbec ne.
Sohlas.

Chtěl jsem koupit 4 roky staré Mondeo amělo shnilé dvoje dveře.
Prasata !!!

wc :!:
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » stř čer 06, 2007 18:27

Šamša píše:Jo a vše od Forda za tři roky rezavý.
Hehe, ted to cetl kamarad, jinak majitel dvanactileteho Forda ScorpioII 2.9 Cosworth, a normalne kdybyste videli ty jeho voci kdyz koukal na Samsovu vetu ... :smajl12:
Ze prej pokud ses z Prahy tak ze te k tomu autu dotahne at mu na nem ukazez rez :-)

(Neni nutne na tohle odpovidat. Jen jsem chtel bonznout jaka mi tu vznikla situace :-) ).
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů