Elektrické zapojení stěračů

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
qwert29
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: úte led 20, 2015 19:08

Elektrické zapojení stěračů

Příspěvek od qwert29 » stř bře 08, 2023 09:52

Zdravím,
obracím se na vás s problémem nefunkčních předních stěračů. Potřebuji nutně elektrické schéma předních stěračů pro model Megane II 1.6 83kW model BM0J výroba 30.9.2003. Motorek stěračů je funkční, převod nepoškozený (měl jsem ho rozebraný a odzkoušel jsem motorek na stole). Do konektoru k motorku jde země (je ukostřena), dále dráty napájení pro rychlý chod a pro pomalý chod (oba do jednotky UPC do konektoru PPH2) a drát nulové polohy (do jednotky UPC konektor PEH). Tady jsem skončil. Jednotky UPC i UCH + ovladač stěračů z pod volantu mám na stole, ale tady se ztrácím. Stáhl jsem několik verzí VISU, ale ani u jednoho neodpovídá zapojení skutečnosti. Zatím jen předpokládám, že z ovladačů jdou dráty přímo do jednotky UPC. Jednotka UCH z toho bude vynechána. Ale s ohledem na to, že nejde ani pomalá ani rychlá rychlost, tak si myslím, že buď je přerušeno napájení relátek v UPC (ale nevím které to jsou), nebo nejde ovládací proud do ovladače stěračů (a tenhle vodič se mi nedaří lokalizovat abych jej proměřil) a proto nefunguje ovládání.
Děkuji zta pomoc

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 3292
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektrické zapojení stěračů

Příspěvek od ZDENECEKCZ » čtv bře 09, 2023 11:08

Jako prvni bych vytahl celou pojistkovou skrinku v motorovem prostoru.
Vsecky pojistky po jedne vytahl a osmirglil kontakty vevnitr, ale i na pojistkach. Pak pod ni jsou jeste velke pojistky, ty taky...u predface hodne moc delaji problemy prave tyto veci, kam zateka a oxiduje to a pak to dela vselicos
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Elektrické zapojení stěračů

Příspěvek od Zefek » úte bře 21, 2023 10:30

Páčka stěračů a světel funguje společně. Není to jak na starších autech, kde byla páčka zvlášť, šlo tam 12V a z toho to pak šlo do relátka pro motor stěračů. Páčky jsou připojené do jednotky pod volantem a odtud to pak jde digitálně do jednotky v motorovém prostoru, kde jsou pak relátka. Diagnostikou to jde všechno vyzkoušet, případně se s pomocí diagnostiky dají udělat doplňoková měření, která pomůžou určit problém přesněji.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů