nefunkční ventilátor topení na 1 2 3 stupeň

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
conpet
Junior member
Příspěvky: 197
Registrován: ned led 29, 2017 20:20
Bydliště: Jaroměř

Re: nefunkční ventilátor topení na 1 2 3 stupeň

Příspěvek od conpet » pát črc 24, 2020 22:33

Tak jsem zjistil že odporovým modulem to není. Větrák jsem rozhýbal připojením tvrdých 12V přímo na jeho svorky. Chtě nechtě mě čeká výměna ventilátoru. Nový modul mám doma do foroty.
Megane II 1.4/16V Chevrolet Trax LT Diesel Automat
Sen - http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1 ... re=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina ... u některých brzdová

Uživatelský avatar
conpet
Junior member
Příspěvky: 197
Registrován: ned led 29, 2017 20:20
Bydliště: Jaroměř

Re: nefunkční ventilátor topení na 1 2 3 stupeň

Příspěvek od conpet » stř črc 29, 2020 20:47

Ventilátor vyměněn. Vzhledem k tomu jak je to složitý úkon tak jsem zavrhl jakoukoliv opravu a koupil nový. 2.5 hodiny pod palubkou. Vše funguje jak má.
Megane II 1.4/16V Chevrolet Trax LT Diesel Automat
Sen - http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1 ... re=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina ... u některých brzdová

stanislavkubos
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: sob led 15, 2022 08:31

Re: Rezistor ventilátoru

Příspěvek od stanislavkubos » stř led 19, 2022 13:51

KarelJ píše:
úte zář 04, 2012 22:04
Pokud je pojistka v hajzlu, pak ventilátor jede pouze na nejvyšší rychlost.
můžeš si to ověřit sám, že ji přemostíš drátem a zkusíš to zapojit. pokud začnou všechny rychlosti fungovat je pojistka přerušená a měl by jsi ji vyměnit, ne ži si tam necháš ten testovací zkratovací drát! :evil:

edit: tobě když nejede max rychlost bude problém zřejmě v relátku maximální rychlosti, teda jestli to u tohohle auta je.

-KJ-
přemostil jsem káblíkem a stejně jede jen poloha č.4...předřasný odpor jsem proměřil tepelnou pojistku taky a mělo by to být v pořádku.Nevím v čem je teda problém.Kontakty jsem očistil i na konektoru s 12piny,který se nacvakne na předřadný odpor.Stale jed na 4.polohu

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů