nefunkční ventilátor topení na 1 2 3 stupeň
Moderátor: Moderators General
Re: nefunkční ventilátor topení na 1 2 3 stupeň
Tak jsem zjistil že odporovým modulem to není. Větrák jsem rozhýbal připojením tvrdých 12V přímo na jeho svorky. Chtě nechtě mě čeká výměna ventilátoru. Nový modul mám doma do foroty.
Megane II 1.4/16V Chevrolet Trax LT Diesel Automat
Sen - http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1 ... re=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina ... u některých brzdová
Sen - http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1 ... re=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina ... u některých brzdová
Re: nefunkční ventilátor topení na 1 2 3 stupeň
Ventilátor vyměněn. Vzhledem k tomu jak je to složitý úkon tak jsem zavrhl jakoukoliv opravu a koupil nový. 2.5 hodiny pod palubkou. Vše funguje jak má.
Megane II 1.4/16V Chevrolet Trax LT Diesel Automat
Sen - http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1 ... re=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina ... u některých brzdová
Sen - http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1 ... re=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina ... u některých brzdová
-
- Starting member
- Příspěvky: 1
- Registrován: sob led 15, 2022 08:31
Re: Rezistor ventilátoru
přemostil jsem káblíkem a stejně jede jen poloha č.4...předřasný odpor jsem proměřil tepelnou pojistku taky a mělo by to být v pořádku.Nevím v čem je teda problém.Kontakty jsem očistil i na konektoru s 12piny,který se nacvakne na předřadný odpor.Stale jed na 4.polohuKarelJ píše: ↑úte zář 04, 2012 22:04Pokud je pojistka v hajzlu, pak ventilátor jede pouze na nejvyšší rychlost.
můžeš si to ověřit sám, že ji přemostíš drátem a zkusíš to zapojit. pokud začnou všechny rychlosti fungovat je pojistka přerušená a měl by jsi ji vyměnit, ne ži si tam necháš ten testovací zkratovací drát!
edit: tobě když nejede max rychlost bude problém zřejmě v relátku maximální rychlosti, teda jestli to u tohohle auta je.
-KJ-
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů