Díra v plynu
Moderátor: Moderators General
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2021
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Díra v plynu
Možná se tenhle problém už někde řešil, nenašel jsem to, proto píšu nové téma.
Mám auto přes pět let. Celý čas mi jde strašně na nervy díra v plynu. Když je motor ve volnoběhu a velmi pomalu přidávám plyn, neděje se nic, až po určité chvíli vyskočí otáčky z 800 na cca 1100. Nelze plynule přidávat plyn. Vadí mi to při rozjezdech. Často musím buď zbytečně zvyšovat otáčky, čímž dostává spojka, anebo hrozí, že motor chcípne. Mám najeto opravdu hodně a umím se rozjíždět s autem - to jen pro případ, že by se tu objevil vtipálek.....
Jedná se o nějakou vadu softwaru, nebo to lze nějak vyřešit? Fakt mi to vadí. Je to dost podstatná piha na kráse jinak docela příjemného auta. Motor K9K732.
Díky...
Mám auto přes pět let. Celý čas mi jde strašně na nervy díra v plynu. Když je motor ve volnoběhu a velmi pomalu přidávám plyn, neděje se nic, až po určité chvíli vyskočí otáčky z 800 na cca 1100. Nelze plynule přidávat plyn. Vadí mi to při rozjezdech. Často musím buď zbytečně zvyšovat otáčky, čímž dostává spojka, anebo hrozí, že motor chcípne. Mám najeto opravdu hodně a umím se rozjíždět s autem - to jen pro případ, že by se tu objevil vtipálek.....
Jedná se o nějakou vadu softwaru, nebo to lze nějak vyřešit? Fakt mi to vadí. Je to dost podstatná piha na kráse jinak docela příjemného auta. Motor K9K732.
Díky...
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Díra v plynu
může být na hovno pedál, zkus ho prostříknout nebo zkusit jinej potom jedině softwer ale na kvalitní diag.
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2021
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Díra v plynu
Jenže kolegovi na Cliu se stejným motorem to dělá úplně stejně. Takže si nemyslím, že bychom měli oba stejnou závadu.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
-
- Experienced member
- Příspěvky: 508
- Registrován: stř kvě 26, 2010 09:28
Re: Díra v plynu
Podla mojho nazoru to bude vlastnost tohoto motoru. Moja 1,5dCi je sice slabsia - 74kW, ale pozorujem pri rozbiehani v podstate to iste.
Povedal by som, ze sa jedna o klasicku turbodieru, ked tento motor zacina mat tah az niekde nad 1500 otacok.
Je to sposobene konstrukciou s dlhym vedenim vzduchu ku medzichladicu stlaceneho vzduchu a naspat.
Kym sa takto dlhe vzduchove vedenie pri nizkych otackach medzi 800 az 1100 natlakuje (potrubie vedie od turba kovovou trubkou nad motorom do chladica a nasledne naspat od chladica plastovou hadicou pod baterkou naspat az k hlave motora), tak to zial chvilu trva.
Po natlakovani motor nahle zaberie, co este zvysi otacky. V spojeni s podtlakovou regulaciou variabilnej geometrie turba, ktora je relativne pomala, dokaze auto touto turbodierou neprijemne prekvapit.
Ja osobne som sa naucil pri rozbehu pridat otacky nad 1500 a trapim viac spojku. Vzhladom k tomu, ze mi ale povodna spojka vydrzala 350 tisic km (odislo lozisko - lamela by dala kludne dalsich 300 tisic km), tak to nebude s jej opotrebenim az take hrozne.
Kazdopadne rozbiehanie s klasickou atmosferou plynule z nizkych otacok bolo urcite prijemnejsie.
Povedal by som, ze sa jedna o klasicku turbodieru, ked tento motor zacina mat tah az niekde nad 1500 otacok.
Je to sposobene konstrukciou s dlhym vedenim vzduchu ku medzichladicu stlaceneho vzduchu a naspat.
Kym sa takto dlhe vzduchove vedenie pri nizkych otackach medzi 800 az 1100 natlakuje (potrubie vedie od turba kovovou trubkou nad motorom do chladica a nasledne naspat od chladica plastovou hadicou pod baterkou naspat az k hlave motora), tak to zial chvilu trva.
Po natlakovani motor nahle zaberie, co este zvysi otacky. V spojeni s podtlakovou regulaciou variabilnej geometrie turba, ktora je relativne pomala, dokaze auto touto turbodierou neprijemne prekvapit.
Ja osobne som sa naucil pri rozbehu pridat otacky nad 1500 a trapim viac spojku. Vzhladom k tomu, ze mi ale povodna spojka vydrzala 350 tisic km (odislo lozisko - lamela by dala kludne dalsich 300 tisic km), tak to nebude s jej opotrebenim az take hrozne.
Kazdopadne rozbiehanie s klasickou atmosferou plynule z nizkych otacok bolo urcite prijemnejsie.
Renault Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW/101k, r.v.: 01/2005 http://moje.auto.cz/Master13/megane.html
Renault Laguna III Grandtour 4-Control 2.0dCi 127kW/175k, r.v. 10/2013
V občasnej údržbe:
Renault Thalia 1,4 16V 72kW/98k, r.v.: 2001
Renault Fluence Privilege 1,6 16V 81kW/110k, r.v.: 2010
Renault Fluence Technofeel 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Megane III Grandtour 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Laguna III Grandtour 4-Control 2.0dCi 127kW/175k, r.v. 10/2013
V občasnej údržbe:
Renault Thalia 1,4 16V 72kW/98k, r.v.: 2001
Renault Fluence Privilege 1,6 16V 81kW/110k, r.v.: 2010
Renault Fluence Technofeel 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Megane III Grandtour 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3292
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Díra v plynu
Marku a co procenta seslapnuti plynoveho pedalu v diag? Koukal jsi? Ja u L3 ted prave na fb resim opacny problem, ze za studena jedu a po pusteni plynu auto pul sekundy furt jede a pak pomalu ubira dalsi pulsekundu koukal jsem na diag pres pyclip a procenta seslapnuti lezou nahoru i dolu krasne postupne a bez zpozdeni. Takzen plyn mam dobrej.
Ale mam v garazi stopro funkcni plynovy pedal z M2 a L2, odpoledne ti muzu opsat OE cislo a klidne ti ho pujcim na vyzkouseni (nebo prodam za nejaky smesny peniz). Pokid bys ho chtel pujcit, tak by te to stalo 2x 69kc za zasilkovnu. Pokid bys ho chtel odkupit, tak se nejak domluvime. Ale pred prodejem bych si jeste overil, jestli nahodou nepasuje na mou L3, to bych si ho asi nechal lezet v regale dal. Ale jak rikam, s pujcenim treba na 2-3 tydny nemam zadny problem.
Ale mam v garazi stopro funkcni plynovy pedal z M2 a L2, odpoledne ti muzu opsat OE cislo a klidne ti ho pujcim na vyzkouseni (nebo prodam za nejaky smesny peniz). Pokid bys ho chtel pujcit, tak by te to stalo 2x 69kc za zasilkovnu. Pokid bys ho chtel odkupit, tak se nejak domluvime. Ale pred prodejem bych si jeste overil, jestli nahodou nepasuje na mou L3, to bych si ho asi nechal lezet v regale dal. Ale jak rikam, s pujcenim treba na 2-3 tydny nemam zadny problem.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
- moucha tse-tse
- Experienced member
- Příspěvky: 589
- Registrován: pon kvě 24, 2010 18:11
- Bydliště: morava
Re: Díra v plynu
Ale on pise o volnobehu a pomalem pridavani plynu.. takze o turbodire to myslim neni.
Nam to na scenicu v podpise nedela.. Je to ten samy motor, co ma marek.
Nam to na scenicu v podpise nedela.. Je to ten samy motor, co ma marek.
Clio IV, 2015,1.2 16V,LPG, 6 l/100km...81 000km
TPMS aktivátor...
TPMS aktivátor...
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2021
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Díra v plynu
Zdeňku, díky - když bude potřeba, ozvu se.
Přesně tak, je to ve volnoběhu, kdy se o nějaké turbodíře vůbec nebudeme bavit. Podle mě je to něco jiného.
Na ten pedál se v diagnostice podívám.
Přesně tak, je to ve volnoběhu, kdy se o nějaké turbodíře vůbec nebudeme bavit. Podle mě je to něco jiného.
Na ten pedál se v diagnostice podívám.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3292
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Díra v plynu
Tak ono vetsinou pedal, kdyz ma neco s tema vedenima potenciometru blbe, tak by kel psat chybu v diag. Ale je mozne, ze to nebere hned od nuly a treba do 10% to nehodi chybku. Nevim, jen hadam Ale chapu dobre, ze mackas jemne plyn a ono tam bude nula, jeste poposlapnes a furt nula a pak poposlapnes jeste malinko a najednou to skoci z nuly treba na 15% a tim vyleti otacky najednou?
Vcera jsem na to zapomel, ted jsem koukl ke garazi a syn stoji autem primo u vrat, tak se tam nedostanu. Ale slibuju, po sichte ve 14h tam hned zajdu a napisu ti ho sem.
Jinak si to pak overit muzes na aci.cz kde v origo dilech zadas VIN tveho auta, v nabidce si najdes plyn a tam ti to napise primo origo cislo pedalu.
Vcera jsem na to zapomel, ted jsem koukl ke garazi a syn stoji autem primo u vrat, tak se tam nedostanu. Ale slibuju, po sichte ve 14h tam hned zajdu a napisu ti ho sem.
Jinak si to pak overit muzes na aci.cz kde v origo dilech zadas VIN tveho auta, v nabidce si najdes plyn a tam ti to napise primo origo cislo pedalu.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3292
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Díra v plynu
Takze znacka je CTS, vyrobeno ve Scotsku, OE cislo pedalu je 8200 153 268, pak je tam znak renaultu a jeste nejake cisla 2662B a pod nim 00662.
Konektor je 6ti pinovy obdelnikovy se zaoblenyma rohama. tvaru hokejoveho kluziste.
Konektor je 6ti pinovy obdelnikovy se zaoblenyma rohama. tvaru hokejoveho kluziste.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2021
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Díra v plynu
Já zatím nevím, co dělá diagnostika, dnes jsem měl úplně jiné starosti - měnil jsem ojniční šály. Ale jinak se to chová přesně, jak jsi popsal.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3292
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Díra v plynu
V klidu. Ja ti ho nenutim. Jen nabizim na vyzkouseni. Vsak kontaktovat me muzes tady, anebo PM. A mozna mam v profilu i mejl nebo telefon, nevim,
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2021
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Díra v plynu
Nene, tak jsem to nemyslel. Naopak jsem rád, že tahle možnost je. Akorát že ty šály byly urgentní. Při výměně oleje jsem v nádobě našel hliníkové špony a nebylo nač čekat. Jakmile budu mít chvilku, na ten plyn se podívám.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3292
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Díra v plynu
Sedum tri devet osum pet osum dva dva osummarek230177 píše: ↑pát lis 26, 2021 19:08Nene, tak jsem to nemyslel. Naopak jsem rád, že tahle možnost je. Akorát že ty šály byly urgentní. Při výměně oleje jsem v nádobě našel hliníkové špony a nebylo nač čekat. Jakmile budu mít chvilku, na ten plyn se podívám.
Ozvi se kdy chces. Kdyz nezvednu, volam vzdy zpet. Holt v potravinarstvi nejde mit mobila furt u sebe. A kdyz spim,.mam rezim letadlo.....i po nocni
Kdyz se ozves, tak se domluvime. Kdyz se neozves, tak mas aspon moje cislo
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Re: Díra v plynu
Ahojte, mam Megane 2 1,6 16v 83kW. Motor startuje na vrnk, na volnobeh ide krasne hladko. Akonahle sa chcem pohnut z miesta, malinko si pridam plyn a ked povolujem spojku, vykon motora zrazu zmizne. Takto sa bud rozbieham ako s teplym vodicakom, alebo hoblujem spojku na vysokych otackach. Viete mi poradit co s tym?
Renault Laguna III Grandtour 2,0 dci 96 kW 2013
Renault Megane II Grandtour 1,6 16v 83 kW 2004 LPG
Renault Megane II Grandtour 1,6 16v 83 kW 2004 LPG
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3292
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Díra v plynu
Kuku na diagnostiku, muzes mit chybu v reostatu plynoveho pedalu
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Re: Díra v plynu
Mám zrejme podobný problém, ale trochu "vyššie" v pedáli. T.j. prvých pár milimetrov pohybu ešte motor registruje, potom nič, a potom normálne. Tiež podozrievam tie potenciometre. V budúcnosti to plánujem napojiť na diag a pozrieť. Keby mal niekto ďalšie info (marek), sem s tým:)
Megane II 2007 hatchback facelift - 1.5 dCi 78kW K9K 732
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2021
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Díra v plynu
Tak u mě je pedál v pořádku. Na diagnostice jde po desetinách procenta plynule od nuly nahoru.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Díra v plynu
Diera v plyne vyriešená. Plynový pedál je v poriadku. Chybu nakoniec spôsoboval snímač polohy vačkového hriadeľa. Po jeho výmene je motor ako vymenený
Renault Laguna III Grandtour 2,0 dci 96 kW 2013
Renault Megane II Grandtour 1,6 16v 83 kW 2004 LPG
Renault Megane II Grandtour 1,6 16v 83 kW 2004 LPG
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 11 hostů