Torzní tyče
Moderátor: Moderators General
Re: zadní náprava
Tak jsem dnes dovezl jinou,bohužel špatnou,má uplně jiný bubny a ještě jsem zapoměl že mám ABS.Takže v pondělí znova,pokud se mnou budou na vrakáči mluvit,že.Toje k vzteku.
Re: zadní náprava
Jak se vyndávají a montují zpět ty torzky.Dík.
Re: Torzní tyče
nikdo to nedělal doma
Re: Torzní tyče
Tak už to došlo aj ku mne Ale je celkom problém zohnať 4-tyčovú nápravu s bubnami a ABS
Renault Mégane I 1.9 dTi RT (72kW,1997) "Herbie" - navždy v srdci
Renault Laguna II 1.6 16V Privilége (79kW, 2002) "Julča" - femme fatal?
Renault Mégane III Grandtour 1.5 dCi (81kW, 2016) - "Family fun"
Renault Laguna II 1.6 16V Privilége (79kW, 2002) "Julča" - femme fatal?
Renault Mégane III Grandtour 1.5 dCi (81kW, 2016) - "Family fun"
- Švejdula
- Senior member
- Příspěvky: 1445
- Registrován: čtv bře 01, 2007 16:47
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Torzní tyče
V polsku vychází oprava na počkání cca3 hodiny od 3500kč do cca 5000kč se zárukou na 2 roky , záleží od typu nápravy .
Zde je odkaz http://www.franceautoservice.pl/naprawa ... egane.html
Zde je odkaz http://www.franceautoservice.pl/naprawa ... egane.html
776701460
S CLIPem jde všechno líp .
Laguna II 1,9 Dci 88Kw .
S CLIPem jde všechno líp .
Laguna II 1,9 Dci 88Kw .
Re: Torzní tyče
Dobrý den,
mám Lagunu 2.0 osmiventyl a zadek už mi taky sedá... Ten servis v polsku máte osobně vyzkoušený? Dávat do auta víc za opravu, než bych za něj dostal při prodeji nechci, ani dávat něco z vrakáče. A je to cena za práci, materiál, nebo koplet? Polsky neumím ani slovo
mám Lagunu 2.0 osmiventyl a zadek už mi taky sedá... Ten servis v polsku máte osobně vyzkoušený? Dávat do auta víc za opravu, než bych za něj dostal při prodeji nechci, ani dávat něco z vrakáče. A je to cena za práci, materiál, nebo koplet? Polsky neumím ani slovo
Renault Laguna I Kombi RT 2.0 83kw
- Švejdula
- Senior member
- Příspěvky: 1445
- Registrován: čtv bře 01, 2007 16:47
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Torzní tyče
Osobně s ním skušenost nemám , ale celkově jsem spokojenej co poláci dělaj. Pokud budeš mít zájem tak ti tam zavolám a domluvím , polsky mluvím sttejně jak česky
A cena je za komplet i s prací.
A cena je za komplet i s prací.
776701460
S CLIPem jde všechno líp .
Laguna II 1,9 Dci 88Kw .
S CLIPem jde všechno líp .
Laguna II 1,9 Dci 88Kw .
Re: Torzní tyče
Včera jsem přijel z Krakowa. Zadek hore jak má být. V autě ticho, klid a mír. Sedí jak přikované.
Když sečtu 619 zlotých, projetý benzín z Olomouce a zpět, vyšla tahle sranda na 3800 a 1700 korun.
Nehledě na to, že jsem si koupil nějaké nářadí, oblečení a věcy pro dítě apd.
Kdo má strach, že poláci to neumí, ať jezdí pro díly na vrakáč... Jsem strojař a chtěl jsem vidět, jaké díly budou měnit, jakým stylem je budou měnit. Kdybych viděl nekvalitní práci, poznám to. Nejsou to žádní ořezávátka.
Předvedli mi všechno. Já zvedám palec hore.
Když sečtu 619 zlotých, projetý benzín z Olomouce a zpět, vyšla tahle sranda na 3800 a 1700 korun.
Nehledě na to, že jsem si koupil nějaké nářadí, oblečení a věcy pro dítě apd.
Kdo má strach, že poláci to neumí, ať jezdí pro díly na vrakáč... Jsem strojař a chtěl jsem vidět, jaké díly budou měnit, jakým stylem je budou měnit. Kdybych viděl nekvalitní práci, poznám to. Nejsou to žádní ořezávátka.
Předvedli mi všechno. Já zvedám palec hore.
Renault Laguna I Kombi RT 2.0 83kw
Re: Torzní tyče
To: Mirda100
Jenom se zeptám: a to jsi jel takovou dálku s tím sedlým zadkem? Jede se s tím totiž dost blbě.
Karel
Jenom se zeptám: a to jsi jel takovou dálku s tím sedlým zadkem? Jede se s tím totiž dost blbě.
Karel
- Švejdula
- Senior member
- Příspěvky: 1445
- Registrován: čtv bře 01, 2007 16:47
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Torzní tyče
On ji neměl prasklou ale jen unavenou, Ale já bych klidně jel i s prasklou.
776701460
S CLIPem jde všechno líp .
Laguna II 1,9 Dci 88Kw .
S CLIPem jde všechno líp .
Laguna II 1,9 Dci 88Kw .
Re: Torzní tyče
Čau,
mám Classica 16V 79kW.
Někdy v září jsem možná naložil moc kufr, a na nerovnostech auto zezadu vydávalo né moc pěkný zvuky.
Od té doby auto trochu sedí na pravou stranu. V servisu mi řekli, že je vysypaný uložení torzní tyče na té pravé straně.
Že rozdělávat se to nikomu nechce, protože to má stejně nejistý výsledek, a že tedy vyměnit celou nápravu.
Cena repasované 7-10 tisíc. Tak zatím jezdím s tím co je, a čekám jestli se to nějak vysype/praskne úplně a snažím se tím aspoň oddálit případný další problém s vyměněnou repasovanou nápravou. Při jízdě mi to nevadí, jen to poslední dobou trochu vrže.
Koukal jsem na ty polský stránky, ale nepodařilo se mi rozklíčovat, co oni s tím tedy přesně dělají....?
Je to teda pěkně daleko (já z Brna), ale občas mám něco alespoň tím směrem, tak by se to dalo.
Ale to něco podobnýho nezvládne někdo u nás?
Plus jakou teda nápravu a z čeho tam můžu dát, abych si třeba i polepšil, nebo aspoň nemusel brát nějakou super starou? Mám bubny, a kotouče bych asi nechtěl.
Díky.
mám Classica 16V 79kW.
Někdy v září jsem možná naložil moc kufr, a na nerovnostech auto zezadu vydávalo né moc pěkný zvuky.
Od té doby auto trochu sedí na pravou stranu. V servisu mi řekli, že je vysypaný uložení torzní tyče na té pravé straně.
Že rozdělávat se to nikomu nechce, protože to má stejně nejistý výsledek, a že tedy vyměnit celou nápravu.
Cena repasované 7-10 tisíc. Tak zatím jezdím s tím co je, a čekám jestli se to nějak vysype/praskne úplně a snažím se tím aspoň oddálit případný další problém s vyměněnou repasovanou nápravou. Při jízdě mi to nevadí, jen to poslední dobou trochu vrže.
Koukal jsem na ty polský stránky, ale nepodařilo se mi rozklíčovat, co oni s tím tedy přesně dělají....?
Je to teda pěkně daleko (já z Brna), ale občas mám něco alespoň tím směrem, tak by se to dalo.
Ale to něco podobnýho nezvládne někdo u nás?
Plus jakou teda nápravu a z čeho tam můžu dát, abych si třeba i polepšil, nebo aspoň nemusel brát nějakou super starou? Mám bubny, a kotouče bych asi nechtěl.
Díky.
- Švejdula
- Senior member
- Příspěvky: 1445
- Registrován: čtv bře 01, 2007 16:47
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Torzní tyče
V tom polsku mění torzní tyče , a myslím že ty budeš mít prasklou jen jednu a nebo jen protočenou. Pokud ji budeš měnit tak jen z Classica , pochybuju že tam bude pasovat z něčeho jinýho. V tom Polsku tě to bude stát a s prací , zárukou a cestou do 6tkč , u nás koupíš starší u kterej nevíš kolik ještě vydrží kolem 3 tis+ práce a nejistej výsledek .
776701460
S CLIPem jde všechno líp .
Laguna II 1,9 Dci 88Kw .
S CLIPem jde všechno líp .
Laguna II 1,9 Dci 88Kw .
Re: Torzní tyče
Nazdar omlouvám se, že jsem se neozval. Měli jsme moc práce... Mě to jen sedělo, ale servisman v polsku řikal, žě jedna tyč byla ruplá. Stejně vyměnili všechny a ukázali mi ty staré. Auto nakládám do plna, tahám na vozíku minimálně 5 metráků a je všechno v cajku! Už po cestě z Krakowa bylo znát sakramentskej rozdíl. Žádnej hluk od zadku a sedí to jak přibytý.
Pěknej novej rok
Pěknej novej rok
Renault Laguna I Kombi RT 2.0 83kw
Re: Torzní tyče
Zdravím hoši. Švejdulov príspevok o poľskom servise ma veľmi zaujal. Ja mám na Megane pravdepodobne ešte pôvodné torzné tyče - majú 13 rokov a zatiaľ držia, no zadok je malinko čapnutý, takže ich plánujem niekedy v lete preventívne vymeniť - skôr než mi prasknú a ja budem "horúcou ihlou" riešiť odťah a opravu za veľké peniaze v slovenskom Renaulte. Do Krakowa to mám asi 150 km, takže mne sa tam oplatí ísť. Tak ďaleko to neni aby som bol stratový. No mám otázku, hlavne pre tých čo boli v tom servise v Krakowe meniť torzky.
Čo sú to zač tie torzné tyče čo tam dávajú?
1.) Ak sú to originály, tak mi cena príde moc nízka, v porovnani s cenami u nás.
2.) Na druhej strane, Poliaci všetko čo vyrobia dovezú aj na slovenský trh. Takže pokiaľ by mali torzné tyče z druhovýroby, verím tomu že by Slovensko s nimi zásobovali. No na Slovensku iné torzky, než z prvovýroby nezoženiem, takže súdim že druhovýroba týchto tyčí neni.
Tak ako to je? Čo vám to tam namontovali?
Čo sú to zač tie torzné tyče čo tam dávajú?
1.) Ak sú to originály, tak mi cena príde moc nízka, v porovnani s cenami u nás.
2.) Na druhej strane, Poliaci všetko čo vyrobia dovezú aj na slovenský trh. Takže pokiaľ by mali torzné tyče z druhovýroby, verím tomu že by Slovensko s nimi zásobovali. No na Slovensku iné torzky, než z prvovýroby nezoženiem, takže súdim že druhovýroba týchto tyčí neni.
Tak ako to je? Čo vám to tam namontovali?
EX: Zelený Renault Mégane Classic
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo
Od Vianoc 2019 slúži novému majiteľovi. Je to kolega z práce, takže Megana vidím každý deň
Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo
Od Vianoc 2019 slúži novému majiteľovi. Je to kolega z práce, takže Megana vidím každý deň
Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege
Re: Torzní tyče
Je to druhovýroba. Není to repase starého dílu, ani originál. On originál je stejný, jen za nálepku Renault zaplatíte o dost víc. Vyráběli jsme v práci nápravy z hliníku pro BMW. Na odlitcích byly znaky BMW. Na některých ovšem nebyly. Jakost materiálu stejná. Přesnost obrobení stejná. Originál i náhrada vyrobené v jedné firmě za stejné peníze pro jednu společnost, jen zákazník cvaká jak ventil... Nemějte strach. pořád je to levnější jak z vrakoviště
Renault Laguna I Kombi RT 2.0 83kw
Re: Torzní tyče
Ono taky nejde jen tak si začít vyrábět náhradní díly do aut a dál je prodávat. Jednak to musí projít zkušebnou a pak sám výrobce vozidla to může zatrhnout, ne-li dát k soudu. Ne všechno co poláci vyrobí jde k nám. Já tam nakoupil i jídlo a musím říct že kvalitnější, než naše.
Renault Laguna I Kombi RT 2.0 83kw
Re: Torzní tyče
No výborne, táto odpoveď ma vážne potešíla. Takže po zime jednoznačne bez rozmýšlania idem do Poľska.
A ešte jedna vec, ak by náhodou dakto vedel. Čo sa ceny týka, niekto tu spomínal že cena 619 zlotých je materiál aj s prácou dohromady. To je ok. Len myslím že za 619 zl. vymenia len dve tyče. Ja by som chcel všetky 4. Neviete niekto aká by bola cena?
A ešte jedna vec, ak by náhodou dakto vedel. Čo sa ceny týka, niekto tu spomínal že cena 619 zlotých je materiál aj s prácou dohromady. To je ok. Len myslím že za 619 zl. vymenia len dve tyče. Ja by som chcel všetky 4. Neviete niekto aká by bola cena?
EX: Zelený Renault Mégane Classic
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo
Od Vianoc 2019 slúži novému majiteľovi. Je to kolega z práce, takže Megana vidím každý deň
Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo
Od Vianoc 2019 slúži novému majiteľovi. Je to kolega z práce, takže Megana vidím každý deň
Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege
Re: Torzní tyče
Díky za odpoveď. Cena je viac než výborná takže jednoznačne idem do výmeny tyčí.
EX: Zelený Renault Mégane Classic
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo
Od Vianoc 2019 slúži novému majiteľovi. Je to kolega z práce, takže Megana vidím každý deň
Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo
Od Vianoc 2019 slúži novému majiteľovi. Je to kolega z práce, takže Megana vidím každý deň
Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege
Re: Torzní tyče
Zdravím. Myslíte, že by bylo možné někde v Polsku koupit (objednat) levné torzní tyče a nechat si je poslat do Čech. Mám na mysli v eshopu nebo přímo servisu. Polski neumím, tak jsem nic rozumného zatím neobjevil. Jen originály za cca podobnou cenu jako u nás.
Mám kombi s čtyřtyčovou nápravou. Uvedený servis nabízí opravu za 839 zl. S úplně kleklým vozem si jet na opravu do Polska v žádném případě netroufnu - je to příliš daleko. Kdyby se torzní tyče podařilo dostat do Čech za 600 - 800 zl, pořád by se to vyplatilo. Tzn. že bych servisu klidně uhradil i práci.
Děkuji za odpověď.
Mám kombi s čtyřtyčovou nápravou. Uvedený servis nabízí opravu za 839 zl. S úplně kleklým vozem si jet na opravu do Polska v žádném případě netroufnu - je to příliš daleko. Kdyby se torzní tyče podařilo dostat do Čech za 600 - 800 zl, pořád by se to vyplatilo. Tzn. že bych servisu klidně uhradil i práci.
Děkuji za odpověď.
Re: Torzní tyče
Zdravím všechny,
mám Megana Combi rv 1999. O víkendu mi praskla torzní tyč(e). Auto mi stojí v servisu někde u Hradce králové a do opravy se pouštět nechtějí protože s tím nemají zkušenosti. Proto si musím rozmyslet co s tím.
Chtěl jsem se zeptat jestli neznáte někoho kdo by se v okolí Hradce výměnou zabíval, nebál se jí, a popřípadě by to bylo za nějakou rozumnou cenu.
Díky
mám Megana Combi rv 1999. O víkendu mi praskla torzní tyč(e). Auto mi stojí v servisu někde u Hradce králové a do opravy se pouštět nechtějí protože s tím nemají zkušenosti. Proto si musím rozmyslet co s tím.
Chtěl jsem se zeptat jestli neznáte někoho kdo by se v okolí Hradce výměnou zabíval, nebál se jí, a popřípadě by to bylo za nějakou rozumnou cenu.
Díky
- mawerick 81
- Experienced member
- Příspěvky: 907
- Registrován: pát dub 26, 2013 21:11
- Bydliště: Žilina Slovensko
Re: Torzní tyče
len jedon cisto techniky dotaz,, kukal som na tote polske stranky,, vsetko pekne,, ale nevidel som tam, ci robia aj kombiky,, kedze kombiky maju tuhsie torzky.. Ak by tam volakto niekedy volal,, tak nech sa ich na to opyta.. DIK
Ford Mondeo kombi, 2.0 TDCI, Tiptronic, GHIA X, Zetec-S packet.
ex. Renault Laguna
ex. Ford Escort TD
ex. Toyota Celica
ex. 3x Peugeot 405
ex. Renault Laguna
ex. Ford Escort TD
ex. Toyota Celica
ex. 3x Peugeot 405
Re: Torzní tyče
Na to je jediná rada dobrá. Zmeniť servis. Môj názor - ak servis nechce meniť torzné tyče lebo to nevie (netrúfa si, bojí sa...), treba ho poslať do kvetín. Výmena torzných tyčí zas nie je až tak špecializovaný servisný úkon. To je ako keby si prišiel do servisu že chceš meniť rozvody a chlap na príjme opráv ti povie, že si na to netrúfajú, ale ak chceš zožeň si druhý motor ktorý má menej km než tvoj a oni ti ho prehodia. A na 2 roky budeš mať s rozvodmi pokoj.
Osobne ma dvíha zo stoličky, keď čítam ako niekomu prasknú torzky a v servise mu menia celú nápravu, samozrejme so starými torzkami, ktoré vydržia rok, možno dva. Za tie prachy si môžem zohnať v Polsku nové tyče a buď mi ich vymenia tam, alebo si ich vymením doma.
Tým nechcem niekomu vnucovať svoj názor. Každý má svoje peniaze a je na ňom ako s nimi naloží. Ale osobne by som nápravu meniť nedal. Len tak mimochodom, kde je záruka že náprava z vrakáča nebude hnutá?
Osobne ma dvíha zo stoličky, keď čítam ako niekomu prasknú torzky a v servise mu menia celú nápravu, samozrejme so starými torzkami, ktoré vydržia rok, možno dva. Za tie prachy si môžem zohnať v Polsku nové tyče a buď mi ich vymenia tam, alebo si ich vymením doma.
Tým nechcem niekomu vnucovať svoj názor. Každý má svoje peniaze a je na ňom ako s nimi naloží. Ale osobne by som nápravu meniť nedal. Len tak mimochodom, kde je záruka že náprava z vrakáča nebude hnutá?
EX: Zelený Renault Mégane Classic
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo
Od Vianoc 2019 slúži novému majiteľovi. Je to kolega z práce, takže Megana vidím každý deň
Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo
Od Vianoc 2019 slúži novému majiteľovi. Je to kolega z práce, takže Megana vidím každý deň
Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Torzní tyče
Zas je ale potřeba ocenit, že servis řekne na rovinu, že si na tenhle úkon netroufne, než aby to rozvrtali a pak to neuměli dát dohromady.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- goreff
- Senior member
- Příspěvky: 1208
- Registrován: úte črc 10, 2007 19:05
- Bydliště: Olomoucký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Torzní tyče
Souhlas s panem SilverA, měnil jsem torzky a silentbloky nedávno na svém R19 16v, zase taková hrůza to není, nevím proč se toho v těch servisech bojí Jinak náhražkové tyče se dají koupit třeba tu http://www.auto-francie.cz/MEGANE-I/1-6 ... I-NAPRAVA/ pár škaredých fotek z mé operace tu http://goreff.rajce.idnes.cz/photo_2013/
F7P 16 Soupapes Died
F7R 16 Soupapes Sold
F4R Turbocompresseur
F7R 16 Soupapes Sold
F4R Turbocompresseur
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů