Koupě megana I
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 29
- Registrován: pát led 20, 2006 06:35
- Bydliště: Praha
Koupě megana I
Zdravím všechny Renaulťáky.Zvažuju koupě megana I (96-99).Nemám s ním žádnou zkušenost,hlavně co se motorizace týče.Měl jsem R19,Lagunu 2.0i.Po pátrání na netu ohledně motorizace (benzín)
jsem zjistil,že jich je hodně.Třeba jaký je rozdíl mezi 1.4e a 1.4 16V?Nebo 1.6e a 1.6 16V?Můžete poradit něco jako výkon/spotřeba?Dále jsem si všiml,že některé megany mají pal.pc..
Od jakého ročníku se montovaly?A na kolik litrů má nádrž?Za odpověď budu moc vděčnej...
jsem zjistil,že jich je hodně.Třeba jaký je rozdíl mezi 1.4e a 1.4 16V?Nebo 1.6e a 1.6 16V?Můžete poradit něco jako výkon/spotřeba?Dále jsem si všiml,že některé megany mají pal.pc..
Od jakého ročníku se montovaly?A na kolik litrů má nádrž?Za odpověď budu moc vděčnej...
Laguna I,2.0 8v,r.v. 1995
Re: Koupě megana I
Mám 1,6e a bumbam kolem 8l/100km (jezdim převážně po okraji Brna - na centrum mame mhd ). Jinak nadrž je 50l. Jediny co mi na tom autě (asi) vadí jsou strašně krátky převody převodovky... Po dalnici 120km/hod, 5. stupeň a na otáčkoměru 3-3,5k.. A ještě rada při koupi tohoto staříka, kontroluj stav káblů (konektoru) k ŘJ, jelikož je v motoru tak genialně umístěna že do ni rádo zatýká...
Renault Mégane rv.96 1.6e - taková pandořina skřínka
-
- Starting member
- Příspěvky: 29
- Registrován: pát led 20, 2006 06:35
- Bydliště: Praha
- Ferrari1980
- Junior member
- Příspěvky: 223
- Registrován: úte úno 21, 2012 17:04
Re: Koupě megana I
No ak benzín, tak by som asik odporúčal 1,6 16V (ale 100 HP)..ale to je 99-02...dobrá spotreba (dlhšie trasy okolo 6l), dostatočný výkon.
Inak nádrž má 60l...a krátka prevodovka...ak má 1,6 8V výkon 66kW, tak maximálka je cca 170 km/h a pri maximálke by malo byť cca 5000 ot...no atým pádom áno, pri 120 km/h bude 3500 ot....takže prevodovka je akurát...
Ja aj by som si mal kúpiť Megača I, tak asi už len to, čo mám, t.j. 1,9D po FL a prerobiť vtrekovamie na mech. Boscha ...inak bojím-bojím elektriky....Ciaooo
Inak nádrž má 60l...a krátka prevodovka...ak má 1,6 8V výkon 66kW, tak maximálka je cca 170 km/h a pri maximálke by malo byť cca 5000 ot...no atým pádom áno, pri 120 km/h bude 3500 ot....takže prevodovka je akurát...
Ja aj by som si mal kúpiť Megača I, tak asi už len to, čo mám, t.j. 1,9D po FL a prerobiť vtrekovamie na mech. Boscha ...inak bojím-bojím elektriky....Ciaooo
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
-
- Starting member
- Příspěvky: 29
- Registrován: pát led 20, 2006 06:35
- Bydliště: Praha
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1790
- Registrován: pát led 18, 2008 13:24
- Bydliště: Olomouc
Re: Koupě megana I
Taky ještě záleží v jaké cenové relaci sháníš a co od toho očekáváš,kdyby jsi měl zájem,já prodávám tady
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=10&t=69883
A pokud benzína,tak 1.6 8V 66kw, díky tomu,že hodně hnijou,tak díly seženeš na bazoši skoro zadarmo.
Jede to a dá se s tím jet i ekonomicky
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=10&t=69883
A pokud benzína,tak 1.6 8V 66kw, díky tomu,že hodně hnijou,tak díly seženeš na bazoši skoro zadarmo.
Jede to a dá se s tím jet i ekonomicky
Scenic IV Energy Bose 1.6dCi 118kw
Mégane IV RS
Renault 16
Renault Floride S
Renault Fuego 2.0 GTX cabrio by Einfeldt
Ex auta nemůžu vypisovat, je tu málo znaků
Mégane IV RS
Renault 16
Renault Floride S
Renault Fuego 2.0 GTX cabrio by Einfeldt
Ex auta nemůžu vypisovat, je tu málo znaků
- Ferrari1980
- Junior member
- Příspěvky: 223
- Registrován: úte úno 21, 2012 17:04
Re: Koupě megana I
Hej, môže byť, ja som preto napísal "ale 100 HP", lebo som si nebol na betón istý, viem že všetky 1,6 16V z toho obdobia majú okolo 100 HP (Astra, Focus, Golf...)SilverA píše: Trošku by som opravil Ferrari1980. Čo viem tak do jednotkového Megana sa dával len jeden typ 1.6 16V a to s výkonom 107 k.
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
- KarelJ
- Experienced member
- Příspěvky: 573
- Registrován: pon srp 21, 2006 09:52
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě megana I
megane před faceliftem 96-99 mají motory 8V.
megane po faceliftu 99-02 má 16V motory.
1,6l 8V jsou dvě verze. 55kW (k7m720) nebo 66kW (k7m702).
1,6l 16V (k4m a nějaká čísla) má výkon nějak asi 79kW.
1,4l 16V (asi k4j + čísla) má asi 72kW.
u sceniku se rok 99 dělala výbava, kdy se do staré kastle dal motor 1,4 nebo 1,6 16V. nevím jestli to tak měl i megane.
můj megane má 1,6l 55kw. spotřeba po městě tak 7-10litrů, záleží po jakém městě jezdíš jak dlouhé trasy a jakým stylem. okresky jezdím asi za 5,5-6,5 záleží na stylu jízdy. když jsem jezdil z kutné hory do prahy a z5, tak jsem se se spotřebou dostával na 5,2-5,5 a když jsem jel obzvlášť úsporně, tak mi palubní pc ukázal i 4,8 za cestu kh-praha a z5. to byla jen vyjímka kdy se mi nechtělo tankovat. pokud nějakou dobu nesmažu spotřebu na palubní pc, tak se průměrná spotřeba ustálí lehce nad 6l. prázdniny na slovensku vyšla spotřeba 6,5 (okresky, dálnice do 150kmh, prdelačky ve slovenským ráji a všemožné zajížďky).
pohodlí je super, novější auta stejné kategorie mi přijdou jak uskákané kozy. na svém autě mám přední pružiny a tlumiče z scenika 2000, moje starý už dosloužily. a zadní tlumiče jsem dával nové kyb plynokapalinové.
motor 1,6 66kW mi přijde super, jede jak pila. proti 55kW je to dost velký rozdíl. motor 1,4 16V jsem jel v cliu a měl by být asi dost srovnatelný s 1,6 66kw. ale za sebe mě víc vyhovuje ten 1,6 66kW díky tomu, že se nemusí tolik točit, aby člověk cítil zátah. motor 1,6 16V jsem v megane 1 nejel. jel jsem 1,6 16V v megane 2 tam má výkon 83kW. ten motor jede jak blázen, ale až ve vyšších otáčkách. do 3tis mi přijde stejný jako můj staroušek
všechny tyhle motory jsou na tom mojim stylem jízdy se spotřebou dost stejné.
pak jsou ještě motory 2,0 8V pouze ve starém modelu. 2,0 16V ten byl ve starém i novém. a tuším že jsem viděl i 1,8 16V v novém modelu. motor 1,4 8V neznám, ale myslím, že to nebude nic moc. malý výkon, malý krouťák z toho mi vychází velká spotřeba.
nádrž je na 60litrů.
palubní pc se dělaly od začátku. jen u modelů 96-99 je dost vzácný. jestli má auto palubní pc poznáš tak, že má počítadlo km (digi, nebo mechanické) + další displej s údaji palubního pc a na pravé páčce stěračů je tlačítko pro přepínání.
modely 99-02 mají jinou palubní desku a displej mají pouze jeden. tam to poznáš podle toho kolik má displej řádků a jestli má tlačítko na páčce stěračů na přepínání údajů.
displej palubního pc je vždy na přístrojové desce. na palubní desce je totiž ještě jeden displej pro rádio a teplotu vně auta a někdo ho může vydávat za palubní pc.
pokud by auto palubní pc nemělo, lze ho dodělat svépomocí. stačí sehnat přístrojovku a páčku stěračů s tlačítkem a případně dotáhnout 2 dráty.
já mám ve svém autě přístrojovku z novějšího modelu s palubním pc. palubní pc jsem prostě chtěl a sehnat starší typ bylo téměř nemožné a když, tak cena byla strašná. takhel mě to tenkrát vyšlo asi na 1500(nová přístrojovka a bižuterie) - 600 (jsem prodal starou palubku) takže necelý litr. návod a fotky jsem někam na net dával. podle mého návodu to pak předělalo dost lidí.
-KJ-
megane po faceliftu 99-02 má 16V motory.
1,6l 8V jsou dvě verze. 55kW (k7m720) nebo 66kW (k7m702).
1,6l 16V (k4m a nějaká čísla) má výkon nějak asi 79kW.
1,4l 16V (asi k4j + čísla) má asi 72kW.
u sceniku se rok 99 dělala výbava, kdy se do staré kastle dal motor 1,4 nebo 1,6 16V. nevím jestli to tak měl i megane.
můj megane má 1,6l 55kw. spotřeba po městě tak 7-10litrů, záleží po jakém městě jezdíš jak dlouhé trasy a jakým stylem. okresky jezdím asi za 5,5-6,5 záleží na stylu jízdy. když jsem jezdil z kutné hory do prahy a z5, tak jsem se se spotřebou dostával na 5,2-5,5 a když jsem jel obzvlášť úsporně, tak mi palubní pc ukázal i 4,8 za cestu kh-praha a z5. to byla jen vyjímka kdy se mi nechtělo tankovat. pokud nějakou dobu nesmažu spotřebu na palubní pc, tak se průměrná spotřeba ustálí lehce nad 6l. prázdniny na slovensku vyšla spotřeba 6,5 (okresky, dálnice do 150kmh, prdelačky ve slovenským ráji a všemožné zajížďky).
pohodlí je super, novější auta stejné kategorie mi přijdou jak uskákané kozy. na svém autě mám přední pružiny a tlumiče z scenika 2000, moje starý už dosloužily. a zadní tlumiče jsem dával nové kyb plynokapalinové.
motor 1,6 66kW mi přijde super, jede jak pila. proti 55kW je to dost velký rozdíl. motor 1,4 16V jsem jel v cliu a měl by být asi dost srovnatelný s 1,6 66kw. ale za sebe mě víc vyhovuje ten 1,6 66kW díky tomu, že se nemusí tolik točit, aby člověk cítil zátah. motor 1,6 16V jsem v megane 1 nejel. jel jsem 1,6 16V v megane 2 tam má výkon 83kW. ten motor jede jak blázen, ale až ve vyšších otáčkách. do 3tis mi přijde stejný jako můj staroušek
všechny tyhle motory jsou na tom mojim stylem jízdy se spotřebou dost stejné.
pak jsou ještě motory 2,0 8V pouze ve starém modelu. 2,0 16V ten byl ve starém i novém. a tuším že jsem viděl i 1,8 16V v novém modelu. motor 1,4 8V neznám, ale myslím, že to nebude nic moc. malý výkon, malý krouťák z toho mi vychází velká spotřeba.
nádrž je na 60litrů.
palubní pc se dělaly od začátku. jen u modelů 96-99 je dost vzácný. jestli má auto palubní pc poznáš tak, že má počítadlo km (digi, nebo mechanické) + další displej s údaji palubního pc a na pravé páčce stěračů je tlačítko pro přepínání.
modely 99-02 mají jinou palubní desku a displej mají pouze jeden. tam to poznáš podle toho kolik má displej řádků a jestli má tlačítko na páčce stěračů na přepínání údajů.
displej palubního pc je vždy na přístrojové desce. na palubní desce je totiž ještě jeden displej pro rádio a teplotu vně auta a někdo ho může vydávat za palubní pc.
pokud by auto palubní pc nemělo, lze ho dodělat svépomocí. stačí sehnat přístrojovku a páčku stěračů s tlačítkem a případně dotáhnout 2 dráty.
já mám ve svém autě přístrojovku z novějšího modelu s palubním pc. palubní pc jsem prostě chtěl a sehnat starší typ bylo téměř nemožné a když, tak cena byla strašná. takhel mě to tenkrát vyšlo asi na 1500(nová přístrojovka a bižuterie) - 600 (jsem prodal starou palubku) takže necelý litr. návod a fotky jsem někam na net dával. podle mého návodu to pak předělalo dost lidí.
-KJ-
Renault Megane hatch 1,6l 55kW 1997
Vlastním renault clip diagnostiku. Kdo by chtěl diagnostikovat auto pište sz. Kutná Hora. Čáslav
nabízím redukci k autorádiu http://www.renault-megane.cz/viewtopic.php?f=5&t=14035
Vlastním renault clip diagnostiku. Kdo by chtěl diagnostikovat auto pište sz. Kutná Hora. Čáslav
nabízím redukci k autorádiu http://www.renault-megane.cz/viewtopic.php?f=5&t=14035
-
- Starting member
- Příspěvky: 29
- Registrován: pát led 20, 2006 06:35
- Bydliště: Praha
Re: Koupě megana I
mozes mi poslat tie fotky alebo das mi link kde si daval tie foto dakujem chcel by som zapojit palubny pc na moj renault 1.6i 55kw 97r.v dakujem
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů