Prerábka centrálu na dodatočnú RJ VYRIEŠENÉ

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ferrari1980
Junior member
Příspěvky: 222
Registrován: úte úno 21, 2012 17:04

Prerábka centrálu na dodatočnú RJ VYRIEŠENÉ

Příspěvek od Ferrari1980 » ned úno 17, 2013 07:46

Páni, chvíľku som hľadal, no nenašiel...keďže som k autu nedostal kľúč s ovládaním centrálu a aj tak mám vymenú komfortku, chcel by som sprevádzkovať centrál tak, že namontím k nemu RJ s DO a mal by byť pokoj. Teraz je otázka, že ako. Nechcem objavovať Ameriku, ak mi niekto vie pomôcť, bok by som rád.

Viem, že teoretick yby sa to malo urobiť tak, že napojiť jednotlivé motory z RJ, to mi príde ale komplikované, nakoľko by bol problém nájsť správne káble. Napadlo ma ale, že ak funguje ovládanie centrálu tým vnútroným tlačidlom, čo takto napojiť RJ na káble idúce do tohto tlačítka. Akurátže celkom presne neviem, či tlačítko dáva tie isté signály, ako RJ ...no nechcem proste niečo odkúriť...

PS - pre upresnenie (aj keď by to malo byť zrejmé z podpisu), je to phase II

Plán mám taký, že pomerám, aké impulzy idú z toho interiérového spínača zamykania a tiež pomerám, aké impulza idú z RJ centrálu a ak sa impulzy budú zhodovať, tak proste pripojím RJ paralelne so spínačom a hádam bude dobre a nič nezahorí...keby mi ešte tak neodišiel merák :-(
Naposledy upravil(a) Ferrari1980 dne sob úno 23, 2013 14:59, celkem upraveno 1 x.
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom

megane.re
Junior member
Příspěvky: 132
Registrován: ned říj 07, 2012 17:51

Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ

Příspěvek od megane.re » stř úno 20, 2013 12:47

Tak to jsme dva. Vyměnil jsem baterku v klicku a ód Te doby nejde central. Zjistil jsem ze klicek nedává impulz takže bude chyba v něm. Nechat si udělat nový Klíč je drahé takže řeším taky ze koupím centrál s do i s r.j. A zkusím to dodělat. Mám vyrušeny imobilizér takže nepotrebuju ten vnitřek co je v origo klíčku. Když tam dam tu Koupenou r.j. Muším natáhnout kabely ód motorků at to mA co zamykat a odemykat. A nebo jak říkáš zkusit to prez to vnitřní tlačítko

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 10949
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ

Příspěvek od krt.ecek » stř úno 20, 2013 12:50

přes vnitřní tlačítko to pokud vím nejde, to se po půl hodině klidu deaktivuje.... nejjednoduší cestou je napojit to přímo na motory a pokud se nepletu, tak by asi stačilo na jeden, ostatní by mohli být paralelně, ale to už je věštění z hrnku vody:-)
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

megane.re
Junior member
Příspěvky: 132
Registrován: ned říj 07, 2012 17:51

Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ

Příspěvek od megane.re » stř úno 20, 2013 12:57

Každopádně to chce nejdřív nějaký Slušný základ uvazoval jsem o tom co mA integrovaný vystřelovací Klíč at nemusím tahat 10Klíčů po kapsách

Uživatelský avatar
Ferrari1980
Junior member
Příspěvky: 222
Registrován: úte úno 21, 2012 17:04

Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ

Příspěvek od Ferrari1980 » stř úno 20, 2013 18:22

krt.ecek píše:přes vnitřní tlačítko to pokud vím nejde, to se po půl hodině klidu deaktivuje..
No, kua, to musím vyskúšať, to by bol ale pruser, to by potom fungovalo len na zamykanie...ako,teoreticky by mali byť tie motory paralelne, no len hľadanie toho správneho kábla bude radosť..keby bola aspoň niekde dostupná schéma...to tlačítko vskúšam ešte dnes, nedá mi to...


EDIT - po 55 min. tlačítko stále funguje :-)

EDIT II - to Megan.re - kukni, vraj je zapojeni epopísané v Jak na to...predpokladám, že na phase I to tam bude, ale Phase II neviem-neviem...
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom

megane.re
Junior member
Příspěvky: 132
Registrován: ned říj 07, 2012 17:51

Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ

Příspěvek od megane.re » stř úno 20, 2013 22:01

Právě ze kolem centrálu tam nic není.. Začal bych u motorku u ridice ten bude podle mě hlavní a bude propojeny se vsema co jsou v autě si myslim. No bude to boj! A jaky si Koupil centrál?

Uživatelský avatar
tomas1280
Junior member
Příspěvky: 109
Registrován: sob říj 06, 2012 22:58
Bydliště: Topolcany

Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ

Příspěvek od tomas1280 » stř úno 20, 2013 23:11

aj ja by som povedal,ze treba "napichnut" ten riadiaci motorček a k tomu pripojit novu RJ.
Akurat to chce naist ten spravny kabel aj pri povodnej rj a odstavit ju nech to nerobi bordel...
Renault scenic 1.9 DT 66kw rv 1996
Peugeot 205 1.1 44kw rv 96
Peugeot205 1.1 40kw rv 93
Skoda 105L rv 1987

Hračky ktoré ma naučili starať sa a krvácať

Uživatelský avatar
Ferrari1980
Junior member
Příspěvky: 222
Registrován: úte úno 21, 2012 17:04

Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ

Příspěvek od Ferrari1980 » čtv úno 21, 2013 05:01

Ale riadiaci motorček tam nie je, riadi to RJ ;-)

@Megan.re - ja som kúpil toto:
http://www.automotion.sk/dialkove-ovlad ... d59-3.html

A to preto, lebo som to chcel bez vystreľ. kľúča, pretože ak by to nefungovalo na Megači, dám si to do škodovky ;-)
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom

megane.re
Junior member
Příspěvky: 132
Registrován: ned říj 07, 2012 17:51

Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ

Příspěvek od megane.re » čtv úno 21, 2013 08:12

Musí to fungovat

Uživatelský avatar
Ferrari1980
Junior member
Příspěvky: 222
Registrován: úte úno 21, 2012 17:04

Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ

Příspěvek od Ferrari1980 » čtv úno 21, 2013 09:37

Musí je silný pán, čo ak nenájdem ti esprávne káble na pripojenie a vzdám to?
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17585
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ

Příspěvek od Zefek » čtv úno 21, 2013 11:17

Na předních sloupcích by to měly být kontakty C3 a C5. Motorky, včetně kufru a nádrže jsou zapojeny paralelně.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

megane.re
Junior member
Příspěvky: 132
Registrován: ned říj 07, 2012 17:51

Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ

Příspěvek od megane.re » čtv úno 21, 2013 12:01

Tak sem sehnal schema instalace centrálu hned jak to pujde ho tu dam

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 10949
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ

Příspěvek od krt.ecek » čtv úno 21, 2013 12:05

jestli je pravda to co píše Zefek, že je vše paralelně, tak nejjednoduší cesta bude u krytu nádrže, tam vedou jen dva dráty:-)
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17585
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ

Příspěvek od Zefek » čtv úno 21, 2013 13:02

Nebo to napojit do UCH. Hm, přemýšlím ještě nad oddělením obvodů mezi UCH a tou novou jednotkou centrálu. Podle mě by se to mělo oddělit, protože UCH nebude stavěná na to, že se na vstupy připojí nějaké napětí. Ale záleží to na schématu té krabičky.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Ferrari1980
Junior member
Příspěvky: 222
Registrován: úte úno 21, 2012 17:04

Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ

Příspěvek od Ferrari1980 » čtv úno 21, 2013 19:59

Však preto som chcel zmanipulovať to tlačítko, prišlo mi to lepšie, proste len urobiť to, čo vykonáva to tlačítko...a to by nemalo pliesť UCH...a to sa dá prinajhoršom orubiť cez relátka a teda žeby naozaj pri aktivovaní DO sa akoby "stlačilo tlačítko"...viem, je to možno škrabanie sa okolo hlavy, no ale...ja sa bojím elektiky, keď odkúrim UCH, kto mi to dádokopy? Kde ju potom zoženiem?

PS - tlačítko funguje aj po 24 hodinách...
PS II - hej, ideálne by to bolo úpln eodpojiť od UCH a proste nanovo napojiť...ale viem ja, ktoré sú to káble? A koľko ich je? Sú to len dva káble a či 6 párov káblov?
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom

Uživatelský avatar
Ferrari1980
Junior member
Příspěvky: 222
Registrován: úte úno 21, 2012 17:04

Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ

Příspěvek od Ferrari1980 » pát úno 22, 2013 16:55

No, takže, stav presondovaný, na tlačítku je na konektore 5 pinov:
1 - v kľudovom stave je na ňom +12V
2 - v kľudovom stave kostra
3 - v kľudovom stave kostra
4 - v kľudovom stave nič, pri zapnutí svetiel +12V
5 - v kľudovom stave +12V.

No, a pri stlačení či už zamknutia, alebo odoknutia, na konektor 1, alebo 5 príde kostra..proste 12V sa stratí...takže z toho mi vyplýva, že vezmem kostru z pinu 2 a tú budem cez RJ centrálu posielať na konektor 1, al. 5, a malo by to fungovať.

Jedna z tých kostier 2, al. 3 je spolu s 4 podsvietenie spínača...

Bolo by fajn, keby moje úvahy niekto checkne. Dík
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom

Uživatelský avatar
Ferrari1980
Junior member
Příspěvky: 222
Registrován: úte úno 21, 2012 17:04

Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ

Příspěvek od Ferrari1980 » sob úno 23, 2013 14:57

Tak, a je hotovo :-) Je to trochu na prasáka, ale funguje to. Normálne som paralelne pripojil ovládanie, ako som písal, t.j. z pinu 2 vzal kostru a posielam ju na piny 1 a 5 a pekne to funguje. Ako vravím, torchu na prasáka a je tam trochu moc káblov, ale keď budem montovať rádio, tak to preriedim...

Dík za pomoc!

Obrázek Obrázek
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom

megane.re
Junior member
Příspěvky: 132
Registrován: ned říj 07, 2012 17:51

Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ VYRIEŠENÉ

Příspěvek od megane.re » sob úno 23, 2013 20:22

Dneska jsem to taky dodělal a to tak že zamykaní a odemykaní jsem vzal z tlačítka piny 1 a 5, kostru a proud pak z rádia a výstražné taky z tlačítka výstražných a jde to!

Uživatelský avatar
Ferrari1980
Junior member
Příspěvky: 222
Registrován: úte úno 21, 2012 17:04

Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ VYRIEŠENÉ

Příspěvek od Ferrari1980 » sob úno 23, 2013 22:31

Presne takisto, napájanie som aj ja vzal z rádia...akurát výstražné som nezapájal...možno ešte zapojím...keď bude montovať rádio...

A kam si napchal RJ a všetky tie káble?
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom

megane.re
Junior member
Příspěvky: 132
Registrován: ned říj 07, 2012 17:51

Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ VYRIEŠENÉ

Příspěvek od megane.re » sob úno 23, 2013 23:28

Dal jsem to k airbagu spolujezdce. Mám tam natažených víc drátu tak je problém v místě

rodrigoh6
Junior member
Příspěvky: 142
Registrován: stř srp 19, 2009 12:57

Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ VYRIEŠENÉ

Příspěvek od rodrigoh6 » ned říj 12, 2014 11:31

Tak jsem to taky tak zapojil a vše funguje i blinkry :) kdyby potřeboval někdo poradit klidně ať se poptá ;-)

Uživatelský avatar
Ferrari1980
Junior member
Příspěvky: 222
Registrován: úte úno 21, 2012 17:04

Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ VYRIEŠENÉ

Příspěvek od Ferrari1980 » ned říj 12, 2014 21:52

rodrigoh6 píše:Tak jsem to taky tak zapojil a vše funguje i blinkry :) kdyby potřeboval někdo poradit klidně ať se poptá ;-)
Super :-)
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom

zdenek novák
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: stř pro 16, 2009 15:24

Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ VYRIEŠENÉ

Příspěvek od zdenek novák » stř dub 01, 2015 17:21

Dobrý den nemůžete mě poslat prosím schéma zapojení centrálu.Děkuji Novák. Email.
zdenek.novak.st@seznam.cz

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti