Problémy s motorem po ujetí 15ti Km. ?

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
BiKeR23
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: ned bře 04, 2012 11:21

Problémy s motorem po ujetí 15ti Km. ?

Příspěvek od BiKeR23 » ned úno 10, 2013 18:57

Zdar hoši, potřebuju se zeptat jestli někdo nemá se mnou stejnou zkušenost s meganem a neví co s tím. Začalo to jednoho večera když jsem jel s megánkem domů a v tom těsně u baráku pouštím protijedoucí auto a v té chvíli kdy se chci rozjet auto chcíplo. otočím klíčkem auto nechytá. A pak asi po 5tým otočením klíčku megan chytá ale má zvuk jak traktor a bez přidání plynu by hned zase chcípl tak jsem s megánkem uhnul ze silnice ujel jsem 5 metrů. koukl jsem se po kapotu a zjistil jsem že na hlavě motoru je olejová skvrna.Tak jsem auto nechal být do druhého dne. A druhý den jsem přišel nastartuju a v pohodě. Tak si říkám jestli třeba není těsnění v hlavě v háji a olej jak je neohřátej tak motor jede tak zkusím megánka co zvládne. Tak jezdím po okolí ujedu asi 15 km. a už přijíždím k baráku a vypadá to v pohodě už vjíždím na parkoviště a chcípne mi to. Tak to nakopnu a zajíždím ( to že se mi ztrácí otáčky a občas to chcípne to vím ) No a tak zkouším třikrát zajed vpřed a vzad. A v tom mi to chcíplo. Tak to nakopnu a zase ten zvuk traktoru. Tak jsem to pak ještě natočil . Hoši omlouvám se za sloh ale chtěl jsem to podat jak to v hlavě mám já. Přikládám zde link na zvuk traktoru kdyby to pomohlo xD http://www.youtube.com/watch?v=D-p24AjH ... e=youtu.be předem dík za rady .

Uživatelský avatar
KarelJ
Experienced member
Příspěvky: 573
Registrován: pon srp 21, 2006 09:52
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s motorem po ujetí 15ti Km. ?

Příspěvek od KarelJ » ned úno 10, 2013 22:02

vypadá to že nejede na všechny 4 válce. asi bude v háji některá zapalovací cívka. máš 8V nebo 16V motor? u 8V motoru jsou 2 dvojitý cívky. a zapalovací kabely k svíčkám. 16V motory mají 4 cívky každou nasunutou na svíčce.
pokud máš 8V motor, pak až se to stane tak zkus vytahovat jednotlivé zapalovací kabely a pokud se zvuk změní nebo to dokonce chcípne, pak ta cívka pro daný válec je v pořádku, pokud se zvuk motoru nezmění pak je daná cívka vadná. pozor pokud máš kabely starý a zpuchřelý pak je značné nebezpečí, že dostaneš pecku. docela to bolí. je tam 30 000V. v tom případě je rovnou vyměň. cena asi 240kč. zapalovací cívka stojí 900kč. a je rozdíl s bílým a černým konektorem. na cívce je takový výstupek kvůli které nesedne na druhou pozici. čudlík jde odlomit v případě nouze.

u 16V motoru je cívka nasunutá na svíčce a zajištěná šroubkem. závit nestrhni, jinak ti to pak nebude držet. pokud cívky nebyly nikdy vytažený pak je dost možný že půjdou ven velmi těžko. mezi cívkou a hlavou je těsnící O kroužek kvůli vlhkosti.

jinak pokud nezapalují všechny válce, pak s tím nejezdi můžeš zničit katalyzátor.

mě cívka taky odešla. nejdřív se semtam stalo, že nastal výpadek na chvilku. pak jednou cestou ze školy odešla úplně. tak jsem zastavil a zjistil která cívka odešla do křemíkového nebe, odpojil jsem 2 příslušné vstřikovače abych neodvalil katalyzátor. a vyrazil na cestu domů. těch 15km co jsem s tím jel bylo zajímavých auto vůbec nejelo a před kopečkem jsem to vždy radši pořádně rozjel i tak jsem kolikrát podřazoval až na dvojku a to v místech kde normálně jezdím na pětku. cívky jsem objednal obě nový a tu starou funkční mám jako náhradní. běžná cena byla tenkrát asi 1500 za novou a mě se povedlo sehnat za 900. nový byly přesně ty samý jako ty starý, stejná firma tuším sagem. mám je už asi 5let a zatím drží.

-KJ-
Renault Megane hatch 1,6l 55kW 1997

Vlastním renault clip diagnostiku. Kdo by chtěl diagnostikovat auto pište sz. Kutná Hora. Čáslav

nabízím redukci k autorádiu http://www.renault-megane.cz/viewtopic.php?f=5&t=14035

BiKeR23
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: ned bře 04, 2012 11:21

Re: Problémy s motorem po ujetí 15ti Km. ?

Příspěvek od BiKeR23 » pon bře 18, 2013 12:39

Promiň, že se ozývám až teď. Zkoušel jsem co si tu psal. A vypadalo to na levou cívku. Tak jsem si od táty ze scéniku půjčil levou cívku včetně kabelů. A megan ať ujel jakou koliv vzdálenost tak v pohodě. ( Možná náhoda ) Tak jsem sehnal cívku ( Vrakáč ) kabely a 4 svíčky ( Nové ) kabely jsem různě měnil po chcípnutí . A pořád to samý. Tak já nevím. Asi to už odvezu do Renaultu. ale bojím se tý cifry :-( Ale nejde mi do hlavy to jak se to auto vždycky dusí a vůně čistýho benzínu. vejfuk celej skáče o 5 čísel minimálně jak uberu plyn chcípne. Já prostě s tím nic neujedu. Je možný že by se tam tou jízdou něco uvolnilo třeba ( karbon ) ? a jak mile to chcípnu a nastartuju tak to někam vyplivne a je to v háji ? Druhej den příjdu a zase to normál nakopnu. Dík za radu

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Problémy s motorem po ujetí 15ti Km. ?

Příspěvek od Zefek » pon bře 18, 2013 12:45

Tak pokud to na jedněch cívkách jelo a na druhých ne, tak to asi bude v cívkách, ne?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

BiKeR23
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: ned bře 04, 2012 11:21

Re: Problémy s motorem po ujetí 15ti Km. ?

Příspěvek od BiKeR23 » pon bře 18, 2013 12:50

No na tamtěch cívkách jsem jel cca 40 km a v pohodě. Pak jsem tam dal cívku mou a zase špatný cívka z vrakáče a zase špatný. Kdyby táta scénica nepotřeboval vyzkoušel bych ještě ale bohužel. ale že by byly obě cívky v háji to by bylo špatny xD Napadá tě co by mohlo ještě být v háji ? Ten karbon je blbost co ?

Uživatelský avatar
KarelJ
Experienced member
Příspěvky: 573
Registrován: pon srp 21, 2006 09:52
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s motorem po ujetí 15ti Km. ?

Příspěvek od KarelJ » pon bře 18, 2013 18:55

starý cívky se nekupujou. pokud chceš mít s těma tvýma cívkama jistotu, tak je vyzkoušej na tátovo autě.

-KJ-
Renault Megane hatch 1,6l 55kW 1997

Vlastním renault clip diagnostiku. Kdo by chtěl diagnostikovat auto pište sz. Kutná Hora. Čáslav

nabízím redukci k autorádiu http://www.renault-megane.cz/viewtopic.php?f=5&t=14035

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Problémy s motorem po ujetí 15ti Km. ?

Příspěvek od Zefek » úte bře 19, 2013 11:43

Jednoduchý test, jak cívky vyzkoušet. Dej ty staré, co ti na meganu nejedou, co scénica. Pokud motor bude skákat, tak jsou v háji cívky :D Někdy je to lepší vyzkoušet i naopak.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů