Motor od oleja-pomoc

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
dafo
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: pát pro 03, 2010 23:02
Bydliště: Košice

Motor od oleja-pomoc

Příspěvek od dafo » úte bře 06, 2012 18:51

Dobry vecer prajem,chcel by som poprosit o pomoc,Megane 1997 1,6 Classic.

Unika mi odniekial olej,motor je zozadu cely mokry a aj cast karoserie z vnutra za motorovou castou,olej unika odniekial z vrchu pretoze je to niekde pod sanim,nevidim tam a neviem sa tam pozriet,pod autom pri stati ostavaju asi tri-styri mlacky oleja,samozrejma som dolial po zisteni,dal som motor umyt a je to tam zas ibaze neviem odkial by to mohlo byt,mam pocit ze to roztrekuje,lebo ked stojim tak smrdi spaleny olej od vyfuku.cela zadna cast auta kufor je mastna ale vela oleja nevytieklo ,neviete my pomoct odkial by to mohlo byt aby som to dal urobit? tesnenie pod vykom bolo menene pred mesiacom...dakujem
Renault Megane Classic 1,6 RT, 66kW, 1997

Uživatelský avatar
Ferrari1980
Junior member
Příspěvky: 223
Registrován: úte úno 21, 2012 17:04

Re: Motor od oleja-pomoc

Příspěvek od Ferrari1980 » stř bře 07, 2012 08:11

A bolo to tesnenie dobre vymenené? Ako vravíš, všetko vyzerá tak, že to vyteká za jazdy, tak proste naštartuj a sleduj...pridaj si otáčky a sleduj...mne to na Corse robila nezapojená hadica na odvetranie...mechanik zabudol zapojiť...
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom

dafo
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: pát pro 03, 2010 23:02
Bydliště: Košice

Re: Motor od oleja-pomoc

Příspěvek od dafo » stř bře 07, 2012 21:10

No skusal som pozriet ale nevidim ziadny unik oleja priamo,a v podstate sa tam ani nejak neviem dostat ocami:) No moze byt ze to vymenili zle to vsak musim zistit a kde by mala byt ta hadica na odvetravanie?Ak by si mi povedal tak skusim pozriet...Dakujem...
Renault Megane Classic 1,6 RT, 66kW, 1997

JirkaK1
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: úte srp 09, 2011 12:20
Bydliště: Hradec

Re: Motor od oleja-pomoc

Příspěvek od JirkaK1 » pon dub 02, 2012 18:20

Mám asi něco podobného u stejného motoru, v létě tekla voda do válce, prasklé těsnění, výměna a broušení a na začátku zimy prasklo těsnění pod víkem motoru (víko nad ventilama), začal téct olej, takže výměna, a teď na jaře to samé, těsnění opět vyfouklé a začíná unikat olej. Co stím? Měnit každýho čtvrt roku těsnění???
Jirka K. Megane 1,6 66kW r.v. 1997

Uživatelský avatar
Ferrari1980
Junior member
Příspěvky: 223
Registrován: úte úno 21, 2012 17:04

Re: Motor od oleja-pomoc

Příspěvek od Ferrari1980 » pon dub 02, 2012 21:15

Bude asi nefunkčné odvetranie kľukovej skrine...hľadaj hadičku, čo ide od víka ventilov do sania a kukni, či to nieje zapchaté...
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom

JirkaK1
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: úte srp 09, 2011 12:20
Bydliště: Hradec

Re: Motor od oleja-pomoc

Příspěvek od JirkaK1 » stř dub 04, 2012 20:29

Tak ucpané to není :( Co kabely ke svíčkám? V servisu řekli vyměnit, to snad nemůže mít vliv?
Jirka K. Megane 1,6 66kW r.v. 1997

Uživatelský avatar
Ferrari1980
Junior member
Příspěvky: 223
Registrován: úte úno 21, 2012 17:04

Re: Motor od oleja-pomoc

Příspěvek od Ferrari1980 » pát dub 06, 2012 16:10

Nechápem súvislosť medzi sviečkovými káblami a tesnením pod víkom ventilov. Ale zas, jden nidky nevie, ako to kámoši žabožrúti konštrukčne vyriešili :-))
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom

safy
Experienced member
Příspěvky: 534
Registrován: čtv kvě 15, 2008 18:45

Re: Motor od oleja-pomoc

Příspěvek od safy » pát dub 06, 2012 17:26

Ferrari1980 píše:Nechápem súvislosť medzi sviečkovými káblami a tesnením pod víkom ventilov. Ale zas, jden nidky nevie, ako to kámoši žabožrúti konštrukčne vyriešili :-))
Kéž by každý vyrobil tak skvělý motor,jako je 1.6e.Takže kámoši žabožrouti odvedli v roce 1995 skvělou práci.Podívej se na motor 1.6 od koncernu a zjistíš,že je to proti 1.6e výrobek z doby kamenné.A k těm kabelům - servis,který poradí zákazníkovi,aby řešil tlak v klikové skříni výměnou kabelů ke svíčkám,by měl zavřít vrata a jít pást krávy.A navíc vrátit peníze za opravy,které byly k ničemu.
Renault Safrane 2.5 20V Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 1130 Renault 8 1132 Renault 16 TL,TS,TX Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Barkas B 1000 Opel Astra 1.4 Fiat Uno 55 Fiat Regata 1.9ds Ford Sierra 2.0 Ford Taunus Coupé 1.6 Alfa Romeo 1750 Berlina Wartburg 311 Wartburg 353 Škoda Favorit

JirkaK1
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: úte srp 09, 2011 12:20
Bydliště: Hradec

Re: Motor od oleja-pomoc

Příspěvek od JirkaK1 » sob dub 07, 2012 12:44

Tak čím to může být? Ještě jsem našel jednu věc, viz. obrázek, hadičky v motoru mám obráceně než je na obrázku, jak tedy mají být zapojené???
Přílohy
motor.JPG
Jirka K. Megane 1,6 66kW r.v. 1997

Uživatelský avatar
Ferrari1980
Junior member
Příspěvky: 223
Registrován: úte úno 21, 2012 17:04

Re: Motor od oleja-pomoc

Příspěvek od Ferrari1980 » ned dub 08, 2012 09:37

No buď bolo to tesnenie zlé (čo je málo pravdepodobné), alebo jednoducho je v kľuk. skrini motora príliš vysoký tlak olejových pár. Ale potom mi to znovu a zas poukazuje na odvetranie kľuk. skrine...

@ Safy - to som asi trochu nemiestne poukázal na to, že konštrukciu motora 1,6 detailne nepoznám a teda skôr teoretizujem.
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom

safy
Experienced member
Příspěvky: 534
Registrován: čtv kvě 15, 2008 18:45

Re: Motor od oleja-pomoc

Příspěvek od safy » ned dub 08, 2012 11:06

JirkaK1 píše:Mám asi něco podobného u stejného motoru, v létě tekla voda do válce, prasklé těsnění, výměna a broušení a na začátku zimy prasklo těsnění pod víkem motoru (víko nad ventilama), začal téct olej, takže výměna, a teď na jaře to samé, těsnění opět vyfouklé a začíná unikat olej. Co stím? Měnit každýho čtvrt roku těsnění???
Předpokládám,že to opravoval zkušený mechanik s náušnicí a kšiltem dozadu.Tak za ním dojeď a hoď mu to na hlavu,ať vrátí peníze za opravu,kdy po výměně těsnění to fouká do oleje a nech si to udělat tam,kde něčemu rozumějí a umí.Já už nevím,jak to napsat.To je stále dokola.Motory po opravách kolabují jak na běžícím pásu,zákazníci to zaplatí a tvrdě a za pár týdnů mají problém a hledají pomoc tady.V pořádku,ale tu opravu někdo přece zk.....il,nebo ne?Tak musí vědět,že takhle to tedy asi dělat nelze.Jinak to bude věčný boj - prase,které si říká opravář a zákazník.
Renault Safrane 2.5 20V Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 1130 Renault 8 1132 Renault 16 TL,TS,TX Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Barkas B 1000 Opel Astra 1.4 Fiat Uno 55 Fiat Regata 1.9ds Ford Sierra 2.0 Ford Taunus Coupé 1.6 Alfa Romeo 1750 Berlina Wartburg 311 Wartburg 353 Škoda Favorit

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů