Motor od oleja-pomoc
Moderátor: Moderators General
Motor od oleja-pomoc
Dobry vecer prajem,chcel by som poprosit o pomoc,Megane 1997 1,6 Classic.
Unika mi odniekial olej,motor je zozadu cely mokry a aj cast karoserie z vnutra za motorovou castou,olej unika odniekial z vrchu pretoze je to niekde pod sanim,nevidim tam a neviem sa tam pozriet,pod autom pri stati ostavaju asi tri-styri mlacky oleja,samozrejma som dolial po zisteni,dal som motor umyt a je to tam zas ibaze neviem odkial by to mohlo byt,mam pocit ze to roztrekuje,lebo ked stojim tak smrdi spaleny olej od vyfuku.cela zadna cast auta kufor je mastna ale vela oleja nevytieklo ,neviete my pomoct odkial by to mohlo byt aby som to dal urobit? tesnenie pod vykom bolo menene pred mesiacom...dakujem
Unika mi odniekial olej,motor je zozadu cely mokry a aj cast karoserie z vnutra za motorovou castou,olej unika odniekial z vrchu pretoze je to niekde pod sanim,nevidim tam a neviem sa tam pozriet,pod autom pri stati ostavaju asi tri-styri mlacky oleja,samozrejma som dolial po zisteni,dal som motor umyt a je to tam zas ibaze neviem odkial by to mohlo byt,mam pocit ze to roztrekuje,lebo ked stojim tak smrdi spaleny olej od vyfuku.cela zadna cast auta kufor je mastna ale vela oleja nevytieklo ,neviete my pomoct odkial by to mohlo byt aby som to dal urobit? tesnenie pod vykom bolo menene pred mesiacom...dakujem
Renault Megane Classic 1,6 RT, 66kW, 1997
- Ferrari1980
- Junior member
- Příspěvky: 223
- Registrován: úte úno 21, 2012 17:04
Re: Motor od oleja-pomoc
A bolo to tesnenie dobre vymenené? Ako vravíš, všetko vyzerá tak, že to vyteká za jazdy, tak proste naštartuj a sleduj...pridaj si otáčky a sleduj...mne to na Corse robila nezapojená hadica na odvetranie...mechanik zabudol zapojiť...
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
Re: Motor od oleja-pomoc
No skusal som pozriet ale nevidim ziadny unik oleja priamo,a v podstate sa tam ani nejak neviem dostat ocami:) No moze byt ze to vymenili zle to vsak musim zistit a kde by mala byt ta hadica na odvetravanie?Ak by si mi povedal tak skusim pozriet...Dakujem...
Renault Megane Classic 1,6 RT, 66kW, 1997
Re: Motor od oleja-pomoc
Mám asi něco podobného u stejného motoru, v létě tekla voda do válce, prasklé těsnění, výměna a broušení a na začátku zimy prasklo těsnění pod víkem motoru (víko nad ventilama), začal téct olej, takže výměna, a teď na jaře to samé, těsnění opět vyfouklé a začíná unikat olej. Co stím? Měnit každýho čtvrt roku těsnění???
Jirka K. Megane 1,6 66kW r.v. 1997
- Ferrari1980
- Junior member
- Příspěvky: 223
- Registrován: úte úno 21, 2012 17:04
Re: Motor od oleja-pomoc
Bude asi nefunkčné odvetranie kľukovej skrine...hľadaj hadičku, čo ide od víka ventilov do sania a kukni, či to nieje zapchaté...
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
Re: Motor od oleja-pomoc
Tak ucpané to není Co kabely ke svíčkám? V servisu řekli vyměnit, to snad nemůže mít vliv?
Jirka K. Megane 1,6 66kW r.v. 1997
- Ferrari1980
- Junior member
- Příspěvky: 223
- Registrován: úte úno 21, 2012 17:04
Re: Motor od oleja-pomoc
Nechápem súvislosť medzi sviečkovými káblami a tesnením pod víkom ventilov. Ale zas, jden nidky nevie, ako to kámoši žabožrúti konštrukčne vyriešili )
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
Re: Motor od oleja-pomoc
Kéž by každý vyrobil tak skvělý motor,jako je 1.6e.Takže kámoši žabožrouti odvedli v roce 1995 skvělou práci.Podívej se na motor 1.6 od koncernu a zjistíš,že je to proti 1.6e výrobek z doby kamenné.A k těm kabelům - servis,který poradí zákazníkovi,aby řešil tlak v klikové skříni výměnou kabelů ke svíčkám,by měl zavřít vrata a jít pást krávy.A navíc vrátit peníze za opravy,které byly k ničemu.Ferrari1980 píše:Nechápem súvislosť medzi sviečkovými káblami a tesnením pod víkom ventilov. Ale zas, jden nidky nevie, ako to kámoši žabožrúti konštrukčne vyriešili )
Renault Safrane 2.5 20V Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 1130 Renault 8 1132 Renault 16 TL,TS,TX Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Barkas B 1000 Opel Astra 1.4 Fiat Uno 55 Fiat Regata 1.9ds Ford Sierra 2.0 Ford Taunus Coupé 1.6 Alfa Romeo 1750 Berlina Wartburg 311 Wartburg 353 Škoda Favorit
Re: Motor od oleja-pomoc
Tak čím to může být? Ještě jsem našel jednu věc, viz. obrázek, hadičky v motoru mám obráceně než je na obrázku, jak tedy mají být zapojené???
Jirka K. Megane 1,6 66kW r.v. 1997
- Ferrari1980
- Junior member
- Příspěvky: 223
- Registrován: úte úno 21, 2012 17:04
Re: Motor od oleja-pomoc
No buď bolo to tesnenie zlé (čo je málo pravdepodobné), alebo jednoducho je v kľuk. skrini motora príliš vysoký tlak olejových pár. Ale potom mi to znovu a zas poukazuje na odvetranie kľuk. skrine...
@ Safy - to som asi trochu nemiestne poukázal na to, že konštrukciu motora 1,6 detailne nepoznám a teda skôr teoretizujem.
@ Safy - to som asi trochu nemiestne poukázal na to, že konštrukciu motora 1,6 detailne nepoznám a teda skôr teoretizujem.
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
Re: Motor od oleja-pomoc
Předpokládám,že to opravoval zkušený mechanik s náušnicí a kšiltem dozadu.Tak za ním dojeď a hoď mu to na hlavu,ať vrátí peníze za opravu,kdy po výměně těsnění to fouká do oleje a nech si to udělat tam,kde něčemu rozumějí a umí.Já už nevím,jak to napsat.To je stále dokola.Motory po opravách kolabují jak na běžícím pásu,zákazníci to zaplatí a tvrdě a za pár týdnů mají problém a hledají pomoc tady.V pořádku,ale tu opravu někdo přece zk.....il,nebo ne?Tak musí vědět,že takhle to tedy asi dělat nelze.Jinak to bude věčný boj - prase,které si říká opravář a zákazník.JirkaK1 píše:Mám asi něco podobného u stejného motoru, v létě tekla voda do válce, prasklé těsnění, výměna a broušení a na začátku zimy prasklo těsnění pod víkem motoru (víko nad ventilama), začal téct olej, takže výměna, a teď na jaře to samé, těsnění opět vyfouklé a začíná unikat olej. Co stím? Měnit každýho čtvrt roku těsnění???
Renault Safrane 2.5 20V Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 1130 Renault 8 1132 Renault 16 TL,TS,TX Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Barkas B 1000 Opel Astra 1.4 Fiat Uno 55 Fiat Regata 1.9ds Ford Sierra 2.0 Ford Taunus Coupé 1.6 Alfa Romeo 1750 Berlina Wartburg 311 Wartburg 353 Škoda Favorit
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů