19 DTi nejde nastartovat
Moderátor: Moderators General
19 DTi nejde nastartovat
Zdravim vsechny fanousky rencku mam problem hledam nakou radu jasne je to jednoduche jed do servisu mam megana 1.9 DTi s elektrickym cerpadlem auto jsem dostal temner za odvoz je hezke zachovale je to 98 rok stim ze nejde nastartovat sundal jsem trubky od vstriku a kdyz startuju s cerpadla nejde ani kapka tryska na privod nafty je dobra skousel jsem to nakrmit primo prez pet lahev a taky nic pritom rucnim balonkem jde cerpadlo normalne natlakovat naftou a vraci se zpatky do nadrze ale do vstriku nejde ani kapka jasne muze bejt spatny cerpadlo ale muze to bejt v elektrice nebo nake cidlo a podobne nemate nekdo skusenost? jinak predchozi majitel rika ze auto zhasnul a uz ho nenastartoval .
- Švejdula
- Senior member
- Příspěvky: 1445
- Registrován: čtv bře 01, 2007 16:47
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: 19 DTi nejde nastartovat
Špatnej kontakt na imobiliser, nebliká ti náhodou červená kontrolka na budíkách ?
776701460
S CLIPem jde všechno líp .
Laguna II 1,9 Dci 88Kw .
S CLIPem jde všechno líp .
Laguna II 1,9 Dci 88Kw .
Re: 19 DTi nejde nastartovat
blika ale kdyz smacknu klice tak cvakne central a kontrolka zhasne a muzu startovat a kdyz prestanu startovat tak blika zase po pravde neradsi bych ten imobilizer odpojil je to akorad pro zlost jenze nevim jak nato.
- Švejdula
- Senior member
- Příspěvky: 1445
- Registrován: čtv bře 01, 2007 16:47
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: 19 DTi nejde nastartovat
Odkud jsi ?? A když přestaneš startovat tak bliká rychle ??
776701460
S CLIPem jde všechno líp .
Laguna II 1,9 Dci 88Kw .
S CLIPem jde všechno líp .
Laguna II 1,9 Dci 88Kw .
Re: 19 DTi nejde nastartovat
jsem z horic okres jicin vychodni cechy jasny kdyz smacknu imobylizer cvakne central zapnu klice kontrolka cervena se rosviti a hned zhasne a muzu startovat prestanu li startovat a vypnu klice a necham je v zapalovani tak nic neblika ani nesviti jakmile je vytahnu ze zapalovani tak zacne rychle blikat a taky vedle zhaveni sviti oranzova kontrolka se spyralkou to prej signalizuje kontroli trysky na predvstrik podle manualu jde oto ze puvodni majitel tvrdi ze je spatny cerpadlo ale nemusi to tak bejt muze to bejt prave v elektronice tech cidel je tam spousta a muze to bejt co koliv vstrik na kterej je napojena elektronika nebo cidlo na spojce na setrvaku nebo cidlo na predvstrik na cerpadle nebo jednotka atd atd jenze kdyz to auto je nepojizdne tezko ho budu popotahovat po servisech a hlavne tech penez za servis a pokazdy reknou neco jineho jedine nechat prezkouset cerpadlo abych vedel ze je dobre nebo spatne a pak jit po elektrice jenze zas nevim kam stim cerpadlem na prezkouseni a ani netusim kolik to stoji prej je to na DTi dost drahe protoze je rizene elektronikou.
Re: 19 DTi nejde nastartovat
Nám to robilo minulého roku. Nafta šla po čerpadlo a od čerpadla ani kvapka. Po odomknutí sme zasunuli kľúč do zapaľovania, otočili ním a počkali kým zhasli všetky kontrolky. Ale keď sme sa pokúsili naštartovať tak začal rýchlo blikať imobilizér, kontrolka žhavenia a kontrolka poruchy el. systému. Problém nebol ani v čerpadle ani vo vstrekoch ani v imobilizéri. Jednoducho kľakla riadiaca jednotka a tá nepustila naftu ďalej z čerpadla do vstrekov. Nechali sme ju naprogramovať nanovo a odvtedy žiadny problém.
Renault Mégane I 1.9 dTi RT (72kW,1997) "Herbie" - navždy v srdci
Renault Laguna II 1.6 16V Privilége (79kW, 2002) "Julča" - femme fatal?
Renault Mégane III Grandtour 1.5 dCi (81kW, 2016) - "Family fun"
Renault Laguna II 1.6 16V Privilége (79kW, 2002) "Julča" - femme fatal?
Renault Mégane III Grandtour 1.5 dCi (81kW, 2016) - "Family fun"
Re: 19 DTi nejde nastartovat
Jasny taky jsem nadtim premyslel no dal jsem cerpadlo na preskouseni delaj to zadarmo pokud bude cerpadlo v poradku je jasny ze je to nekde v elktrice mne tam prave blika ta oranzova kontrolka stou spiralkou to signalizuje zavadu na elektrice a jak pises imobiliser se po startovani rychle roblika cerpadlo jde natlakovat naftou a vraci se zpet do nadrze a jakmile startuju tak do vstriku nejde ani kapka ano muze to bejt nake cidlo nebo jednotka to budu patrat dal az prezkousej to cerpadlo jestli je dobre.
- Švejdula
- Senior member
- Příspěvky: 1445
- Registrován: čtv bře 01, 2007 16:47
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: 19 DTi nejde nastartovat
vsadím se že bude špatný ale stejně nenastartuješ dej potom vědět.
776701460
S CLIPem jde všechno líp .
Laguna II 1,9 Dci 88Kw .
S CLIPem jde všechno líp .
Laguna II 1,9 Dci 88Kw .
Re: 19 DTi nejde nastartovat
zdravím mě to dělalo taky a vyměnil jsem elektromagnetický uzávěr nafty na čerpadle a vše plně funkční, zkus si odpojit kabel na cívce u čerpadla a vem si jiný kabel s proudem a vyzkoušej jestli ta cívka funguje, jestli ne tak ji vyndej a zkus ji vyčistit, jestli cvaká tak máš špatný relé které ho spíná, je to cívka která při startování a chodu motoru pouští naftu do vstřiků a naopak při vypnutí klíčů ti zavře přívod nafty
Re: 19 DTi nejde nastartovat
Zdar ano tu civku nebo li elektromagnet jsem mnel rozdeelanej nekolikrat a funguje dokonce jsem to skousel i bez vnitrku ty civky takze byla vlastne porad otevrena ikdyby nefungovala a stejne to nejde u tedlech motoru ryzenejch ilektronikou s elektrickym pedalem to muze delat problem kde co . Je tam spousta cidel ktere jsou spojene s cerpadlem a jednotkou a imob atd atd zlate mechanicke cerpadlo ovladane lankem ze?
Re: 19 DTi nejde nastartovat
proto jsem si koupil jiného scenica 69kw a ten má mechanické čerpadlo, ale druhý den taky problém se startem , dlouho jsem točil a až na potřetí to chytlo, problém byl v tom , že když mi zhasla kontrolka žhavení a mohl jsem startovat tak se žhavičky vyply a já startoval bez nich, jedno ze dvou relátek na žhavení bylo zoxidované a žhavily jen dvě svíčky a po zhasnutí kontrolky se vyply i ty dvě, relátka jsem vyčistil a teď to zhavý i po zhasnutí kontrolky a startuje to dobře, asi ty scenici ty žhavící svíčky moc potřebujou
Re: 19 DTi nejde nastartovat
Protoze kdyz zhasne kontrolka zhaveni muze se startovat tu dobu zhaveni ma nastarost to relatko ktere zhavi porad stejne dlouhou dobu a pak zhasne kontrolka a muzes startovat ale zhaveni jeste per vterin pokracuje a jdyz jsou zhavicky spatny tak sice zhasne zhaveni a muzes startovat ale ohrati svicek je tak padesat procent a nekdy ani to ne v lete to jde ale vse se ukaze v zimne a kdyz je dotoho vseho jeste hur nastavenej predvstrik na cerpadle tak to je pak uplne spatny protoze to chytne az treba na potreti a v minus deseti stupnich uz je to dost pak i na baterku .
Re: 19 DTi nejde nastartovat
Zdravím mám 1.9 D eco a mám uplně stejný problém. Auto mí stálo pul roku v garaži, teď jak jsem ho chtěl nahodit a jen točí. Nevíte co by tam mohlo být špatnýho?
- Švejdula
- Senior member
- Příspěvky: 1445
- Registrován: čtv bře 01, 2007 16:47
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: 19 DTi nejde nastartovat
CO je to za rok auta ? Skusil si zamknout a odemknout auto a potom startovat ??
776701460
S CLIPem jde všechno líp .
Laguna II 1,9 Dci 88Kw .
S CLIPem jde všechno líp .
Laguna II 1,9 Dci 88Kw .
Re: 19 DTi nejde nastartovat
Je to 97 rok, ano to jsem skoušel i sesynchronizovat a vube nic. už si nevim rady co s tim.
- Ferrari1980
- Junior member
- Příspěvky: 223
- Registrován: úte úno 21, 2012 17:04
Re: 19 DTi nejde nastartovat
To môže byť kľudne len zavzdušnené...skúšal si odvzdušňovať vstreky? Alebo KO STOP cievka...cvaká pri zapnutí zapaľovania?
A čo kontrolka imobilizéra? Zhasne?
A čo kontrolka imobilizéra? Zhasne?
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
- mawerick 81
- Experienced member
- Příspěvky: 907
- Registrován: pát dub 26, 2013 21:11
- Bydliště: Žilina Slovensko
Re: 19 DTi nejde nastartovat
Mam teraz aj ja problem s motorom DTi,, kupil som auto, ktore malo problem s imo, a ked imo isiel, tak motor isiel do plnych otacok,, imo sa vyriesil,, cerpadlo som zohnal druhe z motora, ktory mal trhnuty rozvod,, problem je teraz v tom, ze z cerpadla nejde ani kvapka nafty,, ked mi to pride zo servisu skusim este el. cievku,, ale ak to nebude tou,, tak som z toho jeden.. Cerpadlo ktore som zhodil z motora z trhnutym rozvodom bolo plne nafty,, aj nad tryskami bola v trubkach nafta,, teraz nede..
Ford Mondeo kombi, 2.0 TDCI, Tiptronic, GHIA X, Zetec-S packet.
ex. Renault Laguna
ex. Ford Escort TD
ex. Toyota Celica
ex. 3x Peugeot 405
ex. Renault Laguna
ex. Ford Escort TD
ex. Toyota Celica
ex. 3x Peugeot 405
Re: 19 DTi nejde nastartovat
z vlastni zkušenosti řikam zkontroluj dratky co vedou k řidicí jednotce (asi hlavně na konektoru), mě čerpadlo nechtělo bumbat jelikož diky dokonalemu umístění ŘJ v místě kam muže zatýkat mi zkorodovali dratky u řj a jeden upadl a problem byl na světě...
Renault Mégane rv.96 1.6e - taková pandořina skřínka
- Ferrari1980
- Junior member
- Příspěvky: 223
- Registrován: úte úno 21, 2012 17:04
Re: 19 DTi nejde nastartovat
No a potom diagnostika....
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
- mawerick 81
- Experienced member
- Příspěvky: 907
- Registrován: pát dub 26, 2013 21:11
- Bydliště: Žilina Slovensko
Re: 19 DTi nejde nastartovat
takze po celom dni skusania som zistil, ze cerpadlo je mrtve,, nafta v nom je, pod cievkou je tiez, ked startujem a vytiahnem prepadovku, tak odtial tece nafta.. ,, cievka pekne otvara,, ale do trubiek k tryskam nejde.. v RJ je cez emulator odblokovany IMMO,, nic viacej neviem zistit doma,, poradte,, stretol sa uz s tym niekto?
Ford Mondeo kombi, 2.0 TDCI, Tiptronic, GHIA X, Zetec-S packet.
ex. Renault Laguna
ex. Ford Escort TD
ex. Toyota Celica
ex. 3x Peugeot 405
ex. Renault Laguna
ex. Ford Escort TD
ex. Toyota Celica
ex. 3x Peugeot 405
- mawerick 81
- Experienced member
- Příspěvky: 907
- Registrován: pát dub 26, 2013 21:11
- Bydliště: Žilina Slovensko
Re: 19 DTi nejde nastartovat
problem vyrieseny,, keby niekomu sa podobna vec stala, tak to sposobuje pridreta ihla trysky s kablikom, teda tej, co urcuje hornu uvrat piestu..
Ford Mondeo kombi, 2.0 TDCI, Tiptronic, GHIA X, Zetec-S packet.
ex. Renault Laguna
ex. Ford Escort TD
ex. Toyota Celica
ex. 3x Peugeot 405
ex. Renault Laguna
ex. Ford Escort TD
ex. Toyota Celica
ex. 3x Peugeot 405
- mawerick 81
- Experienced member
- Příspěvky: 907
- Registrován: pát dub 26, 2013 21:11
- Bydliště: Žilina Slovensko
Re: 19 DTi nejde nastartovat
tak a problem je naspat,, zas to nejde,, trpko uz lutujem, ze som toto auto kupil,, radsej som si mal nechat zhniteho Escorta, ktory nemal nikdy problem s TD motorom,, ako toto..
RJ nevypisuje uz skoro nic,, jedina vec je tam chyba tempomatu, ktory tam ani nieje,, vsetko by malo byt OK,, a motor aj tak nechce naskocit,, nejde nafta z cerpadla,, zacinam byt zufaly zas,, vie niekto, ako v domacich podmienkach bez odciloskopu zistim, ci funguje tryska s kablikom? Ta dava RJ udaj o tom, kedy je piest v hornej polohe.. Mala by hadzat 2V/10ns a to sa neda nijak zmerat,, len osciloskopom,, teda jedine ak by niekto mal nejaku fintu na to..
Pomozte nejak,, bo uz fakt ho podpalim... minuly tyzden som prehodil druhu trysku s kablikom,, a motor isiel,, paradne chytil,, pekne isiel do otacok,, a teraz ked sme to chceli natocit,, tak ani za....
RJ nevypisuje uz skoro nic,, jedina vec je tam chyba tempomatu, ktory tam ani nieje,, vsetko by malo byt OK,, a motor aj tak nechce naskocit,, nejde nafta z cerpadla,, zacinam byt zufaly zas,, vie niekto, ako v domacich podmienkach bez odciloskopu zistim, ci funguje tryska s kablikom? Ta dava RJ udaj o tom, kedy je piest v hornej polohe.. Mala by hadzat 2V/10ns a to sa neda nijak zmerat,, len osciloskopom,, teda jedine ak by niekto mal nejaku fintu na to..
Pomozte nejak,, bo uz fakt ho podpalim... minuly tyzden som prehodil druhu trysku s kablikom,, a motor isiel,, paradne chytil,, pekne isiel do otacok,, a teraz ked sme to chceli natocit,, tak ani za....
Ford Mondeo kombi, 2.0 TDCI, Tiptronic, GHIA X, Zetec-S packet.
ex. Renault Laguna
ex. Ford Escort TD
ex. Toyota Celica
ex. 3x Peugeot 405
ex. Renault Laguna
ex. Ford Escort TD
ex. Toyota Celica
ex. 3x Peugeot 405
- mawerick 81
- Experienced member
- Příspěvky: 907
- Registrován: pát dub 26, 2013 21:11
- Bydliště: Žilina Slovensko
Re: 19 DTi nejde nastartovat
po dalsom dni stravenom pri aute som zistil nasledovne,, auto dva krat po sebe chytilo,, a chytilo pekne,, pred tymto pokusom a po nom zas nist.. takze som z toho jelen,, bud je niekde v elektroinstalacii studeny spoj,, pretrhnuty kablik alebo neviem co,, alebo na cerpadle je ojedinela chyba,, vie sa niekto k tomuto vyjadrit? Hladat chybny kablik medzi 68 ci kolko ich ide na RJ je mravencia praca,, zbezna kontrola neodhalila nijaky zalomeny,, alebo odtrhnuty kablik.,,. zacinaju nam dochadzat napady.. proste za tri tyzdne co sa opravuje to auto to chytilo asi 5x,, a nechytilo asi 1000x (prehnal som to,, ale uz mi leze ta p..a na nervy).
PS: uz niekto skusal ako hori Laguna? zakratko ju to asi postretne ked nebude chcet ist.. Ak ma niekto napady,, sem s nimi.. mozno tym zachranite mna pred infarktom, alebo ju pred jej novou ulohou byt faklou.
PS2: aby ste rozumeli co som myslel tym, ze nechce chytit,, proste nejde nafta na trysky,, mame povolene trubky,, tak vidime, ze to tam je suche,, tych cca5x co to chytilo tak to zacalo tu naftu tam pekne tlacit ako malo,, po pritiahnuti trubiek to pri dalsom pokuse vzdy chytlo, a islo kym sme to nevypli,, dalsi pokus ktory nasledoval po mozno minute nasej radosti a euforie,, sa to vratilo naspat k tomu, ze nejde nafta na trysky,, vyskusali sme kadeco mozne,, aj nemozne,, skusili sme vymenit trysku s kablikom,, po tejto vymene to hned chytlo,, chytlo aj na dalsi pokus,, ale o hodinu uz zas nie,, a dalsi den to nechcelo vobec cely den chytit,,
PS3: vie niekto ako zmeram signal z trysky s kablikom bez osciloskopu? Potrebujeme vylucit tuto moznu chybu.
PS: uz niekto skusal ako hori Laguna? zakratko ju to asi postretne ked nebude chcet ist.. Ak ma niekto napady,, sem s nimi.. mozno tym zachranite mna pred infarktom, alebo ju pred jej novou ulohou byt faklou.
PS2: aby ste rozumeli co som myslel tym, ze nechce chytit,, proste nejde nafta na trysky,, mame povolene trubky,, tak vidime, ze to tam je suche,, tych cca5x co to chytilo tak to zacalo tu naftu tam pekne tlacit ako malo,, po pritiahnuti trubiek to pri dalsom pokuse vzdy chytlo, a islo kym sme to nevypli,, dalsi pokus ktory nasledoval po mozno minute nasej radosti a euforie,, sa to vratilo naspat k tomu, ze nejde nafta na trysky,, vyskusali sme kadeco mozne,, aj nemozne,, skusili sme vymenit trysku s kablikom,, po tejto vymene to hned chytlo,, chytlo aj na dalsi pokus,, ale o hodinu uz zas nie,, a dalsi den to nechcelo vobec cely den chytit,,
PS3: vie niekto ako zmeram signal z trysky s kablikom bez osciloskopu? Potrebujeme vylucit tuto moznu chybu.
Ford Mondeo kombi, 2.0 TDCI, Tiptronic, GHIA X, Zetec-S packet.
ex. Renault Laguna
ex. Ford Escort TD
ex. Toyota Celica
ex. 3x Peugeot 405
ex. Renault Laguna
ex. Ford Escort TD
ex. Toyota Celica
ex. 3x Peugeot 405
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů