Výpadky elektriky (kontakty, baterka, svazky), řešit zde.

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

vetva
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: ned led 03, 2010 06:57

Výpadky elektriky (kontakty, baterka, svazky), řešit zde.

Příspěvek od vetva » čtv led 21, 2010 08:26

zdravim.mam taky problem neviem ci ho niekto z vas uz mal a bude mi vedet poradit ale skusim: niekedy pocas jazdy ked zapnem napriklad fukanie mi vypadne elektrika a vyplne motor-uplny reset a aj pocaj jazdy ked nic nezapinam len pribrzdim,potom musim vypnut imobilizer a nastartovat znovu co nie vzdy sa potom vydari(niekedy musim aj odpojit baterku na xvl aby vsetko znovu naskocilo :-/ ),alebo ked bliknem dialkovymi tak mi cela elektrika preblikne....takze but zhasne motor a vsetko alebo zakolisa prud...neviete cim by to mohlo byt??diiiky moc :-)

Rosťa TU
Starting member
Příspěvky: 58
Registrován: ned bře 02, 2008 14:36
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Rosťa TU » čtv led 21, 2010 17:49

Pro začátek bych se skusil podívat po kabelech, jestli ti někde neupadl nějakej, nebo není zaoxidovaná kostra. Popřípadě jak jsou na tom pojistky a relátka jestli nejsou zaoxidovaný. Jinak mě nic jinýho nenapadá.
byl Renault Megane I 1.6 55kw
je Renault Espace III 2,2 dci

satan-da23
Člen RCČR
Příspěvky: 1790
Registrován: pát led 18, 2008 13:24
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od satan-da23 » čtv led 21, 2010 18:00

Ano,taky bych šel hlavně po veškerým ukostření.
Scenic IV Energy Bose 1.6dCi 118kw
Mégane IV RS
Renault 16
Renault Floride S
Renault Fuego 2.0 GTX cabrio by Einfeldt
Ex auta nemůžu vypisovat, je tu málo znaků :lol:

vetva
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: ned led 03, 2010 06:57

Příspěvek od vetva » čtv led 21, 2010 18:06

no to jedno ukostrenie mam take selijake musim ho dat doporadku a uvidime co a jako...poistky som dnes pokukal secky ok,len relatka nevim de sa nachadzaju :-/ a dik za radu :-)

Uživatelský avatar
Jaromír Novák
Člen RCČR
Příspěvky: 321
Registrován: pon kvě 21, 2007 19:50
Bydliště: Kámen, okr.Děčín

Příspěvek od Jaromír Novák » sob led 23, 2010 16:32

doporučuji kontrolu konektoru na řídící jednotce jestli není na některém pinu oxidace,určitě by stálo za to zkusit diagnostiku jestli se tam stím výpadkem elektřiny nezaznamenala nějaká závada

-kontrola alternátoru,ukostření a hlavně kontrola diodového můstku
Renault Laguna hatchback 2,0 16V 103kW r.v.2000

Uživatelský avatar
Megánek
Starting member
Příspěvky: 61
Registrován: stř bře 07, 2007 20:12
Bydliště: doma
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Megánek » ned led 24, 2010 19:14

přestaly mi jít blinkry, stěrače,okna,vnitř. osvětlení,centrál..blíká kontrolka poruchy elektr.... pls nevíte někdo čím to?pojistky ok....a je tam víc řídících jednotek.v motoru a u pojistek...a kolik které stojí neví někdo? našel jsem na netu ŘJ na megane bez bližší specifikace za 1000 kč a jinde za 15000....tak nevím

maňo
Starting member
Příspěvky: 34
Registrován: pát črc 03, 2009 13:58

Příspěvek od maňo » čtv led 28, 2010 20:28

chcem sa spýtať na voľnobežné otáčky mi celkom znateľne ubúda svetelný výkon alebo aj výkon ventilácie, môže to byť baterkou alebo alternátorom, alebo to je bežný jav? megana mám 1.6 90k a z roku 1996

Zdenek Razak
Starting member
Příspěvky: 34
Registrován: pon pro 21, 2009 15:57

Re: Výpadky elektriky (kontakty, baterka, svazky), řešit zde

Příspěvek od Zdenek Razak » pon úno 01, 2010 17:29

Ahoj mam problem. Vymenoval jsem baterku a odesel mi ten plusovy uchyt, jak se to tam sroubuje, tak vevnitr ten kovovej uchyt. Doufam, ze nekdo vite, co myslim. Muzete mi poradit, kde tento dilek sezenu?prosim specha. dekuji Zdenek
Megane I 1.6 "98

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Re: Výpadky elektriky (kontakty, baterka, svazky), řešit zde

Příspěvek od Davidak79 » pon úno 01, 2010 17:51

Zdenek Razak píše:Ahoj mam problem. Vymenoval jsem baterku a odesel mi ten plusovy uchyt, jak se to tam sroubuje, tak vevnitr ten kovovej uchyt. Doufam, ze nekdo vite, co myslim. Muzete mi poradit, kde tento dilek sezenu?prosim specha. dekuji Zdenek
taky jsem to jednou ulomil a dá se to sehnat většinou tam kde se prodávají baterie. Sice to nebylo úplně stejný ale hodně podobný. (celá svorka)
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Zdenek Razak
Starting member
Příspěvky: 34
Registrován: pon pro 21, 2009 15:57

Re: Výpadky elektriky (kontakty, baterka, svazky), řešit zde

Příspěvek od Zdenek Razak » pon úno 01, 2010 17:56

Davidak79 píše:
Zdenek Razak píše:Ahoj mam problem. Vymenoval jsem baterku a odesel mi ten plusovy uchyt, jak se to tam sroubuje, tak vevnitr ten kovovej uchyt. Doufam, ze nekdo vite, co myslim. Muzete mi poradit, kde tento dilek sezenu?prosim specha. dekuji Zdenek
taky jsem to jednou ulomil a dá se to sehnat většinou tam kde se prodávají baterie. Sice to nebylo úplně stejný ale hodně podobný. (celá svorka)
jo uz jsem se ptal a meli to jen v jendom obchode a stalo to stovku.. ale stejne mi to tam nedrzi.
Megane I 1.6 "98

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Příspěvek od Davidak79 » pon úno 01, 2010 18:01

tak tam dej obyčejnou svorku, ona ta původní je sice pohodlná při vyndavání baterie ale zase se nevyndavá tak často.
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Uživatelský avatar
freedale
Junior member
Příspěvky: 133
Registrován: ned bře 16, 2008 15:39
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvek od freedale » čtv úno 11, 2010 20:46

Mám dotaz ohledně baterie. Když jsem koupil Clio, byla v něm baterka 55Ah, teď, když jsem trochu prolezl Mégana, našel jsem v tom nějakou noname SaFa S-L1 330 12V 330A, což nejen že se mi jeví jako blbost, ale na netu jsem co se týče kapacity našel hodnoty 40 - 43Ah.
Jaká tam má být origoš? Přeci by neměla být ve větším autě slabší baterka, nebo ne?

Jinak jsem je samozřejmě prohodil, jsem rád, když vím na čem jsem.
Renault Trafic II 2,5, 99kW, r.v. 2006
Honda Civic Aerodeck 1,4, 66kW, r.v. 2001
Ex: Renault Mégane Classic 1,4 16V, 70kW, r.v. 2001
Ex: Škoda Felicia 1,3, 40kW, r. v. 1996
Ex: Renault Clio I 1,2i, 40kW, r. v. 1998

tpolak
Advanced member
Příspěvky: 478
Registrován: ned pro 20, 2009 19:09

Příspěvek od tpolak » čtv úno 11, 2010 22:23

Osobně bych tam dal 55 Ah.. ale je klidne mozny že tam vyrobce dava 45 Ah ...tim ze das silnejsi s vetsim startovacim proudem nic nezkazis...
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu :)
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II

Zdenek Razak
Starting member
Příspěvky: 34
Registrován: pon pro 21, 2009 15:57

Příspěvek od Zdenek Razak » pát úno 12, 2010 07:35

dej 55tku.. to je tak optimal.. i do tyhle zimy..
Megane I 1.6 "98

ZDENDA1
Junior member
Příspěvky: 107
Registrován: pát bře 02, 2007 10:50
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od ZDENDA1 » ned úno 14, 2010 10:05

prosím o pomoc.....hledal jsem tu, ale nenašel
na Meganu I 1998 1.6....vybila se mi baterie, tak jsem ji dal nabít, když jsem ji vrátil zpět do auta, tak od té doby mi svítí kontrolka elektroniky, koukal jsem i po kabelech, jestli jsem někde něco neutrhl nebo neskřípl, zkusil jsem ji i znovu odpojit a připojit, ale kontrolka pořád svítí, poradí někdo co dál? díky

Uživatelský avatar
defuckto
Grafoman
Příspěvky: 2553
Registrován: pát pro 25, 2009 02:26
Bydliště: Tuchoměřice ---------- Praha-Západ

Příspěvek od defuckto » ned úno 14, 2010 10:23

ZDENDA1 píše:prosím o pomoc.....hledal jsem tu, ale nenašel
na Meganu I 1998 1.6....vybila se mi baterie, tak jsem ji dal nabít, když jsem ji vrátil zpět do auta, tak od té doby mi svítí kontrolka elektroniky, koukal jsem i po kabelech, jestli jsem někde něco neutrhl nebo neskřípl, zkusil jsem ji i znovu odpojit a připojit, ale kontrolka pořád svítí, poradí někdo co dál? díky
Neutrhnul sis kostru, když jsi manipuloval s kabelama? :oops:
Moje: Citroën C5 I 2.2 HDi Exclusive
Doma: Renault Clio IIB 1.2 16v, Renault Mégane I Coupé 1.6 16v, Renault Mégane I break 1.9 dCi Privilége
ObrázekObrázek

ZDENDA1
Junior member
Příspěvky: 107
Registrován: pát bře 02, 2007 10:50
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od ZDENDA1 » ned úno 14, 2010 15:41

defuckto píše:
ZDENDA1 píše:prosím o pomoc.....hledal jsem tu, ale nenašel
na Meganu I 1998 1.6....vybila se mi baterie, tak jsem ji dal nabít, když jsem ji vrátil zpět do auta, tak od té doby mi svítí kontrolka elektroniky, koukal jsem i po kabelech, jestli jsem někde něco neutrhl nebo neskřípl, zkusil jsem ji i znovu odpojit a připojit, ale kontrolka pořád svítí, poradí někdo co dál? díky
Neutrhnul sis kostru, když jsi manipuloval s kabelama? :oops:
vše jsem překontroloval a kabely jsou taky v pořádku :(

Uživatelský avatar
defuckto
Grafoman
Příspěvky: 2553
Registrován: pát pro 25, 2009 02:26
Bydliště: Tuchoměřice ---------- Praha-Západ

Příspěvek od defuckto » ned úno 14, 2010 15:47

ZDENDA1 píše:
vše jsem překontroloval a kabely jsou taky v pořádku :(
Tak bych být tebou zkusil jinou baterku, o který bych věděl, že je 100% funkční..
:wink:
Moje: Citroën C5 I 2.2 HDi Exclusive
Doma: Renault Clio IIB 1.2 16v, Renault Mégane I Coupé 1.6 16v, Renault Mégane I break 1.9 dCi Privilége
ObrázekObrázek

Majster
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: ned dub 04, 2010 00:11
Kontaktovat uživatele:

Kontrolky na palubní desce

Příspěvek od Majster » stř dub 21, 2010 22:15

zdravíčko...pánové, mám problém. Tři týdny zpátky jsem koupil Mégana coupé 1,6e ale nesvítí mi kontrolky na palubovce. Když otočím klíček, rozsvítí se imobilizér a motor, ale airbag, rezerva apod. už ne. Ani když jsem s benzínem na dně se nerozsvítí. Žárovky jsou přitom O.K. Ani předešlý majitel si nevěděl rady. Má někdo nějaké nápady? (Pojistky jsou taky O.K.)

blikoum
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: čtv úno 04, 2010 23:04
Kontaktovat uživatele:

vyzkratované baterie

Příspěvek od blikoum » čtv zář 16, 2010 21:39

Zdravým. Potřebuji radu. Před pár dni jsem přišel k autu a byla vybitá baterie. Při pokusu nastartovat přes kabeli jsem zjistil, že baterie je vyzkratovaná. Vzhledem k tomu, že byla 6let stará jsem to nepovažoval za nic mimořádného. Koupil jsem novou a vše se zdálo byt v pořádku ten den jsem jezdil a tuším, že i den následující. Ted bylo auto tři nebo čtyři dny nepožíváno a při pokusu nastartovat jsem zjistil, že baterie je zase vymlácená . Po připojení na nabíječku jsem zjistil, že je po kaput (nabíječka ukazuje hrozně hodnoty a pak se vypne, to samé jako u té první). Nevím, jestli jsem koupil mizernou baterku ( to si nemyslim) nebo mám problém s autem. O tom, že muže byt problém s vybíjením o tom vím, ale že by auto ničilo takto baterie……to jsem ještě neslyšel. Do auta jsem žádný nový el. spotřebič nedával. Jen, jsem se snažil přidat druhý klíč do imobilizeru (neuspěšně), ale to by s tím nemělo vůbec souviset. Moc děkuji za pomoc bez auta toho moc přes den nezvládam…

safa03
Starting member
Příspěvky: 25
Registrován: pát led 22, 2010 13:34
Bydliště: czech republic/Most

Dobíjecí proud na baterii

Příspěvek od safa03 » ned zář 26, 2010 08:28

Zdarvím pánové.
Chtěl bych se zeptat,jaká by měla být hodnota dobíjecího proudu na MeganeI,16-16v ???A kde přesně se dá měřit?(Baterie,altík...)
Dnes ráno jsem v pohodě nastartoval,po 10km vypl motor a když jsem chtěl znovu nastartovat,tak to jen zakňučelo...tak přišly na řadu kabely,nastartoval jsem,dojel domů,ale když jsem doma zhasl motor a zkusil znovu nastartovat,tak ani náhodou.
Myslím si,že po 10km by altík mohl dát baterce šťávu(pokud není baterie v řiti) alespoň na jeden start...?

Díky za rady a názory.
Jada
Megane I combi/1.6-16v/1999/zelená metla

LAGUNA I.-r.v.1996-1.8i-Htachback-Zelená metal.

safa03
Starting member
Příspěvky: 25
Registrován: pát led 22, 2010 13:34
Bydliště: czech republic/Most

Příspěvek od safa03 » pon říj 18, 2010 23:21

Zdravím..
chci se zeptat,řídící jednotka motoru se nachází na pravé straně u podběhu kola??Myslím jakoby před krabičkou s relátkama??Zlobí mi a chci pročistit všechyn konektory :-)
Megane I combi/1.6-16v/1999/zelená metla

LAGUNA I.-r.v.1996-1.8i-Htachback-Zelená metal.

Denny89
Starting member
Příspěvky: 16
Registrován: čtv dub 16, 2009 13:17
Kontaktovat uživatele:

baterka

Příspěvek od Denny89 » pon lis 22, 2010 13:32

Hele ja mam akorat 1,6 66 kw a mam tam 60ah ale mela by tam byt doporucena 55ah ale kdyz si kupujes baterku tak oni maji papiry a tam maji napsanou jak silnou ale do tvyho auta urco 50ah

Uživatelský avatar
freedale
Junior member
Příspěvky: 133
Registrován: ned bře 16, 2008 15:39
Bydliště: Ústí nad Orlicí

stěrače a pojistky

Příspěvek od freedale » sob pro 25, 2010 18:22

zdravím, zase já a zase problém. Přimrzli mi stěrače a jelikož jsem zapomněl zapnutou packu, když jsem nastartoval, zapli se. Jenže se něco porouchalo, od te doby nejdou ani na jednu rychlost, všechny pojistky jsou v pořádku a rele cvaka.
Zda se mi jako blbost, že bych spálil motorek, no k čemu by tam pak byly ty pojistky? Vždyť nejdřív ma při přetížení shořet pojistka a až potom spotřebič... Nebo se pletu?
A jak se dostanu k motorku stěraču a na kolik taková sranda asi vyjde???
Díky moc za pomoc.
Renault Trafic II 2,5, 99kW, r.v. 2006
Honda Civic Aerodeck 1,4, 66kW, r.v. 2001
Ex: Renault Mégane Classic 1,4 16V, 70kW, r.v. 2001
Ex: Škoda Felicia 1,3, 40kW, r. v. 1996
Ex: Renault Clio I 1,2i, 40kW, r. v. 1998

Uživatelský avatar
freedale
Junior member
Příspěvky: 133
Registrován: ned bře 16, 2008 15:39
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: stěrače a pojistky

Příspěvek od freedale » stř led 19, 2011 10:56

freedale píše:zdravím, zase já a zase problém. Přimrzli mi stěrače a jelikož jsem zapomněl zapnutou packu, když jsem nastartoval, zapli se. Jenže se něco porouchalo, od te doby nejdou ani na jednu rychlost, všechny pojistky jsou v pořádku a rele cvaka.
Zda se mi jako blbost, že bych spálil motorek, no k čemu by tam pak byly ty pojistky? Vždyť nejdřív ma při přetížení shořet pojistka a až potom spotřebič... Nebo se pletu?
A jak se dostanu k motorku stěraču a na kolik taková sranda asi vyjde???
Díky moc za pomoc.
Tak abych to dokončil, možná jsem trochu OT, ale motorek jsem vyndal, rozebral, očistil kontakty, trochu je přihnul, dal dokupy a fungujou.
Vytvořila se tam na jednom kontaktu taková černá zapečenost, a díky tomu to nejelo. Tak jsem to seškrábl, přihnul a prostříkl a pohoda.
Renault Trafic II 2,5, 99kW, r.v. 2006
Honda Civic Aerodeck 1,4, 66kW, r.v. 2001
Ex: Renault Mégane Classic 1,4 16V, 70kW, r.v. 2001
Ex: Škoda Felicia 1,3, 40kW, r. v. 1996
Ex: Renault Clio I 1,2i, 40kW, r. v. 1998

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů