Díra při prudkém sešlapnutí plynu
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 29
- Registrován: pon bře 28, 2005 14:49
- Bydliště: Hořice
- Kontaktovat uživatele:
Díra při prudkém sešlapnutí plynu
Zdárek mám Megana 2000 1.6 16V.Při prudkém sešlapnuti plynu (na místě)se mi zdá že má motor díru jako by motor asi tak na pul sekundy nereagoval pak zasyčí vzduch jak se otevre asi klapka na vzduch a motor jde do otaček.V otačkách se chová nornálně.Má to tak být? .... Moc se mi to nezdá.Motor se dost oklepe když se zvedá do otáček.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
A vyměnil si všechny svíčky?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- kšanda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2744
- Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
- Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
- Kontaktovat uživatele:
a čistil si rozdělovač? skontroluj ho.dyštak pořádně očisti ty 4 kladívka nebo co to je. prostě jak se přez to rozděluje proud na kabely. pilníčkem do čista. to samý nám dělal favorit a tohle mi pomohlo. hodně štěstí.
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
Ano, pilnickem to XXXXXXX, znicit povrch, skvelej napad Doporucuju to v pripade potreby vymenit - a to jak palec tak vicko, je to cca 1k5 za oboji. Ale castejsi budou imho spatne kabely, taky se vyplati udelat kontrolu a pripadne vymenit (ja platil na R19 asi 800kc)kšanda píše:a čistil si rozdělovač? skontroluj ho.dyštak pořádně očisti ty 4 kladívka nebo co to je. prostě jak se přez to rozděluje proud na kabely. pilníčkem do čista. to samý nám dělal favorit a tohle mi pomohlo. hodně štěstí.
- iwi
- Člen RCČR
- Příspěvky: 648
- Registrován: stř lis 10, 2004 08:25
- Bydliště: Kyjov
- Kontaktovat uživatele:
Nevím úplně přesně jak je to tady, ale kámošovi to dělalo podobně na Peugeotu 406 2.0 16v a nyvíc se mu strašně hýbali volnoběžné otáčky. Pomohlo vyčištění krokového motorku a klapky (obojí fest zašpiněné). Jinak bych ještě zkusil nahlídnout na vzduchový filtr.
Renault
Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW
Scénic 2.0i - prodáno
Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW
Scénic 2.0i - prodáno
diera pri studenom motore
nieco take mam aj ja na novom megane 1.6 16v.Nove 3/2004 to nerobilo a asi po 6mes to zacalo. Ale v servise vraveli, ze to nic neni a tak som to neriesil. Nastal iny problem a menila sa daka predsadka a mam pocit, ze dnes som to rano nezaregistroval a motor akoby siel lepsie za plynom . No uvidim, chce to chvilu testovat.frenki píše:Tak tohle mi to dělá taky....při studeném motoru- na jedničku sešlápnu plyn malinká prodleva a pak to zabere dvojka to samé ale po 100m to jede už normálně...ale v zimě to nedělalo....
Kucíííí tak už asi vim čim to je...volal jsem do jednoho servisu renault se kterým mam velmi dobré zkušenosti a řikal mi jestli pak vim že to lanko od plynu není přímo spojené s pedálem ale je ovládáno elektronikou.....momentálně si nějak nemohu vzpomenout jak se tento prvek jmenuje nazvu ho regulátor a tyn se zpožduje ale zapoměl jsem se zeptat na nápravu
Myslím, že je to normální jev u většiny nových aut s elektronickým plynem. Na pedálu plynu je jen potenciometr a škrtící klapku otevírá elektromotorek, ten asi nestačí otevřít nebo zavřít tak rychle jak se sešlépne nebo uvolní pedál plynu. Možná je to z důvodu emisí, případně dynamických možností motorku, to nevím.
díra při prudkém sešlápnutí plynu
Jsem majitelem Megana 2000 1,6 16 v + LPG a mám podobný problém. Při jízdě na benzín je zadrhnutí při přidání plynu pouze nepatrné, při jízdě na lpg je už to znát. Je to trochu nepříjemné, jinak při vyšších obrátkách jede motor bezvadně. Jsem rád, že jsem našel někoho s podobným problémem ale hlavně by mě zajímalo, jestli už někdo skutečně přišel na to,v čem to je.
Řekl bych, že vymezení vůle lanka v tomto případě nepomůže. Vůle na lanku bude mít vliv jen při pomalém sešlapování plynu. Při prudkém sešlápnutí se vůle velice rychle vymezí. Ale něco mě napadlo. Tlak v palivovém potrubí se mění v závislosti na podtlaku v sacím potrubí. U motorů K7M vede z regulátoru hadička do sacího potrubí kde snímá podtlak a následně reguluje tlak v palivovém potrubí. Poškození této hadičky nebo regulátoru by mohlo způsobovat tuto závadu. Bohužel u motorů K4M (16v) je regulátor u palivového čerpadla v nádrži a tlak v potrubí bude asi pořád stejný a množství vstříknutého paliva při změnách podtlaku se asi řídí jinak. Podle Dialogys byl u některých motorů (asi prvních) K4M ještě regulátor na konci rozdělovacího palivového potrubí ze kterého jsou napájeny vstřikovací trysky palivem. Mělo by to být na pravé straně potrubí. Pokud tam je tak zkontrolovat hadičku do sání (podtlak), a regulátor.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů