Díra při prudkém sešlapnutí plynu

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
lada.cb
Starting member
Příspěvky: 29
Registrován: pon bře 28, 2005 14:49
Bydliště: Hořice
Kontaktovat uživatele:

Díra při prudkém sešlapnutí plynu

Příspěvek od lada.cb » úte dub 05, 2005 19:38

Zdárek mám Megana 2000 1.6 16V.Při prudkém sešlapnuti plynu (na místě)se mi zdá že má motor díru jako by motor asi tak na pul sekundy nereagoval pak zasyčí vzduch jak se otevre asi klapka na vzduch a motor jde do otaček.V otačkách se chová nornálně.Má to tak být? .... Moc se mi to nezdá.Motor se dost oklepe když se zvedá do otáček. :cry:

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » úte dub 05, 2005 21:44

A vyměnil si všechny svíčky?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

lada.cb
Starting member
Příspěvky: 29
Registrován: pon bře 28, 2005 14:49
Bydliště: Hořice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lada.cb » úte dub 05, 2005 22:28

svičky nové vsechny.na volnobeh klape bezva akorat pri seslapnuti plynu se mi zda opoždená reakce

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » úte dub 05, 2005 23:00

a čistil si rozdělovač? skontroluj ho.dyštak pořádně očisti ty 4 kladívka nebo co to je. prostě jak se přez to rozděluje proud na kabely. pilníčkem do čista. to samý nám dělal favorit a tohle mi pomohlo. hodně štěstí.
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
awe_cz
Člen RCČR
Příspěvky: 849
Registrován: ned led 04, 2004 13:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od awe_cz » stř dub 06, 2005 01:26

kšanda píše:a čistil si rozdělovač? skontroluj ho.dyštak pořádně očisti ty 4 kladívka nebo co to je. prostě jak se přez to rozděluje proud na kabely. pilníčkem do čista. to samý nám dělal favorit a tohle mi pomohlo. hodně štěstí.
Ano, pilnickem to XXXXXXX, znicit povrch, skvelej napad :) Doporucuju to v pripade potreby vymenit - a to jak palec tak vicko, je to cca 1k5 za oboji. Ale castejsi budou imho spatne kabely, taky se vyplati udelat kontrolu a pripadne vymenit (ja platil na R19 asi 800kc)

Uživatelský avatar
iwi
Člen RCČR
Příspěvky: 648
Registrován: stř lis 10, 2004 08:25
Bydliště: Kyjov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od iwi » stř dub 06, 2005 08:54

No tak s tím pilníčkem to možná funguje na fávo ale ne na Mégana, jinak se to většinou dělalo hodně jemným smirkovým papírem.

Jen tak mezinámi, možná se pletu, ale nemá náhodou 16v pro každou svíčku vlastní zapalovací cívku?
Renault
Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW
Scénic 2.0i - prodáno

Uživatelský avatar
awe_cz
Člen RCČR
Příspěvky: 849
Registrován: ned led 04, 2004 13:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od awe_cz » stř dub 06, 2005 10:26

iwi píše:Jen tak mezinámi, možná se pletu, ale nemá náhodou 16v pro každou svíčku vlastní zapalovací cívku?
Taky mam za to, ze tam rozdelovac neni :)

lada.cb
Starting member
Příspěvky: 29
Registrován: pon bře 28, 2005 14:49
Bydliště: Hořice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lada.cb » stř dub 06, 2005 14:31

Jo má to cívku na každý svičce zvlášť.(rozdělovač není)

Uživatelský avatar
iwi
Člen RCČR
Příspěvky: 648
Registrován: stř lis 10, 2004 08:25
Bydliště: Kyjov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od iwi » stř dub 06, 2005 15:43

Nevím úplně přesně jak je to tady, ale kámošovi to dělalo podobně na Peugeotu 406 2.0 16v a nyvíc se mu strašně hýbali volnoběžné otáčky. Pomohlo vyčištění krokového motorku a klapky (obojí fest zašpiněné). Jinak bych ještě zkusil nahlídnout na vzduchový filtr.
Renault
Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW
Scénic 2.0i - prodáno

frenki
Starting member
Příspěvky: 33
Registrován: úte bře 15, 2005 14:15
Bydliště: Berounsko

Příspěvek od frenki » stř dub 06, 2005 15:52

Tak tohle mi to dělá taky....při studeném motoru- na jedničku sešlápnu plyn malinká prodleva a pak to zabere dvojka to samé ale po 100m to jede už normálně...ale v zimě to nedělalo.... :roll:

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

diera pri studenom motore

Příspěvek od Miro_ba » čtv dub 07, 2005 16:33

frenki píše:Tak tohle mi to dělá taky....při studeném motoru- na jedničku sešlápnu plyn malinká prodleva a pak to zabere dvojka to samé ale po 100m to jede už normálně...ale v zimě to nedělalo.... :roll:
nieco take mam aj ja na novom megane 1.6 16v.Nove 3/2004 to nerobilo a asi po 6mes to zacalo. Ale v servise vraveli, ze to nic neni a tak som to neriesil. Nastal iny problem a menila sa daka predsadka a mam pocit, ze dnes som to rano nezaregistroval a motor akoby siel lepsie za plynom . No uvidim, chce to chvilu testovat.

Jusbery
Junior member
Příspěvky: 160
Registrován: úte úno 03, 2004 13:44

Příspěvek od Jusbery » čtv dub 07, 2005 17:05

Nejjednodušší je zkontrolovat vůli lanka plynu. Musí být s max vůlí do 1 cm. Taky to dělalo kamarádovi na meganu a po napružení byl spokojenej. Jinak vzduch i pal filtr, pak složitější věci.

frenki
Starting member
Příspěvky: 33
Registrován: úte bře 15, 2005 14:15
Bydliště: Berounsko

Příspěvek od frenki » sob dub 23, 2005 08:29

Kucíííí tak už asi vim čim to je...volal jsem do jednoho servisu renault se kterým mam velmi dobré zkušenosti a řikal mi jestli pak vim že to lanko od plynu není přímo spojené s pedálem ale je ovládáno elektronikou.....momentálně si nějak nemohu vzpomenout jak se tento prvek jmenuje nazvu ho regulátor a tyn se zpožduje ale zapoměl jsem se zeptat na nápravu :?

Uživatelský avatar
uiop
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: úte črc 20, 2004 13:43

Příspěvek od uiop » ned dub 24, 2005 18:18

mne to robi to iste, zmieril som sa s tym.

Motor slape ako hodinky, takze to beriem ze je to OK
Scenic RXE 1.6 16V 2000 LPG

Uživatelský avatar
Radek H
Advanced member
Příspěvky: 286
Registrován: sob srp 14, 2004 21:23
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Radek H » ned dub 24, 2005 20:22

Myslím, že je to normální jev u většiny nových aut s elektronickým plynem. Na pedálu plynu je jen potenciometr a škrtící klapku otevírá elektromotorek, ten asi nestačí otevřít nebo zavřít tak rychle jak se sešlépne nebo uvolní pedál plynu. Možná je to z důvodu emisí, případně dynamických možností motorku, to nevím.
Megane III 1,4 TCE 96kW Obrázek

frenki
Starting member
Příspěvky: 33
Registrován: úte bře 15, 2005 14:15
Bydliště: Berounsko

Příspěvek od frenki » pon dub 25, 2005 06:46

potenciometr- to je přesně ono!!!!!!! :wink:

Uživatelský avatar
uiop
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: úte črc 20, 2004 13:43

Příspěvek od uiop » pon dub 25, 2005 15:38

no nie celkom suhlasim, na motoroch typu K4M je klasicke plynove lanko
Scenic RXE 1.6 16V 2000 LPG

frenki
Starting member
Příspěvky: 33
Registrován: úte bře 15, 2005 14:15
Bydliště: Berounsko

Příspěvek od frenki » úte dub 26, 2005 15:10

No počkej počkej v rencku mi řekli že nejni!!!! že je tam ten potenciometr!!!!!!!!!

Uživatelský avatar
Radek H
Advanced member
Příspěvky: 286
Registrován: sob srp 14, 2004 21:23
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Radek H » úte dub 26, 2005 18:52

Řekl bych, že nejjednodušší je podívat se do motoru, jestli tam to lanko je nebo ne. :)
Megane III 1,4 TCE 96kW Obrázek

Uživatelský avatar
uiop
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: úte črc 20, 2004 13:43

Příspěvek od uiop » stř dub 27, 2005 09:35

no ved to, ze som pozeral a nasiel som

Obrázek
Scenic RXE 1.6 16V 2000 LPG

Sváťa
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: pát dub 29, 2005 19:11

díra při prudkém sešlápnutí plynu

Příspěvek od Sváťa » pát dub 29, 2005 19:24

Jsem majitelem Megana 2000 1,6 16 v + LPG a mám podobný problém. Při jízdě na benzín je zadrhnutí při přidání plynu pouze nepatrné, při jízdě na lpg je už to znát. Je to trochu nepříjemné, jinak při vyšších obrátkách jede motor bezvadně. Jsem rád, že jsem našel někoho s podobným problémem ale hlavně by mě zajímalo, jestli už někdo skutečně přišel na to,v čem to je.

Uživatelský avatar
Simpet
Starting member
Příspěvky: 35
Registrován: čtv bře 24, 2005 17:36
Bydliště: Vyso?ina

Příspěvek od Simpet » pát dub 29, 2005 21:23

... zkusili jste vymezit vůli lanka posunutím drátěné sponky na uchycení bowdenu? (na obrázku je to vidět) Nevím, jestli jsem měl stejný problém, jak popisujete, ale teď mi jde motor "odspodu" jako hodinky.. :zen13:
Mégane Break 1,4 RXE

frenki
Starting member
Příspěvky: 33
Registrován: úte bře 15, 2005 14:15
Bydliště: Berounsko

Příspěvek od frenki » úte kvě 03, 2005 14:07

A kam ho mam posunout?!!!!!!!! :wink:

Uživatelský avatar
Radek H
Advanced member
Příspěvky: 286
Registrován: sob srp 14, 2004 21:23
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Radek H » úte kvě 03, 2005 20:50

Řekl bych, že vymezení vůle lanka v tomto případě nepomůže. Vůle na lanku bude mít vliv jen při pomalém sešlapování plynu. Při prudkém sešlápnutí se vůle velice rychle vymezí. Ale něco mě napadlo. Tlak v palivovém potrubí se mění v závislosti na podtlaku v sacím potrubí. U motorů K7M vede z regulátoru hadička do sacího potrubí kde snímá podtlak a následně reguluje tlak v palivovém potrubí. Poškození této hadičky nebo regulátoru by mohlo způsobovat tuto závadu. Bohužel u motorů K4M (16v) je regulátor u palivového čerpadla v nádrži a tlak v potrubí bude asi pořád stejný a množství vstříknutého paliva při změnách podtlaku se asi řídí jinak. Podle Dialogys byl u některých motorů (asi prvních) K4M ještě regulátor na konci rozdělovacího palivového potrubí ze kterého jsou napájeny vstřikovací trysky palivem. Mělo by to být na pravé straně potrubí. Pokud tam je tak zkontrolovat hadičku do sání (podtlak), a regulátor.
Megane III 1,4 TCE 96kW Obrázek

alim
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: ned lis 18, 2007 14:00

Příspěvek od alim » pát říj 01, 2010 17:57

mam megane 1,6 16V r.v.2002 a tam lanko neni inak mne to robi len cez leto napr. idem z prace a na takych 100-200m to robi tento problem

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů