Zdravím Vás, po dlhšej dobe čo som hľadal chybu na svojom aute ( počas jazdy zhasínal motor, nechcelo štartovať, vždy som musel balónikom natlačiť naftu) som zistil že problém bude ASI v palivovom čerpadle.
Pri otočení kľúčom do 2 polohy nie je počuť že by ťahalo naftu, čo sa týka elektriny tak čerpadlo dostáva stály prúd. Vyzerá to ako keby to čerpadlo už nespolupracuje.
Som 2. majiteľ auta, auto má 255 000 Km. Pred pol rokom som dával meniť palivový filter+hadičky od nádrže až do vstrekov.
Tento problém zmizol asi na 2 týždne a a teraz to robí to isté čo predtým. Momentálne je auto nepojazdné, keďže vždy musím tlačiť balónikom naftu a druhý človek musí štartovať. Tak či tak to po pár km zhasne. Taktiež sa objavili bublinky PRED palivovým filtrom aj ZA palivovým filtrom, pravdepodobne netesnosť spojov hadičiek.
Moja otázka znie, mám vymeniť tú palivovú pumpu resp. či tam tá pumpa vôbec aj je, alebo ešte predtým by som mal skontrolovať ešte niečo?
Podotýkam: vstreky sú v poriadku, taktiež palivový filter, relátka, poistky, kabeláž.
Ďakujem za všetky rady.
Megane 1.9 - palivové čerpadlo
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 1
- Registrován: čtv dub 19, 2018 20:59
- Ferrari1980
- Junior member
- Příspěvky: 223
- Registrován: úte úno 21, 2012 17:04
Re: Megane 1.9 - palivové čerpadlo
Asi mierne neskoro, ale 1,9 je široký pojem...1,9D, dti? dci? dt? Aký rok?
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů