Megane 1.4e BA....mam problem s otackami pri zohriatom motore......... za studena startuje s miernym pridanim plynu ked vonku pod 0....studeny motor ma ale potom ustalene otacky 800-850....no po zohriati vyjdu na 1500...a drzia sa.....bol som s nim v servise ale servisak nevedel cez diagnostiku nic zistit....max funkcnost airbagu..zahada......tak da sa len tapat ci to bude daktore cidlo alebo lambda sonda......krokovy motorcek je vymemeny este predosli majitel cca pred 1,5rokom, skrtiaca klapka vycistena, skusal som odpojit baterku a nepomohlo..........teraz som nastavil klapku pri zohriatom motore max 900ot no pri studenom starte sa treba hrat viac s plynom..potom sa to uz ustali.....no zda sa mi ze
spotreba ostala vyssia tak jak pred tym ........riesil dakto uz podobny problem???
vysoke volnobezne otacky
Moderátor: Moderators General
Re: vysoke volnobezne otacky
Ahoj,
Já osobně a myslím, že i několik dalších lidí mělo tento problém a vyřešil se výměnou gumového kroužku na škrtící klapce.
Projevovalo se mi to tak, že otáčky po startu byly klidně 2000 a po zahřátí mi lítaly mezi 1000 - 2000 a po nějaké době klesly.
Na klapce jsou dva gumové kroužky, tlustý u motoru a druhý menší směrem do sání, měl jsem špatný ten tlustý, cena asi 90 Kč, ale vyndat klapku byl celkem porod, je tam málo místa na nějakej pohyb.Diagnostika mi nehlásila taky nic a než jsem na to přišel, vyměnil jsem krokovej motorek, čidlo teploty nasávaného vzduchu, čidlo teploty chladící kapaliny a senzor podtlaku motoru(ten kupodivu umřel taky).Místo gumy jsem tam měl prakticky plochej tvrdel plast, takže motor hezky přisával vzduch a otáčky si dělaly co chtěly Po výměně start v -5 stupních, otáčky 1200 - do minuty 800 a pak 750 jak má bejt a klídek pohoda.Snad Ti to pomůže, určitě bych to eliminoval jako první věc, něž zjistíš třeba další problém, ale na 90% to bude tohle
Já osobně a myslím, že i několik dalších lidí mělo tento problém a vyřešil se výměnou gumového kroužku na škrtící klapce.
Projevovalo se mi to tak, že otáčky po startu byly klidně 2000 a po zahřátí mi lítaly mezi 1000 - 2000 a po nějaké době klesly.
Na klapce jsou dva gumové kroužky, tlustý u motoru a druhý menší směrem do sání, měl jsem špatný ten tlustý, cena asi 90 Kč, ale vyndat klapku byl celkem porod, je tam málo místa na nějakej pohyb.Diagnostika mi nehlásila taky nic a než jsem na to přišel, vyměnil jsem krokovej motorek, čidlo teploty nasávaného vzduchu, čidlo teploty chladící kapaliny a senzor podtlaku motoru(ten kupodivu umřel taky).Místo gumy jsem tam měl prakticky plochej tvrdel plast, takže motor hezky přisával vzduch a otáčky si dělaly co chtěly Po výměně start v -5 stupních, otáčky 1200 - do minuty 800 a pak 750 jak má bejt a klídek pohoda.Snad Ti to pomůže, určitě bych to eliminoval jako první věc, něž zjistíš třeba další problém, ale na 90% to bude tohle
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů