nestartuje za vlhka
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
nestartuje za vlhka
Zdravím,
Thalia 1,4 55kw za vlhka/deště startuje tak na 4.-8. pokus, Když je sucho, tak celkem v pohodě, na 1,-2. pokus. Vyměnil jsem svíčky, ale beze změny.. Na co se zaměřit? Motýlek? Kabely ke svíčkám? Anebo úplně něco jiného?
díky za rady, Vit.
Thalia 1,4 55kw za vlhka/deště startuje tak na 4.-8. pokus, Když je sucho, tak celkem v pohodě, na 1,-2. pokus. Vyměnil jsem svíčky, ale beze změny.. Na co se zaměřit? Motýlek? Kabely ke svíčkám? Anebo úplně něco jiného?
díky za rady, Vit.
Re: nestartuje za vlhka
motor 55 kw má jednu velkou cívku, takže bych to tiipnul na ní nebo spíš kabely. Kup elektrosprej a prostříkej kabelové koncovky, jestli to nějaké má. Vlhkost dělá divy a já minulý poidzim zažíval úplně to samé. Nakonec to byla skrytá kontaktáž jedně z cívek, která byla úplně zkorodovaná a blblo to za vlhka.
Prostě vlhko = zapalování = cívky
Prostě vlhko = zapalování = cívky
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: nestartuje za vlhka
Zdravím , u mna to tiež blblo a bolo to čím ďalej horšie, na fóre som sa dočítal o špinavom snímači hornej uvrate ( motýlik ) , prečistil som ho a fakt pomohlo
Re: nestartuje za vlhka
Zdravím Vás, nebudem zakladať novú tému potrebujem poradiť s horšími štartmi. Auto naštatruje normálne ale neudrží voľnobeh a ak ho nedržím trochu pod plynom tak chcípne. začalo to pred nedávnom ale len niekedy a to vždy ked bol motor stdený. včera som vyčistil krokový motorček voľnobehu, (ten dorazový kužel a otvor v telese klapky), pri prvom štarte držal voľnobeh ale po prešlapnutí plynu zasa začínal chcípať po zohriatí OK. Neskor som išiel a za studeného motora držal pekne ale po zohriatí ked som prichádzal k cieľu po vyradení rýchlosti zasa chcípol 3x. Neviete poradiť čo to môže byť? Krokový motorček alebo nejaké čidlo? kdesi som čítal že čidlo teploty vody ale to sa mi akosi nezdá. Diagnostika to vie odhaliť ked je to nepravideľné? A ešte jedna otázka klapka je v sáni len nasadená alebo tam má byť aj nejaký plastový zúbok čo ju pridržiava, lebo ja ju tam mám len nasadenú a nič ju nedrží k saniu viď foto. kde si myslím že má byť niečo.
Ďakujem za každú radu
Ďakujem za každú radu
Lancia Y 1,2 16V 63kW r.v.1997
Renault Thalia 1.4 8V 55kW r.v.2006
Renault Thalia 1.4 8V 55kW r.v.2006
Re: nestartuje za vlhka
foto mi nejde nahrať tak nič
Lancia Y 1,2 16V 63kW r.v.1997
Renault Thalia 1.4 8V 55kW r.v.2006
Renault Thalia 1.4 8V 55kW r.v.2006
Re: nestartuje za vlhka
Zdravím, mam thaliu 1.4 55 kw, po jednej nehode kedy som vletel do jarku sa mi prihli ventili na 3 valcoch, samozrejme sa to prejavilo az po roku jazdenie kedy pod 4 valecom ktory to za tie 3 dobiehal prasklo tesnenie a zacalo tlacit vodu. Po rozobrati hlavi som nasiel tie ohnute ventili a tak prisiel naradu repas hlavi, nanovo zabrusene ventili, hlava zrovnana, nastavena ventilova vola, pri tej prilezitosti som vycistil aj ventil volnobehu. a vtedi zacali prave tie problemi ako popisujete aj vi, hlavne za studena, ale nie pravidelne, motor nenaskoci bez pridania plynu, po zohriati motora otacky drzi lepsie ale ajtak pri volnobuhu , hlavne po deceleracii, skape. Pustil som sa teda do patrania, senzor teploty chladiva aj nasavaneho vzduchu funguju. Snímac tlaku nasavaneho vzduchu tiez. co som si vsak vsimol bolo ze pri volnobehu ma motor zvyseni tlak v saní (za naromanych okoloností okolo 27 -29 mBar) v tomto pripade 32 az 37, preto som skontroloval tesnost celeho sania ale tam som zavadu nenasiel, nakoniec som prisiel na to ze tieto hodnoty ma ak prave prebieha regeneracia filtra na odvetranie plaivovej nadrze. tak som skusil zaslepit aj prívod od filtra ale na pocudovanie tlak neklesol na normálnu hodnotu ale stále bol zviseni takze ani odtial netaha falosný vzduch, na zaklade toho som neska vimenil volnobezny ventil a zajtra ho idem dat nastavi. kim nieje teraz nastavení je samozrejme pootvorení a motor ma prilis vela vzduchu a malo plaiva preto hned skape. ked sa zahraje lambda sonda tak to nejako vykriva ale nieje to ono. ak to pomoze budem dalej informovat.
Re: nestartuje za vlhka
Priznaky by spis ukazovaly na toho motylka (cidlo vacky) ktere najdes na hore na prvodovce je zasunuty jako do ni, staci vytahnou konektor povolit dva srouby vytahnout ven a vycistit treba WD40 kou a nejakou hadrou ktera nenechava kousky latky ) tohle vyresilo problemy na tchanove thalii kdy za vlka a nebo proste studenem startu nemohl nastartovat a kdyzuz to chytlo tak to nedrzelo otackyy a zdechlo to )
Renault laguna II grandtour 1.9dci 88kw F9Q 750
Re: nestartuje za vlhka
Zdravím, vie mi prosím niekto opísať kde presne nájdem toho motylka na motore 1,2 55kw? Najlepšie keby sa dala nejaká fotka. Či sa k tomu dostanem s motorovej časti alebo zo spodu. Chcem to vyčistiť aj ja lebo Thalia prestala zrazu štartovať.
Renault Thalia 1,2 16V 55kw 2009
Re: nestartuje za vlhka
Hned pod termostatem . Snima setrvacnik, takze hledej nejvyssi bod setrvaku. Na to nepotrebujes fotku .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: nestartuje za vlhka
Pomohlo vyčištění motýlka?
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: nestartuje za vlhka
Teraz nemôžem nič robiť. Stal sa mi úraz, tak najskôr tak za dva týždne. Jeden deň Thalia neštartovala keď bolo moc vlhké počasie a o dva dni bolo slnečno tak že skúsim a chytila na brnk. Tak dúfam že keď ten snímač vyčistím tak to bude dobré. Potom dám vedieť.
Renault Thalia 1,2 16V 55kw 2009
Re: nestartuje za vlhka
Ještě, než budeš montovat motýla, jukni se na pojistky vstřikování (pokud jej máš) čerpadla a řídící jednotky. Nemyslím, jestli jsou přerušený, ale na jejich kontakty. Osobní nedávná zkušenost! Po třech měsících hledání závady taková kravína. Pojistky vyndej a jemným smirkem očistí jejich kontakty.
Je to zadarmo a určitě u kdyby to tím nebylo, je to dobrá prevence a není to na škodu.
Přeji brzké uzdravení.
Je to zadarmo a určitě u kdyby to tím nebylo, je to dobrá prevence a není to na škodu.
Přeji brzké uzdravení.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: nestartuje za vlhka
To budú poistky niekde v motorovej časti alebo medzi tými vnútri?
Renault Thalia 1,2 16V 55kw 2009
Re: nestartuje za vlhka
Myslel jsem pojistky v pojistkové skříňce v interiéru, nicméně já čistil i ty velký v motorové části, tam ale nejsou pojistky na vstřiky, ŘJ ani pal. čerpadlo, nicméně v rámci prevence mě těch pár minutek nezabilo.
Koukám, že máš 16V jednadvojku, takže vstřiky vlastníš.
Až toto provedeš a bude to zlobit dál, šel bych po tlaku paliva - jak máš staré pal. čerpadlo a jaký máš nájezd na něm? Další krok na pár minutek, téměř nepracný. Odpoj přívodní palivovou hadičku do vstřikovací lišty a zapni zapalování. Mělo by to z ní doslova stříkat, nikoliv vytékat jako moč starého kmeta.
(Ne)start za vlhka může být subjektivní, tedy skutečně vždy za vlhka nestartuje a za sucha vždy startuje?
Pak samozřejmě kostření, to už je lahůdka to projít.
Koukám, že máš 16V jednadvojku, takže vstřiky vlastníš.
Až toto provedeš a bude to zlobit dál, šel bych po tlaku paliva - jak máš staré pal. čerpadlo a jaký máš nájezd na něm? Další krok na pár minutek, téměř nepracný. Odpoj přívodní palivovou hadičku do vstřikovací lišty a zapni zapalování. Mělo by to z ní doslova stříkat, nikoliv vytékat jako moč starého kmeta.
(Ne)start za vlhka může být subjektivní, tedy skutečně vždy za vlhka nestartuje a za sucha vždy startuje?
Pak samozřejmě kostření, to už je lahůdka to projít.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: nestartuje za vlhka
Thaliu som kúpil len pred dvoma mesiacmi. Má 105000km rok 2009 a bolo to po dôchodcovi. Výkonovo ide fakt dobre. Poistky pozriem keď budem môcť. Sú nejako označené že ktoré treba?
Renault Thalia 1,2 16V 55kw 2009
Re: nestartuje za vlhka
Na víčku pojistkové skřínky máš symboly, podle nich by to mělo dohledatelné.
Pokud chceš mít jistotu, projeď všechny.
Pokud chceš mít jistotu, projeď všechny.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: nestartuje za vlhka
Dnes som čistil toho motýlika a zistil som že je tam nasadený bez tesnenia. Je to normálne? V prevodovke bola diera asi 2X2 CM ale tesnenie žiadne.
Renault Thalia 1,2 16V 55kw 2009
Re: nestartuje za vlhka
Taky jsem se tomu divil, taky jen díra bez čehokoliv. Asi to tak má být. V dílenské příručce o žádné krytce není ani čárka, tedy tam žádná asi fakt není.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: nestartuje za vlhka
Ešte by som mal otázku čo spôsobuje kolísanie volnobežných otáčok? Nie je to nič hrozné ale bojím sa že by to mohol byť problém na emisnej kontrole.
Renault Thalia 1,2 16V 55kw 2009
Re: nestartuje za vlhka
Kolísání otáček může dělat prakticky cokoliv. Zase jde o to, kdy se to projevuje, za jakých podmínek.
Jak moc to kolísá, za teplého motoru, za studeného motoru, jak se to chová za jízdy, jde to za plynem, když to přišlápneš, to je na stovky otázek. Co filtry, vzduchový, palivový, co čerpadlo, co svíčky, co vstřiky, co palivo, dále nějaké čidlo, váha vzduchu, lambda a další a další. Co diagnostika, vypisuje závadu?
Prověřit co se prověřit dá, zdarma nebo za menší peníz, pak sehnat šikovného manika s diagnostikou a pak hledat dál.
Jak moc to kolísá, za teplého motoru, za studeného motoru, jak se to chová za jízdy, jde to za plynem, když to přišlápneš, to je na stovky otázek. Co filtry, vzduchový, palivový, co čerpadlo, co svíčky, co vstřiky, co palivo, dále nějaké čidlo, váha vzduchu, lambda a další a další. Co diagnostika, vypisuje závadu?
Prověřit co se prověřit dá, zdarma nebo za menší peníz, pak sehnat šikovného manika s diagnostikou a pak hledat dál.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: nestartuje za vlhka
Jeste k té emisní kontrole. Je takovým tichým pravidlem, že před emisemi se vždy dávají nové svíčky a vzduchový filtr. To mě kdysi řekl jeden starý emisní technik z STK a musím říct, že už léta mi to vychází. Dokonce před týdnem i s Felicií, která je kolísáním otáček pověstná díky zanášení škrtící klapky.
Vždy před STK toto dělám.
Vždy před STK toto dělám.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: nestartuje za vlhka
Dnes menené sviečky aj vzduchový filter. Otáčky kolíšu stále. Je to len minimum, podľa otáčkomera to môže byť cca 100 otáčok. Na plyn to reaguje normálne, problémy za jazdy žiadne. Na diagnostike som nebol ani neplánujem ak prejdem cez TK a EK. Mne to kolísanie volnobežných otáčok nevadí ak sa to nebude zhoršovať ale každý typ čo môžem doma skontrolovať uvítam.
Renault Thalia 1,2 16V 55kw 2009
Re: nestartuje za vlhka
Já bych ještě nalil VIF.
To kolísá nějak střídavě, jako houpe se volnoběh? V jaké dynamice? Náhodně nebo pravidelně?
Prostříkal bych ještě všechny konektory čidel elektro sprejem.
To kolísá nějak střídavě, jako houpe se volnoběh? V jaké dynamice? Náhodně nebo pravidelně?
Prostříkal bych ještě všechny konektory čidel elektro sprejem.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: nestartuje za vlhka
VIF-ku neverím. Je to také nepravidelné, náhodné kolísanie. Na zvuku motora to ani neni počuť. Možno keby sa dobre započúvam tak áno. Či to nemôže robiť aj škrtiaca klapka.
Renault Thalia 1,2 16V 55kw 2009
Re: nestartuje za vlhka
Škrtící klapka jako sto dalších věcí to samozřejmě může dělat. Je to hodně subjektivní a takhle virtuálně ti s tím těžko někdo pomůže.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů