Motor jde náhodně na dva válce
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Re: Motor jde náhodně na dva válce
Tak od 23.listopadu zatím Natálka startuje každé ráno na čtyři.
Vyčistili jsme na začátku prosince Kontoxem kontakty cívek na primáru a příslušné konektory. Jedna cívka měla maličko ohnutý kontaktík, tak jsme ho srovnali. Od té doby ráno zatím bez problémů. A vsadím se, že po napsání tohoto příspěvku to začne nanovo.
Včera jsem jí trošičku protáhl mezi městy, cca 50 km tam a po třech hodinkách zase 50 km zpět. Před tím jsem načepoval půlku nádrže u Avanti (OMV) benzin Super Special 98 a musím říct, že to jelo jako z praku. Šla pěkně za plynem, žádné poškubávání, pěkná akcelerace i z nízkých otáček na vyšším převodovém stupni. Celý dojem kazí jen pochroumané zadní ložisko, hučí to jako kráva, ale jinak jela fajnově, holka jedna.
Tak vám nevím, přátelé, že by zahapravali opravdu jen ty konektory na primáru?
Je tedy fakt, že při posledním výpadku jsem poodpojoval konektory a pak to zase najednou šlapalo.
Nicméně bylo vlhko, bylo mrazivo, bylo deštivo, a startovala normálně. Čert ví, co se s tím dělo, děje a dít bude.
Nechci se každopádně nějak vytahovat, stále jsem přesvědčený o tom, že závada trvá a akorát se neprojevuje. Asi už nemám tu správnou důvěru?
Vyčistili jsme na začátku prosince Kontoxem kontakty cívek na primáru a příslušné konektory. Jedna cívka měla maličko ohnutý kontaktík, tak jsme ho srovnali. Od té doby ráno zatím bez problémů. A vsadím se, že po napsání tohoto příspěvku to začne nanovo.
Včera jsem jí trošičku protáhl mezi městy, cca 50 km tam a po třech hodinkách zase 50 km zpět. Před tím jsem načepoval půlku nádrže u Avanti (OMV) benzin Super Special 98 a musím říct, že to jelo jako z praku. Šla pěkně za plynem, žádné poškubávání, pěkná akcelerace i z nízkých otáček na vyšším převodovém stupni. Celý dojem kazí jen pochroumané zadní ložisko, hučí to jako kráva, ale jinak jela fajnově, holka jedna.
Tak vám nevím, přátelé, že by zahapravali opravdu jen ty konektory na primáru?
Je tedy fakt, že při posledním výpadku jsem poodpojoval konektory a pak to zase najednou šlapalo.
Nicméně bylo vlhko, bylo mrazivo, bylo deštivo, a startovala normálně. Čert ví, co se s tím dělo, děje a dít bude.
Nechci se každopádně nějak vytahovat, stále jsem přesvědčený o tom, že závada trvá a akorát se neprojevuje. Asi už nemám tu správnou důvěru?
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Motor jde náhodně na dva válce
Může být nějaký studený spoj. Kdysi mně Felda blahé paměti blbla stylem, že z ničeho nic za jízdy prostě zhasla a ani ťuk. Po odpojování a prostříkání všeho možného zase jela. Udělala to asi 2x nebo 3x, pak zase dojela domů a druhý den nenastartovala... Po opětovném prostříkání naskočila, tak jsem zkusil tahat za kabely a viklat konektorama - byl to špatný konektor na zapalovací liště. Když jsem s ním viklal, tak auto začalo "zakopávat". Nahodil jsem druhou a od té doby byla ok.
Peugeot 308 1,2 THP 96kW Active+ 2017
Renault Thalia 1,2l, 2007
Renault Thalia 1,2i Alizee, 2008 (už nevlastním, ale je pořád v rodině)
Renault Thalia 1,2l, 2007
Renault Thalia 1,2i Alizee, 2008 (už nevlastním, ale je pořád v rodině)
Re: Motor jde náhodně na dva válce
Tak Feldu musím pochválit, ta moje původní jezdí v rodině dodnes a velmi spolehlivě. za svojí kariéru neměla jediný problém se zapalováním.Ajap píše:Může být nějaký studený spoj. Kdysi mně Felda blahé paměti blbla stylem, že z ničeho nic za jízdy prostě zhasla a ani ťuk. Po odpojování a prostříkání všeho možného zase jela. Udělala to asi 2x nebo 3x, pak zase dojela domů a druhý den nenastartovala... Po opětovném prostříkání naskočila, tak jsem zkusil tahat za kabely a viklat konektorama - byl to špatný konektor na zapalovací liště. Když jsem s ním viklal, tak auto začalo "zakopávat". Nahodil jsem druhou a od té doby byla ok.
No v pondělí jí proženu zase maličko pérka, tak uvidíme, co mi provede, holka jedna neposedná. Asi jí někdo práskl, že jsem jí tu nadával do červenýho krámu a začala fungovat?
BTW: sorry za mimotématové příspěvky, ale když se blíží ty svátky klidu, pohody a odpočinku, tak proč ne, že ano?
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Motor jde náhodně na dva válce
Po mém odvolání proti neoprávněnému nařčení z porušení podmínek Youtube je video s pobrukující Natálkou opět přístupné. Jen to chce nestáhnout xxxx mezi nohy a hned je lépe na světě.czprava píše:Tak přátelé, odpoledne jsem maličko poškádlil Natálku a trošičku jí protáhl "cívky". Měl jsem dvě SAGEM v kufru jako nouzovky, jedna z nich je kaput a motor šel jasně na tři, dokonce se rozblikala "lambda".
Ta druhá SAGEM je v pohodě, jen občas vynechá. Nicméně na volnoběh to nemělo pražádný vliv, spíš to škubalo maličko víc, než normálně. Z toho usuzuji, že cívky to skutečně mohou způsobovat. Prostě odcházejí.
Při té příležitosti jsem neváhal a vyšrouboval svíčky z prvního a čtvrtýho válce. Fotky jsou zde.
Co tomu říkáte? Já bych řekl, že to je v pořádku, co myslíte?
Ještě jsem udělal video.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Motor jde náhodně na dva válce
Tak, dneska se Natála zase připomněla.
Jedu po městě, zastavuji a chci odbočovat, pouštím bus na hlavní a šup, rozblikala se kontrolka výfukových plynů.
Dobrý, říkám si, uvidíme, co bude dál. Kontrolka bliká, ale nemám dojem, že by šla na tři. Byl tam kalup, soustředím se spíš na provoz, takže to moc nevnímám.
Odbočuji, jedu, nic necuká, bliká to. Divný.
Najednou to zhaslo a vše opět v normálu.
A tak si říkám, jestli nezablbla lambda sonda. Je to možný?
Totiž neměl jsem dojem, že by to běželo na tři válce. NA dva určitě ne, to bych přiskakoval, ale jestli na tři, no neřekl bych.
Laicky bych řekl, zahaprovala cívka a pak se chytla.
Motor byl zahřátý na provozní teplotu, start byl normální. Stalo se to asi po čtvrt hodině jízdy v městském provozu.
Jedu po městě, zastavuji a chci odbočovat, pouštím bus na hlavní a šup, rozblikala se kontrolka výfukových plynů.
Dobrý, říkám si, uvidíme, co bude dál. Kontrolka bliká, ale nemám dojem, že by šla na tři. Byl tam kalup, soustředím se spíš na provoz, takže to moc nevnímám.
Odbočuji, jedu, nic necuká, bliká to. Divný.
Najednou to zhaslo a vše opět v normálu.
A tak si říkám, jestli nezablbla lambda sonda. Je to možný?
Totiž neměl jsem dojem, že by to běželo na tři válce. NA dva určitě ne, to bych přiskakoval, ale jestli na tři, no neřekl bych.
Laicky bych řekl, zahaprovala cívka a pak se chytla.
Motor byl zahřátý na provozní teplotu, start byl normální. Stalo se to asi po čtvrt hodině jízdy v městském provozu.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Motor jde náhodně na dva válce
Lambda ma zivotnost 160.000km a mas ich dve podla fotografie z vlakna o vyfuku. Jedna riadi zmes - ta predkatova a moze mat spojitost s cievkami/vstrekmi, druha je zakatova a ta iba vravi, ako je na tom so zivotnostou katalyzator. Ja by som asi obetoval 300CZK a kupil nejaku OBD diagnostiku pripadne to hodil k niekomu na komputer. Tych chybiciek tam budes mat asi uz viac (prepal na valci, chyba lambda a mozno nieco ine). Z toho by sa uz mohlo vyskladat, co je vlastne za problem. Inak uz si mal niekedy merane tlaky? Mal si niekedy dole sanie a videl si, kolko oleja tam je?
Mestske presuvadlo: Renault Thalia 1.4 16V RT - po generalke a slape ako hodinky (bolo: v stadiu opravovania)
Tady tudy, tudy tam presuvadlo I. : Nissan Patrol GR 3.0 - KAT & EGR-free
Tady tudy, tudy tam presuvadlo II. : RAM 1500 5.7
Vkladanie obrazkov: http://renaultclubimage.wz.cz/
Tady tudy, tudy tam presuvadlo I. : Nissan Patrol GR 3.0 - KAT & EGR-free
Tady tudy, tudy tam presuvadlo II. : RAM 1500 5.7
Vkladanie obrazkov: http://renaultclubimage.wz.cz/
Re: Motor jde náhodně na dva válce
Sání bylo dole v autoservisu, když se dělali rozvody na 140 tis. km, tedy před 130 tis. km. Tehdy se kontrolovali hydroštely i tlaky.
Jinak já osobně jsem to dole neměl. Měl bych to napravit? Jak se sundá? Je to složité?
Jinak já osobně jsem to dole neměl. Měl bych to napravit? Jak se sundá? Je to složité?
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Motor jde náhodně na dva válce
Nie, nie nemusis to davat dole, ak to cistili v autoservise. Po 150.000km som tam mal vela oleja ale aj okolo kolena sania (pri vstrekoch) a pretlakoveho ventilu odvetrania kluky (vzadu nad tepelnym stitom vyfukoveho zvodu). Ten olej sa berie vacsinou presne odtial a postupne dokaze zababrat lambda sondy aj katalyzator, kedze sa miesa s uz prefiltrovanym vzduchom.
Mestske presuvadlo: Renault Thalia 1.4 16V RT - po generalke a slape ako hodinky (bolo: v stadiu opravovania)
Tady tudy, tudy tam presuvadlo I. : Nissan Patrol GR 3.0 - KAT & EGR-free
Tady tudy, tudy tam presuvadlo II. : RAM 1500 5.7
Vkladanie obrazkov: http://renaultclubimage.wz.cz/
Tady tudy, tudy tam presuvadlo I. : Nissan Patrol GR 3.0 - KAT & EGR-free
Tady tudy, tudy tam presuvadlo II. : RAM 1500 5.7
Vkladanie obrazkov: http://renaultclubimage.wz.cz/
Re: Motor jde náhodně na dva válce
Tak si myslím, že jsem na to dnes konečně přišel. Po třech hodinách stání sedám do auta, startuji a opět po měsíci na dva. Zkouším to ještě dvakrát, pořád stejný. Otevírám hauptnu a odpojuji první válec (zcela vlevo). Motor chcípe. OK, takže druhá a třetí cívka. Znova nahazuji motor, znova na dva a chystám se odpojit druhý válec (druhý zleva). Sotva se dotknu konektoru a chci jej čapnout do prstů, tak motor okamžitě naskakuje na čtyři a běží jako víno. Problém je tedy jednoznačně v konektoru na primáru cívky č.2. Nepředpokládám, že by byly špatné konektory na primáru cívky, spíš bych to viděl na špatný konektor či poškozený drátek k němu. Zkusím napružit uvnitř konektoru kontakty, pokud to půjde a prostříknout znovu Kontoxem.
Odpovídá to zcela i tomu nemožnému chování zapalování v prosinci, kdy jsem odpojil konektory z druhé a třetí cívky a najednou vše fungovalo.
Tedy NIKOLIV cívky, ale KONEKTOR!!!!!!!!!
Odpovídá to zcela i tomu nemožnému chování zapalování v prosinci, kdy jsem odpojil konektory z druhé a třetí cívky a najednou vše fungovalo.
Tedy NIKOLIV cívky, ale KONEKTOR!!!!!!!!!
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Motor jde náhodně na dva válce
Tesim sa, ze si zahadu vyriesil
Mestske presuvadlo: Renault Thalia 1.4 16V RT - po generalke a slape ako hodinky (bolo: v stadiu opravovania)
Tady tudy, tudy tam presuvadlo I. : Nissan Patrol GR 3.0 - KAT & EGR-free
Tady tudy, tudy tam presuvadlo II. : RAM 1500 5.7
Vkladanie obrazkov: http://renaultclubimage.wz.cz/
Tady tudy, tudy tam presuvadlo I. : Nissan Patrol GR 3.0 - KAT & EGR-free
Tady tudy, tudy tam presuvadlo II. : RAM 1500 5.7
Vkladanie obrazkov: http://renaultclubimage.wz.cz/
Re: Motor jde náhodně na dva válce
Nerozumím. Jako že souhlasíš? Nebo myslíš, že je to něčím jiným?MK96 píše:Tesim sa, ze si zahadu vyriesil
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Motor jde náhodně na dva válce
Tak ako som napisal, som rad, ze sa to podarilo vyriesit. Teda mas riesenie na dosah.
Mestske presuvadlo: Renault Thalia 1.4 16V RT - po generalke a slape ako hodinky (bolo: v stadiu opravovania)
Tady tudy, tudy tam presuvadlo I. : Nissan Patrol GR 3.0 - KAT & EGR-free
Tady tudy, tudy tam presuvadlo II. : RAM 1500 5.7
Vkladanie obrazkov: http://renaultclubimage.wz.cz/
Tady tudy, tudy tam presuvadlo I. : Nissan Patrol GR 3.0 - KAT & EGR-free
Tady tudy, tudy tam presuvadlo II. : RAM 1500 5.7
Vkladanie obrazkov: http://renaultclubimage.wz.cz/
Re: Motor jde náhodně na dva válce
To je divočina! Dneska ráno,zahraty motor, na půl hodiny jdu od auta, tak přijdu, ale startují a zase na dva. Jdu vrklat konektorem, startuji, běží na dva, tři když v tom se chytne najednou a běží normálně.???
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Motor jde náhodně na dva válce
Zmeraj multimetrom ci mas na konektoroch tych 12V, ked to ide na 2,3 valce.
Mestske presuvadlo: Renault Thalia 1.4 16V RT - po generalke a slape ako hodinky (bolo: v stadiu opravovania)
Tady tudy, tudy tam presuvadlo I. : Nissan Patrol GR 3.0 - KAT & EGR-free
Tady tudy, tudy tam presuvadlo II. : RAM 1500 5.7
Vkladanie obrazkov: http://renaultclubimage.wz.cz/
Tady tudy, tudy tam presuvadlo I. : Nissan Patrol GR 3.0 - KAT & EGR-free
Tady tudy, tudy tam presuvadlo II. : RAM 1500 5.7
Vkladanie obrazkov: http://renaultclubimage.wz.cz/
Re: Motor jde náhodně na dva válce
asi bych si z vraku zkusil sehnat kabeláž k cívkám...
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Motor jde náhodně na dva válce
to nebude až taková sranda, bude to celá kabeláž až k řj a různě se to spojovat do svazku a mimo... ale asi ano, ustřihnout a naletovat...
Problém je, že vždy když chci něco elektroinstalace, tak mi všichni vrakáče říkají, že vyhazují....
Problém je, že vždy když chci něco elektroinstalace, tak mi všichni vrakáče říkají, že vyhazují....
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: Motor jde náhodně na dva válce
Ale to může stále být přece primar na dvojce nebo trojce. Ten pak odpojí i druhou parovou civku, ne?
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Motor jde náhodně na dva válce
Skus premerat kabelaz k cievkam, resp. pozri do el. schemy, ako to je pozapajane a od coho zavisi, kedy sa ma objavit napatie na konektoroch ku cievkami. Ak je kabelaz poskodena/vyskratovana, na odpore sa to bude musiet prejavit. Treba zacat eliminovat veci, lebo asi si ostal stat na mieste.
Mestske presuvadlo: Renault Thalia 1.4 16V RT - po generalke a slape ako hodinky (bolo: v stadiu opravovania)
Tady tudy, tudy tam presuvadlo I. : Nissan Patrol GR 3.0 - KAT & EGR-free
Tady tudy, tudy tam presuvadlo II. : RAM 1500 5.7
Vkladanie obrazkov: http://renaultclubimage.wz.cz/
Tady tudy, tudy tam presuvadlo I. : Nissan Patrol GR 3.0 - KAT & EGR-free
Tady tudy, tudy tam presuvadlo II. : RAM 1500 5.7
Vkladanie obrazkov: http://renaultclubimage.wz.cz/
Re: Motor jde náhodně na dva válce
zapojení se tu prolezlo už tuším na straně 2, druhá a třetí cívka je v serii....
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: Motor jde náhodně na dva válce
Tak opět haprovačka. Přijedu před barák, za dvacet minut jdu zpátky, start a na dva. Odpojím konektory, nic. Vezmu Kontox, prostříknu konektor a kontakty na primáru druhé cívky a ejhle, šup, a všechno fachá.
Myslím si, že je problém v druhé cívce na primáru.
Chci tedy objednat všechny cívky. A ejhle, zase problém se specifikací.
Vyhlídl jsem si je zde..
Renault Thalia 1,4 16V však není uveden jako kompatibilní a na dotaz prodejce skutečně přichází odpověď, že cívka není kompatibilní. Přitom to samé označení VALEO VA245014 jiné eshopy prodávají jako cívku pro mojí Thalii!
Proč uvádějí napětí 12V, když jsou cívky v sérii a tedy jsou napájeny přeci jen 6V? Nebo se pletu?
Mám tedy hledat cívku na 6V? To jiné renaultí motory používají tyto nástrčné civky s napětím 12V??????
Nemáte někdo zkušenost, kdo jste kupoval VALEO cívku do 1,4 16V Natálky? Děkuji.
Myslím si, že je problém v druhé cívce na primáru.
Chci tedy objednat všechny cívky. A ejhle, zase problém se specifikací.
Vyhlídl jsem si je zde..
Renault Thalia 1,4 16V však není uveden jako kompatibilní a na dotaz prodejce skutečně přichází odpověď, že cívka není kompatibilní. Přitom to samé označení VALEO VA245014 jiné eshopy prodávají jako cívku pro mojí Thalii!
Proč uvádějí napětí 12V, když jsou cívky v sérii a tedy jsou napájeny přeci jen 6V? Nebo se pletu?
Mám tedy hledat cívku na 6V? To jiné renaultí motory používají tyto nástrčné civky s napětím 12V??????
Nemáte někdo zkušenost, kdo jste kupoval VALEO cívku do 1,4 16V Natálky? Děkuji.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Motor jde náhodně na dva válce
Tieto mam v aute, nesu oznacenie Renault, Valeo aj VEMO naraz Kupoval som ich ako VEMO VMO46700001, ale vyrobca je evidentne Valeo s rovnakym cislom dielu. Nemas uvolneny kontakt na cievke? Mozno by som skusil dat dielektricku pastu/mazivo na kontakty primaru: https://www.w8ji.com/dielectric_grease_ ... grease.htm
A nebudes mozno musiet investovat do kupy 4 cievok.
A nebudes mozno musiet investovat do kupy 4 cievok.
Mestske presuvadlo: Renault Thalia 1.4 16V RT - po generalke a slape ako hodinky (bolo: v stadiu opravovania)
Tady tudy, tudy tam presuvadlo I. : Nissan Patrol GR 3.0 - KAT & EGR-free
Tady tudy, tudy tam presuvadlo II. : RAM 1500 5.7
Vkladanie obrazkov: http://renaultclubimage.wz.cz/
Tady tudy, tudy tam presuvadlo I. : Nissan Patrol GR 3.0 - KAT & EGR-free
Tady tudy, tudy tam presuvadlo II. : RAM 1500 5.7
Vkladanie obrazkov: http://renaultclubimage.wz.cz/
Re: Motor jde náhodně na dva válce
No, MK96, mě už se povedlo při demontáži jedné cívky sejmout ten ochranný plastový tubus a odhalil se mi tak vnitřek primárního konektoru na cívce. Je to tam zajištěné jen plastovým zobáčkem který se samozřejmě po pár demontážích ulomí. Nicméně i tak to tam samozřejmě drží, jen je potřeba za to moc netahat při vyndávání cívky.
Myslím si osobně, že je opravdu něco s kontaktem na cívce, ten pak odpojuje i tu druhou.
Rozhodnul jsem se vyměnit sadu, jelikož už mají své naběháno (údajný proběh je 150 tis. km, ty moje mají víc něco kolem 200 tis. km).
Tu dielektrickou pastu bych mohl taky zkusit, nebo něco, co vytěsňuje vodu, např. MDéčko či jiný sprej na vytěsnění. Může být i kontakt nějak vyviklaný, čert ví.
Každopádně jsem konečně přehodil dvojici cívek 2,3 za 1,4 a pokud to udělá ještě do výměny cívek, ověřím si, zda blbne tak daná konkrétní cívka (ona dotčená je nyní na prvním válci).
Nemyslím si, že jde o chybu kabeláže, to je dle mého nejhorší scénář a v mých očích konec s tímto autem. Možná je čas Natálku kopnout do kufru nebo zadních světel a pořídit si pořádný kolo nebo boty.
Myslím si osobně, že je opravdu něco s kontaktem na cívce, ten pak odpojuje i tu druhou.
Rozhodnul jsem se vyměnit sadu, jelikož už mají své naběháno (údajný proběh je 150 tis. km, ty moje mají víc něco kolem 200 tis. km).
Tu dielektrickou pastu bych mohl taky zkusit, nebo něco, co vytěsňuje vodu, např. MDéčko či jiný sprej na vytěsnění. Může být i kontakt nějak vyviklaný, čert ví.
Každopádně jsem konečně přehodil dvojici cívek 2,3 za 1,4 a pokud to udělá ještě do výměny cívek, ověřím si, zda blbne tak daná konkrétní cívka (ona dotčená je nyní na prvním válci).
Nemyslím si, že jde o chybu kabeláže, to je dle mého nejhorší scénář a v mých očích konec s tímto autem. Možná je čas Natálku kopnout do kufru nebo zadních světel a pořídit si pořádný kolo nebo boty.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Motor jde náhodně na dva válce
Tak zrovna výměna té kabeláže by nebyl zase takový horor. Jedna návštěva vrakáče, cvakačky, doma odmotat kabeláž, zase cvakačky, pájka, bužírka, textilní izolačka, hotovo
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Motor jde náhodně na dva válce
Přátelé, cívka JANMOR, polský výrobce, nějaká zkušenost? Mám do toho jít?
odkaz zde
odkaz zde
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Motor jde náhodně na dva válce
Ja by som do toho nesiel Som radsej za aku taku znacku - Bosch, Vemo, Valeo, NGK pripadne Hella, Hitachi, Meyle, SWAG. Mozes si kupit aj cinsku cievku za 9-11USD
Mestske presuvadlo: Renault Thalia 1.4 16V RT - po generalke a slape ako hodinky (bolo: v stadiu opravovania)
Tady tudy, tudy tam presuvadlo I. : Nissan Patrol GR 3.0 - KAT & EGR-free
Tady tudy, tudy tam presuvadlo II. : RAM 1500 5.7
Vkladanie obrazkov: http://renaultclubimage.wz.cz/
Tady tudy, tudy tam presuvadlo I. : Nissan Patrol GR 3.0 - KAT & EGR-free
Tady tudy, tudy tam presuvadlo II. : RAM 1500 5.7
Vkladanie obrazkov: http://renaultclubimage.wz.cz/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů