Denní svícení - Thalia+fotonávod od CZPRAVY
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
tak určitě tě nikdo vyhazovat nebude, fotečky budou, prozatím jen fotka toho předpokládaného umístění
http://czprava.rajce.idnes.cz/DRL_Thalia
http://czprava.rajce.idnes.cz/DRL_Thalia
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
- defuckto
- Grafoman
- Příspěvky: 2553
- Registrován: pát pro 25, 2009 02:26
- Bydliště: Tuchoměřice ---------- Praha-Západ
Tak poznáme,.. Umístění není špatný, ale splňuje to normy?czprava píše:tak určitě tě nikdo vyhazovat nebude, fotečky budou, prozatím jen fotka toho předpokládaného umístění
http://czprava.rajce.idnes.cz/DRL_Thalia
Ano, splňuje, je to přesně 26 cm od země a asi 61 cm od sebe. Měl jsem to rozměřené už před koupí, sháněl jsem právě max. 120 mm široké DRL.
Šlo by to dát o do té štěrbiny horní, nicméně je tam matice na tažné oko, muselo by se to při tažení demontovat, a už se vidím, jak mám náladu demontovat jedno světélko při poruše a následném tažení vozu.
Normy to splňuje, tak to dám dolů.
Šlo by to dát o do té štěrbiny horní, nicméně je tam matice na tažné oko, muselo by se to při tažení demontovat, a už se vidím, jak mám náladu demontovat jedno světélko při poruše a následném tažení vozu.
Normy to splňuje, tak to dám dolů.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Vypadá to, že budu muset sundat nárazník, už jsem rozjel téma a přidal fotky pracovního postupu, to bude makačka! Ufff....snad nebudou taková vedra
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Tam to nejde dát, nevejdeš se do rozměrů, musí být 600 mm a více od sebe dle vyhlášky, a max. 400 mm od obrysu vozu. Ani by to se mi to nelíbilo, viz. fotomontážička na mém webu.kubysh píše:Když to tak pročítám, tak nadtím opět začínám uvažovat. A co to takhle dat ty ledky vedle světel do toho černýho větracího plastu? by to tam ani nebylo vidět a pěkně by to svítilo.
Já ještě dneska vezmu ty světla a nasimuluju je tam a vyfotím to.
S tím sundáním nárazníku, trochu mám z toho obavy, ale až budu měnit chladič, tak se to bude hodit. TO fakt nic není, jo? Ono když se řekne, sundat nárazník, tak si představuju hrozný věci, ale asi je to pár šroubků, co?
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Asi v sobotu příští týden, možná někdy i v týdnu odpoledne. Každopádně bude fotoreportáž a možná i video.defuckto píše:Supr, asi se taky nechám zlákat.. Nárazník je dole hned, já stejně chci srovnat světla, páč to u řidiče mám docela hnusnou mezeru u kapoty, tak bych tam při té příležitosti fouknul ty ledky. Kdy to budeš asi tak dělat?
Jinak jsem tam přidal ty fotečky světélek, tak jukněte. Snažil jsem se to fotit makrem, snad to bude dostatečné.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Myslíš to rajce.idnes? nebo jaký web? Jinak ty světla pro dení svícení jsem už viděl daný v té mřížce ale ne u thalieczprava píše:Tam to nejde dát, nevejdeš se do rozměrů, musí být 600 mm a více od sebe dle vyhlášky, a max. 400 mm od obrysu vozu. Ani by to se mi to nelíbilo, viz. fotomontážička na mém webu.kubysh píše:Když to tak pročítám, tak nadtím opět začínám uvažovat. A co to takhle dat ty ledky vedle světel do toho černýho větracího plastu? by to tam ani nebylo vidět a pěkně by to svítilo.
Já ještě dneska vezmu ty světla a nasimuluju je tam a vyfotím to.
S tím sundáním nárazníku, trochu mám z toho obavy, ale až budu měnit chladič, tak se to bude hodit. TO fakt nic není, jo? Ono když se řekne, sundat nárazník, tak si představuju hrozný věci, ale asi je to pár šroubků, co?
Renault Thalia Expression 2005 1.4 16V 72Kw
Renault Megane Grandtour Extreme 2009 1.9 dci 96Kw
Renault Megane Grandtour Extreme 2009 1.9 dci 96Kw
jo, vše na tom rajčetikubysh píše:Myslíš to rajce.idnes? nebo jaký web? Jinak ty světla pro dení svícení jsem už viděl daný v té mřížce ale ne u thalieczprava píše:Tam to nejde dát, nevejdeš se do rozměrů, musí být 600 mm a více od sebe dle vyhlášky, a max. 400 mm od obrysu vozu. Ani by to se mi to nelíbilo, viz. fotomontážička na mém webu.kubysh píše:Když to tak pročítám, tak nadtím opět začínám uvažovat. A co to takhle dat ty ledky vedle světel do toho černýho větracího plastu? by to tam ani nebylo vidět a pěkně by to svítilo.
Já ještě dneska vezmu ty světla a nasimuluju je tam a vyfotím to.
S tím sundáním nárazníku, trochu mám z toho obavy, ale až budu měnit chladič, tak se to bude hodit. TO fakt nic není, jo? Ono když se řekne, sundat nárazník, tak si představuju hrozný věci, ale asi je to pár šroubků, co?
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
tak na rejčeti jsem nasimuloval zhruba ty DRLka, jukněte, myslím si, že to vypadá dost dobře. Líbí se mi to a nekazí to vzhled naší modelky Natálky.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
No je to pěkné, ale ja bych to přece jen dal do spoileru. Vyřízl bych si do něj patřičnou díru a vsadil to tam. Vypadalo by to daleko líp kdyby to bylo vsazený. Bylo by to jak originál u těch nových aut. Co vy na to?
Renault Thalia Expression 2005 1.4 16V 72Kw
Renault Megane Grandtour Extreme 2009 1.9 dci 96Kw
Renault Megane Grandtour Extreme 2009 1.9 dci 96Kw
czprava: je to prakticky týž výsledek a včetně zjištěných rozměrů na autě, co jsem tenkrát měřil já, plus mínus něco málo a protože jsem to měřil zednickým metrem
Jen malá poznámečka a ber to jako můj názor. Na co bych si dal ještě pozor. Co se mně jeví jako trochu problematické když se dívám na fotky a jak to tam chceš dát.
Pokud budu detailista, tak si dám pozor na nasměrování, resp. detailisty by mohli být na STK.
Ten nárazník resp. ta mřížka na autě je vpředu do obloučku, ta světla to svádí dát jaksi proto tak, aby ve své šíři ten oblouček esteticky kopírovala ... ovšem tím už nejsou světla nasměrovaná vpřed ale trošinku o malý úhel bokem ... takže a asi správně kraj světel a směrem ke SPZ by měl být zapuštěn v mřížce hlouběji.
Ber to jako můj osobní názor a který není pochopitelně rozhodující, já bych však raději tak postupoval.
Jen malá poznámečka a ber to jako můj názor. Na co bych si dal ještě pozor. Co se mně jeví jako trochu problematické když se dívám na fotky a jak to tam chceš dát.
Pokud budu detailista, tak si dám pozor na nasměrování, resp. detailisty by mohli být na STK.
Ten nárazník resp. ta mřížka na autě je vpředu do obloučku, ta světla to svádí dát jaksi proto tak, aby ve své šíři ten oblouček esteticky kopírovala ... ovšem tím už nejsou světla nasměrovaná vpřed ale trošinku o malý úhel bokem ... takže a asi správně kraj světel a směrem ke SPZ by měl být zapuštěn v mřížce hlouběji.
Ber to jako můj osobní názor a který není pochopitelně rozhodující, já bych však raději tak postupoval.
Renault Thalia 1.2 16V 5/2006, pneu 175/65 R14 82T celoroční Hankook H730 Optimo 4S
http://www.plynovka.cz/
http://www.plynovka.cz/
ale jo, možná ano, nicméně já řezat nic nechci, takže zůstanu u svého návrhu.kubysh píše:No je to pěkné, ale ja bych to přece jen dal do spoileru. Vyřízl bych si do něj patřičnou díru a vsadil to tam. Vypadalo by to daleko líp kdyby to bylo vsazený. Bylo by to jak originál u těch nových aut. Co vy na to?
Jinak kebab má pravdu s tím náklonem, maličko jsem to i čekal, taky mne to praštilo, ta simulace byla nedokonalá, měl jsem to podložené gumovými čudlíky. Umístění skutečně musí být rovně před sebe, to je pravda.
S řezáním není sranda, musíš už být maličko zkušený a navíc to nelze zkazit. Díra musí k něčemu vypadat. Na to si já tutově netroufnu a taky nevím, co na to STK, je to zásah do konstrukce vozu.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
no psal jsem, že nevím, ale víš jak to v našem kocourkovském státním zřízení funguje, levá neví co dělá pravá, a my pak koukáme, viz. několik příspěvků o policejní kontrole homologovaných světel DRL a chybějících mozkových závitech orgánů PČR.kubysh píše:Zásah do konstrukce heh. To je jak kdybys najel na patnik a ten spoiler ti praskl. Nic ti na to nereknou. Akorát se podívají jestli světla sou zajištěný proti vypadnutí, aby jsi neohrozil provoz.
Prostě i kdyby, netroufám si na to a ani v tom nevidím nějaký zásadní rozdíl, ale budeme samozřejmě všici rádi, když budeš prvním průkopníkem a ukážeš ostatním, že to lze pěkně a čistě udělat a že to vypadá k světu. Určitě se najdou lidi, co s ejim to bude líbit a půjdou ve tvých šlépějích.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
- defuckto
- Grafoman
- Příspěvky: 2553
- Registrován: pát pro 25, 2009 02:26
- Bydliště: Tuchoměřice ---------- Praha-Západ
Mě by se to zas mnohem víc líbilo zakomponovaný v tom černym plastu u bočních stran spz.. Jenže udělat to tak, aby to k něčemu vypadalo, to asi nebude sranda a u mě (pražské parkování) by mi tam asi dlouho hezký nevydržely.. A při případné kontrole by se dalo říct, že to tam je už od výroby za příplatek, ale musí to tak taky vypadat no..
Takto pojatý pojem zakomponování není vůbec jednoduchý. Aby to ve výsledku nebyl bastl. Bastl nápadem. Bastl vlastním provedením. Čelní maska a okolí, dle mne, je na autě přece dyzajnérsky nejvíc citlivým místem!
Amatérské pokusy silně nedoporučuji: jisté množství pokusů jsem už převiděl ... výsledkem na 99% bylo více méně naku.vení dojmu z celýho auta a kvůli dodatečným světlům resp. položce v relativně přitom směšném nákladu a tak do/kolem jen asi 2 tis. Kč. V dnešních cenách.
Tady doporučuju najít a podívat se na nabídku denních světel pro ta původem "německá" některá auta a tzv. na tělo. Pochopitelně se to musí zaplatit. Je to dražší.
Jednak to dělal už ale zjevně dyzajnér a který věděl co chce a čeho se vyvarovat, za druhé ta světla jsou modelu auta uzpůsobená.
Třeba a právě tím, že pásek diod je ohnutý do potřebného obloučku avšak drobné reflektory, od jednotlivých diod, jsou pod patřičným úhlem už také a spešl směrovaný potřebně vpřed.
Nejmenším zásahem a pro toho, kdo nemá mlhovky, dát je místo mlhovek.
Renault by mohl podporovat dodatečný tuning tj. dát je sdruženě do hlavních reflektorů a kde by to tak bylo i ohomologovaný - toto řešení mně ale není známý, max. je tam doplněn proužek diod avšak jako světla prý poziční nikoli denní.
Z nouze cnost je dát to do té spodní mřížky a jak se tu probírá: tady ale a jak jsme psal to místo formálně a poměrně i esteticky vyhovuje, ovšem jako zóna je to zvýšeně rizikové.
Amatérské pokusy silně nedoporučuji: jisté množství pokusů jsem už převiděl ... výsledkem na 99% bylo více méně naku.vení dojmu z celýho auta a kvůli dodatečným světlům resp. položce v relativně přitom směšném nákladu a tak do/kolem jen asi 2 tis. Kč. V dnešních cenách.
Tady doporučuju najít a podívat se na nabídku denních světel pro ta původem "německá" některá auta a tzv. na tělo. Pochopitelně se to musí zaplatit. Je to dražší.
Jednak to dělal už ale zjevně dyzajnér a který věděl co chce a čeho se vyvarovat, za druhé ta světla jsou modelu auta uzpůsobená.
Třeba a právě tím, že pásek diod je ohnutý do potřebného obloučku avšak drobné reflektory, od jednotlivých diod, jsou pod patřičným úhlem už také a spešl směrovaný potřebně vpřed.
Nejmenším zásahem a pro toho, kdo nemá mlhovky, dát je místo mlhovek.
Renault by mohl podporovat dodatečný tuning tj. dát je sdruženě do hlavních reflektorů a kde by to tak bylo i ohomologovaný - toto řešení mně ale není známý, max. je tam doplněn proužek diod avšak jako světla prý poziční nikoli denní.
Z nouze cnost je dát to do té spodní mřížky a jak se tu probírá: tady ale a jak jsme psal to místo formálně a poměrně i esteticky vyhovuje, ovšem jako zóna je to zvýšeně rizikové.
Renault Thalia 1.2 16V 5/2006, pneu 175/65 R14 82T celoroční Hankook H730 Optimo 4S
http://www.plynovka.cz/
http://www.plynovka.cz/
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2219
- Registrován: pát črc 28, 2006 14:37
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
DRL
Na : http://lagunapepino.rajce.idnes.cz/DRL_Laguna/ jsem dal fotky DRL na mé Laguně. Auto je trochu zaprasené po noční jízdě po dálnici Při focení jsem zjistil, že DRL jsou 10ti ledkové před tím jsem to neštudoval. Světla svítí perfektně, žádné blikání ,rádijko neruší a policajti zatím nic neříkali.
Laguna II/ 2.0DCi/16V /175Hp - chip na 225 (2007)Dynamique
Megan II 1,9 DCi/88kW / 2005/chip na 150Hp , Megan II 1,5 DCi/ 63kW / 2004 - chip na 105Hp. Právní ochrana DAS.Autokamera TrueCam A5, Clip v.135
http://klondajk.brdy.org/
Hledají se spolubojovníci z Klondajku a Jinců.
ale jo pepino, moc pěkné, mně se to líbí, pěkně to zapadá, jakou máš zkušenost s tím exponovaným místem? Myslím třeba kamínky? Pozoruješ něco na sklíčku DRL? Nějaké vrypy od šutráčků?
Kebab má pravdu, že dole to víc trpí, tak uvítáme určitě oba nějaké konkrétní zkušenosti.
Jinak v sobotu v 5.45 jdeme na to, huraaaaa, už se to blíží! (no jako malej kluk, co dostal hračku, viďte)....
Kebab má pravdu, že dole to víc trpí, tak uvítáme určitě oba nějaké konkrétní zkušenosti.
Jinak v sobotu v 5.45 jdeme na to, huraaaaa, už se to blíží! (no jako malej kluk, co dostal hračku, viďte)....
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2219
- Registrován: pát črc 28, 2006 14:37
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
RE
Zatím jsem si žádného poškození nevšimnul - mám je tam krátce a cca 1000km. A jezdím po silnicích a ne po polňačkách Teď vážně, myslím že největší záhul dostanou DRL přes zimu. Sůl má pěkně ostré hrany. A koukal jsem, že ani mlhovky nejsou nijak zrasované. A na Laguně ty světla šly dobře umístit - tažné oko se šroubuje přes nárazník v té ozdobné liště. No uvidím jak budou DRL vypadat po delší době.
Laguna II/ 2.0DCi/16V /175Hp - chip na 225 (2007)Dynamique
Megan II 1,9 DCi/88kW / 2005/chip na 150Hp , Megan II 1,5 DCi/ 63kW / 2004 - chip na 105Hp. Právní ochrana DAS.Autokamera TrueCam A5, Clip v.135
http://klondajk.brdy.org/
Hledají se spolubojovníci z Klondajku a Jinců.
- defuckto
- Grafoman
- Příspěvky: 2553
- Registrován: pát pro 25, 2009 02:26
- Bydliště: Tuchoměřice ---------- Praha-Západ
Re: RE
Pokud by nešly jednoduše sundat(stejně je v zimě povětšinou tma), tak bych je přelípnul izolepou a jsou krásně chráněný..dj.pepino píše:Zatím jsem si žádného poškození nevšimnul - mám je tam krátce a cca 1000km. A jezdím po silnicích a ne po polňačkách Teď vážně, myslím že největší záhul dostanou DRL přes zimu. Sůl má pěkně ostré hrany.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google Adsense [Bot] a 9 hostů