Denní svícení - Thalia+fotonávod od CZPRAVY

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
Uživatelský avatar
czprava
Senior member
Příspěvky: 1236
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:55
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od czprava » pát čer 18, 2010 12:42

Kent1 píše:Mě policajti také stoply k vuli těm světlum. Chtel až jim zapnu setla a videli za sviti i denni sviceni. Chtel mi tak pokutu ale ja jim rekl ze deni sviceni mi zhaslo pri prozsiceni sel se podivat a videl ze nesviti :-) tak me pustili
Super, a mohl bys sdělit, jak si to řešil, kam si je dal, jaké si koupil? Zapojoval si to sám, nebo někdo? Povídej, moc díky za všechny....
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.

amater3
Senior member
Příspěvky: 1737
Registrován: sob bře 14, 2009 21:05
Bydliště: Galanta

Příspěvek od amater3 » pát čer 18, 2010 12:55

S umístěním mohu pomoci pouze takto:
Obrázek
Tady jsou rozměry podle legislativy :oops:
Naposledy upravil(a) amater3 dne pát čer 18, 2010 12:58, celkem upraveno 1 x.
Š 100 - šrot
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
Obrázek

Kent1
Advanced member
Příspěvky: 265
Registrován: pát led 11, 2008 09:31

Příspěvek od Kent1 » pát čer 18, 2010 12:56

czprava píše:
Kent1 píše:Mě policajti také stoply k vuli těm světlum. Chtel až jim zapnu setla a videli za sviti i denni sviceni. Chtel mi tak pokutu ale ja jim rekl ze deni sviceni mi zhaslo pri prozsiceni sel se podivat a videl ze nesviti :-) tak me pustili
Super, a mohl bys sdělit, jak si to řešil, kam si je dal, jaké si koupil? Zapojoval si to sám, nebo někdo? Povídej, moc díky za všechny....
má tyhle http://www.tuningautodoplnky.cz/zbozi/d ... iceni-8206 pozor na to jsou 2 typy já mám typ 2 typ jedna si sam prepinas. u typu 2 se nestaras o nic. sětla jsem si nechal namotovat v renaulu za 1000,- presne uz nevim v manuálu jsou presne rozmery tech svetel tak mi to dali tak jak ma byt. mám je vedle mlhovek a celkem i trci cos me docela sve ale jinak se da na to zvyknout. Neměl jsem snimi problemy a to uz je mam asi tak 2 roky. funguji pefektne a hlavne jsou homologovane atest je primo na svetel.

Uživatelský avatar
czprava
Senior member
Příspěvky: 1236
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:55
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od czprava » pát čer 18, 2010 13:04

vedle mlhovek? A co tažné oko? Nevadí to tam, nebo je máš úplně dole, v té spodní drážce spojleru? CO kamínky? Jak to odolává?
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.

Kent1
Advanced member
Příspěvky: 265
Registrován: pát led 11, 2008 09:31

Příspěvek od Kent1 » pát čer 18, 2010 13:13

czprava píše:vedle mlhovek? A co tažné oko? Nevadí to tam, nebo je máš úplně dole, v té spodní drážce spojleru? CO kamínky? Jak to odolává?
[url]je to rozdelene prepazkou (jukni u sve Nathalky) a já to mám v te spodní dal bych foto ale nevim jak se tu davaa prozatim jsem jeste nebyl tazen :-) ale nemelo by vadit nic.

tady jukni mc nejde videt asle neco mozna jo http://galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=44863

Uživatelský avatar
czprava
Senior member
Příspěvky: 1236
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:55
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od czprava » pát čer 18, 2010 13:42

Kent1 píše:
czprava píše:vedle mlhovek? A co tažné oko? Nevadí to tam, nebo je máš úplně dole, v té spodní drážce spojleru? CO kamínky? Jak to odolává?
[url]je to rozdelene prepazkou (jukni u sve Nathalky) a já to mám v te spodní dal bych foto ale nevim jak se tu davaa prozatim jsem jeste nebyl tazen :-) ale nemelo by vadit nic.

tady jukni mc nejde videt asle neco mozna jo http://galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=44863
joo, je to vidět pěkně, je to hodně venku, ale účel to asi plní, máš to tedy v té spodní...., nevypadá to vcelku špatně, ale já mám ten spojler maličko jiný, i když přepážky jsou tam taky, myslím ?....
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.

Kent1
Advanced member
Příspěvky: 265
Registrován: pát led 11, 2008 09:31

Příspěvek od Kent1 » pát čer 18, 2010 14:23

czprava píše:
Kent1 píše:
czprava píše:vedle mlhovek? A co tažné oko? Nevadí to tam, nebo je máš úplně dole, v té spodní drážce spojleru? CO kamínky? Jak to odolává?
[url]je to rozdelene prepazkou (jukni u sve Nathalky) a já to mám v te spodní dal bych foto ale nevim jak se tu davaa prozatim jsem jeste nebyl tazen :-) ale nemelo by vadit nic.

tady jukni mc nejde videt asle neco mozna jo http://galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=44863
joo, je to vidět pěkně, je to hodně venku, ale účel to asi plní, máš to tedy v té spodní...., nevypadá to vcelku špatně, ale já mám ten spojler maličko jiný, i když přepážky jsou tam taky, myslím ?....

tak to mozna udes mit lepsi prichyceni a mozna by slo i to zaovnat vic do spojleri aletoby se muslo vyriznout a nevim pak aby pri vyzsich rychlostech si neslysel jemne piskani od aerodynamiky.

kebab
Advanced member
Příspěvky: 453
Registrován: pon kvě 12, 2008 12:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kebab » pát čer 18, 2010 15:25

Já si dělal dle uvedených rozměrů a u vybraných světel předem papírový model a odzkušoval, jak se to tam asi tak umístí.
U těchto řešení dát to dolů (já ho nakonec uvažoval také jako nejschůdnější) si ale všimni, jak jsou řešený mlhovky: pěkně zapuštěný dovnitř a ještě to sklo je dost masivní ... jistě to má důvod, jen tak na okraj si občas všimni jak máš mlhovky mnohdy dole zaprasený od sajrajtu a od hmyzu. Navíc jak už tu bylo psaný nárazník je nárazník.

Asi se budu také opakovat, nejlepší vidím to sdružený s hlavními světlomety, ovšem tady se narazí na homologaci, výrobce Renault s tím nic už asi dodatečně neudělá ... a takové ty dodatečné tuningářské pokusy firem, a co jsem kdysi zahlédl pro Clio II a tedy asi použitelné na některé facelifty Thalie, tak prý měly homologaci na světla nikoli denní ale na poziční ... třeba je situace v nabídce už jiná, ovšem potom asi ta cena, že :(
Renault Thalia 1.2 16V 5/2006, pneu 175/65 R14 82T celoroční Hankook H730 Optimo 4S
http://www.plynovka.cz/

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » pát čer 18, 2010 15:34

s těma papírovýma modelama jsem kdysi našel firmu, která nejen prodávala ale od svých světel měla PŘESNÉ papírové modely, už tehdy se mi ten nápad velmi líbil :!:
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Uživatelský avatar
czprava
Senior member
Příspěvky: 1236
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:55
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od czprava » ned čer 20, 2010 11:02

já to umístím na dolní žebro spojleru, výška je v normě. Zkusím to zapustit co nejvíc to půjde.
Chci tam osadit DRL Mycarr, typ SP-287, ale jsou dva typy, typ č.2 disponuje automatikou, která aktivuje světla při nastartování motoru, dle prodejce tato automatika vychází ze změn palubního napětí, avšak po podrobnějším zkoumání vyšlo najevo, že je to na základě jakéhosi BRUMU od motoru (zapalování svíček, alternátor) apod...?
Jsou s tím spojené problémy, které potvrdili i někteří členové RC klubu zde na fóru na jiných modelech Renault, např. majitelé dieselů a při brzdění motorem, naopak někdo si to nemůže vynachválit.
Typ č.1 je pak bez automatiky, s tím, že plus se připojuje na tzv. 15-ku, tedy drát, kde se objeví palubní napětí po zapnutí zapalování. Dráty pro odpojení DRL jdou pak z obou světélek a připojí se klasicky na parkovačky, relátka jsou součástí světélek.
Prodejce doporučuje paradoxně typ č.1, protože je to v podstatě nejspolehlivější.
Co by jste instalovali vy osobně? Já se přikláním k typu č.1, ale trochu se obávám toho hledání drátu, kde půjde šťáva po startu vozu, ideálně v motorovém prostoru, abych nemusel do kabiny.
Nějaká zkušenost prosím?
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.

kebab
Advanced member
Příspěvky: 453
Registrován: pon kvě 12, 2008 12:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kebab » pon čer 21, 2010 11:12

... já už nemám čas to zpětně dohledávat a aktualizovat na současný stav. Takže si to ještě sám na více místech prověř. Někdy prodejci poskytují zavádějící informace.

Co vím, tak od toho výrobce bylo starší provedení 5 LED s moduly startéru zvlášť a novější a o něco menší provedení 4 LED.
Jeden typ od každého provedení byl vždy opravdu tzv. holátko, tj. i bez toho automatického vypínání při zapnutí reflektorů. Kdosi to řešil mechanicky tj. zapínání/vypínání světel čudlíkem vyvedeným k řidičovi. Ovšem v diskuzích kolem a při slovíčkaření je / bývá toto zapojení odmítnuto. Ruční vypnutí není automatika a nemuselo by se přejít přes STK.
Ten druhý typ byl jaksi vždy komplet, včetně vypínacího relátka, u 5 LED provedení šlo zapnutí po otočení klíčkem, 4 LED a jako novinka byla přímo na baterku s těmi někdy popisovanými potížemi.

Já osobně bych nějakého "číňáka" rovnou na baterku nezapojil ani náhodou. Tehdy jsem ale potřeboval kvůli rozměrům raději to 4 LED provedení, koupit bych musel proto právě proto ten levnější typ "holátko" a zbytek bych musel s relátkem bastlit ... což jsme nakonec odmítl.
U 5 LED provedení, se startovacími moduly zvlášť, byla zase vyslovena podezření, že někdy možná dochází k rušení rádia.
Renault Thalia 1.2 16V 5/2006, pneu 175/65 R14 82T celoroční Hankook H730 Optimo 4S
http://www.plynovka.cz/

dj.pepino
Člen RCČR
Příspěvky: 2219
Registrován: pát črc 28, 2006 14:37
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

RE

Příspěvek od dj.pepino » stř čer 23, 2010 21:18

kebab píše:... j
.............................
U 5 LED provedení, se startovacími moduly zvlášť, byla zase vyslovena podezření, že někdy možná dochází k rušení rádia.
Mám 5 LED DRL se startovácími moduly na Laguně a žádné rušení v rádiu není :!: :wink:
Obrázek
Laguna II/ 2.0DCi/16V /175Hp - chip na 225 (2007)Dynamique Obrázek
Megan II 1,9 DCi/88kW / 2005/chip na 150Hp , Megan II 1,5 DCi/ 63kW / 2004 - chip na 105Hp. Právní ochrana DAS.Autokamera TrueCam A5, Clip v.135
http://klondajk.brdy.org/
Hledají se spolubojovníci z Klondajku a Jinců.

Uživatelský avatar
czprava
Senior member
Příspěvky: 1236
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:55
Bydliště: Česká Lípa

Re: RE

Příspěvek od czprava » stř čer 23, 2010 21:56

dj.pepino píše:
kebab píše:... j
.............................
U 5 LED provedení, se startovacími moduly zvlášť, byla zase vyslovena podezření, že někdy možná dochází k rušení rádia.
Mám 5 LED DRL se startovácími moduly na Laguně a žádné rušení v rádiu není :!: :wink:
A fachá to dobře, jo? TO máš taky Mycarr DRL světélka? Nebliká to při brzdění motorem? Máš to skutečně otestované (dopředu nevidíš, kontrolku většinou nemají uživatelé).
Díkec.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.

dj.pepino
Člen RCČR
Příspěvky: 2219
Registrován: pát črc 28, 2006 14:37
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: RE

Příspěvek od dj.pepino » stř čer 23, 2010 22:27

czprava píše:
dj.pepino píše:
kebab píše:... j
.............................
U 5 LED provedení, se startovacími moduly zvlášť, byla zase vyslovena podezření, že někdy možná dochází k rušení rádia.
Mám 5 LED DRL se startovácími moduly na Laguně a žádné rušení v rádiu není :!: :wink:
A fachá to dobře, jo? TO máš taky Mycarr DRL světélka? Nebliká to při brzdění motorem? Máš to skutečně otestované (dopředu nevidíš, kontrolku většinou nemají uživatelé).
Díkec.
Abych se přiznal, tak nevím jakou značku tam mám - nechal jsem si to namontovat od našeho stájového mechanika + alarm + doplnění klimy + diagnostika motoru a platil jsem 9000Kč. Nechápu proč by to mělo blikat při brždění motorem? Altík dáva stejně při jízdě pod plynem nebo bez plynu. Koukal jsem na odraz mojich DRL od auta jedoucím předemnou a nic neblikalo. Světla se sami rozsvítí po nastartování motoru a zhasnou chvilku po vypnutí. DRL jsem nedal z frajeřiny, ale mám xenony a výbojky jsou poněkud dražší. Dal bych sem foto, ale nevím jak :oops: Alarm mám Keetec TS 6000. S tím rušením nevím co by to mohlo eventuelně způsobovat - mám rádijko Kenwood KDC-BT8141U a Laguna má integrovanou anténu v zadním okně. Komu to ruší rádijko, tak bych doporučil nějaký odrušovací člen, který se někdy dává při zapojování některých autorádií. :wink:
Obrázek
Laguna II/ 2.0DCi/16V /175Hp - chip na 225 (2007)Dynamique Obrázek
Megan II 1,9 DCi/88kW / 2005/chip na 150Hp , Megan II 1,5 DCi/ 63kW / 2004 - chip na 105Hp. Právní ochrana DAS.Autokamera TrueCam A5, Clip v.135
http://klondajk.brdy.org/
Hledají se spolubojovníci z Klondajku a Jinců.

Uživatelský avatar
czprava
Senior member
Příspěvky: 1236
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:55
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od czprava » stř čer 23, 2010 22:38

totiž ty MYcarr DRl světla využívají ve své automatice tzv. BRUMU od motoru, a ne změny napětí! Toho se bojím, protože někteří řidiči už si stěžovali, že při brzdění motorem jim to pohasíná, motor asi nemá ten správný BRUM pro jednotku DRL ????
Už jsem z toho magor, takže asi koupím DRL s brumem, odzkouším a uvidíme.
Mám nabídku za 1300 Kč, běžná cena 1540 Kč. Ukecal jsem prodejce, jelikož to není první věc, co od něj kupuji.
Samozřejmě dám vědět, vyfotím a natočím, jak to funguje. Sledujte vlákno a přispívejte, kdo máte zkušenosti. Díky a ať nám to svítí!
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.

kebab
Advanced member
Příspěvky: 453
Registrován: pon kvě 12, 2008 12:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kebab » čtv čer 24, 2010 09:12

Tak aby nebyla nějaká mýlka: já jsem pro denní svícení a pomocí slušných LED a jako technické řešení obecně pořád a pořád a pořád. Když už na nás to denní svícení vymysleli.

Ty zkušenosti s otazníky a s vykřičníky a co jsem tu zmínil jsou vysledovatelné po různých, převážně klubových webech. Mají dle mne spíše charakter jisté míry rizika, že se problémy u dodatečných montáží mohou vyskytnout: buď na vině je něco jiného dál v konkrétním autě nebo to jsou sama konkrétní světla a jako na potvoru, právě tam, číňák dal nějakou aušus součástku.

Světla, o kterých se tu v posledku bavíme, začínala a není to tak dávno cenově někde na asi 3 a 1/2 až 4 tis. Kč. Dnes jsme cenově někde asi na polovině a navíc je větší výběr.
Takže to rozhodování, jestli ano nebo ne se do toho pustit je daleko snazší ... a případný neúspěch nebo komplikace tolik bolet nebudou.
Renault Thalia 1.2 16V 5/2006, pneu 175/65 R14 82T celoroční Hankook H730 Optimo 4S
http://www.plynovka.cz/

Uživatelský avatar
czprava
Senior member
Příspěvky: 1236
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:55
Bydliště: Česká Lípa

kolik ušetříme?

Příspěvek od czprava » čtv čer 24, 2010 10:08

kebabe, díky za zdejší podporu tématu, je pravda, co jsi psal o těch cenách, tady je homologace, na sklíčku RL a Exxxx, takže se bavíme o DRL světlech se vším všudy. Je také pravdou, že už spousta prodejců uvádí správně, že jde kolikrát o světla poziční, jen jde o to, zda tomu zájemce věnuje pozornost.

DRL bez homologace seženeme za 300 Kč, a lidi to kupují, na Aukru se takových sad prodává desítky, ale tito lidé stejně doplatí zbytek ceny, ať už na STK či u PČR. A to nemluvím o tom, že svítivost je zajištěna obyčejnými LEDkami, které totálně nesvítí, spíš se chovají jako bludičky.

Asi si udělal velmi dobře, že si to tenkrát odložil, protože pokud si nechtěl dát 3-4 tis. Kč, pak nebylo co koupit a logicky si zautomatizoval klasické svícení.

Patří ti dík i za velmi dobré příspěvky, které mi dali hodně vědomostí do začátku, jdeš do všeho velmi podrobně a to se zrovna zde velmi hodí zájemcům o DRL.

Jen ještě jedna otázka, nikde jsem nevyčetl, jaký přínos do našich peněženek takové DRL má, počítal si to nějak aspoň tak pro sebe?
Někteří tvrdí, že až 0,5 l/100 km může klesnout spotřeba? Počítal to někdo kluci?
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.

Kent1
Advanced member
Příspěvky: 265
Registrován: pát led 11, 2008 09:31

Příspěvek od Kent1 » čtv čer 24, 2010 10:13

Ja si lidi myslím, že ty světla jsou dobrá věc DRL fakt se o nic nestaráte pokud koupite světla homologované za pár tisíc tak vám to ještě ušetř eníze stane se že pres den zapomenete svetla zapnout a pak picijati vas stopnou a hned pokuta takze nakoec co zaplatite policajtum tak mate svetla ktere dobre vypadajiii a lidi se i podivaj na ne dobry i pocit.

kebab
Advanced member
Příspěvky: 453
Registrován: pon kvě 12, 2008 12:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kebab » čtv čer 24, 2010 11:03

Právě proto, že se kolem možné snížené spotřeby tolik vášnivě a po různu diskutuje, tak pro mne by to byla asi jen taková už třešnička na dortu - teoretická, protože nemám palubní počítač a to měření spotřeby je u Thalie potom jaké je, tj. plus mínus autobus.

Já chtěl především vyřešit automatiku rozsvěcování. Potom a i když nemám drahé xenony tak stejně se pokusit snížit riziko, že budu po zavedení požadavku na denní svícení častěji měnit v reflektoru obyčejné žárovky: nemám do toho a po předchozích zkušenostech z jiných aut vůbec chutě a servis Renaultu hned za rohem blízko nemám, ten mám asi 30 km.

Před těmi asi 3 roky a když auto bylo pořád ještě v záruce ten špás s LED světly opravdu vyšel celkem asi na 5 tis. Kč, tj. 4 tisíce za světla a 1 tisícovku za montáž. Za asi 4 tis. Kč jsem dal raději do auta na okna folie.

Ano, situace je dnes jiná. Navíc, právě poprvé teď letos a před létem jsem tady u nás začal ta denní homologovaná LED světla (o kterých tu je řeč) konečně na různých autech potkávat! Takže příkladů, jak to svítí a jak to mají různě do masky auta vyřešený, začíná být dost a dost :3694:
Renault Thalia 1.2 16V 5/2006, pneu 175/65 R14 82T celoroční Hankook H730 Optimo 4S
http://www.plynovka.cz/

Kent1
Advanced member
Příspěvky: 265
Registrován: pát led 11, 2008 09:31

Příspěvek od Kent1 » čtv čer 24, 2010 11:57

Ja palubní pocitac mam ale nezkusel jsem to merit ale myslim, ze spotreba by mela byt o neco sice asi ne moc vyrazne ale nco ano ty svetla co mam jsem videla i na autobusu takze asi to bude mit neco do sebe.
já mám svetla tyhle a musim uznat ze velmi dobra cena http://alarmtuning.cz/denni-sviceni/led ... -287-e.htm zhruba do 2000,- by to mělo byt urcite
+ 1000,- za m ontaz v servise Rault nebo sikovny co si chce pohrat tak udela i sam.

Nevím jak jiní ale kdybych měl volit tak bych sel do hrnatych vydají líííp proti kulatým a ty kolate ani moc nevidám takze hranata

Uživatelský avatar
czprava
Senior member
Příspěvky: 1236
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:55
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od czprava » čtv čer 24, 2010 12:59

kente1, no to jsou ty světla, co jsem objednal za 1300 Kč! Mají automatiku na brum motoru, to je jediné, čeho se maličko obávám, ale svítivost mají perfektní, viděl jsem se a je to jak xenony, krásně vidět zdálky, září jako blesk. Ty máš taky typ č.2?
Kdyby někdo chtěl, poradím, jak ukecat prodejce na 1300 Kč s DPH. Montáž zde uvidíte co nejdříve. Na busu jsem ještě DRL neviděl! Tam asi bude maličko rozdíl v těch normovaných rozměrech.
Jo, a jinak jsem dostal i tatíka, objednal si je se mnou na Feldu!
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.

Kent1
Advanced member
Příspěvky: 265
Registrován: pát led 11, 2008 09:31

Příspěvek od Kent1 » čtv čer 24, 2010 20:05

Ja jsem jen dal odkaz na typ svetel a priblizne ceny nehledal jsem nejlevnejsi obchod. Jinak ja mam typ 2 je to polne automaticke zadne problemy stim at uz brzdim motorem ci ne tak svetla sviti jak maji nestezuji si na ne a jen doporuciji

Uživatelský avatar
czprava
Senior member
Příspěvky: 1236
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:55
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od czprava » čtv čer 24, 2010 20:52

Kent1 píše:Ja jsem jen dal odkaz na typ svetel a priblizne ceny nehledal jsem nejlevnejsi obchod. Jinak ja mam typ 2 je to polne automaticke zadne problemy stim at uz brzdim motorem ci ne tak svetla sviti jak maji nestezuji si na ne a jen doporuciji
a jaký máš auto?
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.

Kent1
Advanced member
Příspěvky: 265
Registrován: pát led 11, 2008 09:31

Příspěvek od Kent1 » pát čer 25, 2010 09:39

czprava píše:
Kent1 píše:Ja jsem jen dal odkaz na typ svetel a priblizne ceny nehledal jsem nejlevnejsi obchod. Jinak ja mam typ 2 je to polne automaticke zadne problemy stim at uz brzdim motorem ci ne tak svetla sviti jak maji nestezuji si na ne a jen doporuciji
a jaký máš auto?
Má R. Thalii 2007

Uživatelský avatar
czprava
Senior member
Příspěvky: 1236
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:55
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od czprava » sob čer 26, 2010 21:58

Tak DRl došly, již je mám doma, předběžně jsem zkoušel připojit k baterce a natočit motor, naskočili ihned, při připojení oranžového drátu na plus zhasly, fungují skvěle. Světlo je více než výborné, rozhodně bych o svítivosti psal domů.

CO se týká instalace, neznám snad jednodušší, dám je do spojleru, do té nižší štěrbiny, sednou tam jako ulitý, konzolkou nahoru.
Jediné, co trochu řeším, je kam dám automatickou jednotku, myslel jsem si na krabičku od relátek v motorovém prostoru napravo, ale nemá to tak dlouhé dráty, takže sundám asi masku (???? ouuuu, nevím ještě jak, bude hledání v diagsysu!), a budu to muset umístit někam jakoby na střed světélek.

Vypadá to fakt perfektně, kovové tělo, chladící žebra, perfektní zpracování, skutečně homologace na sklíčku, je to bytelné, tatíkovi se to moc líbilo, prý tohle může! A ten je sakra náročný v elektronice, takže to už je skutečně co říct.

Rozhodně zatím výborné, čeká mne instalace a pak tradá, hurá na silnici!
A zase bude Natálak jako modelka, co se za ní každý otočí 8)

Co ta maska, měl jste to někdo už dole?
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.

Odpovědět

Zpět na „Renault Thalia I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů