Zakládám sice podobný dotaz jako již existující "škubání motoru v mrazivých dnech R19 RT Phase II,1.8," avšak u mně se jedná o Dieselový motor.
Problém: když je auto promrzlé a nastartuji, tak začnou na volnoběh otáčky kolísat v intervalech 2-3vteřin v rozmezí +/- 100rpm. Někdy musím trošku axcelerovat aby to úplně nezdechlo. Při jízdě když není motor ještě zahřátý to ce mnou cuká taktéž ve stejných intervalech.
Baterka je necelé 4roky stará, ale startuje zatím dobře. Sice se strarter točí v mrazech znatelně pomaleji,ale to může být i celkově zatuhlým mechanizmem vlivem mrazu. Žhaviče mám úplně nové a palivový filtr od podzimu taktéž nový. Připadne mi to na špatnou Naftu (Shell Extra Diesel) což se mi ale nechce věřit....(shell). Najeto mám přes 88 000 a EGR ventil nebyl zatím čištěný, mohl by to způsobovat i on? Skoro mi to připadne jako by šlo do směsi moc vzduchu a tím to cukalo. Má někdo nějaký nápad?
kolísání otáček na volnoběh
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
- ext3fs
- Člen RCČR
- Příspěvky: 155
- Registrován: úte říj 26, 2004 15:07
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
kolísání otáček na volnoběh
Thalia Expression 1.5dCi, r.2002
Re: kolísání otáček na volnoběh
Jakou jsi měl naftu ,nebyla ještě jen do -10 stupňů,potom se tvoří parafin a ten dokáže ucpat lecos.Teď by se měla prodávat už do -22 ,ale přesto dávám aditiva.Jaký kouř jde z výfuku?Jde motor tvrdě?Line se bílý hustý kouř?EGR by určitě vyčistit chtěl.ext3fs píše:Zakládám sice podobný dotaz jako již existující "škubání motoru v mrazivých dnech R19 RT Phase II,1.8," avšak u mně se jedná o Dieselový motor.
Problém: když je auto promrzlé a nastartuji, tak začnou na volnoběh otáčky kolísat v intervalech 2-3vteřin v rozmezí +/- 100rpm. Někdy musím trošku axcelerovat aby to úplně nezdechlo. Při jízdě když není motor ještě zahřátý to ce mnou cuká taktéž ve stejných intervalech.
Baterka je necelé 4roky stará, ale startuje zatím dobře. Sice se strarter točí v mrazech znatelně pomaleji,ale to může být i celkově zatuhlým mechanizmem vlivem mrazu. Žhaviče mám úplně nové a palivový filtr od podzimu taktéž nový. Připadne mi to na špatnou Naftu (Shell Extra Diesel) což se mi ale nechce věřit....(shell). Najeto mám přes 88 000 a EGR ventil nebyl zatím čištěný, mohl by to způsobovat i on? Skoro mi to připadne jako by šlo do směsi moc vzduchu a tím to cukalo. Má někdo nějaký nápad?
Renault Megan Scenic 1,9 dti
- ext3fs
- Člen RCČR
- Příspěvky: 155
- Registrován: úte říj 26, 2004 15:07
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolísání otáček na volnoběh
Nafta byla Shell Extra Diesel nejaká ta jejich arktická. Takže určitě do těch -22. Motor jde tvrdě, ale tak to je asi u namrzlého auta, kdy jde vše z tuha normální. EGR se chystám vyčistit na jaře. Teď jsem v servisu pořád s něčím, tak ať mají odemne i odpočinekkubrt píše:Jakou jsi měl naftu ,nebyla ještě jen do -10 stupňů,potom se tvoří parafin a ten dokáže ucpat lecos.Teď by se měla prodávat už do -22 ,ale přesto dávám aditiva.Jaký kouř jde z výfuku?Jde motor tvrdě?Line se bílý hustý kouř?EGR by určitě vyčistit chtěl.
Thalia Expression 1.5dCi, r.2002
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti