vyfuk, chladici kvapalina , zamykani kufra

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
rori
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: stř zář 22, 2010 09:49

vyfuk, chladici kvapalina , zamykani kufra

Příspěvek od rori » stř zář 22, 2010 09:56

Ahojte,
som tu prvy krat tak ma neukamenujte.
Mam Renault thalia 1.4 . RV asi 2002 alebo 2003

Po 1.
Mam problem menili mi vyfuk nakolko bol deravy.
Auto za studena kym sa trochu nezohreje tak vyfuk huci ako na tanku.
Po zohriati sa trochu motoru hucanie prestane.
Za dalsie to hucanie nerobi vzdy iba pri 1 az 3 prevodovom tupni a len
cca do 2,5 t otacok.
V servise kde mi vyfuk montovali povedali ze to hucanie je normalne lebo ze sa vyrabaju nove vyfuky kde su nove odvodnovacie kanaliky koli korozii vyfukov a ze si to nemam vsimat :D ze ked sa auto zohreje tak to nebude robit.

Po 2 .
Ked jazdim plynule a min 60 km /h tak je vse v poradku, akonahle zastavim mi po case chvilu vyvre voda.
V ba su normalne zapchy na dialnici alebo aj v meste cize sa mi to deje dost pravidelne,Typujem ze je to termostat alebo vrtula alebo co ?
Nakolko auto mi kuri ako dive :D keby je problem v termostate tak nekuri poriadne ci ?
Za dalsie je normalne ze ked mi stupne voda tak mi vyvre cez viko odkial nalievam vodu ? normalne to tade presaka / strieka /

Po 3 .

Mam nalomeny kabel na central od kufra. Nasiel som presne kde ale neda sa tam dostat lebo kabel je zlomeny presne ako v
chadza do plechu na kufri.Ako sa da dat dole tapacirung co je vzadu v aute nad fukrom ?Akym kablom to odporucate prepojit ?

Za vase odpovede velmi pekne dakujem

absolom
Advanced member
Příspěvky: 274
Registrován: pon črc 27, 2009 15:40
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od absolom » stř zář 22, 2010 11:20

Po 3. mel jsem taky zlomeny primo jak vstupuje do plechu, normalne jsem za neho poradne potahnul aby vylezl cca 5cm ven, odizoloval konce a napajem novy drat jako spojku mezi ty dva puvodni konce. Potom jsem to zasunul zpatky do diry a bylo hotovo. Vubec jsem nemusil rozebirat plato pod zadnim sklem. Pouzil jsme drat cca 2x hrubsi o delce cca 10cm kdyby se to v nem zlomilo at mam co vytahnout zase ven z diry ...
Wolf
Renault Thalia 1.4 16V expression clima, 2005 / svicky - DOR14LGS / Waze / zvuk - Alpine + Magnat Traxx 600

Majko
Junior member
Příspěvky: 153
Registrován: pát pro 18, 2009 21:16

Příspěvek od Majko » stř zář 22, 2010 18:57

po 2. nechaj klepať auto na volnobeh ak ti začne vrieť voda chladič bude horuci a nepôjde ventilátor tak je vadné buď termo čidlo, ventilátor, kable treba pohľadať prevdepodobné.
ak bude chladič studený tak až potom máš vadný termostat ale to asi ťažko

ketos
Advanced member
Příspěvky: 283
Registrován: sob lis 29, 2008 22:33

Příspěvek od ketos » stř zář 22, 2010 19:15

2)
A nemas to zavzdusnene?
Pokud mas 8V (ne 16V - tady nevim jak to je), tak na hadici ktera vede od termostatu k topeni je odvzdusnovaci sroub. Kdyz auto stoji na rovine, motor je vychladly, otevri vicko nadrze a ten sroub muzes zkusit povolit (pozor, original byva plastovy, at ho nezlomis) a cekat, az zacne unikat kapalina...

Vetrak na chladici muze byt taky problem, ale vzhledem k tomu, ze napr. na moji Thalii se zapne tak 1x za ctvrt roku i pri intenzivnim jezdeni, bych to nevidel jako hlavni duvod. Jak radil Majko, nech auto bezet na volnobeh a vetrak by se mel po case sam zapnout.

1)
Odvodnovaci kanalky ve vyfuku? Coto? Nijak zvlast se ve vyfukach nevyznam, ale nic takoveho IMHO neexistuje.
Huceni se ozyva odkud? Zespodu vozidla, zezadu od tlumice anebo z motoroveho prostoru?
Hyundai i30 1.6 CVVT, 2013

rori
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: stř zář 22, 2010 09:49

Příspěvek od rori » stř zář 22, 2010 22:14

ahoj ventilator mi nejde ani ked stojim v zapche ani nikdy.
ovzdusnit skusim .
a ten hukot ozaj netusim odkial ide.
nepoznate nejaky dobry servis nemusi byt znackovy v ba prosim

Uživatelský avatar
kubysh
Člen RCČR
Příspěvky: 417
Registrován: sob srp 22, 2009 17:35
Bydliště: Rosice u Brna

Příspěvek od kubysh » čtv zář 23, 2010 06:20

Ono stačí aby jsi zajel do jinehé renualt servisu, než ti to dělali a dal si jim to na diagnostiku a popsal problemy, jen neříkej že za rohem v renault servisu ti to teďka mněnily. A budeš mít po problému. Oni na to kouknout a vymění
Renault Thalia Expression 2005 1.4 16V 72Kw
Renault Megane Grandtour Extreme 2009 1.9 dci 96Kw

rori
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: stř zář 22, 2010 09:49

Příspěvek od rori » čtv zář 23, 2010 13:36

dnes ako som pocuval tak to huci tak vzadu

Uživatelský avatar
kubysh
Člen RCČR
Příspěvky: 417
Registrován: sob srp 22, 2009 17:35
Bydliště: Rosice u Brna

Příspěvek od kubysh » čtv zář 23, 2010 17:47

Nedali ti tam laďák? :D
Ne teď vážně: Nastartuj to a lehni si zezadu pod auto a podívej se na spoj, může byt mezi ním nějaké smeti a nedolíha jak má. Skus tak zkontrolovat ty spoje a třeba na to narazíš, kdyžtak si vem jestli někde najdeš, nejlíp takový to jemný peří a dej to ke spojům, jestli to tam profukuje.
Renault Thalia Expression 2005 1.4 16V 72Kw
Renault Megane Grandtour Extreme 2009 1.9 dci 96Kw

Uživatelský avatar
SONTE
Junior member
Příspěvky: 170
Registrován: čtv srp 06, 2009 21:11
Bydliště: Trnava - SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SONTE » ned lis 07, 2010 12:18

Zdravím,
dnes som bol na rampe pozrieť ako auto vyzerá zospodu. Bol som nemilo prekvapený v akom stave je výfuk. Zadný tlmič sa doslova rosýpa.
Preto sa pripravujem na výmenu. Mám 1,4 16V rv.2001. Sú výfuky rôznych ročníkov rovnaké alebo je tam rozdiel? Alebo je lepšie kúpiť nový?
Renault Thalia 1,4 16V r.v.2001

Optimista je ten, ktorý si kúpi auto a myslí si že zomrie v posteli.

Uživatelský avatar
kubysh
Člen RCČR
Příspěvky: 417
Registrován: sob srp 22, 2009 17:35
Bydliště: Rosice u Brna

Příspěvek od kubysh » ned lis 07, 2010 12:39

Lepší je nový, a kdybych byl takhle u výměny, tak bych si pořídil nějakou pěknou koncovku
Renault Thalia Expression 2005 1.4 16V 72Kw
Renault Megane Grandtour Extreme 2009 1.9 dci 96Kw

Uživatelský avatar
SONTE
Junior member
Příspěvky: 170
Registrován: čtv srp 06, 2009 21:11
Bydliště: Trnava - SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SONTE » ned lis 07, 2010 13:39

Je jasné, že nový je lepší. Len jak je to s kvalitou? Pozerám, že ceny sa pohybujú od 40 do 100€.
Renault Thalia 1,4 16V r.v.2001

Optimista je ten, ktorý si kúpi auto a myslí si že zomrie v posteli.

ketos
Advanced member
Příspěvky: 283
Registrován: sob lis 29, 2008 22:33

Příspěvek od ketos » ned lis 07, 2010 15:01

V rocniku rozdil asi nebude (maximalne v katalyzatoru), rozdil byva vzdy v motorizaci.

Kupovat vyfuk v Renaultu se rozhodne nevyplati, stejne jako je jeste vetsi nesmysl ho brat nekde z vrakace. Neco malo o vyfuku treba tady.
Hyundai i30 1.6 CVVT, 2013

Uživatelský avatar
SONTE
Junior member
Příspěvky: 170
Registrován: čtv srp 06, 2009 21:11
Bydliště: Trnava - SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SONTE » ned lis 07, 2010 18:13

Vďaka za link. Dosť pomohol. Nesedel mi ten počet časti výfuku. Ja mám ešte originál výfuk z dvoch častí. Neviete či sa k výfukom dodávaju aj tie držiaky? Aj keď pochybujem.
Renault Thalia 1,4 16V r.v.2001

Optimista je ten, ktorý si kúpi auto a myslí si že zomrie v posteli.

Uživatelský avatar
janmil
Junior member
Příspěvky: 214
Registrován: pon bře 08, 2004 15:37
Bydliště: MT, Slovakia

Příspěvek od janmil » pon lis 08, 2010 08:13

SONTE píše:Vďaka za link. Dosť pomohol. Nesedel mi ten počet časti výfuku. Ja mám ešte originál výfuk z dvoch častí. Neviete či sa k výfukom dodávaju aj tie držiaky? Aj keď pochybujem.
Originál výfuk je od katalyzátora až dozadu z jedného kusa. Ako náhradný diel sa dodáva každý diel zvlášť, pri výmene sa musí pôvodný výfuk rozrezať a mení sa len príslušná časť. Držiaky sa kupujú zvlášť, nie sú súčasťou výfuku.
Thalia Expresion 1,4 8v

Odpovědět

Zpět na „Renault Thalia I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů