vyfuk, chladici kvapalina , zamykani kufra
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
vyfuk, chladici kvapalina , zamykani kufra
Ahojte,
som tu prvy krat tak ma neukamenujte.
Mam Renault thalia 1.4 . RV asi 2002 alebo 2003
Po 1.
Mam problem menili mi vyfuk nakolko bol deravy.
Auto za studena kym sa trochu nezohreje tak vyfuk huci ako na tanku.
Po zohriati sa trochu motoru hucanie prestane.
Za dalsie to hucanie nerobi vzdy iba pri 1 az 3 prevodovom tupni a len
cca do 2,5 t otacok.
V servise kde mi vyfuk montovali povedali ze to hucanie je normalne lebo ze sa vyrabaju nove vyfuky kde su nove odvodnovacie kanaliky koli korozii vyfukov a ze si to nemam vsimat ze ked sa auto zohreje tak to nebude robit.
Po 2 .
Ked jazdim plynule a min 60 km /h tak je vse v poradku, akonahle zastavim mi po case chvilu vyvre voda.
V ba su normalne zapchy na dialnici alebo aj v meste cize sa mi to deje dost pravidelne,Typujem ze je to termostat alebo vrtula alebo co ?
Nakolko auto mi kuri ako dive keby je problem v termostate tak nekuri poriadne ci ?
Za dalsie je normalne ze ked mi stupne voda tak mi vyvre cez viko odkial nalievam vodu ? normalne to tade presaka / strieka /
Po 3 .
Mam nalomeny kabel na central od kufra. Nasiel som presne kde ale neda sa tam dostat lebo kabel je zlomeny presne ako v
chadza do plechu na kufri.Ako sa da dat dole tapacirung co je vzadu v aute nad fukrom ?Akym kablom to odporucate prepojit ?
Za vase odpovede velmi pekne dakujem
som tu prvy krat tak ma neukamenujte.
Mam Renault thalia 1.4 . RV asi 2002 alebo 2003
Po 1.
Mam problem menili mi vyfuk nakolko bol deravy.
Auto za studena kym sa trochu nezohreje tak vyfuk huci ako na tanku.
Po zohriati sa trochu motoru hucanie prestane.
Za dalsie to hucanie nerobi vzdy iba pri 1 az 3 prevodovom tupni a len
cca do 2,5 t otacok.
V servise kde mi vyfuk montovali povedali ze to hucanie je normalne lebo ze sa vyrabaju nove vyfuky kde su nove odvodnovacie kanaliky koli korozii vyfukov a ze si to nemam vsimat ze ked sa auto zohreje tak to nebude robit.
Po 2 .
Ked jazdim plynule a min 60 km /h tak je vse v poradku, akonahle zastavim mi po case chvilu vyvre voda.
V ba su normalne zapchy na dialnici alebo aj v meste cize sa mi to deje dost pravidelne,Typujem ze je to termostat alebo vrtula alebo co ?
Nakolko auto mi kuri ako dive keby je problem v termostate tak nekuri poriadne ci ?
Za dalsie je normalne ze ked mi stupne voda tak mi vyvre cez viko odkial nalievam vodu ? normalne to tade presaka / strieka /
Po 3 .
Mam nalomeny kabel na central od kufra. Nasiel som presne kde ale neda sa tam dostat lebo kabel je zlomeny presne ako v
chadza do plechu na kufri.Ako sa da dat dole tapacirung co je vzadu v aute nad fukrom ?Akym kablom to odporucate prepojit ?
Za vase odpovede velmi pekne dakujem
Po 3. mel jsem taky zlomeny primo jak vstupuje do plechu, normalne jsem za neho poradne potahnul aby vylezl cca 5cm ven, odizoloval konce a napajem novy drat jako spojku mezi ty dva puvodni konce. Potom jsem to zasunul zpatky do diry a bylo hotovo. Vubec jsem nemusil rozebirat plato pod zadnim sklem. Pouzil jsme drat cca 2x hrubsi o delce cca 10cm kdyby se to v nem zlomilo at mam co vytahnout zase ven z diry ...
Wolf
Renault Thalia 1.4 16V expression clima, 2005 / svicky - DOR14LGS / Waze / zvuk - Alpine + Magnat Traxx 600
Renault Thalia 1.4 16V expression clima, 2005 / svicky - DOR14LGS / Waze / zvuk - Alpine + Magnat Traxx 600
2)
A nemas to zavzdusnene?
Pokud mas 8V (ne 16V - tady nevim jak to je), tak na hadici ktera vede od termostatu k topeni je odvzdusnovaci sroub. Kdyz auto stoji na rovine, motor je vychladly, otevri vicko nadrze a ten sroub muzes zkusit povolit (pozor, original byva plastovy, at ho nezlomis) a cekat, az zacne unikat kapalina...
Vetrak na chladici muze byt taky problem, ale vzhledem k tomu, ze napr. na moji Thalii se zapne tak 1x za ctvrt roku i pri intenzivnim jezdeni, bych to nevidel jako hlavni duvod. Jak radil Majko, nech auto bezet na volnobeh a vetrak by se mel po case sam zapnout.
1)
Odvodnovaci kanalky ve vyfuku? Coto? Nijak zvlast se ve vyfukach nevyznam, ale nic takoveho IMHO neexistuje.
Huceni se ozyva odkud? Zespodu vozidla, zezadu od tlumice anebo z motoroveho prostoru?
A nemas to zavzdusnene?
Pokud mas 8V (ne 16V - tady nevim jak to je), tak na hadici ktera vede od termostatu k topeni je odvzdusnovaci sroub. Kdyz auto stoji na rovine, motor je vychladly, otevri vicko nadrze a ten sroub muzes zkusit povolit (pozor, original byva plastovy, at ho nezlomis) a cekat, az zacne unikat kapalina...
Vetrak na chladici muze byt taky problem, ale vzhledem k tomu, ze napr. na moji Thalii se zapne tak 1x za ctvrt roku i pri intenzivnim jezdeni, bych to nevidel jako hlavni duvod. Jak radil Majko, nech auto bezet na volnobeh a vetrak by se mel po case sam zapnout.
1)
Odvodnovaci kanalky ve vyfuku? Coto? Nijak zvlast se ve vyfukach nevyznam, ale nic takoveho IMHO neexistuje.
Huceni se ozyva odkud? Zespodu vozidla, zezadu od tlumice anebo z motoroveho prostoru?
Hyundai i30 1.6 CVVT, 2013
Ono stačí aby jsi zajel do jinehé renualt servisu, než ti to dělali a dal si jim to na diagnostiku a popsal problemy, jen neříkej že za rohem v renault servisu ti to teďka mněnily. A budeš mít po problému. Oni na to kouknout a vymění
Renault Thalia Expression 2005 1.4 16V 72Kw
Renault Megane Grandtour Extreme 2009 1.9 dci 96Kw
Renault Megane Grandtour Extreme 2009 1.9 dci 96Kw
Nedali ti tam laďák?
Ne teď vážně: Nastartuj to a lehni si zezadu pod auto a podívej se na spoj, může byt mezi ním nějaké smeti a nedolíha jak má. Skus tak zkontrolovat ty spoje a třeba na to narazíš, kdyžtak si vem jestli někde najdeš, nejlíp takový to jemný peří a dej to ke spojům, jestli to tam profukuje.
Ne teď vážně: Nastartuj to a lehni si zezadu pod auto a podívej se na spoj, může byt mezi ním nějaké smeti a nedolíha jak má. Skus tak zkontrolovat ty spoje a třeba na to narazíš, kdyžtak si vem jestli někde najdeš, nejlíp takový to jemný peří a dej to ke spojům, jestli to tam profukuje.
Renault Thalia Expression 2005 1.4 16V 72Kw
Renault Megane Grandtour Extreme 2009 1.9 dci 96Kw
Renault Megane Grandtour Extreme 2009 1.9 dci 96Kw
- SONTE
- Junior member
- Příspěvky: 170
- Registrován: čtv srp 06, 2009 21:11
- Bydliště: Trnava - SR
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím,
dnes som bol na rampe pozrieť ako auto vyzerá zospodu. Bol som nemilo prekvapený v akom stave je výfuk. Zadný tlmič sa doslova rosýpa.
Preto sa pripravujem na výmenu. Mám 1,4 16V rv.2001. Sú výfuky rôznych ročníkov rovnaké alebo je tam rozdiel? Alebo je lepšie kúpiť nový?
dnes som bol na rampe pozrieť ako auto vyzerá zospodu. Bol som nemilo prekvapený v akom stave je výfuk. Zadný tlmič sa doslova rosýpa.
Preto sa pripravujem na výmenu. Mám 1,4 16V rv.2001. Sú výfuky rôznych ročníkov rovnaké alebo je tam rozdiel? Alebo je lepšie kúpiť nový?
Renault Thalia 1,4 16V r.v.2001
Optimista je ten, ktorý si kúpi auto a myslí si že zomrie v posteli.
Optimista je ten, ktorý si kúpi auto a myslí si že zomrie v posteli.
V rocniku rozdil asi nebude (maximalne v katalyzatoru), rozdil byva vzdy v motorizaci.
Kupovat vyfuk v Renaultu se rozhodne nevyplati, stejne jako je jeste vetsi nesmysl ho brat nekde z vrakace. Neco malo o vyfuku treba tady.
Kupovat vyfuk v Renaultu se rozhodne nevyplati, stejne jako je jeste vetsi nesmysl ho brat nekde z vrakace. Neco malo o vyfuku treba tady.
Hyundai i30 1.6 CVVT, 2013
Originál výfuk je od katalyzátora až dozadu z jedného kusa. Ako náhradný diel sa dodáva každý diel zvlášť, pri výmene sa musí pôvodný výfuk rozrezať a mení sa len príslušná časť. Držiaky sa kupujú zvlášť, nie sú súčasťou výfuku.SONTE píše:Vďaka za link. Dosť pomohol. Nesedel mi ten počet časti výfuku. Ja mám ešte originál výfuk z dvoch častí. Neviete či sa k výfukom dodávaju aj tie držiaky? Aj keď pochybujem.
Thalia Expresion 1,4 8v
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů