Jak sundat přední masku s logem Renault?
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Jak sundat přední masku s logem Renault?
Ahoj, kluci a holky, měli jste někdo už dole masku se znakem Renaulta? Potřebuju ji sundat, nějaký rychlý návod, záludnosti, na co si dát pozor, prostě zkušenosti? Díky.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 345 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 250 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 250 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Zklamu tě ale musíš vyndat celý nárazník...
1. Odšroubuj plastový čudliky na čele zezhora
2. dvě samořezky na každé straně lemu
3. když odehneš podběh je na každé straně spojen šroubem s blatníkem
4. zespodu auta jsou dva šrouby na konci toho černýho plastu od nárazníku
pak opatrně nárazník vytáhni směrem dopředu od auta a zezadu nárazníku sundáš masku nebo logo je to tam buď na takové cvakací svorky nebo samořezky....
doufám že si to pamatuju správně je to u většiny renaultů stejné takže se to může v detailech od mýho návodu lišit
1. Odšroubuj plastový čudliky na čele zezhora
2. dvě samořezky na každé straně lemu
3. když odehneš podběh je na každé straně spojen šroubem s blatníkem
4. zespodu auta jsou dva šrouby na konci toho černýho plastu od nárazníku
pak opatrně nárazník vytáhni směrem dopředu od auta a zezadu nárazníku sundáš masku nebo logo je to tam buď na takové cvakací svorky nebo samořezky....
doufám že si to pamatuju správně je to u většiny renaultů stejné takže se to může v detailech od mýho návodu lišit
Renault 5 GTe LeMans r.v. 1988 , Renault Fuego 1.6 GTS r.v. 1980 , Renault Fuego 2.0 GTX r.v. 1981 , Renault Fuego 2.0 GTX targa, PAM kit r.v. 1982 ,
Renault R6 r.v. 1961 , Renault Scenic III 1.9 DCi r.v. 2012
Renault R6 r.v. 1961 , Renault Scenic III 1.9 DCi r.v. 2012
a no tak to je síla! Celý nárazník? Ouuu....
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 345 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 250 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 250 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
pracovní postup jsem umístil zde: http://czprava.rajce.idnes.cz/DRL_Thalia/
Chci se optat na tu zpětnou demontáž, co to je to polohovací vodítko? Díky.
Chci se optat na tu zpětnou demontáž, co to je to polohovací vodítko? Díky.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 345 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 250 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 250 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
postupovali jsme dle návodu, který je ve fotkách, tedy povolíte dva štouby na spodku (šestihran desítka), čtyři šrouby samořezky na lemech podběhu a vyjmete plastové hříbky z krytu podběhu a ve spodní části nárazníku, vše dle návodu. Ještě dva plastové šorubky na vrchní části plastového lemu v prostoru pro otevírání kapoty, prostě podle nákresu.
K těm hříbkům, je to docela síla to vyndávat, ale jde to. Prostě ho musíte jen vytáhnout, jak vypadá, máte na fotkách v detailu.
Pak odklopíte plastový kryt podběhu jakoby od lemu podběhu, prostě aby visel.
Pozor, pak povolíte šroub, který spojuje blatník s nárazníkem, ten je skrytý právě pod krytem v podběhu, hned na kraji u kola. Jsou tam plechové maticové spony, ty jsou nastrčené v nárazníku. Opět je najdete ve fotkách v detailu.
Pak oblepíte páskou spojovací spáru blatník - nárazník a odpáčíte nárazník, páčidlem nahoru a tahat k sobě. Není to tam nějak extra silné pnutí, v podstatě to hned vyskočí samo. Nemusíte se bát, nic neprdne.
Odpojíte konektor mlhovek na pravé straně (vevnitř nárazníku vede husí krk spojující obě mlhovky, ten tam zůstane), odpojíte hadičku odvětrávání akumulátoru (je tam na plastové sponce) a pomalu můžete nárazník sundávat ven.
K těm hříbkům, je to docela síla to vyndávat, ale jde to. Prostě ho musíte jen vytáhnout, jak vypadá, máte na fotkách v detailu.
Pak odklopíte plastový kryt podběhu jakoby od lemu podběhu, prostě aby visel.
Pozor, pak povolíte šroub, který spojuje blatník s nárazníkem, ten je skrytý právě pod krytem v podběhu, hned na kraji u kola. Jsou tam plechové maticové spony, ty jsou nastrčené v nárazníku. Opět je najdete ve fotkách v detailu.
Pak oblepíte páskou spojovací spáru blatník - nárazník a odpáčíte nárazník, páčidlem nahoru a tahat k sobě. Není to tam nějak extra silné pnutí, v podstatě to hned vyskočí samo. Nemusíte se bát, nic neprdne.
Odpojíte konektor mlhovek na pravé straně (vevnitř nárazníku vede husí krk spojující obě mlhovky, ten tam zůstane), odpojíte hadičku odvětrávání akumulátoru (je tam na plastové sponce) a pomalu můžete nárazník sundávat ven.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 345 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 250 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 250 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Jak sundat přední masku s logem Renault?
Ahoj, nemáš ještě ten návod foto, jak s tou maskou, díky předem
Re: Jak sundat přední masku s logem Renault?
bohužel nemám, ale někde bych našel pdf, czprava@seznam.cz
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 345 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 250 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 250 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů