Thalia vyfuk
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Re: Thalia vyfuk
Já nechci nic řezat, jen chci vyměnit to zas.... těsbění.
Thalia Expression, Clima 1.4 8v 55kW vínová-2002
Parkovací asistent Vertex V1 black
Parkovací asistent Vertex V1 black
Re: Thalia vyfuk
Co si tam rezal? To ti nieco nesadlo?onzik88 píše:Čaues, já bral zde: http://www.primavyfuky.cz/vyfuky/RENAUL ... /06691010/
Sám jsem nedávno kupoval a montoval bez problémů, spokojenost. Montáž se provádí uříznutím výfukového svodu a nasazením nového výfuku.
Je dobrý auto hodit na zvedák, naměřit a pak řezat žejo:).V šachtě doma se to dělá blbě...
Re: Thalia vyfuk
mám obavy, že minimálně šrouby budeš muset říznout, ty budou tak zarezlý...... ale jinak nic řezat netřeba, sundáš ty šrouby a mělo by to jít vyvěsit a vyměnit....
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: Thalia vyfuk
Originálně je to tak, že máš středový+koncový díl výfuku v jednom kuse.Takže musíš přiložit nový výfuk, změřit si délku at víš kde to máš na tom středovým dílu uřezat. Ostatně máš to i na tom obrázku, kde je to pěkně ukázáno a vidíš, že koncový díl výfuku má takové rozšíření, které se nasadí na ten středovej díl...Nevím jak ti to ještě jinak popsat...otelo píše:Co si tam rezal? To ti nieco nesadlo?onzik88 píše:Čaues, já bral zde: http://www.primavyfuky.cz/vyfuky/RENAUL ... /06691010/
Sám jsem nedávno kupoval a montoval bez problémů, spokojenost. Montáž se provádí uříznutím výfukového svodu a nasazením nového výfuku.
Je dobrý auto hodit na zvedák, naměřit a pak řezat žejo:).V šachtě doma se to dělá blbě...
ps.:žádný těsnění jsem absolutně neřešil, pouze se na ten středovej díl po uříznutí nanesla jakási pasta, toť vše...
Thalia 1.4 8v 55kW/ex
Peugeot 206 SW 2.0HDi 66kW/ex
Peugeot 407 SW 2.0HDi 100kW/ex
Peugeot 206 SW 2.0 GTi 99kW/ex
VW Golf IV 1.9 TDi 96kW/ex
Laguna II Grandtour 2.0 16V 99kW 2003 - Xenon,polokůže,parkovák a hlavně - tažné
Peugeot 206 SW 2.0HDi 66kW/ex
Peugeot 407 SW 2.0HDi 100kW/ex
Peugeot 206 SW 2.0 GTi 99kW/ex
VW Golf IV 1.9 TDi 96kW/ex
Laguna II Grandtour 2.0 16V 99kW 2003 - Xenon,polokůže,parkovák a hlavně - tažné
Re: Thalia vyfuk
tak ak nemenis strednu cast aj so zadou (tlmic) tak povodny vyfuk rozrezat treba, to ano, ale ked si pisal o rezani vyfukoveho zvodu, tak som si vybavil prednu cast (zvody). teraz uz chapem.
ja sa chystam menit stred + zadny tlmic, tak som objednal aj matice a pruziny, skrutky hadam preziju, vyzeraju celkom zdravo, a nove su na moj vkus riadne drahe.
ja sa chystam menit stred + zadny tlmic, tak som objednal aj matice a pruziny, skrutky hadam preziju, vyzeraju celkom zdravo, a nove su na moj vkus riadne drahe.
Re: Thalia vyfuk
Přesně jak říkáš, já dělal pouze ten koncový díl, střed ne. Teď už je to jasný, došlo k nedorozumění:-)
Thalia 1.4 8v 55kW/ex
Peugeot 206 SW 2.0HDi 66kW/ex
Peugeot 407 SW 2.0HDi 100kW/ex
Peugeot 206 SW 2.0 GTi 99kW/ex
VW Golf IV 1.9 TDi 96kW/ex
Laguna II Grandtour 2.0 16V 99kW 2003 - Xenon,polokůže,parkovák a hlavně - tažné
Peugeot 206 SW 2.0HDi 66kW/ex
Peugeot 407 SW 2.0HDi 100kW/ex
Peugeot 206 SW 2.0 GTi 99kW/ex
VW Golf IV 1.9 TDi 96kW/ex
Laguna II Grandtour 2.0 16V 99kW 2003 - Xenon,polokůže,parkovák a hlavně - tažné
Re: Thalia vyfuk
Tak a já se bavím o těsnění mezi katem a středním dílem.
Thalia Expression, Clima 1.4 8v 55kW vínová-2002
Parkovací asistent Vertex V1 black
Parkovací asistent Vertex V1 black
Re: Thalia vyfuk
Presne to tesnenie potrebujem aj ja a neviem ho nikde zohnat. Ak niekto vie nech poradi. Je to grafitove, alebo dratene tesnenie . Vnutorny priemer 47,5 mm.picmis píše:Tak a já se bavím o těsnění mezi katem a středním dílem.
Re: Thalia vyfuk
Tesneniepicmis píše:Tak a já se bavím o těsnění mezi katem a středním dílem.
http://katalog.haspa.cz/index.php?main_ ... ts_id=1974
Re: Thalia vyfuk
Tak se mi to blíží, zadní díl mi už maličko prdí při přidání plynu, jakoby blafe, ale znatelná díra po ohledání nikde. Asi shnili přepážky vevnitř, ale jako sedmý rok, to je OK.
Poohlížím se po tom, co koupit, v dubnu mne čeká STK, musím to changenout. Dva litry se mi dávat nechce za Bosal, co říkáte na ty od www.primavyfuky.cz? Máte to někdo už nějakou dobu nastrčený pod autem? Dík za tipy a rady.
Poohlížím se po tom, co koupit, v dubnu mne čeká STK, musím to changenout. Dva litry se mi dávat nechce za Bosal, co říkáte na ty od www.primavyfuky.cz? Máte to někdo už nějakou dobu nastrčený pod autem? Dík za tipy a rady.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Thalia vyfuk
bral som odtial polmostrow stredny a zadny diel, v maji to bude rok. sam som zvedavy ako bude vyzerat po zime, jazdi s tym teraz otec.
plech vyzeral byt poctivy 2mm, trochu nakrivo bol zvareny stredny diel, takze to neslo zavesit uplne idealne, cas ukaze ci sa to nevytrhne zo silentblokov.
plech vyzeral byt poctivy 2mm, trochu nakrivo bol zvareny stredny diel, takze to neslo zavesit uplne idealne, cas ukaze ci sa to nevytrhne zo silentblokov.
Re: Thalia vyfuk
Přátelé, poptal jsem výfukové díly u svého dvorního dodavatele dílů a přišlo toto, nějak mám zmatek v té montáži, co je na co, dost se to rozchází ze servisím manuálem. Jukněte prosím na to, co se kam dává?
střední díl 930,- Kč http://www.autodily-lipa.cz/www-autodil ... lio-Thalia
zadní díl 1329,- Kč http://www.autodily-lipa.cz/www-autodil ... ult-Thalia
první upínač 75,- Kč http://www.autodily-lipa.cz/www-autodil ... en-Peugeot
druhý upínač 34,- Kč http://www.autodily-lipa.cz/www-autodil ... ult-Thalia
první držák 85,- Kč http://www.autodily-lipa.cz/www-autodil ... ult-Thalia
druhý držák 60,- Kč http://www.autodily-lipa.cz/www-autodil ... ult-Thalia
Jinak zadní díl je na první pohled po smrti, ale není děravý skrz, vnější opláštění je doslova odchlíplé jako když rozděláváte olejovky, no bomba. Pořád nemám jasno v těch závěsech, myslel jsem, že střední díl je tam upevněn přes nějakou přírubu s těsněním a šrouby s matkami, nemůžu to najít v servisní příručce.
Pomoc, kluci!!!!!
Jinak o Walkeru se píše toto:
Walker je vedoucí značka skupiny Tenneco Automotive, která sídlí v Lake Forest v USA a je největším výrobcem výfukových systému a dalších komponentů pro automobily. Své výrobky firma prodává pod značkami Monroe TM a Walker TM. Firma má 23 000 zaměstnanců na celém světě, více než 100 poboček ve 22 zemích a její obrat činil 3,5 miliardy amerických dolarů. Firma byla v 60. letech průkopníkem v oblasti katalyzátorů a vyrábí výfuky a tlumiče, které jsou velice kvalitní a maximálně snižují hladinu vypouštěných škodlivých emisí do vzduchu. Firma je držitelem certifikátů ISO 9001 a Q9000. Nabízí různé řady výrobků se zaměřením na efektivitu redukce škodlivých emisí, snižování hluku, dlouhou životnost, nízkou cenu apod. Výfuky jsou opatřeny speciální antikorozní ochranou a dalšími technologiemi pro zajištění nejvyšší kvality.
střední díl 930,- Kč http://www.autodily-lipa.cz/www-autodil ... lio-Thalia
zadní díl 1329,- Kč http://www.autodily-lipa.cz/www-autodil ... ult-Thalia
první upínač 75,- Kč http://www.autodily-lipa.cz/www-autodil ... en-Peugeot
druhý upínač 34,- Kč http://www.autodily-lipa.cz/www-autodil ... ult-Thalia
první držák 85,- Kč http://www.autodily-lipa.cz/www-autodil ... ult-Thalia
druhý držák 60,- Kč http://www.autodily-lipa.cz/www-autodil ... ult-Thalia
Jinak zadní díl je na první pohled po smrti, ale není děravý skrz, vnější opláštění je doslova odchlíplé jako když rozděláváte olejovky, no bomba. Pořád nemám jasno v těch závěsech, myslel jsem, že střední díl je tam upevněn přes nějakou přírubu s těsněním a šrouby s matkami, nemůžu to najít v servisní příručce.
Pomoc, kluci!!!!!
Jinak o Walkeru se píše toto:
Walker je vedoucí značka skupiny Tenneco Automotive, která sídlí v Lake Forest v USA a je největším výrobcem výfukových systému a dalších komponentů pro automobily. Své výrobky firma prodává pod značkami Monroe TM a Walker TM. Firma má 23 000 zaměstnanců na celém světě, více než 100 poboček ve 22 zemích a její obrat činil 3,5 miliardy amerických dolarů. Firma byla v 60. letech průkopníkem v oblasti katalyzátorů a vyrábí výfuky a tlumiče, které jsou velice kvalitní a maximálně snižují hladinu vypouštěných škodlivých emisí do vzduchu. Firma je držitelem certifikátů ISO 9001 a Q9000. Nabízí různé řady výrobků se zaměřením na efektivitu redukce škodlivých emisí, snižování hluku, dlouhou životnost, nízkou cenu apod. Výfuky jsou opatřeny speciální antikorozní ochranou a dalšími technologiemi pro zajištění nejvyšší kvality.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Thalia vyfuk
Jal jsem se shýbnout pod vůz a vše zdokumentovat. Mám dotaz, u středního dílu je nějaký držák, kde je prázdno, viz. foto, vypadá to, jako kdyby tam něco vypadlo, máte to taky tak? Je to pohled zezadu, vpředu je vidět katalyzátor.
Více fotek výfuku http://czprava.rajce.idnes.cz/Vyfuk.
Jinak jsem zjistil, že to není až tak hrozný, vnější plášť se zčásti na zadním dílu odchlípl a shnil, ustřihl jsem ho. Mám žározinkovou barvu, přetřu to a zkusím to něčím obalit. Trochu mne straší ten držák zadního dílu, je to tam už načatý, ale ten se dá vyměnit, nevím, jak půjdou povolit šrouby, to bude asi kakao.
Střední díl v naprostém pořádku. Zatím by bylo asi předčasné to měnit, takže smekám klobouk před Turky, co to vydrží. Značka výfuku byla nějaká neznámá, nějakej MEYE nebo tak něco, nevím co tam Renckové dávali z výroby, ale drží to.
Teď bude hnít už ten vnitřní plášť. Jinak nikde žádná díra, otázkou je, jak to vypadá vevnitř.
Co se týká výrobce, opravář mi nedoporučil polskou výrobu, je to dělané na množství, tedy kvantita vítězí před kvalitou a výfuky nejsou certifikované jako náhrada originálních dílů, je na to nějaký certifikát. Mnohdy je problém s montáží, materiál je ochuzený, sváry se vaří narychlo, nekvalitně a to nemluvím o materiálu.
Dokonce ani BOSAL už není to, co býval, životnost údajně klesla na dva roky.
Více fotek výfuku http://czprava.rajce.idnes.cz/Vyfuk.
Jinak jsem zjistil, že to není až tak hrozný, vnější plášť se zčásti na zadním dílu odchlípl a shnil, ustřihl jsem ho. Mám žározinkovou barvu, přetřu to a zkusím to něčím obalit. Trochu mne straší ten držák zadního dílu, je to tam už načatý, ale ten se dá vyměnit, nevím, jak půjdou povolit šrouby, to bude asi kakao.
Střední díl v naprostém pořádku. Zatím by bylo asi předčasné to měnit, takže smekám klobouk před Turky, co to vydrží. Značka výfuku byla nějaká neznámá, nějakej MEYE nebo tak něco, nevím co tam Renckové dávali z výroby, ale drží to.
Teď bude hnít už ten vnitřní plášť. Jinak nikde žádná díra, otázkou je, jak to vypadá vevnitř.
Co se týká výrobce, opravář mi nedoporučil polskou výrobu, je to dělané na množství, tedy kvantita vítězí před kvalitou a výfuky nejsou certifikované jako náhrada originálních dílů, je na to nějaký certifikát. Mnohdy je problém s montáží, materiál je ochuzený, sváry se vaří narychlo, nekvalitně a to nemluvím o materiálu.
Dokonce ani BOSAL už není to, co býval, životnost údajně klesla na dva roky.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Thalia vyfuk
Něco o výrobcích výfuků:
ZNAČKA DINEX, Ebersprecher - momentálně nejkvalitnější výfuky na trhu, dodávky na montážní linky pro vozy Mercedes, BMW, Opel opravdu držáky, cena krizově vysoká a dostupnost řídká. Dinex vyrábí dvě verze těžká a odlehčená.
ZNAČKA ASMET, WALKER - vyroben ze stejného materiálu trubky + plech od Něm faTisen, dodávky na montážní linky, použitá svařovací elektroda 1,2mm drát nižší A. Asmet přetírá sváry i držáky zinkohliníkovou barvou, Walker nepřetírá. Jako první začali používat výplň kde je použito speciální nekonečné vlákno bud rovnoměrně rozprostřeno nebo v sáčcích. Vlákno které se při teplotě roztahuje a dokonale vyplňuje prostor a neabsorbuje tolik vody a lépe tlumí. Tento provázek nemůže být vyfoukán ven z výfuku maximálně se částečně vtáhne do perforované trubky, ale neuvolní se a nevyletí ven, což hrozí u použití vaty. Výfuky od Asmetu neměly reklamaci, opravdu dobrá kvalita a optimální cena.
ZNAČKA BOSAL - poslední dobou tato značka ztrácí na kvalitě někdy, se díly dožívají pouze dvou let. Informace od zákazníků cena v určitých, spíše ve většině případů vysoká, neodpovídá kvalitě. Dodává díly i do prvovýroby, zde používají nekonečné vlákno díl je kvalitnější. Do dalšího prodeje je dodáván s výplní vata. Sváry, držáky nepřetřeny barvou.
ZNAČKA TESH, ROSSI, KLARIUS Itálie - ustupující výrobce.
ZNAČKA IZAWIT - zlatý střed, relativně kvalitní díl, přetírají konzoly, sváry,,držáky,hezké zpracování. Svařování nižšími ampery 1,2mm drát.
ZNAČKA POLMOSTROW, MARIX, FERROZ - nejčastěji nabízený výrobce. Cena nízká, nepřetřené sváry, výrobce sází na množství vyrobených kusů, ušmudlaný, syrový, mechanici si občas stěžují na špatnou montáž této značky. Výplň vata. Svařování vyššími ampéry 1,5drát což má za následek, že se hliník okolo spojů rychleji odpařuje, spaluje, je zbytečně vysoce prohřátý.
ZNAČKA DINEX, Ebersprecher - momentálně nejkvalitnější výfuky na trhu, dodávky na montážní linky pro vozy Mercedes, BMW, Opel opravdu držáky, cena krizově vysoká a dostupnost řídká. Dinex vyrábí dvě verze těžká a odlehčená.
ZNAČKA ASMET, WALKER - vyroben ze stejného materiálu trubky + plech od Něm faTisen, dodávky na montážní linky, použitá svařovací elektroda 1,2mm drát nižší A. Asmet přetírá sváry i držáky zinkohliníkovou barvou, Walker nepřetírá. Jako první začali používat výplň kde je použito speciální nekonečné vlákno bud rovnoměrně rozprostřeno nebo v sáčcích. Vlákno které se při teplotě roztahuje a dokonale vyplňuje prostor a neabsorbuje tolik vody a lépe tlumí. Tento provázek nemůže být vyfoukán ven z výfuku maximálně se částečně vtáhne do perforované trubky, ale neuvolní se a nevyletí ven, což hrozí u použití vaty. Výfuky od Asmetu neměly reklamaci, opravdu dobrá kvalita a optimální cena.
ZNAČKA BOSAL - poslední dobou tato značka ztrácí na kvalitě někdy, se díly dožívají pouze dvou let. Informace od zákazníků cena v určitých, spíše ve většině případů vysoká, neodpovídá kvalitě. Dodává díly i do prvovýroby, zde používají nekonečné vlákno díl je kvalitnější. Do dalšího prodeje je dodáván s výplní vata. Sváry, držáky nepřetřeny barvou.
ZNAČKA TESH, ROSSI, KLARIUS Itálie - ustupující výrobce.
ZNAČKA IZAWIT - zlatý střed, relativně kvalitní díl, přetírají konzoly, sváry,,držáky,hezké zpracování. Svařování nižšími ampery 1,2mm drát.
ZNAČKA POLMOSTROW, MARIX, FERROZ - nejčastěji nabízený výrobce. Cena nízká, nepřetřené sváry, výrobce sází na množství vyrobených kusů, ušmudlaný, syrový, mechanici si občas stěžují na špatnou montáž této značky. Výplň vata. Svařování vyššími ampéry 1,5drát což má za následek, že se hliník okolo spojů rychleji odpařuje, spaluje, je zbytečně vysoce prohřátý.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Thalia vyfuk
Moc to řešíš.Vrazil jsem tam POLMOSTROW za 1000,-kč a mám klid. Bral jsem zde a v klidu: http://www.aaavyfuky.cz/index.php?vyfuk ... thalia-1-4
To, kolik za to chceš vyhodit je čiště na tobě:-)
To, kolik za to chceš vyhodit je čiště na tobě:-)
Thalia 1.4 8v 55kW/ex
Peugeot 206 SW 2.0HDi 66kW/ex
Peugeot 407 SW 2.0HDi 100kW/ex
Peugeot 206 SW 2.0 GTi 99kW/ex
VW Golf IV 1.9 TDi 96kW/ex
Laguna II Grandtour 2.0 16V 99kW 2003 - Xenon,polokůže,parkovák a hlavně - tažné
Peugeot 206 SW 2.0HDi 66kW/ex
Peugeot 407 SW 2.0HDi 100kW/ex
Peugeot 206 SW 2.0 GTi 99kW/ex
VW Golf IV 1.9 TDi 96kW/ex
Laguna II Grandtour 2.0 16V 99kW 2003 - Xenon,polokůže,parkovák a hlavně - tažné
Re: Thalia vyfuk
Jsem zvyklej si ve věcech dělat jasno a dvakrát měřit = řešit, pak jednou řezat. Nerad vyhazuju peníze za nekvalitní věci jen proto, abych nemusel něco řešit. Nerad kupuju potraviny s jedovatými éčky jen proto, abych měl co žrát. Tím však neodsuzuji ty, kteří takto konají.
Je přeci nad nebe jasný, že když už tam toho poláka máš, tak nebudeš spílat a říkat "ježíši, co jsem to tam dal?", rozhodl ses a hotovo, nic proti, ty to neřešíš, já ano. Potřebuji ale mluvit zde s lidmi, co to právě mají chuť řešit a nééé tam něco "vrazit".
Jinak si myslím, že nějakých 300 Kč není až takový rozdíl, což se nedá asi říct o kvalitě....ale to už je na diskusi za pár let.
Je přeci nad nebe jasný, že když už tam toho poláka máš, tak nebudeš spílat a říkat "ježíši, co jsem to tam dal?", rozhodl ses a hotovo, nic proti, ty to neřešíš, já ano. Potřebuji ale mluvit zde s lidmi, co to právě mají chuť řešit a nééé tam něco "vrazit".
Jinak si myslím, že nějakých 300 Kč není až takový rozdíl, což se nedá asi říct o kvalitě....ale to už je na diskusi za pár let.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Thalia vyfuk
Dobrá, tak jinak at je můj příspěvek trochu věcný:-)
Řešil jsem to samý. BOSAL jsem nevzal už jen kvůli tomu, že se mi potvrdili reference vzhledem k poměru cena/kvalita. Walker stojí 2400, BOSAL 1800 a STARLINE 1300,-Kč.
Objektivně:Nemám osobní zkušenosti s výfukama ostatních značek. K tomu POLMOSTROWu jsem přišel jak slepej k houslím. Mrknul jsem na net, podíval na ceny a řekl jsem si, že i kdyby ten výfuk za 900,- měl vydržet 3-4 roky, tak to bude dobrý...Dojmy z kvality zatím dobrý, koncový díl tam mám rok(20000km) a opotřebení naprosto minimální:-)
Když jsem měnil výfuk, měnil jsem taky ten silentblok ve tvaru X co tam je. Doporučil bych ti to samý.
Doufám že ti můj příspěvek aspoň trochu pomůže v rozhodování a zároveň vysvětlí to, že nechci zakládat nějaký flame:)
Řešil jsem to samý. BOSAL jsem nevzal už jen kvůli tomu, že se mi potvrdili reference vzhledem k poměru cena/kvalita. Walker stojí 2400, BOSAL 1800 a STARLINE 1300,-Kč.
Objektivně:Nemám osobní zkušenosti s výfukama ostatních značek. K tomu POLMOSTROWu jsem přišel jak slepej k houslím. Mrknul jsem na net, podíval na ceny a řekl jsem si, že i kdyby ten výfuk za 900,- měl vydržet 3-4 roky, tak to bude dobrý...Dojmy z kvality zatím dobrý, koncový díl tam mám rok(20000km) a opotřebení naprosto minimální:-)
Když jsem měnil výfuk, měnil jsem taky ten silentblok ve tvaru X co tam je. Doporučil bych ti to samý.
Doufám že ti můj příspěvek aspoň trochu pomůže v rozhodování a zároveň vysvětlí to, že nechci zakládat nějaký flame:)
Thalia 1.4 8v 55kW/ex
Peugeot 206 SW 2.0HDi 66kW/ex
Peugeot 407 SW 2.0HDi 100kW/ex
Peugeot 206 SW 2.0 GTi 99kW/ex
VW Golf IV 1.9 TDi 96kW/ex
Laguna II Grandtour 2.0 16V 99kW 2003 - Xenon,polokůže,parkovák a hlavně - tažné
Peugeot 206 SW 2.0HDi 66kW/ex
Peugeot 407 SW 2.0HDi 100kW/ex
Peugeot 206 SW 2.0 GTi 99kW/ex
VW Golf IV 1.9 TDi 96kW/ex
Laguna II Grandtour 2.0 16V 99kW 2003 - Xenon,polokůže,parkovák a hlavně - tažné
Re: Thalia vyfuk
A ještě jedna věc. Poláka tam mám, ale to neznamená, že bych se nevysypal popel na hlavu kdyby stál za prd. V tomhle směru nemám problém říct že jsem jelito, že jsem vyhodil peníze a nevzal něco kvalitnějšího. Člověk chce za určitý peníze adekvátní kvalitu, a pokud vidí, že tomu tak není, tak je slušný to říct ostatním, aby pomohl aspon jim, když už ne sobě...doufám že chápeš co tím myslím:)
Thalia 1.4 8v 55kW/ex
Peugeot 206 SW 2.0HDi 66kW/ex
Peugeot 407 SW 2.0HDi 100kW/ex
Peugeot 206 SW 2.0 GTi 99kW/ex
VW Golf IV 1.9 TDi 96kW/ex
Laguna II Grandtour 2.0 16V 99kW 2003 - Xenon,polokůže,parkovák a hlavně - tažné
Peugeot 206 SW 2.0HDi 66kW/ex
Peugeot 407 SW 2.0HDi 100kW/ex
Peugeot 206 SW 2.0 GTi 99kW/ex
VW Golf IV 1.9 TDi 96kW/ex
Laguna II Grandtour 2.0 16V 99kW 2003 - Xenon,polokůže,parkovák a hlavně - tažné
Re: Thalia vyfuk
Skvělé, onzik88, mluvíš mi z duše. Jinak já se rozhodoval v tom, že Walkera mi nabídli za 1300,-Kč, viz. příspěvek níže. AutoKelly chce za Bosal 2 tis. Kč, což bych jim nedal ani náhodou.
Věřím tomu, že poláci budou většinou sedět většině lidí, i já jsem o něm přemýšlel, ale moc se mi do něj nechtělo. Když jsme dostal nabídku na tu cenu za Walkera a zjistil, co to je za firmu a ohlasy, bylo to jasný.
Kdyby tam ten výfuk vydržel opravdu 3-4 roky, tak dobrý, ale moc tomu nevěřím, i když třeba ano.
A tak je to se vším, já vždy říkám, vykašli se na to nejlevnější, protože ve své podstatě je to příšerně drahé. Vždy mám radši něco navíc, a to zejména v oblasti kvality. Vždy je levná cena něčím vykoupená, úplně vždy. Ve žrádle, v elektro i v autech. Všude!
Výrobci mají velmi podobné marže a když chtějí vyrábět levněji, ošulí buď vstupní materiál a nebo technologii zpracování. Tak to funguje ve všem. Proto pro mne při slovíčku "nejlevnější" vždy naskočí "copak za tím je?" a jdu to ŘEŠIT.
Je jen velká škoda, že se do těchto fór zapojuje tak málo lidí. Ale kdo ví, třeba výfuk měnilo právě jen těch pár, co zde pomáhají a radí nám všem.
Věřím tomu, že poláci budou většinou sedět většině lidí, i já jsem o něm přemýšlel, ale moc se mi do něj nechtělo. Když jsme dostal nabídku na tu cenu za Walkera a zjistil, co to je za firmu a ohlasy, bylo to jasný.
Kdyby tam ten výfuk vydržel opravdu 3-4 roky, tak dobrý, ale moc tomu nevěřím, i když třeba ano.
A tak je to se vším, já vždy říkám, vykašli se na to nejlevnější, protože ve své podstatě je to příšerně drahé. Vždy mám radši něco navíc, a to zejména v oblasti kvality. Vždy je levná cena něčím vykoupená, úplně vždy. Ve žrádle, v elektro i v autech. Všude!
Výrobci mají velmi podobné marže a když chtějí vyrábět levněji, ošulí buď vstupní materiál a nebo technologii zpracování. Tak to funguje ve všem. Proto pro mne při slovíčku "nejlevnější" vždy naskočí "copak za tím je?" a jdu to ŘEŠIT.
Je jen velká škoda, že se do těchto fór zapojuje tak málo lidí. Ale kdo ví, třeba výfuk měnilo právě jen těch pár, co zde pomáhají a radí nám všem.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Thalia vyfuk
I u WALKERU sa mi stalo ( ešte na felicii ), že vymenený výfuk po roku ! prdel a bol deravý. Po reklamácii bol ďalší kus OK na niekolko rokov. Teraz na Thalii používam vzadu slovinský NOVAK, zatiaľ 3 roky a OK. Stredový mám nejaký taliansky , značku už neviem, ale po roku vyzerá úplne nedotknutý. Toľko moja skúsenosť.
Thalia Expresion 1,4 8v
Re: Thalia vyfuk
Nemá někdo na autě výfuk od českého výrobce Tyll? Já jsem ho dával ještě na Felicii a po třech letech byl ještě dobrej. Před ním jsem dával Bosal a ten vydržel jen 2 roky. Tyll dává záruku 30 měsíců a na Feldu mně stál komplet do 1600 kč.
Renault Thalia Dynamique 1,4 16V, 2007, climatronic.
Re: Thalia vyfuk
TYLL výfuk na 1.4 16V http://www.vyfuky-tyll.cz/e-shop/vyfuko ... tem=280737yRobin píše:Nemá někdo na autě výfuk od českého výrobce Tyll? Já jsem ho dával ještě na Felicii a po třech letech byl ještě dobrej. Před ním jsem dával Bosal a ten vydržel jen 2 roky. Tyll dává záruku 30 měsíců a na Feldu mně stál komplet do 1600 kč.
Jejich stránky vypadají dobře, popisují technologii, ale kdo ví - http://www.vyfuky-tyll.cz
Dost drahý. Reference nevím, taky jsem dával na Felinu, dodnes drží, a je to už dobrých 8 let. Myslím, že to nebude špatná investice.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Thalia vyfuk
Na Tyll jsem slyšel pozitivní ohlasy, nicméně stylem "jedna bába povídala" takže osobní zkušenost nemám.
Co se týká marží...Sám dělám v IT(prodej) a marže jsou minimální, takže to výrobci prostě šmelí jinde - kvalita použitých součástek, příslušenství atd. Ovšem to neznamená, že se občas nedá najít "Best buy" výrobek za orpavdu malou cenu:-)
Jinak, zadní pakny mám Starline a není jediný problém - za málo peněz hodně muziky...Takže cena nerovná se vždy záruka kvality:-(
Co se týká marží...Sám dělám v IT(prodej) a marže jsou minimální, takže to výrobci prostě šmelí jinde - kvalita použitých součástek, příslušenství atd. Ovšem to neznamená, že se občas nedá najít "Best buy" výrobek za orpavdu malou cenu:-)
Jinak, zadní pakny mám Starline a není jediný problém - za málo peněz hodně muziky...Takže cena nerovná se vždy záruka kvality:-(
Thalia 1.4 8v 55kW/ex
Peugeot 206 SW 2.0HDi 66kW/ex
Peugeot 407 SW 2.0HDi 100kW/ex
Peugeot 206 SW 2.0 GTi 99kW/ex
VW Golf IV 1.9 TDi 96kW/ex
Laguna II Grandtour 2.0 16V 99kW 2003 - Xenon,polokůže,parkovák a hlavně - tažné
Peugeot 206 SW 2.0HDi 66kW/ex
Peugeot 407 SW 2.0HDi 100kW/ex
Peugeot 206 SW 2.0 GTi 99kW/ex
VW Golf IV 1.9 TDi 96kW/ex
Laguna II Grandtour 2.0 16V 99kW 2003 - Xenon,polokůže,parkovák a hlavně - tažné
Re: Thalia vyfuk
Nikdo mi neodpověděl zatím na tu mojí fotku zde uveřejněnou, viz. níže, máte to tam taky tak jako já na té fotce? Díky.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Thalia vyfuk
czprava: nevím to s jistotou, ale mám zato,že ti tam chybí gumovej silentblok. rád bych se ti podíval pod auto, ale dělám do večera a parkuju venku a tomhle počasí těžko něco vykoumám. pokud jsi ochotný počkat do pátku, tak se ti můžu podívat jak to mám a dát report
Thalia 1.4 8v 55kW/ex
Peugeot 206 SW 2.0HDi 66kW/ex
Peugeot 407 SW 2.0HDi 100kW/ex
Peugeot 206 SW 2.0 GTi 99kW/ex
VW Golf IV 1.9 TDi 96kW/ex
Laguna II Grandtour 2.0 16V 99kW 2003 - Xenon,polokůže,parkovák a hlavně - tažné
Peugeot 206 SW 2.0HDi 66kW/ex
Peugeot 407 SW 2.0HDi 100kW/ex
Peugeot 206 SW 2.0 GTi 99kW/ex
VW Golf IV 1.9 TDi 96kW/ex
Laguna II Grandtour 2.0 16V 99kW 2003 - Xenon,polokůže,parkovák a hlavně - tažné
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů