Motor na 3 válce
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: pát srp 03, 2007 11:18
- Bydliště: Ružomberok
- Kontaktovat uživatele:
Motor na 3 válce
Chcel by som poprosiť o radu či nemá niekto podobnú skúsenosť a ako to riešiť, teraz ako sa ochladilo tak sa mi asi štyrikrát stalo že motor naštartujem ide pekne asi tak 10 sekúnd a potom zrazu začne trhať a celý sa trasie a ide na tri válce a raz mi pritom aj začala blikať kontrolka zloženia výfukových plynov. Keď motor vypnem a po chvíli naštartujem tak už ide normálne tak neviem čo stým môže byť.
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: pát srp 03, 2007 11:18
- Bydliště: Ružomberok
- Kontaktovat uživatele:
Motor na 3 válce
Motor mám 16ventil, tak skúsim tú cievku a nevieš koľko približne tá cievka stojí?
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: pát srp 03, 2007 11:18
- Bydliště: Ružomberok
- Kontaktovat uživatele:
Motor na 3 válce
Áno je to presne tak ako píše Jean ViC na motore vzadu som našiel tú cievku a je iba jedna taká kocka a z nej idú káble ku sviečkam. Ale pozeral som na stránke ELITECAT a tam majú v ponuke len cievku BOSH a cena je 3207 sk a na stránke AUTOKELLY majú v ponuke len cievku FEBI a cena je 4832 sk ale VALEO som nikde nenašiel tak teraz neviem ktorú mám vybrať.
-
- Starting member
- Příspěvky: 40
- Registrován: pon lis 30, 2009 18:21
- Bydliště: Středočeský kraj
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: pát srp 03, 2007 11:18
- Bydliště: Ružomberok
- Kontaktovat uživatele:
Motor na 3 válce
Do 10.12. som pracovne mimo domu tak som zatiaľ nič nerobil, keď sa vrátim tak to začnem riešiť a napíšem ako som dopadol.
- marcelTV
- Starting member
- Příspěvky: 78
- Registrován: sob srp 29, 2009 18:09
- Bydliště: Trebisov, Slovenska republika
Podobný problém som mal s 1,4 8V (2001) - raz sa to riešilo v záruke, niečo mi tam vymenili - keď sa to zopakovalo zhruba po roku (už mimo záruky) jeden známy mi poradil, aby som natankoval plnú nádrž Shell V-pover racing (našťastie som mal už skoro prázdnu nádrž). Zhruba po 100 km pomalého drncania na 3 valcoch zrazu motor ožil a odvtedy mám pokoj. Vraj V-pover má nejaké čistiace aditíva a prečistilo mi to potrubie. Odvtedy už tento problém nemám. Teraz tankujem obyčajný OMV a Shell V-pover dávam preventívne raz do roka plnú nádrž. Mne sa tie tri valce prejavovali nielen pri naštarovaní, ale aj pri väčšom stlačení plynpedálu najmä do kopca.
Renault 21 GTX 2.2 (1989-predané); Renault Thalia 1,4 RT 8V (2001), Renault Grand Scenic III 1,6 16V Expression (2009)
-
- Starting member
- Příspěvky: 40
- Registrován: pon lis 30, 2009 18:21
- Bydliště: Středočeský kraj
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
,Jiří Cinegr píše:Chodí sem někdo prosím,kdo těmhle autům trochu rozumí?Tenhle problém
se tady řeší asi ve třech tématech a bylo by dobrý je sloučit a kdyby mohl někdo povolanej,třeba kdo ty auta opravuje odpovědět.Jinak se tady řeší voloviny typu loketní opěrky,led svícení apod.Nechápu.Díky za odpověd.
duplicity si zde děláte sami, bohužel více témat nelze spojit v jedno.
Opravami aut se neživím, ale podle příznaků a jak zde někteří radí, problém může být v cívce nebo cívkách (u 1,4 16V) bohužel tazatel nenapsal co má za motor. Také může být problém v čidlu otáček, nebo někde jinde, pro 100% jistotu by to chtělo diagnostiku
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: pát srp 03, 2007 11:18
- Bydliště: Ružomberok
- Kontaktovat uživatele:
Motor na 3 válce
Na diagnostike som bol ale tam len vypísalo chybu na treťom válci a nič viac, tak idem teraz objednať tú cievku a uvidíme či to pomôže, ale našiel som iba cievku BOSCH tak idem objednať tú. Keď to príde a preložím to tak napíšem či to pomohlo.
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: pát srp 03, 2007 11:18
- Bydliště: Ružomberok
- Kontaktovat uživatele:
Motor na 3 válce
Tak včera mi prišla cievka BOSCH, tak som išiel ku kamarátovi na garáž odmontoval som ten plastový kryt motora, vymontujem starú cievku namontujem novú a tu nastal jeden problém, káble ku sviečkam sú asi tak o 10cm kratšie, takže cievka je nepoužitelná. Ešte šťastie že mi to objednával jeden známy mechanik tak cievku zobral naspäť že ju bude po sviatkoch reklamovať, tak uvidíme čo bude ďalej.
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: pát srp 03, 2007 11:18
- Bydliště: Ružomberok
- Kontaktovat uživatele:
Motor na 3 válce
Tak po skúsenosti s cievkou BOSCH kde boli krátke káble mi objednal mechanik cievku priamo z RENAULTU a včera mu prišla. Cievka bola original zabalená v krabici RENAULT a je to nový typ cievky kde sú už káble samostatne v čom vidím výhodu keby bolo treba vymeniť len kábel. Cievka preložená a ráno som to bol vyskúšať vonku bolo -8 a všetko šlape ako má takže závada odstránená. A ešte cena, cievka 96euro a káble 54euro lebo káble boli zabalené zvlášť, takže spolu 150euro, čo myslí že nie je až také hrozné.
-
- Starting member
- Příspěvky: 40
- Registrován: pon lis 30, 2009 18:21
- Bydliště: Středočeský kraj
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: pát srp 03, 2007 11:18
- Bydliště: Ružomberok
- Kontaktovat uživatele:
Motor na 3 válce
Na prvý pohľad vypadá úplne rovnako ako tá pôvodná tak neviem či nejak vychytali aby to nevlhlo akurát na tejto nie sú káble napevno ale dajú sa s cievky vytiahnuť a prípadne vymeniť keby bolo treba. Viem že 150euro nieje najmenej ale bola to jediná cievka ktorú bol mechanik schopný zohnať ak nepočítam tú cievku BOSCH ktorú objednal ako prvú tá stála 107euro ale nakoniec mi nedosiahli káble na sviečky, boli kratšie ako na tej pôvodnej, takže toto bolo momentálne jediné možné riešenie.
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: pát srp 03, 2007 11:18
- Bydliště: Ružomberok
- Kontaktovat uživatele:
Motor na 3 válce
Tak a za studena ide zas na tri válce tak už neviem čo s tým mám robiť. Má niekto nejaký napad?
svíčky Pokud všechny válce fungují a jeden vypadává, tak to může být svíčka, cívka, řj motoru, která posílá impulzy cívce. Cívku jsi vyměnil, zkus svíčku a jinak to bude asi problém (nic jinýho na tý cestě není) Teoreticky by to mohlo být čidlo otáček, horní úvratě, že to posílá řj špatný impulsy, ale pokud to chvilku chodilo s novou cívkou, tak to bude ta svíčka, cívka jí nedokáže utáhnout, už bude upálená a nebo zapatlaná bordelem...
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: pát srp 03, 2007 11:18
- Bydliště: Ružomberok
- Kontaktovat uživatele:
Motor na 3 válce
Sviečky som vymenil naraz keď som menil aj cievku.
Re: Motor na 3 válce
Skus pozrieť či maju tie sviečky rovnaky odtrh (vzdialenosť medzi kontaktmi) možno že od vyroby bola zle nastavena aj ked sa mi to nezdasempron píše:Sviečky som vymenil naraz keď som menil aj cievku.
-
- Starting member
- Příspěvky: 40
- Registrován: pon lis 30, 2009 18:21
- Bydliště: Středočeský kraj
Mně to dělá taky,ale jenom když stojím přes noc venku a to je málokdy.
Když to začne kulhat tak tomu dám čouda a ono se to vzpamatuje a prdím na to abych to dával do servisu dokud to jezdí.
Proto jsem se tě Semprone ptal jestli ta nová cívka je nějak zabezpečená proti vlhkosti oproti tý starý,že je možný,že ta nová je ta samá.
Někde jsem ještě četl,že řídící jednotky jsou naprtogramovaný na vyšší
průměrnou teplotu a v zimě to blne a v Rusku s tím měl Renault docela problém,ale nevím co je na tom pravdy.Každopádně jezděte a nesypte do toho zbytečně peníze.
Když to začne kulhat tak tomu dám čouda a ono se to vzpamatuje a prdím na to abych to dával do servisu dokud to jezdí.
Proto jsem se tě Semprone ptal jestli ta nová cívka je nějak zabezpečená proti vlhkosti oproti tý starý,že je možný,že ta nová je ta samá.
Někde jsem ještě četl,že řídící jednotky jsou naprtogramovaný na vyšší
průměrnou teplotu a v zimě to blne a v Rusku s tím měl Renault docela problém,ale nevím co je na tom pravdy.Každopádně jezděte a nesypte do toho zbytečně peníze.
Thalia 1,2 16v 03/2006,spotřba 5,8l/100km
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: pát srp 03, 2007 11:18
- Bydliště: Ružomberok
- Kontaktovat uživatele:
Motor na 3 válce
No ja parkujem vonku tak teraz v týchto zimách je to celkom problém, cievka to bude možno rovnaká ako bola ja pôvodná keď bola zabalená v originá krabici RENAULT, ale nejde mi to do hlavy že by to robila hneď nová cievka lebo prvýkrát mi to začalo robiť keď malo auto viac ako dva roky. A ešte jeden postreh teraz som si všimol že mám sporebu 10,5 litra čo je aj v tejto zime podľa mňa moc.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů