Motor na 3 válce
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
-
- Starting member
- Příspěvky: 40
- Registrován: pon lis 30, 2009 18:21
- Bydliště: Středočeský kraj
Diagnostika ukázala závadu na třetím válci, takže se tam něco děje. Cívku si vyměnil, svíci taky.
Co takhle přísun paliva? Není v háji palivové čerpadlo? Nebo ucpaný palivový filtr? Co vzducháč, vyměněný?
Co tam je za olej? Jak to vypadá po olejovou zátkou? Nějaká pěna?
Co voda, neztrácí se?
Zkus jednu věc, před startem 5-6x zapni zapalování a opět ho vypni. Pak nastartuj.
Napiš, co to udělalo.
Co takhle přísun paliva? Není v háji palivové čerpadlo? Nebo ucpaný palivový filtr? Co vzducháč, vyměněný?
Co tam je za olej? Jak to vypadá po olejovou zátkou? Nějaká pěna?
Co voda, neztrácí se?
Zkus jednu věc, před startem 5-6x zapni zapalování a opět ho vypni. Pak nastartuj.
Napiš, co to udělalo.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
mayko: ja mam bezne 7l/100km, myslim kdyby mi nekdo platil benzin ze bych i mimo mesto/dalnice mel spotrebu 9l/100km
ohledne toho, ze po nastartovani to jde na tri valce chvili, netusim a doufam ze se mi to uz nebude opakovat
ohledne toho, ze po nastartovani to jde na tri valce chvili, netusim a doufam ze se mi to uz nebude opakovat
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: pát srp 03, 2007 11:18
- Bydliště: Ružomberok
- Kontaktovat uživatele:
Motor na 3 válce
Vymenená cievka, sviečky, vzduchový filter, olej menený na jeseň v servise RENAULT dali tam ELF ako vždy, včera som bol u jedného mechanika a ten zmeral tlaky vo válcoch a tie sú v poriadku, dal to na diagnostiku a tam vypisovalo sporadickú chybu nejakého čidla ale nevedel akého, ešte povedal že by to mohol robiť niektorý vstrek ale že pokial neodíde úplne tak nezistí ktorý, takže som stále tam kde som bol na začiatku.
Re: Motor na 3 válce
Co je to za diagnostiku, když mu to neukáže, jaké čidlo chybuje?sempron píše:Vymenená cievka, sviečky, vzduchový filter, olej menený na jeseň v servise RENAULT dali tam ELF ako vždy, včera som bol u jedného mechanika a ten zmeral tlaky vo válcoch a tie sú v poriadku, dal to na diagnostiku a tam vypisovalo sporadickú chybu nejakého čidla ale nevedel akého, ešte povedal že by to mohol robiť niektorý vstrek ale že pokial neodíde úplne tak nezistí ktorý, takže som stále tam kde som bol na začiatku.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: pát srp 03, 2007 11:18
- Bydliště: Ružomberok
- Kontaktovat uživatele:
Motor na 3 válce
Tá diagnostika bola celá po francúzky tak preto nevedel presne ktoré je to čidlo.
-
- Starting member
- Příspěvky: 40
- Registrován: pon lis 30, 2009 18:21
- Bydliště: Středočeský kraj
Re: Motor na 3 válce
Možná by bylo dobré tedy zajet někam, kde ti řeknou, které čidlo vykazuje jaousi nestandartnost? Pak by tě to mohlo vést dál.sempron píše:Tá diagnostika bola celá po francúzky tak preto nevedel presne ktoré je to čidlo.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Tak dneska jsem se nasral. Jel jsem od kamaráda u kterýho sme slavili čarodku a 5km od něj mi auto cuklo a začlo jet na 3 válce. Dom 50km takže nádhera. S autem sem doskákal zpátky ke kamošovi a v pondělí du koupit cívku.Zbývají poslední 3 tak je vemu šechny ať mám klid. Najeto 50000km.
Renault Thalia Expression 2005 1.4 16V 72Kw
Renault Megane Grandtour Extreme 2009 1.9 dci 96Kw
Renault Megane Grandtour Extreme 2009 1.9 dci 96Kw
Tak to je přesný, na tomto proběhu to začíná, já mám už 3 měněné (Valeo) a jedna původní Sagem (taky už měněná, ale v servisu v záruce).kubysh píše:Tak dneska jsem se nasral. Jel jsem od kamaráda u kterýho sme slavili čarodku a 5km od něj mi auto cuklo a začlo jet na 3 válce. Dom 50km takže nádhera. S autem sem doskákal zpátky ke kamošovi a v pondělí du koupit cívku.Zbývají poslední 3 tak je vemu šechny ať mám klid. Najeto 50000km.
Pak to dalo pokoj, ale ty SAGEM ti fakt odejdou všechny, postupně. Pokud nechceš utratit prachy, kup 2 ks Valeo, jednu vyměň a druhou voz v kufru jako servisní. Já už dneska vozím také servisní, je to jedna z nutných věcí v servisním kufříku !!!!!!
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Je to tak no, musím to stejně vyměnit, nechcu aby mně to kikslo někde na dalnici a mněnit to tam je docela o hubu. Ty stary vemu ke kamosovi on mi je promeří a budu to vozit v kufru jako rezervuczprava píše:Tak to je přesný, na tomto proběhu to začíná, já mám už 3 měněné (Valeo) a jedna původní Sagem (taky už měněná, ale v servisu v záruce).kubysh píše:Tak dneska jsem se nasral. Jel jsem od kamaráda u kterýho sme slavili čarodku a 5km od něj mi auto cuklo a začlo jet na 3 válce. Dom 50km takže nádhera. S autem sem doskákal zpátky ke kamošovi a v pondělí du koupit cívku.Zbývají poslední 3 tak je vemu šechny ať mám klid. Najeto 50000km.
Pak to dalo pokoj, ale ty SAGEM ti fakt odejdou všechny, postupně. Pokud nechceš utratit prachy, kup 2 ks Valeo, jednu vyměň a druhou voz v kufru jako servisní. Já už dneska vozím také servisní, je to jedna z nutných věcí v servisním kufříku !!!!!!
Renault Thalia Expression 2005 1.4 16V 72Kw
Renault Megane Grandtour Extreme 2009 1.9 dci 96Kw
Renault Megane Grandtour Extreme 2009 1.9 dci 96Kw
Cau. Mam presne ten isty problem. V renaulte mi diagnostikovali chybu na druhom valci. Tiez to urobi len rano pri studenom motore. Po chvili ked sa kus zahreje to prejde. V okoli to robi niekolko thalii. Aj nove. Vraj to uz riesia v renaulte a budu nahravat novy FW do Rj. Ak tam natankujes benzin 98 a vyssi tak ti to robit nebude.
Thalia 1,2 16V r.v.2006
No tak cívky všechny teď nové a svíčky taky. Natankoval sem 50L Shell V-Power Racing a to je jízda, sem ani nevěděl za natali má takovej odpich. Jinak spotřeba se mně snížilapirmin píše:Cau. Mam presne ten isty problem. V renaulte mi diagnostikovali chybu na druhom valci. Tiez to urobi len rano pri studenom motore. Po chvili ked sa kus zahreje to prejde. V okoli to robi niekolko thalii. Aj nove. Vraj to uz riesia v renaulte a budu nahravat novy FW do Rj. Ak tam natankujes benzin 98 a vyssi tak ti to robit nebude.
Renault Thalia Expression 2005 1.4 16V 72Kw
Renault Megane Grandtour Extreme 2009 1.9 dci 96Kw
Renault Megane Grandtour Extreme 2009 1.9 dci 96Kw
Ked je vadna cievka, co je najcastejsia pricina problemu, tak to sposobuje to, ze sviecka vobec nepali, takze benzin vstrekovany do valca sa nespali, a sviecka po vytiahnuti je mokra.
Je to zavada, s ktorou sa da nudzove jazdit, ale neoplati sa to dlhsiu dobu ignorovat, pretoze nespaleny benzin sa moze dostat vyfukovym zbernym potrubim do katalyzatora, kde zhori a znici cely katalyzator. On moze zacat horiet uz v mieste spoja vyfukovych zvodov, a tam by mohol znicit aj lambda sondu.
Ked je sviecka sucha, tak cievka je urcite dobra. Vtedy treba zmerat tlak vo valcoch (pocas startovania) ci nie je nahodou spaleny niektory ventil, co ma za nasledok unik zmesi a stratu vykonu daneho valca. Toto je ale zavada velmi starych aut.
Ak je tlak v poriadku, tak potom je s najvacsou pravdepodobnostou chyba v strekovaci. Tam sice nechapem, co sa moze pokazit, jedine sa moze upchat vstrekovacia tryska od nejakeho sajrajtu v benzine, ked sa napriklad casto chodi do prazdnej nadrze, ked sa nasaje nejaka pevna ciastocka z dna nadrze (na to je sice palivovy filter, takze tiez sa to deje skor vynimocne). Preto casto pomahaju rozne aditiva v benzinoch, ktore dokazu tieto ciastocky rozpustit.
Keby bol upchany samotny palivovy filter, tak by bol problem so vsetkymi 4 valcami. Tak isto, keby bol problem s palivovym cerpadlom, tak auto by vacsinou ani nenastartovalo.
Funkcnost vstrekovacich trysiek sa da lahko odskusat. Treba vybrat celu rampu so vstrekovacmi, a polozit pred nu karton z krabice. Pomocnik na chvilu zapne starter. Kazdy vstrekovac strieka na 2 strany. To znamena, ze na kartone sa vytvori 5 skvrn, pricom krajne su vzdy polovicnej hrubky, kedze su zasobovane polovicnym mnozstvom paliva. Vacsinou je z toho hned jasne, ktory vstrekovac je vadny, iba v pripade, ze je mensia stredna skvrna, tak je pochybnost, ci je vadny 2. alebo 3. vstrekovac. Je mozne vstrekovace medzi sebou vymenit a vyskusat znova. Zaneseny vstrekovac podla mna nie je nutne hned kupovat novy. Da sa prefuknut stlacenym vzduchom.
Toto su zakladne prvky zazihoveho systemu, ktore treba skontrolovat, kym sa pustime do diagnostikovania elektronickeho systemu vstrekovania.
Je to zavada, s ktorou sa da nudzove jazdit, ale neoplati sa to dlhsiu dobu ignorovat, pretoze nespaleny benzin sa moze dostat vyfukovym zbernym potrubim do katalyzatora, kde zhori a znici cely katalyzator. On moze zacat horiet uz v mieste spoja vyfukovych zvodov, a tam by mohol znicit aj lambda sondu.
Ked je sviecka sucha, tak cievka je urcite dobra. Vtedy treba zmerat tlak vo valcoch (pocas startovania) ci nie je nahodou spaleny niektory ventil, co ma za nasledok unik zmesi a stratu vykonu daneho valca. Toto je ale zavada velmi starych aut.
Ak je tlak v poriadku, tak potom je s najvacsou pravdepodobnostou chyba v strekovaci. Tam sice nechapem, co sa moze pokazit, jedine sa moze upchat vstrekovacia tryska od nejakeho sajrajtu v benzine, ked sa napriklad casto chodi do prazdnej nadrze, ked sa nasaje nejaka pevna ciastocka z dna nadrze (na to je sice palivovy filter, takze tiez sa to deje skor vynimocne). Preto casto pomahaju rozne aditiva v benzinoch, ktore dokazu tieto ciastocky rozpustit.
Keby bol upchany samotny palivovy filter, tak by bol problem so vsetkymi 4 valcami. Tak isto, keby bol problem s palivovym cerpadlom, tak auto by vacsinou ani nenastartovalo.
Funkcnost vstrekovacich trysiek sa da lahko odskusat. Treba vybrat celu rampu so vstrekovacmi, a polozit pred nu karton z krabice. Pomocnik na chvilu zapne starter. Kazdy vstrekovac strieka na 2 strany. To znamena, ze na kartone sa vytvori 5 skvrn, pricom krajne su vzdy polovicnej hrubky, kedze su zasobovane polovicnym mnozstvom paliva. Vacsinou je z toho hned jasne, ktory vstrekovac je vadny, iba v pripade, ze je mensia stredna skvrna, tak je pochybnost, ci je vadny 2. alebo 3. vstrekovac. Je mozne vstrekovace medzi sebou vymenit a vyskusat znova. Zaneseny vstrekovac podla mna nie je nutne hned kupovat novy. Da sa prefuknut stlacenym vzduchom.
Toto su zakladne prvky zazihoveho systemu, ktore treba skontrolovat, kym sa pustime do diagnostikovania elektronickeho systemu vstrekovania.
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: pát srp 03, 2007 11:18
- Bydliště: Ružomberok
- Kontaktovat uživatele:
Motor na 3 válce
Asi pred mesiacom som natankoval plnú nádrž SHELL V-POWER a ešte som do nádrže nalial čistič vstrekovania LIQUI MOLY-Injection Reiniger, už asi tri týždne som nepostrehol že by motor išiel na tri válce tak neviem, možno ten čistič pomohol idem teraz tankovať tak sa chystám ešte jedno balenie tam naliať, ale ešte stále ma trápi jedna vec že po naštartovaní studeného motora keď pridám plyn motor začne dusiť a keby som nedal nohu dole z plynu tak motor zdochne, pri tom pridaní plynu úplne stiahne aj elektriku ale keď ho nechám chvílku bežať na volnobeh a až potom sa pohnem tak je všetko v poriadku.
Tam moze byt vela veci co to sposobuju, ale vacsina by sa podla mna prejavila na diagnostike, a aj pocas jazdy (nie len za studena).
Ja by som sa predsa len zameral na ten vstrek. To nemusi byt len upchate, tam moze byt aj nejaka mechanicka zavada, nejaka prasknuta membranka a pod. ze ten benzin moze striekat naplno takze zahlcuje jeden valec palivom. Takuto jemnu chybu dokaze skorigovat mechanizmus regualcie bohatosti (pomocou lambda sondy) ale tento mechanizmus sa spusta cca 20 az 72s po nastartovani, takze to by vysvetlovalo, preco sa to casom upravi. A tiez chybu vstreku len tazko detekuje diagnosticky pristroj. Naproti tomu problemy so skrtiacou klapkou, potenciometrom, lambda sondou by boli na diagnostike hned vidiet.
Ja uz som menil jeden vstrek, aj ked podla mna nebol vadny, ale niekde som pocul, ze na thaliach je to dost casty problem.
Ako som uz pisal, treba pokusne namierit vstrekovace proti papieru a skusat startovat - uz tam sa mozno ukaze, ci niektory nestrieka chybne.
Ja by som sa predsa len zameral na ten vstrek. To nemusi byt len upchate, tam moze byt aj nejaka mechanicka zavada, nejaka prasknuta membranka a pod. ze ten benzin moze striekat naplno takze zahlcuje jeden valec palivom. Takuto jemnu chybu dokaze skorigovat mechanizmus regualcie bohatosti (pomocou lambda sondy) ale tento mechanizmus sa spusta cca 20 az 72s po nastartovani, takze to by vysvetlovalo, preco sa to casom upravi. A tiez chybu vstreku len tazko detekuje diagnosticky pristroj. Naproti tomu problemy so skrtiacou klapkou, potenciometrom, lambda sondou by boli na diagnostike hned vidiet.
Ja uz som menil jeden vstrek, aj ked podla mna nebol vadny, ale niekde som pocul, ze na thaliach je to dost casty problem.
Ako som uz pisal, treba pokusne namierit vstrekovace proti papieru a skusat startovat - uz tam sa mozno ukaze, ci niektory nestrieka chybne.
1.4 8v jde na tři válce
Prosím o radu - nebo spíš odsouhlasení...
Dnes mi po cestě thalia začala jít na tři ( před tím v ní párkrát cuklo při nižších otáčkách), pokud motor natočim a postupně vytahuju kabely od svíček u jednoho válce žádná změna chodu a neprská to ( mezi svíčkou a povytaženou koncovkou. kabel i svíčku jsem zkoušel na ten válec dát jinej ( svíčku starší kterou jsem cca před půl rokem vyndal pří výměně, ale auto s nimi jelo normálně, kabely jsem prohodil ze sousedního válce) - žádná změna - odhaduji cívku ???
jinak když trochu sešlápnu plyn a vytočím to tak na 2500 tak se chytne - ale bez zátěže na neutrál, jet se s tím nedá, a pokud plyn i se zařazeným neutrálem sešlápnu rychle tak se to zakucká
p.s.: pro zasmání: tak jsme se vrátily, no co máme ještě citroen zx -- bohužel po pokusu ho natočit jsem zjistil že v něm není benzín a je provrtaná nádrž - to by z toho jeden.........
Dnes mi po cestě thalia začala jít na tři ( před tím v ní párkrát cuklo při nižších otáčkách), pokud motor natočim a postupně vytahuju kabely od svíček u jednoho válce žádná změna chodu a neprská to ( mezi svíčkou a povytaženou koncovkou. kabel i svíčku jsem zkoušel na ten válec dát jinej ( svíčku starší kterou jsem cca před půl rokem vyndal pří výměně, ale auto s nimi jelo normálně, kabely jsem prohodil ze sousedního válce) - žádná změna - odhaduji cívku ???
jinak když trochu sešlápnu plyn a vytočím to tak na 2500 tak se chytne - ale bez zátěže na neutrál, jet se s tím nedá, a pokud plyn i se zařazeným neutrálem sešlápnu rychle tak se to zakucká
p.s.: pro zasmání: tak jsme se vrátily, no co máme ještě citroen zx -- bohužel po pokusu ho natočit jsem zjistil že v něm není benzín a je provrtaná nádrž - to by z toho jeden.........
THALIA 1.4 8V
jde na tři civka
tak nakonec jsem auto dal jednomu místnímu mechanikovy - bylo to cívkou po dohodě tam dal nějakou starší cca za 900...
jinak ta původní je ze spodu prasklá a pravsěpodobně kdybych jí vysušil ( jemu to stálo dva dny na dvoře a pak to běželo dobře) a zalil dentakrylem tak by asi běhala dál
jinak ta původní je ze spodu prasklá a pravsěpodobně kdybych jí vysušil ( jemu to stálo dva dny na dvoře a pak to běželo dobře) a zalil dentakrylem tak by asi běhala dál
THALIA 1.4 8V
Re: jde na tři civka
No každopádně je lepší když je neporušená, jinak se připrav že zanedlouho udělají pápá i ty ostatní jak to udělalo mně. Potom je lepší koupit všechny novy a zaráz je tam dat, jinak to bude cyklus pořát dokola.djiri píše:tak nakonec jsem auto dal jednomu místnímu mechanikovy - bylo to cívkou po dohodě tam dal nějakou starší cca za 900...
jinak ta původní je ze spodu prasklá a pravsěpodobně kdybych jí vysušil ( jemu to stálo dva dny na dvoře a pak to běželo dobře) a zalil dentakrylem tak by asi běhala dál
Renault Thalia Expression 2005 1.4 16V 72Kw
Renault Megane Grandtour Extreme 2009 1.9 dci 96Kw
Renault Megane Grandtour Extreme 2009 1.9 dci 96Kw
Re: jde na tři civka
8V ma jednu civku (nebo blok civek?):kubysh píše:No každopádně je lepší když je neporušená, jinak se připrav že zanedlouho udělají pápá i ty ostatní jak to udělalo mně. Potom je lepší koupit všechny novy a zaráz je tam dat, jinak to bude cyklus pořát dokola.djiri píše:tak nakonec jsem auto dal jednomu místnímu mechanikovy - bylo to cívkou po dohodě tam dal nějakou starší cca za 900...
jinak ta původní je ze spodu prasklá a pravsěpodobně kdybych jí vysušil ( jemu to stálo dva dny na dvoře a pak to běželo dobře) a zalil dentakrylem tak by asi běhala dál
Ta moje je taky praskla a to docela dost. Uvazuji o vymene za novou Valeo.
Hyundai i30 1.6 CVVT, 2013
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů