Nestartuje (svítí červená kulatá kontrolka)

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
j.kojak
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: úte říj 20, 2009 20:24

Nestartuje (svítí červená kulatá kontrolka)

Příspěvek od j.kojak » úte říj 20, 2009 20:30

zdravím, mám thalii 1.4 16V (rok výroby 2001).
Dříve byly problémy s tím, že po otočení klíče do druhé polohy blikala kontrolka blokace startu (asi tato, taková červená kulatá) úplně jak zběsilá. Druhým klíčkem to nastartovat někdy šlo, někdy taky ne (pak pomohlo párkrát vypnout a znovu zapnout a už to šlo).
Nakonec jednoho dne nešlo nastartovat úplně, tak jsme odtáhli auto do servisu (ne autorizovaného), tam na to mrkli, cosi opravili a auto už startovalo, jen po chvilce se projevil zase problém s tím šíleným blíkáním, ale startovalo to.
Dneska jsem nastartoval, popojel, vypl motor, chtělo znovu popojet, auto chytlo ale po pár sekundách zdechlo, to ještě jednou a od té doby když otočím klíčkem, tak ta červená kontrolka blokace stále svítí (oba klíčky) a nastartovat nejde (motor točí, ale nechytí). A další věc je, že přestalo auto reagovat na dálkové otvírání (oba klíčky).

Našel jsem tu radu, že by mohlo pomoct na to odemykání podržet odemykání (vedle zapalovače), cvak, cvak, rozsvítí se kontrolka, zmáčknu klíček, cvak, cvak a mělo by to jet. Toto jsem udělal a nic, nepomohlo to ničemu.

Nikde jsem nenašel radu na tento problém, takže jestli se to to už řešilo, tak prosím o link na vlákno, kde je to řešené.
Jestli ne, tak budu vděčný za každou radu.


Největší můj problém je, že jsem 100km od domova (v Brně) a vůbec netuším, kde je tu nějaký servis, jak tam auto dostat (druhé auto tu nemám, abych ho mohl odtáhnout). Takže kdyby jste něvěděli, jak autu pomoct, tak i za informaci, kde je tu nějaký servis (pokud možno levný), kde by s tím hnuli by byla užitečná. Oblast Brno - Lesná.

A taky bych byl vděčný za info, jestli se to auto dá nastartovat aspoň dočasně na dojezd někam. Napadlo mě jestli nemůže být problém s imobilizérem, tak jestli se dá nějak obejít a nastartovat (ikdyž pochopitelně to vůbec tím být nemusí).

dj.pepino
Člen RCČR
Příspěvky: 2219
Registrován: pát črc 28, 2006 14:37
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

RE

Příspěvek od dj.pepino » úte říj 20, 2009 20:41

Koukni sem, třeba ti to pomůže : http://www.renault-megane.cz/viewtopic.php?t=1034 :wink:
Obrázek
Laguna II/ 2.0DCi/16V /175Hp - chip na 225 (2007)Dynamique Obrázek
Megan II 1,9 DCi/88kW / 2005/chip na 150Hp , Megan II 1,5 DCi/ 63kW / 2004 - chip na 105Hp. Právní ochrana DAS.Autokamera TrueCam A5, Clip v.135
http://klondajk.brdy.org/
Hledají se spolubojovníci z Klondajku a Jinců.

j.kojak
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: úte říj 20, 2009 20:24

Re: RE

Příspěvek od j.kojak » úte říj 20, 2009 21:32

dj.pepino píše:Koukni sem, třeba ti to pomůže : http://www.renault-megane.cz/viewtopic.php?t=1034 :wink:
No už před tím jsem kdesi našel program pro zjištění kódu na odblokování, ovšem ten program mi kód nebere (nebyl přímo pro thalii, tak asi proto), píše že kód je příliš dlouhý.
A kód nevím teda jak zjistit a ani vlastně jak ho v Thalii zadat.

dj.pepino
Člen RCČR
Příspěvky: 2219
Registrován: pát črc 28, 2006 14:37
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: RE

Příspěvek od dj.pepino » úte říj 20, 2009 23:18

j.kojak píše:
dj.pepino píše:Koukni sem, třeba ti to pomůže : http://www.renault-megane.cz/viewtopic.php?t=1034 :wink:
No už před tím jsem kdesi našel program pro zjištění kódu na odblokování, ovšem ten program mi kód nebere (nebyl přímo pro thalii, tak asi proto), píše že kód je příliš dlouhý.
A kód nevím teda jak zjistit a ani vlastně jak ho v Thalii zadat.
Zavolej do Renaultu a podle vin ti řeknou kod a možná ti poradí jak ho zadat. :( Víc mne nenapadá. :oops:
tel.
800 161 220

RENAULT ASSISTANCE

tel: (+420) 800 272 272

Auto Pokorný, s.r.o.tel. 532194000545222746-47 Okružní 872/25a

OPPORTUNITY, spol. s r.o.tel. 544424611544424641 Sedláčkova 10

Pobočka JIH 2000, a.s.tel. 543253333543253336 Hněvkovského 30/65
Obrázek
Laguna II/ 2.0DCi/16V /175Hp - chip na 225 (2007)Dynamique Obrázek
Megan II 1,9 DCi/88kW / 2005/chip na 150Hp , Megan II 1,5 DCi/ 63kW / 2004 - chip na 105Hp. Právní ochrana DAS.Autokamera TrueCam A5, Clip v.135
http://klondajk.brdy.org/
Hledají se spolubojovníci z Klondajku a Jinců.

j.kojak
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: úte říj 20, 2009 20:24

Příspěvek od j.kojak » stř říj 21, 2009 13:55

dj.pepino: diky moc za rady


Tak jsem zjistil, co slo a zaver je, ze thalia uz se pry jinak nastartovat neda, ze to slo jen u meganu driv, protoze meli IR klicky.

Takze leda odtahnout do servisu s tim, ze ale vsude jsou na 1-2 tydny plni. Pry to musi do autorizovaneho, ze to jinde neudelaji, tak nevite treba o nekom, kdo ma PC na renaulty a je z Brna? Ted bych bral kohokoliv, protoze cekat na opravu tak dlouho neni pro me zrovna ted vhodne.

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » stř říj 21, 2009 17:24

dá se udělat i bez origo servisu :wink:

co to máš za obsah a jednotku motoru?
nejsem sice z brna, ale mohl bych ti pomoci

Uživatelský avatar
mayko
Senior member
Příspěvky: 1009
Registrován: stř lis 21, 2007 20:26
Bydliště: Podolinec

Příspěvek od mayko » stř říj 21, 2009 23:45

počuj sadni do auta zasun kluč do spinačky stlač gombik na nulovanie denych kilometrov a ako ho budeš držať otoč klučom až kym sa nezapne zapalovanie a pristrojovka sa neda do test modu. chvilku počkaj a stlač ten gombik znova a potom skus naštartovať. Až to urobiš napiš sem ako si pochodil

j.kojak
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: úte říj 20, 2009 20:24

Příspěvek od j.kojak » čtv říj 22, 2009 12:00

mayko píše:počuj sadni do auta zasun kluč do spinačky stlač gombik na nulovanie denych kilometrov a ako ho budeš držať otoč klučom až kym sa nezapne zapalovanie a pristrojovka sa neda do test modu. chvilku počkaj a stlač ten gombik znova a potom skus naštartovať. Až to urobiš napiš sem ako si pochodil
Díky moc za radu

Tak jsem sedl do auta a zkoušel. Některé věci mi nebyli úplně jasné z toho tvojeho návodu, tak jsem zkoušel všechny možné interpretace, které mě napadly :-D Pak jednou to začalo chytat, ale nechytlo a příště když jsem šel stejnou cestou, tak už nic. Vždy při pokusu o startování to dělalo to, co vždy, jen točilo na prázdno.

Zkoušel jsem ještě jednu věc - držet zamykání v autě, dokud se auto nezamkne a neodemkne rychle po sobě. Pak zmáčknout klíček a od té doby fungoval centrál do doby než jsem otočil klíčkem v zapalování, tím zase přestal.

Každopádně nakonec jsem ještě zkontroloval pojistky, jak v kabině, tak v motoru. Nechal chvilku odpojenou baterku a auto naráz chytlo. Nechápu.

Teďka se chová stejně jako dřív, že občas po otočení klíčkem začne ledka blokace rychle blikat (co jsem našel, tak asi je to, že nerozpozná klíček).

Tak nevím, čím to bylo a kdy se to znovu projeví, nemuselo by už :-). Co si o tom myslíte? A co by se dalo dělat s tím, že to občas nerozpozná ten klíček (nebo proč to začne rychle blikat a nastartovat se povede až na poněkolikaté, někdy s druhým klíčkem, jindy zase s prvním až třeba napotřetí). Bych se moc nedivil, kdyby to třeba nějak souviselo s tím, že to nakonec nechtělo startovat vůbec.

Okura: Auto je Renault Thalia 1.4 16V 55kW, r.v. 2001

Uživatelský avatar
blazej11
Advanced member
Příspěvky: 336
Registrován: čtv pro 28, 2006 18:09
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od blazej11 » čtv říj 22, 2009 12:14

budes potrebovat novy kluc ale su aj firmy ktore to vedia opravit http://www.autokluce.sk/ mne ho dokonca opravili v renaulte za 5min. a zadara, ale mal som tam znameho inak iba objednavaju novy kluc.[/code]

j.kojak
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: úte říj 20, 2009 20:24

Příspěvek od j.kojak » čtv říj 22, 2009 13:20

blazej11 píše:budes potrebovat novy kluc ale su aj firmy ktore to vedia opravit http://www.autokluce.sk/ mne ho dokonca opravili v renaulte za 5min. a zadara, ale mal som tam znameho inak iba objednavaju novy kluc.[/code]
No divné je, že v jednu chvíli začali blbnout oba. Proto se tak trochu bojím, že nový klíč nebude úplně to nejlepší, nechce se mi třeba zbytečně vyhodit peníze za něho, kdyby se ukázalo, že je to něčím jiným.

Jinak ty klíče už byly u jakéhosi autoelektrikáře, ten je prošel pod lupou na studené spoje, nic nenašel, tak je prý nechal celé projet čímsy, aby se ty případné studeňáky opravili, aj cosi v klíči vyměnil, ale nepomohlo to. Tak neříkám, že je to fakt odborník a že když nepomohl on, tak že nepomůže nic, ale příjde mi to divné, že by odešly zaráz a že by nic z toho, co zkoušel nepomohlo...

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » čtv říj 22, 2009 19:17

díky za info

mužu zlobit jak klíč, taky i samostná jednotka UCH,
docela častej problém, ale stává se to hodně nespolehlivým.
jedině mě napadá odpojit immo, ale v domacích podmínkách se to nedá. Je to na potřeba speciální vybvení.
V renaultu nevím jejich postup asi zkusí objedna klíč, když ne tak vyměna UCH jendotky no pak se pokračuje dál

Uživatelský avatar
paveloslav
Advanced member
Příspěvky: 293
Registrován: čtv kvě 08, 2008 13:15
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

klic

Příspěvek od paveloslav » pát říj 23, 2009 13:02

jestli strcis klicek do zapalovani a hned s nim otocis a motor se zacne tocit ale nenastartuje tak to jsem mel ja na cliu,v renaultu resily starter imobilizer a nakonec to bylo spinaci relatko vedle motoru,jsou tam 3 vedle sebe ted uz nevim ktere to bylo,pry kdyby motor netocil tak je to imobilizer takhle to vypada na to relatko,je za 500 a pry dost odchazi
Renault Clio 1.5dci 2001,Renault Laguna 2.0dci 2007,Renault Latitude 2.0dci 2010,Renault Koleos 2.0dci 2018

j.kojak
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: úte říj 20, 2009 20:24

Re: klic

Příspěvek od j.kojak » pát říj 23, 2009 16:54

paveloslav píše:jestli strcis klicek do zapalovani a hned s nim otocis a motor se zacne tocit ale nenastartuje tak to jsem mel ja na cliu,v renaultu resily starter imobilizer a nakonec to bylo spinaci relatko vedle motoru,jsou tam 3 vedle sebe ted uz nevim ktere to bylo,pry kdyby motor netocil tak je to imobilizer takhle to vypada na to relatko,je za 500 a pry dost odchazi
Díky za radu, kdyžtak zkusím mrknout i na ty relátka.
Ale nevím, jestli to tady s tím imobilizérem nezměnili, protože když mi to nepozná klíč, tak taky motor točí a nenastartuje. A podle servisních návodů, co jsem našel, tak při nepoznání klíčku nedojde k odblokování vstřikování paliva, takže asi to tu bude podle mě jemně jinak než na Cliu. Ale v každém případě díky za zprávu a zkusím ty relátka zkontrolovat a třeba to s tím bude spojené :-)

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » ned říj 25, 2009 15:54

ty relátka bych neřešil, pokud rychle bliká ta malá ledka.
na 99% je bloknutá jednotka imobilizérem.

Uživatelský avatar
paveloslav
Advanced member
Příspěvky: 293
Registrován: čtv kvě 08, 2008 13:15
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

imo

Příspěvek od paveloslav » úte říj 27, 2009 11:17

ale me ta ledka taky rychle blikala,az v renaultu mi rekli ze pokud hned otocis klickem a motor toci tak to imobilizer neni,pry by se motor netocil kdyby to byl imo.obednaly relatko,vymenily a od te doby mam klid.muzes je zkusit prohodit,na strane ridice je u motoru je kastlik na relatka,jsou tam 3 velky a pak nejaky maly ale uz nevim kolik,tak nektery s tech 3 velkych to je,zkus je prohodit a uvidis,ale dej si pak pozor at ti neprestane fungovat neco jinyho treba chlazeni.ale bez tak ti nezbyde nic jinyho nez zajed do renaultu,diagnostika jim to ukaze a modli se at je to to relatko,imobilizer je soucast ridici jednotky,odpojit nejde tak potom vymenit komplet řj a to neni levna sranda,hodne zdaru
Renault Clio 1.5dci 2001,Renault Laguna 2.0dci 2007,Renault Latitude 2.0dci 2010,Renault Koleos 2.0dci 2018

mma79
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: pát bře 11, 2016 12:59
Bydliště: Karlovy Vary

Re:

Příspěvek od mma79 » stř bře 07, 2018 11:48

mayko píše:
stř říj 21, 2009 23:45
počuj sadni do auta zasun kluč do spinačky stlač gombik na nulovanie denych kilometrov a ako ho budeš držať otoč klučom až kym sa nezapne zapalovanie a pristrojovka sa neda do test modu. chvilku počkaj a stlač ten gombik znova a potom skus naštartovať. Až to urobiš napiš sem ako si pochodil
Ahoj. Clio nestartovalo,svítila kontrolka imobilizer. Jednou motor jen točil,ale nenaskočil,podruhé ani netočil. Udělal jsem to podle tohoto návodu s tlačítkem nulování a Clio zase funguje. Otázka je proč takhle stávkoval bastard francouzskej..nevíte prosím někdo?
Clio II, 1.2, 43kW, 2005

llubik
Starting member
Příspěvky: 76
Registrován: pát led 04, 2013 20:55

Re: Nestartuje (svítí červená kulatá kontrolka)

Příspěvek od llubik » pát črc 20, 2018 12:43

Uz sa mi to stalo asi 2x, sice som si nevsimol kontrolku imobilizeru, ale pri starovani len toci a nic. Pozornym uchom sa da vysledovat, ze pri otoceni klucika nenatlakuje cerpadlo, proste je ticho. Pomohlo vybrat a zase zastrcit ( kedze boli OK ) 30 ci 20 A poistky.

Odpovědět

Zpět na „Renault Thalia I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] a 6 hostů