Příspěvek
od czprava » úte kvě 20, 2014 18:14
Vyměněno! Velmi, velmi snadné a bez problémů během dvou hodinek pečlivé práce. Trochu dalo zabrat povolit ty 18ky šrouby na třmenu zezadu, ale podařilo se. Torxní šrouby jistící kotouč šli parádně (povoloval jsem gola sadou, doporučuji torx na oříšku) a kotouče TRW tam sedli jak zadek na hrnec. Krásně to brzdí.
Moje kotouče, podotýkám původní najezdili krásných 232 tis. km, a dnes odešli na zasloužený odpočinek. Kdyby takto vydrželi všechny díly, jéééé, to už se dá mluvit o tom, že to auto je skutečně držák.
Vedle v garáži chlápek měnil zvlněné kotouče na Scenicovi, neměl ani 18 ořech, ani torx. Renault Renaultu, prý koupil nějaký NONAME a po pár tisících se zvlnili.
Kdyby někoho zajímala cena, tak i destičkami TRW za 1500,- Kč celá sada, vše TRW z Frýdlantu. Snad to nějakých 200 tis. zase vydrží.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.