Brzdove kotouce predni,thalia 1.4 16V 2005

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

picmis
Junior member
Příspěvky: 105
Registrován: sob čer 04, 2011 14:00

Re: Brzdove kotouce predni,thalia 1.4 16V 2005

Příspěvek od picmis » pát kvě 17, 2013 15:00

Nene já jen jestli v tom není nějaký chyták, když jsou tak levní.
Ale našel jsem jen pozitivní ohlasy tak už se nebojím...asi :roll:

Kód: Vybrat vše

http://www.zbozi.cz/hodnoceni-obchodu/
Thalia Expression, Clima 1.4 8v 55kW vínová-2002
Parkovací asistent Vertex V1 black

yRobin
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: pát zář 14, 2012 14:57
Bydliště: Přerov

Re:

Příspěvek od yRobin » pon čer 03, 2013 18:03

100KUC píše:jen upřesním... Thalia 1,4 16V může mít kotouče 238 nebo 259mm. Obecně lze říct, že vozidla s ABS by měla mít ty větší, bez ABS menší, ale doporučuji raději před koupí zkontrolovat
Hlavně zkontrolovat a změřit! ABS tam mám, ale průměr kotoučů tam je 238 mm.
Renault Thalia Dynamique 1,4 16V, 2007, climatronic.

Uživatelský avatar
czprava
Senior member
Příspěvky: 1236
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:55
Bydliště: Česká Lípa

Re: Brzdove kotouce predni,thalia 1.4 16V 2005

Příspěvek od czprava » úte kvě 13, 2014 20:30

Nevíte někdo, jaký je rozdíl v těchto brzdových deskách? Všechny jsou TRW, na Thálku 1.4 16V r.v. 2005, stejné rozměry. Tak v čem může být rozdíl? Díky za radu.

http://www.autodily-cardo.cz/brzdovy-sy ... clio-i-90/
http://www.autodily-cardo.cz/brzdovy-sy ... ne-twingo/
http://www.autodily-cardo.cz/brzdovy-sy ... ii-twingo/
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.

Uživatelský avatar
czprava
Senior member
Příspěvky: 1236
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:55
Bydliště: Česká Lípa

Re: Brzdove kotouce predni,thalia 1.4 16V 2005

Příspěvek od czprava » pon kvě 19, 2014 20:21

Chystám se na výměnu předních kotoučů. Už je mám koupené, TRW. Měl jste s tím někdo problém, že by byli zarezlé a nešlo to dolů po povolení šroubů? Nebo že by nešli povolit ty šrouby? Je tam nějaké úskalí? Chtěl jsem to dělat už před rokem, ale přišla na to řada až nyní, kotouče nalítali 230 tis. km a jsou totálně KO. Destičky mám samozřejmě taky nové. :-)
Díky moc....
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.

Uživatelský avatar
czprava
Senior member
Příspěvky: 1236
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:55
Bydliště: Česká Lípa

Re: Brzdove kotouce predni,thalia 1.4 16V 2005

Příspěvek od czprava » úte kvě 20, 2014 18:14

Vyměněno! Velmi, velmi snadné a bez problémů během dvou hodinek pečlivé práce. Trochu dalo zabrat povolit ty 18ky šrouby na třmenu zezadu, ale podařilo se. Torxní šrouby jistící kotouč šli parádně (povoloval jsem gola sadou, doporučuji torx na oříšku) a kotouče TRW tam sedli jak zadek na hrnec. Krásně to brzdí.
Moje kotouče, podotýkám původní najezdili krásných 232 tis. km, a dnes odešli na zasloužený odpočinek. Kdyby takto vydrželi všechny díly, jéééé, to už se dá mluvit o tom, že to auto je skutečně držák.
Vedle v garáži chlápek měnil zvlněné kotouče na Scenicovi, neměl ani 18 ořech, ani torx. Renault Renaultu, prý koupil nějaký NONAME a po pár tisících se zvlnili.
Kdyby někoho zajímala cena, tak i destičkami TRW za 1500,- Kč celá sada, vše TRW z Frýdlantu. Snad to nějakých 200 tis. zase vydrží. :rolling:
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: Brzdove kotouce predni,thalia 1.4 16V 2005

Příspěvek od Hounddog » čtv kvě 22, 2014 21:51

zasa jeden z pribehov kde sa ukazalo ze kvalita aj nieco stoji ;)
a zas setrit na brzdach, na to sa ja osobne mam moc rad :D
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
czprava
Senior member
Příspěvky: 1236
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:55
Bydliště: Česká Lípa

Re: Brzdove kotouce predni,thalia 1.4 16V 2005

Příspěvek od czprava » pát kvě 23, 2014 08:11

Koukal jsem ale, jak ty původní kotouče zkorodovaly. Auto je staré devět let a brzdná plocha se vyreznutím zmenšila o nějakých 20%. Při intenzivním brzdění to vyluzovalo takový kovový zvuk, to jak to brzdilo o zkorodovanou část kotouče. Normálně se to vylámalo. Brzdilo to ale pořád dobře, což je nebezpečné.
Nebezpečí, které podle mne hrozí, je to, že se kotouč roztrhne v místě chladících žeber a to asi musí pak být pořádná šlupka.
Samozřejmě, že kotouč by se měl měnit při opotřebení na min. uváděnou hranici, to je bez diskuse.
Je to skutečně velmi triviální oprava téměř pro každého, kdo se nebojí ušpinit. :D
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.

Odpovědět

Zpět na „Renault Thalia I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů