klidový odběr z autobaterie
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
klidový odběr z autobaterie
přeji dobrý den - mám problém,
svoji thalii jsem nechal chvíly stát, cca týden, a vycula mi beterku - po kontrole klidového odběru ( zamčené auto) jsem naměřil 75 mA, odběr zmizí pokud vytáhnu pojistku centrálného zamikání.
Thalia je vyrobena 11.2003 - 1.4 8V - (central, vepředu okna v elekrice, manual klima)
k dotazum:
jakej je normální klidový odběr ?
( předpokládám že to co jsem změřil je moc)
co je napojený na pojistku centrálu, ideálně - nemáte někdo schéma elektriky?
předem dík moc....
svoji thalii jsem nechal chvíly stát, cca týden, a vycula mi beterku - po kontrole klidového odběru ( zamčené auto) jsem naměřil 75 mA, odběr zmizí pokud vytáhnu pojistku centrálného zamikání.
Thalia je vyrobena 11.2003 - 1.4 8V - (central, vepředu okna v elekrice, manual klima)
k dotazum:
jakej je normální klidový odběr ?
( předpokládám že to co jsem změřil je moc)
co je napojený na pojistku centrálu, ideálně - nemáte někdo schéma elektriky?
předem dík moc....
THALIA 1.4 8V
Když si stáhenš VISU (najdeš tady na foru) tak tam je schéma clia, což beru za velmi podobné a mělo by to stačit
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: klidový odběr z autobaterie
djiri: protože naše auto může někdy v zimě také déle stát a ani se k němu nedostaneme, tak mě to začalo s tím klidovým odběrem zajímat. Ohledně baterky. Možný jsou problémy třeba s nefiremním autorádiem (mám a zatím to je O.K.), potom možná dodatečná montáž centrálu a s možným navíc dálkovým ovládáním ... a také montáž denních světel, kde se modul automatického zapínání montuje přímo na oba póly baterky a ne přes spínání.
Takže dle tabulek výrobce u už slušného univerzálního Jablotronu:
samotný centrál v klidu 0,1 mA a v max. zátěži 14 A
samotný dálkáč v klidu 6 mA a v max. zátěži 250 mA
komplet v klidu 6 mA a v max. zátěži 16 A
... se 75 mA v klidu jsi řádově někde jinde
http://old.jablotron.cz/autotechnika.ph ... cts/cl-20a
http://old.jablotron.cz/autotechnika.ph ... cts/cl-305
http://old.jablotron.cz/autotechnika.ph ... cts/cl-306
Takže dle tabulek výrobce u už slušného univerzálního Jablotronu:
samotný centrál v klidu 0,1 mA a v max. zátěži 14 A
samotný dálkáč v klidu 6 mA a v max. zátěži 250 mA
komplet v klidu 6 mA a v max. zátěži 16 A
... se 75 mA v klidu jsi řádově někde jinde
http://old.jablotron.cz/autotechnika.ph ... cts/cl-20a
http://old.jablotron.cz/autotechnika.ph ... cts/cl-305
http://old.jablotron.cz/autotechnika.ph ... cts/cl-306
Renault Thalia 1.2 16V 5/2006, pneu 175/65 R14 82T celoroční Hankook H730 Optimo 4S
http://www.plynovka.cz/
http://www.plynovka.cz/
-
- Starting member
- Příspěvky: 18
- Registrován: pát kvě 04, 2007 08:19
doplnění: auto jsem koupil před nedavnem v bazaru, takže nemužu s jistotou říct jestli tam není někde něco "přibastlenýho",
k rádiu - to jsem samozřejmě odpojil jako první ( zkušenost z mého minulého vozu .... tam to dělal sencor).
A ta spotřeba mi normální nepříjde ( jen teoreticky - baterku mám 50Ah takze pri tom odberu, plne nabitá baterka - pominu-li samovybijení by byla za 31 dní vycuclá do 0 )
k rádiu - to jsem samozřejmě odpojil jako první ( zkušenost z mého minulého vozu .... tam to dělal sencor).
A ta spotřeba mi normální nepříjde ( jen teoreticky - baterku mám 50Ah takze pri tom odberu, plne nabitá baterka - pominu-li samovybijení by byla za 31 dní vycuclá do 0 )
THALIA 1.4 8V
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2219
- Registrován: pát črc 28, 2006 14:37
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
RE
Já jsem sice klidovou spotřebu neměřil, ale jak jsi psal, že po odpojení centrálu odběr zmizí, tak je jen málo možností odběru :djiri píše:doplnění: auto jsem koupil před nedavnem v bazaru, takže nemužu s jistotou říct jestli tam není někde něco "přibastlenýho",
k rádiu - to jsem samozřejmě odpojil jako první ( zkušenost z mého minulého vozu .... tam to dělal sencor).
A ta spotřeba mi normální nepříjde ( jen teoreticky - baterku mám 50Ah takze pri tom odberu, plne nabitá baterka - pominu-li samovybijení by byla za 31 dní vycuclá do 0 )
1) může být něco dodatečně připojeného k centrálu
2) odběr může způsobovat vadná dioda v alternátoru ( to ale odporuje s tím, že je 0 spotřeba po odpojení centrálu)
3) baterka již dosluhuje a nemá uváděnou kapacitu 50Ah - u starých baterek ( ale i u úpně vybité baterce a opětovnému "špatnému" nabití ) dochází k pokroucení desek a tím jejich zkratování a tak je samovybíjecí proud daleko větší
Laguna II/ 2.0DCi/16V /175Hp - chip na 225 (2007)Dynamique
Megan II 1,9 DCi/88kW / 2005/chip na 150Hp , Megan II 1,5 DCi/ 63kW / 2004 - chip na 105Hp. Právní ochrana DAS.Autokamera TrueCam A5, Clip v.135
http://klondajk.brdy.org/
Hledají se spolubojovníci z Klondajku a Jinců.
k centralu...... no trošiku jsem se spletl jde o pojistku ktera je dole prvni zprava ( k sedačce) 25A - má něco společnýho s takovou tou věcí co je hnet za pojistkovou skříňkou a pípá z ní při blikání, jinak když ji vytáhnu tak slyším jak v tom klapne ( jako by se rozeplo nějaký relátko), a pokud mám odemčíno a otevřený dveře ( vyplé světýlko uvnitř) tak to žere skoro 300 mA !
THALIA 1.4 8V
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2219
- Registrován: pát črc 28, 2006 14:37
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
RE
Pípání jde z řídící jednotky. V některém tématu jsem dával odkaz na el.zapojení. Při otevřených dveřích mám pocit, že se svítí i v kufrudjiri píše:k centralu...... no trošiku jsem se spletl jde o pojistku ktera je dole prvni zprava ( k sedačce) 25A - má něco společnýho s takovou tou věcí co je hnet za pojistkovou skříňkou a pípá z ní při blikání, jinak když ji vytáhnu tak slyším jak v tom klapne ( jako by se rozeplo nějaký relátko), a pokud mám odemčíno a otevřený dveře ( vyplé světýlko uvnitř) tak to žere skoro 300 mA !
Tam je 5W žárovka = cca 400mA odběr. Polož zadní sedačku a zamkni auto a uvidíš jestli se svítí v kufru - může ti blbnout spínač.
Laguna II/ 2.0DCi/16V /175Hp - chip na 225 (2007)Dynamique
Megan II 1,9 DCi/88kW / 2005/chip na 150Hp , Megan II 1,5 DCi/ 63kW / 2004 - chip na 105Hp. Právní ochrana DAS.Autokamera TrueCam A5, Clip v.135
http://klondajk.brdy.org/
Hledají se spolubojovníci z Klondajku a Jinců.
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2219
- Registrován: pát črc 28, 2006 14:37
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
nelamentuj a koukni na to světlo v kufru. ŘJ odhadem 15-20 litrůdjiri píše:tak to je úžasný... jestli nakonec dojdu k tomu že je v hajzlu tato řídící jednotka...
kolik tak sranda spolu s nakódováním a podobnejma hovadinama může stát ?
jinak ve středu to dávám jednomu auto-elektrikáři...
ovšem jestli bude ta jednotka v háji tak mě asi čeká service renault...
Laguna II/ 2.0DCi/16V /175Hp - chip na 225 (2007)Dynamique
Megan II 1,9 DCi/88kW / 2005/chip na 150Hp , Megan II 1,5 DCi/ 63kW / 2004 - chip na 105Hp. Právní ochrana DAS.Autokamera TrueCam A5, Clip v.135
http://klondajk.brdy.org/
Hledají se spolubojovníci z Klondajku a Jinců.
světlo v kufru je v pohodě, jestli svítí při otevřenejch dveřích tak to je těch 300mA - ty mě tak netrápěj, ale těch 70mA při zavřenejch a zamknutým autě......
jinak já tenhle problém už řešil jednou na zx-u, jenže tam akorát nějakej chytrák zapojil blbě rádio....
ono to tak vychází 0.84W - jedna cívka relé........
jinak já tenhle problém už řešil jednou na zx-u, jenže tam akorát nějakej chytrák zapojil blbě rádio....
ono to tak vychází 0.84W - jedna cívka relé........
THALIA 1.4 8V
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2219
- Registrován: pát črc 28, 2006 14:37
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Koukni do soukromých zpráv, ať tady neděláme komediidjiri píše:světlo v kufru je v pohodě, jestli svítí při otevřenejch dveřích tak to je těch 300mA - ty mě tak netrápěj, ale těch 70mA při zavřenejch a zamknutým autě......
jinak já tenhle problém už řešil jednou na zx-u, jenže tam akorát nějakej chytrák zapojil blbě rádio....
ono to tak vychází 0.84W - jedna cívka relé........
Laguna II/ 2.0DCi/16V /175Hp - chip na 225 (2007)Dynamique
Megan II 1,9 DCi/88kW / 2005/chip na 150Hp , Megan II 1,5 DCi/ 63kW / 2004 - chip na 105Hp. Právní ochrana DAS.Autokamera TrueCam A5, Clip v.135
http://klondajk.brdy.org/
Hledají se spolubojovníci z Klondajku a Jinců.
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2219
- Registrován: pát črc 28, 2006 14:37
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
RE
Tak to je nepříjemná věc. Modul na dodatečnou montáž zpožďování osvětlení se dá dokoupit - cena někde kolem 200Kčdjiri píše:takže dnes jsem thalii dal k auto-elektrikáři:
vadná řídící jednotka - zůstává viset nějaký relé co má cosi společnýho s vnitřním osvětlením - ten odběr byla tedy cívka relé, tak relé vyletoval a je pokoj.... 1200.-
Laguna II/ 2.0DCi/16V /175Hp - chip na 225 (2007)Dynamique
Megan II 1,9 DCi/88kW / 2005/chip na 150Hp , Megan II 1,5 DCi/ 63kW / 2004 - chip na 105Hp. Právní ochrana DAS.Autokamera TrueCam A5, Clip v.135
http://klondajk.brdy.org/
Hledají se spolubojovníci z Klondajku a Jinců.
KLIDOVÝ ODBĚR
Četl sem vaše příspevky mám za to ,že těch odběrů vklidu je řádově více myslím,že je též napájeno rádio pamět, imobilizér řídicí jednotka a.t.d. sám si to ze zvědavosti změřím mám Thalii 14-16 ventil mám digi měřák .
Re: klidový odběr z autobaterie
Zabýval jsem se klidovým odběrem u Thalie 1,4/16 V, r.v.2005. Odběr z baterie je po odstavení auta a po jakékoliv změně v časovací jednotce 75 mA. Po cca 30 min klesne na 3,5 mA, pulzuje v souladu s blikáním LED imobilizéru. (Časovací jednotka ovládá dálk. centrální zamykání, vnitřní osvětlení, imobilizér, blinkry, stěrače, časované vyhřívání zad. okna a další.) Proud 3,5 mA je stejný při odemčených i zamčených dveřích. Po otevření dveří stoupne na 80 mA, po cca 30 min klesne na 13 mA, níže ne. To vše při vypnutém vnitřním osvětlení (v kufru mám vypínač světla, abych mohl např. při mokrém vnitřku větrat - toto světlo svítí i při otevření bočních dveří).
Je pravda, jak někdo psal, že při stálém odběru 75 mA by byl akumulátor za 30 dní totálně vybitý (dělá to 54 Ah), ale i při 3,5 mA je to za měsíc 2,5 Ah. Při denním jezdění to nehraje roli, ale jedete-li za týden nebo i za víc a krátké trasy (v zimě nestačí ani 10 km), baterie se vybíjí.
Klidový odběr je možno ještě snížit vyjmutím pojistky časovací jednotky o hodnotě 25 A vpravo dole nejblíže k sedadlu, označené symbolem otevřených dveří - pozor, takto označené jsou ještě další dvě, ale jiných hodnot.Odběr je pak 0,7 mA, ať jsou dveře zavřené nebo otevřené. Nefunguje pak nic, co souvisí s časovací jednotkou, zejm. imobilizér, proto nedoporučuji tento způsob těm, kdo mají auto na ulici.
Samozřejmě by bylo jednodušší odpojit minus akumulátoru, ale to se vždy vymaže "naježděná" optimalizace vstřikování a všeho, co souvisí se spotřebou a výkonem v řídící jednotce motoru a tato se uvede do továrního nastavení.
Pro toho, kdo by se chtěl pustit do těchto měření podotýkám, že měřák je vždy nutno krátkodobě při zamykání, odemykání vozu i při přepínání rozsahů měřáku překlemovat silnějším drátem, aby motory ve dveřích dostaly dostatečný proud, nedošlo ke spálení měřáku a nenastávaly změny stavu, které zvýší odběr, kdy je nutno znovu půl hodiny čekat na pokles odběru. Pozor, před každým odpojením baterie nebo pojistky, související s imobilizérem je nutno vytáhnout klíček ze zapalování a znovu ho zasunout až po opětovném připojení baterie nebo pojistky.
Nakonec přidávám, že jsem v rámci této akce měřil klidový odběr modulu světel pro denní svícení, který má být stále připojen k baterii (při předcházejících měřeních byl odpojen). Je to cca 2,5 mA.
Je pravda, jak někdo psal, že při stálém odběru 75 mA by byl akumulátor za 30 dní totálně vybitý (dělá to 54 Ah), ale i při 3,5 mA je to za měsíc 2,5 Ah. Při denním jezdění to nehraje roli, ale jedete-li za týden nebo i za víc a krátké trasy (v zimě nestačí ani 10 km), baterie se vybíjí.
Klidový odběr je možno ještě snížit vyjmutím pojistky časovací jednotky o hodnotě 25 A vpravo dole nejblíže k sedadlu, označené symbolem otevřených dveří - pozor, takto označené jsou ještě další dvě, ale jiných hodnot.Odběr je pak 0,7 mA, ať jsou dveře zavřené nebo otevřené. Nefunguje pak nic, co souvisí s časovací jednotkou, zejm. imobilizér, proto nedoporučuji tento způsob těm, kdo mají auto na ulici.
Samozřejmě by bylo jednodušší odpojit minus akumulátoru, ale to se vždy vymaže "naježděná" optimalizace vstřikování a všeho, co souvisí se spotřebou a výkonem v řídící jednotce motoru a tato se uvede do továrního nastavení.
Pro toho, kdo by se chtěl pustit do těchto měření podotýkám, že měřák je vždy nutno krátkodobě při zamykání, odemykání vozu i při přepínání rozsahů měřáku překlemovat silnějším drátem, aby motory ve dveřích dostaly dostatečný proud, nedošlo ke spálení měřáku a nenastávaly změny stavu, které zvýší odběr, kdy je nutno znovu půl hodiny čekat na pokles odběru. Pozor, před každým odpojením baterie nebo pojistky, související s imobilizérem je nutno vytáhnout klíček ze zapalování a znovu ho zasunout až po opětovném připojení baterie nebo pojistky.
Nakonec přidávám, že jsem v rámci této akce měřil klidový odběr modulu světel pro denní svícení, který má být stále připojen k baterii (při předcházejících měřeních byl odpojen). Je to cca 2,5 mA.
Re: klidový odběr z autobaterie
Zdravim Vas.
takze uz aj ja mam presne ten isty problem ako djiri
Jedneho dna som nenastartoval, tak som si myslel ze 5r baterka je v cudu, kupil som novu, a po mesiaci zase vybita.
Vcera som spravil merania, kludovy odber pri zamknutom aute po cca 5min je 80mA. Po vytiahnuti 25A poistky v pravo dolu klesol odber na 15mA.
djiri>nevies nahodou ktore rele to presne bolo a kde je umiestnene? Elektrikar ti ho vymenil alebo iba vypajkoval?
Vdaka za info
takze uz aj ja mam presne ten isty problem ako djiri
Jedneho dna som nenastartoval, tak som si myslel ze 5r baterka je v cudu, kupil som novu, a po mesiaci zase vybita.
Vcera som spravil merania, kludovy odber pri zamknutom aute po cca 5min je 80mA. Po vytiahnuti 25A poistky v pravo dolu klesol odber na 15mA.
djiri>nevies nahodou ktore rele to presne bolo a kde je umiestnene? Elektrikar ti ho vymenil alebo iba vypajkoval?
Vdaka za info
Re: klidový odběr z autobaterie
ziadna odpoved? Fakt nikto neviete ktore je to relatko?
Re: klidový odběr z autobaterie
Zdravím, připojuji se tímto k velkoodběrářům. Mám naprázdno odběr 188mA. Pokud odpojím výše zmíněnou řídící jednotku za pojistkami (myslím že se origo nazývá UHC) klesne mě odběr na cca 110 mA. Jednotku už někdo opravoval, tak jsem ji nechal vyměnit. Těch 110 mA zbývajících mám na pojistce 10A označené DIAG a vedou z ní dva tenké drátky. V servisu jsem chtěl, aby mě odběr identifikovali a odstranili. Zjistili, že odběr z této pojistky je ve sdruženém přístroji. Dnes jsem koupil jiný na vrakálu a po připojení sdružených přístrojů je zase odběr 110mA. Výsledek je ten, že po výměně řídičky a přístrojů mám pořád stejný odběr. Už nvm a v autorizovaném servisu jsou tupci výměnkáři. Jsem slaboproudař, ale bez schematu to nedám. Samo mám vše dodělávané odpojeno (centrál, radio, couvací kameru, park. system, žárovky v kufru a v kabině ........bývalý majitel toho tam nacpal). Je teda fakt, že jsem dnes při kontrolním měření odběru nečekal těch cca 30 min. Najde se nějaká chtrá hodná duše na radu? Jo a je to Thalka 2005 1,4 8V. Díky moc, Jarda
Re: klidový odběr z autobaterie
Nestresujte keď nameriate taký prúd hneď po pripojení ampérmetra. To je normálna vec. Neviem akým štýlom to meriate, no ja som si pripojil ampérmeter a polhodinu sledoval čo sa deje s prúdom.
Proste keď sa s autom manipuluje (otváranie dverí a pod.) tak sú riadiace jednotky v pohotovosti. Vtedy je normálne, že si auto cucne aj 200-300 mA. Hoci nič nesvieti. Po určitej dobe nečinnosti (neviem presne koľko je to minút-cca 10 minút) prejdú riadiace jednotky do akéhosi režimu spánku. A vtedy je odber malý. Už si nepamätám presné číslo ale bolo to mnohonásobne menej, než v pohotovosti. Proste okolo 5 mA.
Krásne to bolo vidieť na meráku. Zamkol som auto, vnútorné osvetlenie zhaslo a prúd okolo 100 mA. A po pár minútach prúd klesol na spomínaných cca 5 mA, hoci som v tej dobe nepozoroval žiadnu zmenu v aute.
Proste vnútorné osvetlenie neni celá elektrika-akože vypnem osvetlenie a meriam prúd. Toto neni Škoda 120.
Ešte k tomu pohotovostnému režimu a režimu spánku uvediem jeden príklad. Na Megane (a určite to tak funguje aj v Thalii), keď vypnete motor a zamknete auto, tak riadiaca jednotka vstrekovania ešte 10 minút sleduje teplotu chladiacej kvapaliny. Vždy po vypnutí motora teplota vody stúpne o cca 8-10°C. Ak prekročí 103°C, zapína vetrák na chladiči. Pokiaľ za 10 minút teplota neprekročila 103°C, tak po tých 10 minútach RJ už prestane kontrolovať túto teplotu. Tým sa odber riadiacej jednotky zníži.
Takže pripojte meráky a na polhodinku si sadnite k autu. Prúser budete mať, až bude auto polhodinu zamknuté a merák bude ukazovať 100 mA. Vtedy to začnite riešiť.
Proste keď sa s autom manipuluje (otváranie dverí a pod.) tak sú riadiace jednotky v pohotovosti. Vtedy je normálne, že si auto cucne aj 200-300 mA. Hoci nič nesvieti. Po určitej dobe nečinnosti (neviem presne koľko je to minút-cca 10 minút) prejdú riadiace jednotky do akéhosi režimu spánku. A vtedy je odber malý. Už si nepamätám presné číslo ale bolo to mnohonásobne menej, než v pohotovosti. Proste okolo 5 mA.
Krásne to bolo vidieť na meráku. Zamkol som auto, vnútorné osvetlenie zhaslo a prúd okolo 100 mA. A po pár minútach prúd klesol na spomínaných cca 5 mA, hoci som v tej dobe nepozoroval žiadnu zmenu v aute.
Proste vnútorné osvetlenie neni celá elektrika-akože vypnem osvetlenie a meriam prúd. Toto neni Škoda 120.
Ešte k tomu pohotovostnému režimu a režimu spánku uvediem jeden príklad. Na Megane (a určite to tak funguje aj v Thalii), keď vypnete motor a zamknete auto, tak riadiaca jednotka vstrekovania ešte 10 minút sleduje teplotu chladiacej kvapaliny. Vždy po vypnutí motora teplota vody stúpne o cca 8-10°C. Ak prekročí 103°C, zapína vetrák na chladiči. Pokiaľ za 10 minút teplota neprekročila 103°C, tak po tých 10 minútach RJ už prestane kontrolovať túto teplotu. Tým sa odber riadiacej jednotky zníži.
Takže pripojte meráky a na polhodinku si sadnite k autu. Prúser budete mať, až bude auto polhodinu zamknuté a merák bude ukazovať 100 mA. Vtedy to začnite riešiť.
EX: Zelený Renault Mégane Classic
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo
Od Vianoc 2019 slúži novému majiteľovi. Je to kolega z práce, takže Megana vidím každý deň
Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo
Od Vianoc 2019 slúži novému majiteľovi. Je to kolega z práce, takže Megana vidím každý deň
Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege
Re: klidový odběr z autobaterie
Zdravím,
tiež som mal kľudový odber 75mA a to je fakt dosť....
Pri vybratí poistky 25A (pravá spodná) odber klesol na 0,7mA. Po vložení poistky bolo počuť cvaknutie relátka z priestoru za poistkovou skrinkou.
Dnes som vybral modul komfortu, vyletoval relé ktoré zoplo ihneď s vložením poistky a hotovo. Nefunguje vnútorné osvetlenie, ale aspoň nevybíja akumulátor.
Odber okamžite po zatvorení auta je 9mA. Po dlhšej dobe klesne na 3,5mA.
Typ relé: 51ND-W1
tiež som mal kľudový odber 75mA a to je fakt dosť....
Pri vybratí poistky 25A (pravá spodná) odber klesol na 0,7mA. Po vložení poistky bolo počuť cvaknutie relátka z priestoru za poistkovou skrinkou.
Dnes som vybral modul komfortu, vyletoval relé ktoré zoplo ihneď s vložením poistky a hotovo. Nefunguje vnútorné osvetlenie, ale aspoň nevybíja akumulátor.
Odber okamžite po zatvorení auta je 9mA. Po dlhšej dobe klesne na 3,5mA.
Typ relé: 51ND-W1
Renault Thalia I 1,2 55kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti