parkovací senzory na Thalii - rady, tipy, zkušenosti
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
parkovací senzory na Thalii - rady, tipy, zkušenosti
máte někdo zkušenosti s instalací parkovacích senzorů do Natálek? Případně tipy na koupi, jednoduchou instalaci apod.? Díky.....
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2219
- Registrován: pát črc 28, 2006 14:37
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: parkovací senzory na Thalii - rady, tipy, zkušenosti
Též chci jít do toho. Už mám vybráno - na : http://www.levnealarmy.cz/eshop/parkovaci-senzory/czprava píše: máte někdo zkušenosti s instalací parkovacích senzorů do Natálek? Případně tipy na koupi, jednoduchou instalaci apod.? Díky.....
a to PM104Y nebo PM204Y - četl jsem na ně dobré hodnocení na jiných forech. Jenže teď nám doma chcípla telka, tak senzory musí počkat
Něco málo mají i na : http://www.autokap.cz/obchod/el_zarizen ... rk_systemy
Laguna II/ 2.0DCi/16V /175Hp - chip na 225 (2007)Dynamique
Megan II 1,9 DCi/88kW / 2005/chip na 150Hp , Megan II 1,5 DCi/ 63kW / 2004 - chip na 105Hp. Právní ochrana DAS.Autokamera TrueCam A5, Clip v.135
http://klondajk.brdy.org/
Hledají se spolubojovníci z Klondajku a Jinců.
Můžu doporučit kupoval jsem parkovací senzory Phantom BS415 black za 919kč v těch: http://www.levnealarmy.cz/eshop/parkovaci-senzory/ doma jsem namontoval, montáž asi dvě hodinky nejvíce času mi zabralo vyměření toho zadního nárazníku pro umístění čidel, ale jinak ůplně v pohodě, displej jsem umístil v tom odkládacím prostoru uprostřed palubní desky, takže to mám pěkně pod dohledem, a není to jen nějaká frajeřinka teď mám opravdu přehled o tom kolik místa mám ještě za sebou, což se něky opravdu hodí
Škoda Rapid, 1,2, 77kw, elegance
Thalia ICE 1.2-55,chip-63kw 118Nm, 16v r.v. 2007, jednotka E-85, tu mi nabourali-totální škoda
předtím Megane 1,6e - 1997
Škoda Felicie 1,3 - 1999
Renault 9 1,4 - 1986
Škoda 100, 110 - 1976
Thalia ICE 1.2-55,chip-63kw 118Nm, 16v r.v. 2007, jednotka E-85, tu mi nabourali-totální škoda
předtím Megane 1,6e - 1997
Škoda Felicie 1,3 - 1999
Renault 9 1,4 - 1986
Škoda 100, 110 - 1976
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2219
- Registrován: pát črc 28, 2006 14:37
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Nemohl by jsi prosím udělat foto, kam jsi čidla namontoval do zadního narazníku ? Díkzemlik píše:Můžu doporučit kupoval jsem parkovací senzory Phantom BS415 black za 919kč v těch: http://www.levnealarmy.cz/eshop/parkovaci-senzory/ doma jsem namontoval, montáž asi dvě hodinky nejvíce času mi zabralo vyměření toho zadního nárazníku pro umístění čidel, ale jinak ůplně v pohodě, displej jsem umístil v tom odkládacím prostoru uprostřed palubní desky, takže to mám pěkně pod dohledem, a není to jen nějaká frajeřinka teď mám opravdu přehled o tom kolik místa mám ještě za sebou, což se něky opravdu hodí
Laguna II/ 2.0DCi/16V /175Hp - chip na 225 (2007)Dynamique
Megan II 1,9 DCi/88kW / 2005/chip na 150Hp , Megan II 1,5 DCi/ 63kW / 2004 - chip na 105Hp. Právní ochrana DAS.Autokamera TrueCam A5, Clip v.135
http://klondajk.brdy.org/
Hledají se spolubojovníci z Klondajku a Jinců.
tak tady jsou ty fotky http://zemlik.cf.cz/
Škoda Rapid, 1,2, 77kw, elegance
Thalia ICE 1.2-55,chip-63kw 118Nm, 16v r.v. 2007, jednotka E-85, tu mi nabourali-totální škoda
předtím Megane 1,6e - 1997
Škoda Felicie 1,3 - 1999
Renault 9 1,4 - 1986
Škoda 100, 110 - 1976
Thalia ICE 1.2-55,chip-63kw 118Nm, 16v r.v. 2007, jednotka E-85, tu mi nabourali-totální škoda
předtím Megane 1,6e - 1997
Škoda Felicie 1,3 - 1999
Renault 9 1,4 - 1986
Škoda 100, 110 - 1976
Nemohl bys přidat ještě pár fotek? Mám senzory taky objednané a nevím si moc rady, kudy vést kabely a jak je upevnit. Díky.zemlik píše:tak tady jsou ty fotky http://zemlik.cf.cz/
Tak jsem doplnil další fotky snad ti to bude stačit v kufru pod zámkem je gumová průchodky a přes ni jdou dráty pěkně protáhnout a řídící jednotku jsem pomocí toho suchého zipu připevnil rovnou pod kobereček na zadní blatník jinak drát k displeji je protažený pod plastovým krytem prahů až do palubky a v tom odkládacím prostoru uprostřed palubní desky je díra kterou se dá protáhnout ten drát k displeji
Škoda Rapid, 1,2, 77kw, elegance
Thalia ICE 1.2-55,chip-63kw 118Nm, 16v r.v. 2007, jednotka E-85, tu mi nabourali-totální škoda
předtím Megane 1,6e - 1997
Škoda Felicie 1,3 - 1999
Renault 9 1,4 - 1986
Škoda 100, 110 - 1976
Thalia ICE 1.2-55,chip-63kw 118Nm, 16v r.v. 2007, jednotka E-85, tu mi nabourali-totální škoda
předtím Megane 1,6e - 1997
Škoda Felicie 1,3 - 1999
Renault 9 1,4 - 1986
Škoda 100, 110 - 1976
Díky, je to perfektní, měl bych to podle těch fotek zvládnout. Přece jen ještě jedna otázečka: jak jsi natáhl dráty od té gumové průchodky k dírám, které jsi vyvrtal do nárazníku? Dá se ten nárazník nějak rozebrat? Koukal jsem se na to a neumím si představit, že se s těmi dráty strefím z průchodky k těm vyvrtaným dírám. Mám Thalii 2005, která ještě má na náraznících ty černé lišty, tak snad to nebude problém navíc.zemlik píše:Tak jsem doplnil další fotky snad ti to bude stačit v kufru pod zámkem je gumová průchodky a přes ni jdou dráty pěkně protáhnout a řídící jednotku jsem pomocí toho suchého zipu připevnil rovnou pod kobereček na zadní blatník jinak drát k displeji je protažený pod plastovým krytem prahů až do palubky a v tom odkládacím prostoru uprostřed palubní desky je díra kterou se dá protáhnout ten drát k displeji
Dík.
Nárazník určitě nemusíš rozebírat, základem všeho je vyměření vzdálenosti mezi jednotlivými čidly pak navrtat otvory a přes ty díry se protáhnou čidla a dráty se vyvedou pod auto zespodu nárazníku, pak stačí zespodu přes tu průchodku protáhnout dráty do kufru a pak by už neměl být problém
Škoda Rapid, 1,2, 77kw, elegance
Thalia ICE 1.2-55,chip-63kw 118Nm, 16v r.v. 2007, jednotka E-85, tu mi nabourali-totální škoda
předtím Megane 1,6e - 1997
Škoda Felicie 1,3 - 1999
Renault 9 1,4 - 1986
Škoda 100, 110 - 1976
Thalia ICE 1.2-55,chip-63kw 118Nm, 16v r.v. 2007, jednotka E-85, tu mi nabourali-totální škoda
předtím Megane 1,6e - 1997
Škoda Felicie 1,3 - 1999
Renault 9 1,4 - 1986
Škoda 100, 110 - 1976
Díky. Dneska mi to přišlo, montovat budu až o víkendu, tak dám pak vědět, jak to dopadlo. Ještě (doufám) poslední dotaz - v manuálu píšou, že se má kabel od řídící jednotky připojit ke světlům od zpátečky. Jak jsi to napojil? Z fotek mi to není úplně jasný...zemlik píše:Nárazník určitě nemusíš rozebírat, základem všeho je vyměření vzdálenosti mezi jednotlivými čidly pak navrtat otvory a přes ty díry se protáhnou čidla a dráty se vyvedou pod auto zespodu nárazníku, pak stačí zespodu přes tu průchodku protáhnout dráty do kufru a pak by už neměl být problém
Tak jak přesně jsem to zapojil to už nevím ale postupoval jsem následovně: zjistil jsem jaká žárovka je od světla zpátečky a pak které dráty k ní vedou, oba dva drátky jsem kousek odizoloval a zkoušečkou jsem zjistil který je plus a který mínus, kostra je mínus, takže když si vezmeš 12V žárovku s kousky drátu a jeden dáš na kostru a druhý na jeden z těch odizolovaných drátů tak zjistíš co je + a co -, když žárovka svítí tak ten drát je je +. To je snad všechno, jestli Tě ještě něco napadne tak se ozvi
PS: kdybych to montoval ještě jednou, tak bych ty krajní čidla dal asi blíž ke kraji ať líp zaberou třeba zeď podél které couvám, ale i to moje umístění je dostačující
PS: kdybych to montoval ještě jednou, tak bych ty krajní čidla dal asi blíž ke kraji ať líp zaberou třeba zeď podél které couvám, ale i to moje umístění je dostačující
Škoda Rapid, 1,2, 77kw, elegance
Thalia ICE 1.2-55,chip-63kw 118Nm, 16v r.v. 2007, jednotka E-85, tu mi nabourali-totální škoda
předtím Megane 1,6e - 1997
Škoda Felicie 1,3 - 1999
Renault 9 1,4 - 1986
Škoda 100, 110 - 1976
Thalia ICE 1.2-55,chip-63kw 118Nm, 16v r.v. 2007, jednotka E-85, tu mi nabourali-totální škoda
předtím Megane 1,6e - 1997
Škoda Felicie 1,3 - 1999
Renault 9 1,4 - 1986
Škoda 100, 110 - 1976
Dík moc, ale přece jen ještě jedna věc: jak jsi dráty od řídící jednotky k drátům od žárovky přidělal? Na fotkách to vypadá, jako bys tam měl nějaký konektor...zemlik píše:Tak jak přesně jsem to zapojil to už nevím ale postupoval jsem následovně: zjistil jsem jaká žárovka je od světla zpátečky a pak které dráty k ní vedou, oba dva drátky jsem kousek odizoloval
Ne žádný konektor tam nemám jen jsem konce drátů od řídící jednotky připájel k těm odizolovaným od žárovky a omotal izolační páskou ať se to nezkratuje
Škoda Rapid, 1,2, 77kw, elegance
Thalia ICE 1.2-55,chip-63kw 118Nm, 16v r.v. 2007, jednotka E-85, tu mi nabourali-totální škoda
předtím Megane 1,6e - 1997
Škoda Felicie 1,3 - 1999
Renault 9 1,4 - 1986
Škoda 100, 110 - 1976
Thalia ICE 1.2-55,chip-63kw 118Nm, 16v r.v. 2007, jednotka E-85, tu mi nabourali-totální škoda
předtím Megane 1,6e - 1997
Škoda Felicie 1,3 - 1999
Renault 9 1,4 - 1986
Škoda 100, 110 - 1976
popis instalace Phantom sady parkovacícho asistenta
Ahoj, tak dnes jsem s tatíkem instaloval sadu Phantom, toho času za cenu 920 Kč.
Protože se vše povedlo k naší plné spokojenosti, přidám pár postřehů. Doplňující fotky najdete na http://czprava.rajce.idnes.cz/Pro_Renault_klub
Vše lze provést bez sundání narázníku, není fakt třeba. Velkou pozornost a dost času je třeba věnovat skutečně rozměření čidel. Zde se rozchází polský návod s českým. Doporučuji krajní čidla umístit 12-15 cm od kraje nárazníku a prostřední čidla vždy 0,3xvzniklá rozteč mezi krajními čidly od krajního čidla. Mě to vyšlo cca 35 cm od krajního čidla, mezi prostředními pak vzniklo asi cca 42 cm. Pak zaručuji i signalizaci překážky po boku auta. Výška je 50-65 cm, já se dostal na cca 58 cm.
Perfektně rozměřte a navrtejte nejprve malým vrtáčkem, třeba čtyřkou. Pak vemte frézu (je v balení) a opatrně frézujte, doporučuji ještě oblepit páskou okolo, až dovrtáte, ať si neodřete nárazník vřetenem vrtajdy.
BACHA, při vrtání levého prostředního čidla, na druhé straně jde husí krk k osvětlení SPZ, my měli z XXXXX kliku.
Pak už jen protaháte dráty do průchodky - nárazník má z druhé strany umělohmotné výztuhy a jste v kufru.
Další fází je protáhnout kabel do kabiny, lze to udělat tak, že nikde není nic vidět, i okolo uchycení pásů lze protáhnout drát bez demontáže, stačí jen struna a trocha šikovnosti. Z kufru jdete nahoru do sloupku, v kabině odklopíte sedačku a vycapnete dva umělohmotné gombíčky, jeden černý, který drží umělohmotný kryt, druhý šedivý držící tapecírunk. Protáhnete okolo navíječe zadního pásu a jedete dál pod lemy prahů až k řidiči. Nikde není třeba nic rozebírat, stačí struna!
Displej jsme umístili na levou stranu řidiče. Pomozte si sundáním těsnění dveří u sloupku řidiče, je tam dost místa. Umístění ještě vyfotím a dám na výše uvedenou adresu.
Řídící jednotku jsme umístili do kufru na levou stranu kufru, pod plastový kryt heveru, trochu víc do té kapsy, protože plastový kryt má pupek.
Napájení bylo realizováno samořeznými konektory (černý vodič kostra, bílý zpátečka, ale ověřte si to!!!!!) a schováno normálně do krytu světel, vejde se to tam.
Doba montáže cca 4-5 hodin. Ale my jsme velký pečlivky.
Doporučuji, naprosto super věc, už bych neměnil. Bere to i sloup za autem, dítě, vysoký obrubník, dokonce kýbl to vzalo, a boční vozy při parkování.
Dotazy rád zodpovím. Hodně štěstí při couvání vám všem.....
Protože se vše povedlo k naší plné spokojenosti, přidám pár postřehů. Doplňující fotky najdete na http://czprava.rajce.idnes.cz/Pro_Renault_klub
Vše lze provést bez sundání narázníku, není fakt třeba. Velkou pozornost a dost času je třeba věnovat skutečně rozměření čidel. Zde se rozchází polský návod s českým. Doporučuji krajní čidla umístit 12-15 cm od kraje nárazníku a prostřední čidla vždy 0,3xvzniklá rozteč mezi krajními čidly od krajního čidla. Mě to vyšlo cca 35 cm od krajního čidla, mezi prostředními pak vzniklo asi cca 42 cm. Pak zaručuji i signalizaci překážky po boku auta. Výška je 50-65 cm, já se dostal na cca 58 cm.
Perfektně rozměřte a navrtejte nejprve malým vrtáčkem, třeba čtyřkou. Pak vemte frézu (je v balení) a opatrně frézujte, doporučuji ještě oblepit páskou okolo, až dovrtáte, ať si neodřete nárazník vřetenem vrtajdy.
BACHA, při vrtání levého prostředního čidla, na druhé straně jde husí krk k osvětlení SPZ, my měli z XXXXX kliku.
Pak už jen protaháte dráty do průchodky - nárazník má z druhé strany umělohmotné výztuhy a jste v kufru.
Další fází je protáhnout kabel do kabiny, lze to udělat tak, že nikde není nic vidět, i okolo uchycení pásů lze protáhnout drát bez demontáže, stačí jen struna a trocha šikovnosti. Z kufru jdete nahoru do sloupku, v kabině odklopíte sedačku a vycapnete dva umělohmotné gombíčky, jeden černý, který drží umělohmotný kryt, druhý šedivý držící tapecírunk. Protáhnete okolo navíječe zadního pásu a jedete dál pod lemy prahů až k řidiči. Nikde není třeba nic rozebírat, stačí struna!
Displej jsme umístili na levou stranu řidiče. Pomozte si sundáním těsnění dveří u sloupku řidiče, je tam dost místa. Umístění ještě vyfotím a dám na výše uvedenou adresu.
Řídící jednotku jsme umístili do kufru na levou stranu kufru, pod plastový kryt heveru, trochu víc do té kapsy, protože plastový kryt má pupek.
Napájení bylo realizováno samořeznými konektory (černý vodič kostra, bílý zpátečka, ale ověřte si to!!!!!) a schováno normálně do krytu světel, vejde se to tam.
Doba montáže cca 4-5 hodin. Ale my jsme velký pečlivky.
Doporučuji, naprosto super věc, už bych neměnil. Bere to i sloup za autem, dítě, vysoký obrubník, dokonce kýbl to vzalo, a boční vozy při parkování.
Dotazy rád zodpovím. Hodně štěstí při couvání vám všem.....
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
vrtání čidel
ještě jedna věc, při vrtání těch děr pro čidla doporučuji v půlce vrtání přestat a vnitřek frézky vyčistit, to se dělá tak, že jí prostě povolíte z trnu, je šroubovací právě kvůli čištění. Doporučuji zkusit ještě před vrtáním, myslím, že je tam klasicky pravý závit, pak to půjde těžko, protože vrtáním se to na tom trnu utahuje. To je vše.....hodně štěstí....
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
No jak znám rencky tak o záruku přijdeš, minimálně na elektriku vozidla a na zadní nárazník, pokud ne o veškerou... Taky u všeho co dělám řeším záruku a dělám to tak aby to nebylo poznat, bohužel u těchto řidel to jde dost těžko.
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
já jsem záruku už neřešil, auto je po záruce.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Právě a především z důvodu záruky jsem zatím na tyhle parkovací senzory rezignoval. Také zkušenosti s tím, co se týče funkčnosti, nejsou vůbec jednoznačné. Dokonce se dají najít i názory, které to celé dost vymlouvají. Raději nemluvit také o nějakém "domácím" bastlení, výsledek nakonec nemusí splňovat původní představy.lapwing píše: ... Chci se ještě zeptat jak je to se zarukou když si to člověk dělá sám? Díky
Širší možnosti se rýsují, pokud téma z parkovacích senzorů přejmenujeme na parkovací asistenty.
Tam se nabízí možnost použití kamery (nejlépe s infra pro použití i v noci) kdy přenos signálu do monitoru je bezdrátový. Tu kameru lze umístit i bez vrtání (pozor ale na usnadnění krádeže) nebo jsou nabízeny rámečky pro SPZ, kde je kamera už umístěna (plus navíc třeba 2 čidla senzorů). Nebo se nabízí komplet, který se na rámeček SPZ namontuje. Napájení ze zadního světla, které se rozsvítí po zařazení zpátečky.
Problémem zůstává umístění monitoru, jsou také nabízeny monitory integrované do zpětného zrcátka nebo které se mohou dodatečně umístit do sluneční clony (na rubovou stranu) nebo přímo jsou to sluneční clony. Ovšem problém jak a kterak napájet (trvale?!) zůstává, kudy vést dráty napájení (nejčastěji ze zapalovače) a antény (s příjmem mohou být potíže), nějak se snažit pro univerzální využití drahého monitoru i pro další účely ...
Jsou nabízeny komplety, nebo jednotlivé části (tady se naráží na velký mínus nedostatku technických popisů zvláště pro kamery a které by při umístění monitoru vpředu měly umět obrácený obraz nebo tuto funkčnost by měl umět monitor ....), vůbec problém sám o sobě je homologace ...
Také už jsem zahlédl navigaci, která s napojením zadní kamery počítá.
Renault Thalia 1.2 16V 5/2006, pneu 175/65 R14 82T celoroční Hankook H730 Optimo 4S
http://www.plynovka.cz/
http://www.plynovka.cz/
senzory jsou stále v pohodě, funkční, spolehlivé, je to téměř dva roky a drží, dvě zimy, dvě léta a jedou.....
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
proč to dělat jednoduše, když to jde složitě, že? Kdo to chcete, flákněte to tam a vykašlete se na sáhodlouhé úvahy o nesmrtelnosti brouka......to V8m při couvání jaksi moc nepomůže.....
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Ja si nechal couvaci senzory namontovat primo u prodejce, vysly na cca 2100Kc, zadni naraznik - 4x senzory, zvukova signalizace + displej ktery ukazuje vzdalenost od prekazky v cm + vedle displeje je obrazek auta a 3x led, kde se ukazuje zda je prekazka nalevo, napravo, uprostred ci mezi temito body. 30cm minimalni vzdalenout na najeti k autu.
Hodi se to hlavne pri zajizdeni podelne mezi auta
Hodi se to hlavne pri zajizdeni podelne mezi auta
Wolf
Renault Thalia 1.4 16V expression clima, 2005 / svicky - DOR14LGS / Waze / zvuk - Alpine + Magnat Traxx 600
Renault Thalia 1.4 16V expression clima, 2005 / svicky - DOR14LGS / Waze / zvuk - Alpine + Magnat Traxx 600
Thalia, parkovací sensor Steelmate.
Táta má Thalii se zadním nárazníkem s plastem. Chci mu nadělit park. asistenta k vánocům. Uvažuji z této nabídky:
http://www.auto-moto-elektronika.cz/Par ... b62bff63d9
A nejvíc se mi zamlouvá tento, protože displej lze prý namontovat na zpětné zrcátko:
http://www.auto-moto-elektronika.cz/Par ... ent-BE750A
Ale s trochou šikovností lze na zrcátko přilepit i jiné displeje. Třeba oboustrankou, jestli se nemýlím.
Největší strach mám ze správného a přesného umístění sensorů. To bude nejspíš mazec. Jsem rád, že to zde již "czprava" detailně popsal i nafotil. Dobrá práce. Díky. Věřím, že mi to hodně pomůže a ušetřím si případné komplikace.
Slyšel jsem od strýce, že při případném špatném umístění sensorů to může reagovat i na obrubník.
Ještě se zmíním o detekované vzdálenosti: Prodejce uvádí, že to bere až 2,5 m. Ovšem ne tak docela. Prodejce blíže upřesňuje:
"2.5 m tento system opravdu umi, zalesi vsak na typu prekazky, resp. zed detekuje na 2.5m, auto a jine objemne prekazky od 2.0m, mensi obj. prekazky od 1,0m , cloveka cca od 1.2m. Alarm se spousti od 1.5m".
Uvítám vaše zkušenosti s detekovanou vzdáleností.
http://www.auto-moto-elektronika.cz/Par ... b62bff63d9
A nejvíc se mi zamlouvá tento, protože displej lze prý namontovat na zpětné zrcátko:
http://www.auto-moto-elektronika.cz/Par ... ent-BE750A
Ale s trochou šikovností lze na zrcátko přilepit i jiné displeje. Třeba oboustrankou, jestli se nemýlím.
Největší strach mám ze správného a přesného umístění sensorů. To bude nejspíš mazec. Jsem rád, že to zde již "czprava" detailně popsal i nafotil. Dobrá práce. Díky. Věřím, že mi to hodně pomůže a ušetřím si případné komplikace.
Slyšel jsem od strýce, že při případném špatném umístění sensorů to může reagovat i na obrubník.
Ještě se zmíním o detekované vzdálenosti: Prodejce uvádí, že to bere až 2,5 m. Ovšem ne tak docela. Prodejce blíže upřesňuje:
"2.5 m tento system opravdu umi, zalesi vsak na typu prekazky, resp. zed detekuje na 2.5m, auto a jine objemne prekazky od 2.0m, mensi obj. prekazky od 1,0m , cloveka cca od 1.2m. Alarm se spousti od 1.5m".
Uvítám vaše zkušenosti s detekovanou vzdáleností.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů