Nechce nastartovat, ale točí, ale už fakt nevím...
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Re: Nechce nastartovat, ale točí, ale už fakt nevím...
A variantu stlačit a posunout jsi zkoušel?
Š 100 - šrot
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
Re: Nechce nastartovat, ale točí, ale už fakt nevím...
Tlačil, posouval, obojí najednou. Mazal mastným, nic nepomáhá. Je to tam snad zarostlý. Nechci to zbytečně poškodit, tak vše s citem.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Nechce nastartovat, ale točí, ale už fakt nevím...
Tak i podle VIN mi to vsude hleda hadice s tim zelenym zamackavacim cudlikem, takze jsem vlastne nic nenasel . Me to zlute prijde jako vytahovaci zavlacka. Zmaknout na bocich a za vrch vytahnout, co to pujde.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Nechce nastartovat, ale točí, ale už fakt nevím...
Už se mi to povedlo. Přišel jsem na to úplně sám. Dnes dotaz na automechanika, čuměl na to jak kočka na myš a radil špatně. Klaun.
No jo no, holt talent se nezapře.
Pánové, ta koncovka se celá zatlačí směrem k té liště, ty zobáčky se povysunou do těch rybin, tam je musíte podržet a tahat koncovku k sobě.
Jak triviální. Jen na to přijít.
No jo no, holt talent se nezapře.
Pánové, ta koncovka se celá zatlačí směrem k té liště, ty zobáčky se povysunou do těch rybin, tam je musíte podržet a tahat koncovku k sobě.
Jak triviální. Jen na to přijít.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Nechce nastartovat, ale točí, ale už fakt nevím...
Takze ted uz jen pockat na neuspesny start a pak odpojit
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Nechce nastartovat, ale točí, ale už fakt nevím...
Čekat nemusím, to už zase nestartuje, viz. níže. Teď čekám na pomocníka, dnes během dopoledne test dopravy benzínu.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Nechce nastartovat, ale točí, ale už fakt nevím...
Tak jsem otestoval dopravu paliva.
Do přípojky odepnuté z hrdélka vstřikovací lišty jsme nasadili hadičku a tu ucpali prstem.
Palivo se natlačilo při zapnutí zapalování a pak při startu.
Prstem to šlo pohodlně udržet, nějaký tlak tam byl, ale prstem to šlo udržet.
Servisák tvrdí, že to by jít nemělo a že je tedy buď v hajzlu čerpadlo nebo regulátor tlaku na něm.
Takže musí ven. Teď pro změnu řešíme, jak povolit tu zajišťovací objímku čerpadla, ta taky nejde.
Při pokusu o povolení kladívkem a dřevěnou tyčkou zapřenou o vroubky oné objímky se vroubek ulomil.
Takže vyrábíme přípravek na povolení. Nevím, jak to dělají v autoservisech, jestli na to mají nějaký udělátko.
Já jen pevně doufám, že jdeme správným směrem a byl bych rád za každý názor či zkušenost.
Do přípojky odepnuté z hrdélka vstřikovací lišty jsme nasadili hadičku a tu ucpali prstem.
Palivo se natlačilo při zapnutí zapalování a pak při startu.
Prstem to šlo pohodlně udržet, nějaký tlak tam byl, ale prstem to šlo udržet.
Servisák tvrdí, že to by jít nemělo a že je tedy buď v hajzlu čerpadlo nebo regulátor tlaku na něm.
Takže musí ven. Teď pro změnu řešíme, jak povolit tu zajišťovací objímku čerpadla, ta taky nejde.
Při pokusu o povolení kladívkem a dřevěnou tyčkou zapřenou o vroubky oné objímky se vroubek ulomil.
Takže vyrábíme přípravek na povolení. Nevím, jak to dělají v autoservisech, jestli na to mají nějaký udělátko.
Já jen pevně doufám, že jdeme správným směrem a byl bych rád za každý názor či zkušenost.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Nechce nastartovat, ale točí, ale už fakt nevím...
Maji na to udelatko . A prave tim “amaterskym” sundavanim se to cele dosti nici.
https://www.uni-max.cz/produkty/autotec ... a-cerpadla
https://www.uni-max.cz/produkty/autotec ... a-cerpadla
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
- moucha tse-tse
- Experienced member
- Příspěvky: 589
- Registrován: pon kvě 24, 2010 18:11
- Bydliště: morava
Re: Nechce nastartovat, ale točí, ale už fakt nevím...
No já jsem taky amater,ale ještě na felicii jsem vytahoval pal.čerpadlo.Vzal jsem kousek jeklu,na to přivařil dvě nožičky podle rozměru té objímky..z vrchu pak přivařil matku a povolil..
Clio IV, 2015,1.2 16V,LPG, 6 l/100km...81 000km
TPMS aktivátor...
TPMS aktivátor...
Re: Nechce nastartovat, ale točí, ale už fakt nevím...
Jo, to uz jde . Nejhorsi je to dokola otukavat majzlikem a kladivkem…
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Nechce nastartovat, ale točí, ale už fakt nevím...
Tak čerpadlo je venku. Pomocí vyrobeného přípravku bylo povolený za minutku.
Rozebráno, regulátor tlaku se jeví v pořádku, test profukem ukázal, že je zavřený.
Hrubý filtřík byl v pohodě, trochu bordelu, ale nic šílenýho.
Následovala konzultace u dvou autoservisáků. Jelikož, co teď dál? Jak poznat, co teda je v hajzlu?
Nové čerpadélko se dá sehnat za cca 1100,- Kč, ok, ale je fakt v hajzlu?
Regulátor tlaku je součástí koše, údajně nelze sehnat samostatně.
Ale jak s jistotou určit, že čerpadlo je KO?
Oba se shodli na tom, že udržet prst na přívodu paliva do lišty je nemožné.
Takže to skutečně vypadá, že je v hajzlu čerpadlo. Údajně je to axiální turbínka a to, že dává málo paliva je celkem běžná závada, říkal jeden z nich.
Co teď s tím dál? Vrazit do toho ten litr, koupit nové čerpadlo, vyměnit ho, vrátit a modlit se?
Co myslíte?
Rozebráno, regulátor tlaku se jeví v pořádku, test profukem ukázal, že je zavřený.
Hrubý filtřík byl v pohodě, trochu bordelu, ale nic šílenýho.
Následovala konzultace u dvou autoservisáků. Jelikož, co teď dál? Jak poznat, co teda je v hajzlu?
Nové čerpadélko se dá sehnat za cca 1100,- Kč, ok, ale je fakt v hajzlu?
Regulátor tlaku je součástí koše, údajně nelze sehnat samostatně.
Ale jak s jistotou určit, že čerpadlo je KO?
Oba se shodli na tom, že udržet prst na přívodu paliva do lišty je nemožné.
Takže to skutečně vypadá, že je v hajzlu čerpadlo. Údajně je to axiální turbínka a to, že dává málo paliva je celkem běžná závada, říkal jeden z nich.
Co teď s tím dál? Vrazit do toho ten litr, koupit nové čerpadlo, vyměnit ho, vrátit a modlit se?
Co myslíte?
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Nechce nastartovat, ale točí, ale už fakt nevím...
Hele popisuješ to podobné co měla manželka na dacii a už rok je čerpadlo nové a je vše ok + se změnil zvuk motoru, asi to trochu vynechavalo a nevedeli jsme... Já bych to riskl...
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: Nechce nastartovat, ale točí, ale už fakt nevím...
Krtečku, a projevovalo se to vadné čerpadlo nějak i během jízdy?
Pořád mi nejde do hlavy, že to NIKDY během jízdy nekuclo ani nezdechlo, a to ani při zvýšené zátěži. Nikdy to nechcíplo, když už to naskočilo, vlastně, teď jak to píšu, párkrát se stalo, že to naskočilo a po pár sekundách samo chcíplo, ale opravdu hodně zřídka.
Následný start už pak byl vždy úspěšný.
Častěji pak auto sice nastartovalo, ale tak jako ztěžka, jako kdyby nechtělo naskočit, ale nakonec naskočilo a po chvilce se srovnalo. I to by ukazovalo na váznoucí dodávku paliva. Přisuzoval jsem to jako lhaní nějakého čidla, ale asi blbě.
Všechno tam zatím hraje do karet čerpadlu.
Pokouším se sehnat čerpadlo z vrakáče od známýho, ale ještě uvidím, jestli něco najde. Jen pro pokus, pak bych koupil samozřejmě nové, tedy spíš asi komplet palivovou přívodní jednotku včetně koše a toho regulátoru.
Nemám prostě rád tohle střílení od boku, protože kdyby bába měla ko*le, byl by to dědek.
Pořád mi nejde do hlavy, že to NIKDY během jízdy nekuclo ani nezdechlo, a to ani při zvýšené zátěži. Nikdy to nechcíplo, když už to naskočilo, vlastně, teď jak to píšu, párkrát se stalo, že to naskočilo a po pár sekundách samo chcíplo, ale opravdu hodně zřídka.
Následný start už pak byl vždy úspěšný.
Častěji pak auto sice nastartovalo, ale tak jako ztěžka, jako kdyby nechtělo naskočit, ale nakonec naskočilo a po chvilce se srovnalo. I to by ukazovalo na váznoucí dodávku paliva. Přisuzoval jsem to jako lhaní nějakého čidla, ale asi blbě.
Všechno tam zatím hraje do karet čerpadlu.
Pokouším se sehnat čerpadlo z vrakáče od známýho, ale ještě uvidím, jestli něco najde. Jen pro pokus, pak bych koupil samozřejmě nové, tedy spíš asi komplet palivovou přívodní jednotku včetně koše a toho regulátoru.
Nemám prostě rád tohle střílení od boku, protože kdyby bába měla ko*le, byl by to dědek.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Nechce nastartovat, ale točí, ale už fakt nevím...
Hele upřímně, já jezdím svou thalii, dokkerem a naftovou felicii - jsou to tak rozdílná auta, že dost věcí shazuji na vlastnost a nehledám v tom chybu, ale žena si po výměně všimla jiného zvuku motoru, hladšího chodu, takže to asi haprovalo, jen nás to nenapadlo že to není vlastnost. Střílení od boku také nemám rád, ale co si budeme povídat, toto jinak asi nevyřešíš. Vrakáčem bych se asi nezabýval, dopadneš stejně za měsíc.... 1000 Kč za nový není moc a šel bych do toho
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: Nechce nastartovat, ale točí, ale už fakt nevím...
Krtečku, máš recht, díky za to virtuální profackování.
Objednána nová palivová přívodní jednotka, tedy komplet vše nové, zvolil jsem německou Hellu za cca 1500,- Kč.
Vrakáč nemá fakt smysl, snad jen v případku, že by Natálka už chtěla do důchodu.
Vlastně, i kdyby to tím nebylo, při proběhu 345t km není rozhodně na škodu tuto část vyměnit, a když to nestojí ředitelskou výplatu, tak není co řešit.
Ozvu se, až to tam fláknu.
Objednána nová palivová přívodní jednotka, tedy komplet vše nové, zvolil jsem německou Hellu za cca 1500,- Kč.
Vrakáč nemá fakt smysl, snad jen v případku, že by Natálka už chtěla do důchodu.
Vlastně, i kdyby to tím nebylo, při proběhu 345t km není rozhodně na škodu tuto část vyměnit, a když to nestojí ředitelskou výplatu, tak není co řešit.
Ozvu se, až to tam fláknu.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Nechce nastartovat, ale točí, ale už fakt nevím...
Tak nová palivová přívodní jednotka je v autě a stále NESTARTUJE.
Sedlo tam jak p***l na hrnec, práce na 10 minutek.
Auto však stále točí, ale nenaskočí.
Z deseti startů jednou měl motor snahu se nadechnout, ale zdechl.
Zkouška na přívodu paliva do lišty proběhla, ucpáno prstem, tlak jako prase, stříkalo to všude.
Takže zbytečný to rozhodně nebylo, to původní čerpadlo už tlakovalo skutečně málo.
Otázkou je, zda řídící jednotka už nezákazala spuštění motoru po tolika neúspěšných pokusech.
Někde jsem četl, že když se zaplní paměť závad, tak to ŘJ zakáže a je vymalováno.
Podle mě to ani neotevře vstřiky, svíce jsou stále suché. Palivo tam jde, takže by musely být mokré.
Ještě mě napadá proměřit napětí na vstřicích, ale to vůbec nevím, kdy tam má být a jak dlouho.
Teď už asi zbývá jen diagnostika, ale to bude ořech někoho sehnat. Dělá to každý, ale podle mě každý to nedělá dobře.
Vše ukazuje na motýlka, sice vykazuje ohmický odpor v předepsaném intervalu, ale kdo ví, to není 100%.
Další mě napadá, asi blbost, co když je v benzínu voda?
Sedlo tam jak p***l na hrnec, práce na 10 minutek.
Auto však stále točí, ale nenaskočí.
Z deseti startů jednou měl motor snahu se nadechnout, ale zdechl.
Zkouška na přívodu paliva do lišty proběhla, ucpáno prstem, tlak jako prase, stříkalo to všude.
Takže zbytečný to rozhodně nebylo, to původní čerpadlo už tlakovalo skutečně málo.
Otázkou je, zda řídící jednotka už nezákazala spuštění motoru po tolika neúspěšných pokusech.
Někde jsem četl, že když se zaplní paměť závad, tak to ŘJ zakáže a je vymalováno.
Podle mě to ani neotevře vstřiky, svíce jsou stále suché. Palivo tam jde, takže by musely být mokré.
Ještě mě napadá proměřit napětí na vstřicích, ale to vůbec nevím, kdy tam má být a jak dlouho.
Teď už asi zbývá jen diagnostika, ale to bude ořech někoho sehnat. Dělá to každý, ale podle mě každý to nedělá dobře.
Vše ukazuje na motýlka, sice vykazuje ohmický odpor v předepsaném intervalu, ale kdo ví, to není 100%.
Další mě napadá, asi blbost, co když je v benzínu voda?
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Nechce nastartovat, ale točí, ale už fakt nevím...
Kdyby byla voda v benzínu, tak se tak jako tak dostane do válců a máš mokré svíce...
S tou diagnostikou souhlasím, každý koukne do závad ale hodnoty čte málokdo, zda bohužel neporadím jsem samouk a na toto si ne troufnu...
Motýlek by mohl jít snadno zkusit z jiného Renaultu pokud máš někoho známého...
S tou diagnostikou souhlasím, každý koukne do závad ale hodnoty čte málokdo, zda bohužel neporadím jsem samouk a na toto si ne troufnu...
Motýlek by mohl jít snadno zkusit z jiného Renaultu pokud máš někoho známého...
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: Nechce nastartovat, ale točí, ale už fakt nevím...
A co kdyz to je opravdu v tom motylku? Ne fyzicky v nem, ale v jeho kabelazi? Na diagnoatice by to myslim melo byt videt na otackach pri startu.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Nechce nastartovat, ale točí, ale už fakt nevím...
Další vývoj událostí:
o víkendu jsem sehnal docela fajnového autodiagnostika, který se tímto neživí, chodí do práce, ale má pěkně vybavenou dílničku, mluví rozumně a tak, že to vypadá, že o tom něco ví a hlavně je ochotný bez řečí přijet k autu s diagnostikou a za 200 tolarů to napíchnout. Po hodinové konzultaci to odhaduje na 95% na motýla nebo dráty k němu. Hodnota naměřená na motýlovi prý vůbec nic neznamená a NELZE tímto určit bezvadnost motýla !!!!!!!!
Můj další postup bude v tom, že koupím nového motýlka za 190 mincí značky VALEO a do čtvrtka, kdy má maník dorazit, to ještě zkusím s novým motýlem.
Koukal jsem, že prodávají motýlky i s nějakým kusem kabelu s konektorem, což nějak moc nechápu. Co jsem viděl, tak tam jsou z toho konektoru motýla dva dráty do husího brka, kde k nim připlouvají další čtyři dráty z čidla teploty chl. kapaliny. To celé asi letí někam do svazku a k ŘJ samozřejmě.
o víkendu jsem sehnal docela fajnového autodiagnostika, který se tímto neživí, chodí do práce, ale má pěkně vybavenou dílničku, mluví rozumně a tak, že to vypadá, že o tom něco ví a hlavně je ochotný bez řečí přijet k autu s diagnostikou a za 200 tolarů to napíchnout. Po hodinové konzultaci to odhaduje na 95% na motýla nebo dráty k němu. Hodnota naměřená na motýlovi prý vůbec nic neznamená a NELZE tímto určit bezvadnost motýla !!!!!!!!
Můj další postup bude v tom, že koupím nového motýlka za 190 mincí značky VALEO a do čtvrtka, kdy má maník dorazit, to ještě zkusím s novým motýlem.
Koukal jsem, že prodávají motýlky i s nějakým kusem kabelu s konektorem, což nějak moc nechápu. Co jsem viděl, tak tam jsou z toho konektoru motýla dva dráty do husího brka, kde k nim připlouvají další čtyři dráty z čidla teploty chl. kapaliny. To celé asi letí někam do svazku a k ŘJ samozřejmě.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Nechce nastartovat, ale točí, ale už fakt nevím...
Pokud je motylek vadny, nebude diagnostika pri startu ukazovat otacky, pokud se nepletu.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
- moucha tse-tse
- Experienced member
- Příspěvky: 589
- Registrován: pon kvě 24, 2010 18:11
- Bydliště: morava
Re: Nechce nastartovat, ale točí, ale už fakt nevím...
Nevím jak tady,ale měli jsme kdysi megana..1.6.Přišel taky čas,kdy se mu prostě nechtělo nastartovat a pak zase v pohodě.Jednou mi ho tatka přivezl před garáž a pak jsem přes startér musel doskákat do garáže.A pak zase v pohodě.To už mne pobídlo závadu řešit.
Výtáhl jsem motýlka,vyčistil a startoval už napoprvé.Až poté jsem ho napíchnul na clipa a světe div se..ty závady motýlku se tam uchovaly.Stačilo tedy už na začátku se do diag podívat a nemusel jsem nad tím vůbec přemýšlet..
Výtáhl jsem motýlka,vyčistil a startoval už napoprvé.Až poté jsem ho napíchnul na clipa a světe div se..ty závady motýlku se tam uchovaly.Stačilo tedy už na začátku se do diag podívat a nemusel jsem nad tím vůbec přemýšlet..
Clio IV, 2015,1.2 16V,LPG, 6 l/100km...81 000km
TPMS aktivátor...
TPMS aktivátor...
Re: Nechce nastartovat, ale točí, ale už fakt nevím...
Dnes instalován úplně nový motýl, nestartuje.
Zítra diagnostika. Tak uvidíme.
Zítra diagnostika. Tak uvidíme.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Nechce nastartovat, ale točí, ale už fakt nevím...
Taaak, pánové a dámy.......věc se má následovně, o to se musím podělit, to prostě nejde si nechat pro sebe...
Přijel autodiagnostik, normální chlapík, nenamachrovanej, nepřechytralej, na první dobrou luštitel záhad tělem i duší.
Připojil diagnostiku, kouká na to a konstatuje, že v paměti závad nic není. Bere za klíček a startuje, točí to mnohem déle, než já při svých pokusech, nakonec to má snahu chytnout, nadechuje se to, naskočí a běží.
Vyřešeno, hlásí hrdě. Zkouší startovat ještě 2-3x, v pohodě, startuje. Začíná vynechávat zapalování, diagnostika to dokonce potvrzuje, bohužel neříká, který válec. Konstatuje, že asi nějaká svíce nebo cívka, ptá se najejich proběh. Sděluji, ale tajně si říkám, to je blbost, cívky mají max. 80t km, svíce něco kolem 10t km. Problémy s cívkama jsem ale zažil a nikdy to nedělalo to, že by něšlo startovat. Nevěřím.
Dobrý, ok, kecáme chvíli u auta o tom, jak dnes diagnostiku dělá každý, kdo má v p****i díru, ale rozumí tomu, jak slon vejci.
Po 10 minutkách mě pobízí, abych to šel jako majitel zkusit, jdu za to, startuju a NIC. Sedá si za to ON, NIC, NIC, NIC !!!!!!!!!!
Dostal už odměnu, přes to, a to se podržte, neodjel a začal hledat, co tomu je !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Znovu diagnostika, vyndal nastavování škrtící klapky, vyčistil. NIC, nestartuje.
Postupně odpojil jednu svíci po druhé a zkoušeli jsme jiskru. Všechny svíce jiskru dávaly.
Odpojil přívod paliva, stříkalo to jak blázen, tlak to prý má.
Ok, říká, nejde tam benzín. Chvíli přemýšlel, znovu diagnostika, něco se mu tam nezdálo v provozních hodnotách.
Dobrá, tak jdem na to, zavelel, a povolil vstřikovací lištu. Otočil jí vzhůru nohama a prej "a teď si zastříkáme".
Šel do kabiny, zapalování, startování, NIC ! Sucho !!!!!!!! Celé osazenstvo vstřiků si akorát po vypnuttí startování maličko odfrklo benzínu. AHA, takže to nestříká benzín, proto to nechce naskočit.
Jsou v prdeli vstřiky. Oponuji, NEJSOU, to by nenaskočilo vůbec a kdyby, šel by motor nepravidelně. Přece neodešla celá čtveřice najednou !!!!!!!!
Lže nějaký čidlo, ASI ????????
Jednotka dostává nějaký blbý hodnoty, ale od čeho a jaký ?
Navádím ho, a co relátko na vstřiky. Jaký to prej je? Nevím prohlašuju. Ok, říká. A co prej pojistky? Opět oponuji, říkám, že jsem je všechny prošel, proměřil.
Přes to, jde a vyhledá pojistky ke vstřikům a čerpadlu. Vytáhne je postupně, a já slyším, jak cvaká relátko v motorovém prostoru. Už víme, které relé je na vstřiky. OK.
Pak kouká na ty pojistky a říká. No, víte, už jsem řešil jednou takovou věc u Golfa, vidíte tam tu patinu. Nemáte jemnej smirk?
Jo, to mám, podávám, on čistí, vrátí pojistku, brnkne klíčkem a motor spokojeně vrní.
Ještě pak desetkrát, vždy v pohodě na první dobrou. Po půlhodině opět start. Na první dobrou.
Znovu diagnostika, čistí pamět závad, bez závad.
Odjíždí.
Že by ? Jako že fakt? Věříte? Já ne, to se přiznám. Otec, byl u toho, 70-letý celoživotní elektronik amatér, málem ho to kleplo.
Tohle nevymyslíš.
Přijel autodiagnostik, normální chlapík, nenamachrovanej, nepřechytralej, na první dobrou luštitel záhad tělem i duší.
Připojil diagnostiku, kouká na to a konstatuje, že v paměti závad nic není. Bere za klíček a startuje, točí to mnohem déle, než já při svých pokusech, nakonec to má snahu chytnout, nadechuje se to, naskočí a běží.
Vyřešeno, hlásí hrdě. Zkouší startovat ještě 2-3x, v pohodě, startuje. Začíná vynechávat zapalování, diagnostika to dokonce potvrzuje, bohužel neříká, který válec. Konstatuje, že asi nějaká svíce nebo cívka, ptá se najejich proběh. Sděluji, ale tajně si říkám, to je blbost, cívky mají max. 80t km, svíce něco kolem 10t km. Problémy s cívkama jsem ale zažil a nikdy to nedělalo to, že by něšlo startovat. Nevěřím.
Dobrý, ok, kecáme chvíli u auta o tom, jak dnes diagnostiku dělá každý, kdo má v p****i díru, ale rozumí tomu, jak slon vejci.
Po 10 minutkách mě pobízí, abych to šel jako majitel zkusit, jdu za to, startuju a NIC. Sedá si za to ON, NIC, NIC, NIC !!!!!!!!!!
Dostal už odměnu, přes to, a to se podržte, neodjel a začal hledat, co tomu je !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Znovu diagnostika, vyndal nastavování škrtící klapky, vyčistil. NIC, nestartuje.
Postupně odpojil jednu svíci po druhé a zkoušeli jsme jiskru. Všechny svíce jiskru dávaly.
Odpojil přívod paliva, stříkalo to jak blázen, tlak to prý má.
Ok, říká, nejde tam benzín. Chvíli přemýšlel, znovu diagnostika, něco se mu tam nezdálo v provozních hodnotách.
Dobrá, tak jdem na to, zavelel, a povolil vstřikovací lištu. Otočil jí vzhůru nohama a prej "a teď si zastříkáme".
Šel do kabiny, zapalování, startování, NIC ! Sucho !!!!!!!! Celé osazenstvo vstřiků si akorát po vypnuttí startování maličko odfrklo benzínu. AHA, takže to nestříká benzín, proto to nechce naskočit.
Jsou v prdeli vstřiky. Oponuji, NEJSOU, to by nenaskočilo vůbec a kdyby, šel by motor nepravidelně. Přece neodešla celá čtveřice najednou !!!!!!!!
Lže nějaký čidlo, ASI ????????
Jednotka dostává nějaký blbý hodnoty, ale od čeho a jaký ?
Navádím ho, a co relátko na vstřiky. Jaký to prej je? Nevím prohlašuju. Ok, říká. A co prej pojistky? Opět oponuji, říkám, že jsem je všechny prošel, proměřil.
Přes to, jde a vyhledá pojistky ke vstřikům a čerpadlu. Vytáhne je postupně, a já slyším, jak cvaká relátko v motorovém prostoru. Už víme, které relé je na vstřiky. OK.
Pak kouká na ty pojistky a říká. No, víte, už jsem řešil jednou takovou věc u Golfa, vidíte tam tu patinu. Nemáte jemnej smirk?
Jo, to mám, podávám, on čistí, vrátí pojistku, brnkne klíčkem a motor spokojeně vrní.
Ještě pak desetkrát, vždy v pohodě na první dobrou. Po půlhodině opět start. Na první dobrou.
Znovu diagnostika, čistí pamět závad, bez závad.
Odjíždí.
Že by ? Jako že fakt? Věříte? Já ne, to se přiznám. Otec, byl u toho, 70-letý celoživotní elektronik amatér, málem ho to kleplo.
Tohle nevymyslíš.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Nechce nastartovat, ale točí, ale už fakt nevím...
Teoreticky to možné je, oxidace na pojistce a tím jak jsi je vyndal a proměřil, tak se oškráblo a chvilku fungovalo a pak dle vlhkosti .... ale uvidíš časem ....
Jen pro informaci, kolik si diagnostik řekl peněz?
Jen pro informaci, kolik si diagnostik řekl peněz?
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: Nechce nastartovat, ale točí, ale už fakt nevím...
Řekl si 100 tolarů, obdržel 300.
Dnes ráno na první brnknutí, již pět startů v pohodě. Podotýkám, že přijel asi 3 km k autu ze svého dílenského hnízda.
Samozřejmě, že ukáže až čas, jestli to je vyřešeno. Teď Natálka ztratila důvěru, tak snad ji zase získá, za měsíc, za dva.
Dnes ráno na první brnknutí, již pět startů v pohodě. Podotýkám, že přijel asi 3 km k autu ze svého dílenského hnízda.
Samozřejmě, že ukáže až čas, jestli to je vyřešeno. Teď Natálka ztratila důvěru, tak snad ji zase získá, za měsíc, za dva.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů