Vážení přátelé,
před dvěma lety mi prohnila brzdová trubička vzadu od regulátoru zátěže k pravému zadnímu kolu.
Vyměnil jsem jí bez problémů.
Nyní mě automechanik při výměně rozvodů zdarma upozornil, že mám na výměnu spojovací trubičky u regulátoru.
Auto na rampu a ejhle, on nekecal. Sice nikde nic nerosí ani neteče, vše je suché, ale na výměnu to je každopádně, tohle nevydrží déle jak půl roku a já bych si nerad někde rozbil hubu, o tom žádná.
A teď dotaz k těm, co mají s tímto zkušenost, co to měnili. Na ty spodní, které vstupují do regulátoru, tedy ty co jdou pod podlahou auta, na ty se dá dostat v pohodě. Na ty nad nima, na ty se nedostanu klíčem ani za zlatý prase.
Je to celý ohnilý, takže si myslím, že to vypadá i na výměnu toho regulátoru, Je to tak, mění se i ten regulátor?
A je to tak, že když chci vyměnit jen ty horní spojovací, mám smůlu a musím odpojit/vyměnit i ty dlouhé pod podlahou auta?
Nějaké postřehy, tipy, rady, zkušenosti? Díky moc.
spojovací brzdové trubičky regulátoru zátěže-výměna
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
spojovací brzdové trubičky regulátoru zátěže-výměna
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: spojovací brzdové trubičky regulátoru zátěže-výměna
tak nakonec zadáno do opravy profíkovi autoservis Fogl v České Lípě
Musím říct, že už dlouho jsem se nesetkal s tak férovým a skutečně rozumným jednáním,a že na českolipsku jsem se setkal skutečně už s lecčím. Pan Fogl si nehraje na žádnýho namachrovanýho automechanika a už od začátku při sjednávání opravy se chová velmi seriózně a lidsky. Při předávání vozu do opravy stanoví předběžnou cenu a jde i během opravy velmi pěkně zákazníkovi naproti a rozhodně ho neobírá na cenách náhradních dílů jak je to zvykem. Rozhodně nepatří k těm, co cenu na začátku neumí ani předběžně vyčíslit a pak vás natáhnou jak strunu do kytary a akorát se zmůžou na trapné okecávání. Tento pán se naprosto vymyká dnešnímu ohavnému standardu jednání většiny autoopraven a autoservisů na českolipsku. Rozhodně vřele doporučuji.
Pro představu, konkrétně, o co se jednalo:
výměna brzdových trubiček k zadním kolům od přední části pod podlahou, spojovací trubičky u regulátoru zátěže a trubička k levému zadnímu kolu, to vše v mědi!
+ obě prasátka
+ výměna spodního silentbloku motoru.
TO vše za 4190,-Kč, práce 2000,- Kč/4 hodiny, prasata cca 2x350=700 Kč, silentblok 550 Kč, trubičky+nátrubky cca 600 Kč, zbytek brzdovka+pracovní mazivo
Vystavena faktura s detailním popisem dílů.
Musím říct, že už dlouho jsem se nesetkal s tak férovým a skutečně rozumným jednáním,a že na českolipsku jsem se setkal skutečně už s lecčím. Pan Fogl si nehraje na žádnýho namachrovanýho automechanika a už od začátku při sjednávání opravy se chová velmi seriózně a lidsky. Při předávání vozu do opravy stanoví předběžnou cenu a jde i během opravy velmi pěkně zákazníkovi naproti a rozhodně ho neobírá na cenách náhradních dílů jak je to zvykem. Rozhodně nepatří k těm, co cenu na začátku neumí ani předběžně vyčíslit a pak vás natáhnou jak strunu do kytary a akorát se zmůžou na trapné okecávání. Tento pán se naprosto vymyká dnešnímu ohavnému standardu jednání většiny autoopraven a autoservisů na českolipsku. Rozhodně vřele doporučuji.
Pro představu, konkrétně, o co se jednalo:
výměna brzdových trubiček k zadním kolům od přední části pod podlahou, spojovací trubičky u regulátoru zátěže a trubička k levému zadnímu kolu, to vše v mědi!
+ obě prasátka
+ výměna spodního silentbloku motoru.
TO vše za 4190,-Kč, práce 2000,- Kč/4 hodiny, prasata cca 2x350=700 Kč, silentblok 550 Kč, trubičky+nátrubky cca 600 Kč, zbytek brzdovka+pracovní mazivo
Vystavena faktura s detailním popisem dílů.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů