Nazdar,
u Natálky se mi vyskytla následující závada.
Mám dva klíče, jeden origo (s rádiovým DO) a dodělávaný (jen kov/plast bez DO). Původně fungovaly oba bez závad.
S mechanickým klíčem si odemknu dveře, po zasunutí do spínací skříňky se odblokuje imobilizér, nastartuju a jedu...
S origo klíčem si dálkově odemknu, po zasunutí do spínací skříňky se NEodblokuje imobilizér. Červená dioda v kapličce bliká a šlus.
Lze nějak sladit klíč s imobilizérem, když se to takhle rozhodí? Servisu bych se raději vyhnul, je to už jen auto na dojetí.
Pokud je to na fóru někde popsané, poprosím jen o link. Hledal jsem, ale nenašel.
Sladění klíče s imobilizérem
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
-
- Starting member
- Příspěvky: 97
- Registrován: ned říj 29, 2017 16:59
Sladění klíče s imobilizérem
Aktuálně:
Renault Mégane II 1.9 dCi, r. v. 2005, 88 kW
Renault Thalia 1.4 16V, r. v. 2001
Dříve:
Renault 5 TD 1.6, r. v. 1987
Renault Laguna 1.8i, r. v. 1997
Renault Mégane II 1.9 dCi, r. v. 2005, 88 kW
Renault Thalia 1.4 16V, r. v. 2001
Dříve:
Renault 5 TD 1.6, r. v. 1987
Renault Laguna 1.8i, r. v. 1997
-
- Experienced member
- Příspěvky: 508
- Registrován: stř kvě 26, 2010 09:28
Re: Sladění klíče s imobilizérem
Ahoj, riesil som rovnaky problem pred nejakym casom na svojej Thalii. Postupne mi takto odisli obidva kluce.
Autorizovany servis tento problem riesi objednanim noveho kluca, co sa mi vzhladom k veku auta a najazdenym km cenovo nevyplatilo.
Na webe som vsak nasiel info, ze problem je v kontaktoch mikroprocesora v elektronike kluca, kde vekom vznikne studeny spoj. V dosledku toho nasledne cip neposle povel na autorizaciu kluca v imobilizeri. Cervena dioda imobilizera rychlo blika a motor nenaskoci.
Riesenim je nahriat postupne mikropajkou kontakty mikroprocesora na cipe, cim sa obnovi kontakt a kluc zacne znova fungovat.
PS: Obcas to moze robit aj upadnuty kontakt cievky imobilizera v kluci, ale castejsie je to u startovacich kariet. Kluce ns to tak netrpia.
Drzim palce!
Autorizovany servis tento problem riesi objednanim noveho kluca, co sa mi vzhladom k veku auta a najazdenym km cenovo nevyplatilo.
Na webe som vsak nasiel info, ze problem je v kontaktoch mikroprocesora v elektronike kluca, kde vekom vznikne studeny spoj. V dosledku toho nasledne cip neposle povel na autorizaciu kluca v imobilizeri. Cervena dioda imobilizera rychlo blika a motor nenaskoci.
Riesenim je nahriat postupne mikropajkou kontakty mikroprocesora na cipe, cim sa obnovi kontakt a kluc zacne znova fungovat.
PS: Obcas to moze robit aj upadnuty kontakt cievky imobilizera v kluci, ale castejsie je to u startovacich kariet. Kluce ns to tak netrpia.
Drzim palce!
Renault Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW/101k, r.v.: 01/2005 http://moje.auto.cz/Master13/megane.html
Renault Laguna III Grandtour 4-Control 2.0dCi 127kW/175k, r.v. 10/2013
V občasnej údržbe:
Renault Thalia 1,4 16V 72kW/98k, r.v.: 2001
Renault Fluence Privilege 1,6 16V 81kW/110k, r.v.: 2010
Renault Fluence Technofeel 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Megane III Grandtour 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Laguna III Grandtour 4-Control 2.0dCi 127kW/175k, r.v. 10/2013
V občasnej údržbe:
Renault Thalia 1,4 16V 72kW/98k, r.v.: 2001
Renault Fluence Privilege 1,6 16V 81kW/110k, r.v.: 2010
Renault Fluence Technofeel 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Megane III Grandtour 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
-
- Starting member
- Příspěvky: 97
- Registrován: ned říj 29, 2017 16:59
Re: Sladění klíče s imobilizérem
to milan.maly: Díky!
Svěřím opravu příslušnému servnímu technikovi (tátovi v předdůchodovém věku) s vybavenou elektro dílnou.
Svěřím opravu příslušnému servnímu technikovi (tátovi v předdůchodovém věku) s vybavenou elektro dílnou.
Aktuálně:
Renault Mégane II 1.9 dCi, r. v. 2005, 88 kW
Renault Thalia 1.4 16V, r. v. 2001
Dříve:
Renault 5 TD 1.6, r. v. 1987
Renault Laguna 1.8i, r. v. 1997
Renault Mégane II 1.9 dCi, r. v. 2005, 88 kW
Renault Thalia 1.4 16V, r. v. 2001
Dříve:
Renault 5 TD 1.6, r. v. 1987
Renault Laguna 1.8i, r. v. 1997
-
- Starting member
- Příspěvky: 97
- Registrován: ned říj 29, 2017 16:59
Re: Sladění klíče s imobilizérem
Tak po čtvrt roce se závady obrátily...
S klíčem s DO (radiofrekvenční) nastartuju, ale po výměně baterie a mirkospínače v klíčku a 12V baterie v autě si pomocí DO neodemknu/nezamknu.
Pohledal jsem tu po fóru návody na synchronizaci, našel jsem návody na Clio +- stejně staré, ale ani jeden nefunguje. Po odpoledni prosezeném v autě mačkajíc ovladač centrálu a tlačítka na dálkáči jsem dost zpruzenej.
Copak je Thalia natolik odlišná od stejně starého Clia?
Měl by někdo nápad, jak ten klíč znovu synchronizovat bez nutnosti návštěvy autor. servisu?
S klíčem s DO (radiofrekvenční) nastartuju, ale po výměně baterie a mirkospínače v klíčku a 12V baterie v autě si pomocí DO neodemknu/nezamknu.
Pohledal jsem tu po fóru návody na synchronizaci, našel jsem návody na Clio +- stejně staré, ale ani jeden nefunguje. Po odpoledni prosezeném v autě mačkajíc ovladač centrálu a tlačítka na dálkáči jsem dost zpruzenej.
Copak je Thalia natolik odlišná od stejně starého Clia?
Měl by někdo nápad, jak ten klíč znovu synchronizovat bez nutnosti návštěvy autor. servisu?
Aktuálně:
Renault Mégane II 1.9 dCi, r. v. 2005, 88 kW
Renault Thalia 1.4 16V, r. v. 2001
Dříve:
Renault 5 TD 1.6, r. v. 1987
Renault Laguna 1.8i, r. v. 1997
Renault Mégane II 1.9 dCi, r. v. 2005, 88 kW
Renault Thalia 1.4 16V, r. v. 2001
Dříve:
Renault 5 TD 1.6, r. v. 1987
Renault Laguna 1.8i, r. v. 1997
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 20 hostů