Servozáhada Thalia r.v..červenec 2008

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
metjuz
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: úte říj 29, 2019 19:56

Servozáhada Thalia r.v..červenec 2008

Příspěvek od metjuz » úte říj 29, 2019 20:32

Po raním startu hluk z prostoru řemenic.Výměna napínací kladky+řemen.Beze změn.
Při otáčení kol jak při jízdě tak v klidu se intezita měnila,po najetí cca 5 km,hluk zmizel.Nádobka oleje serva plná.
Výměna čerpadla mechanikem za čerpadlo z vrakáče.Beze změn+po ujetí cca 40km,louže oleje pod autem,nádobka serva prázdná,servo přestalo fungovat.
Staré čerpadlo sem otvřel,unitř bez nečistot i bez střípků lamel čerpadla,zkrátka pohledově,staré čerpadlo ok.Při roztočení vrtačkou na "sucho",bez hluku,vylučuji přidřené ložisko v čerpadle.
Co dál?Nechat vracet staré čerpadlo a nechat překontrolovat netěsnost?Může být někde něco ucpaného jinde než v čerpadle?Shánět jiný díl?Jaký?
Za případnou radu děkuji převelice.

Uživatelský avatar
czprava
Senior member
Příspěvky: 1235
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:55
Bydliště: Česká Lípa

Re: Servozáhada Thalia r.v..červenec 2008

Příspěvek od czprava » stř říj 30, 2019 14:54

No, tohle jsem kdysi řešil taky. Hluk z prostoru řemenic. Všichni se shodovali na tom, že to je čerpadlo, taky se to měnilo s otáčkama. Nakonec jeden šikula poslechem přišel na to, že je v háji ložisko napínací kladky, vyměnil jí a bylo po hluku. Nutno podotknout, že už se shánělo jiné čerpadlo, naštěstí zrovna nebylo nikde k mání.
Takže ti sehnali nějakej shit z vrakáče, dali ho tam a vyteklo.
Rozhodně bych tam vrátil to původní a vyměnil automechanika.
Ta intenzita se musí měnit, protože při otáčení kol si motor přidává točky, tím se to nepozná. Pokud ti hlučí nějaká kladka nebo řemenice, tak její otáčky se při otáčení kol budou měnit.
Co to je proboha zase za automechanika? Takových na**ru stovku za minutu. Ach jo.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.

Uživatelský avatar
czprava
Senior member
Příspěvky: 1235
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:55
Bydliště: Česká Lípa

Re: Servozáhada Thalia r.v..červenec 2008

Příspěvek od czprava » stř říj 30, 2019 14:56

Jooo, ještě jedna věc, pamatuju si, že sundal řemen a pak to bezpečně poznal, co dělá ten rambajs. Tak to jen jako doplněk, se mi to vybavilo celé..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.

metjuz
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: úte říj 29, 2019 19:56

Re: Servozáhada Thalia r.v..červenec 2008

Příspěvek od metjuz » stř říj 30, 2019 15:20

Chci poděkovat za reakci-jeko první věc.

Kladku-jak sem psal sem vyměnil s řemenem jako první krok bez úspěchu..
A co sem zapoměl napsat že v momentě kdy vytekl olej,odkud nevím,dost možná že z toho čerpadla z vrakáče,ustal mi ten hluk :(
Pro to sem se ptal jestli tam nemůže bejt někde ucpaná cesta oleje nebo co dál..kdyyž teda po ýměně čerpadla se zvuk nezměnila po vytečení oleje to ustalo,musí tam bejt nějaká spojitost s tím čerpadem,nebo s tím co je dál..a to já neznám ten systém.A že by dvě čerpadla dělal uplně stejnej hluk..to se mi moc nezdá..
Jo pokud by to byla kladka nebo jiný ložisko někde na rozvodu,nezmizelo by to v momentě kdy přestane fungovat servo,protože v něm není olej.
Nechci to dávat do aut.servisu a každej bádá o průplachách a já nevím s čím,a bádání mě stojí prachy..
Ještě jednou dík za názor.

Odpovědět

Zpět na „Renault Thalia I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti