palivové čerpadlo
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
palivové čerpadlo
Ahoj Renoltáci,mám dotaz! Nedávno jsem koupil nové palivové čerpadlo. Vyměnil za nefunkční a ejhle . Čerpadlo je v pořádku ale plovák ukazuje buď že je nádrž prázdná nebo plná. aby jste rozuměly,když nastartuji palivoměr ukazuje že je nádrž třeba v půlce a po ujetí 1 km začne ručička padat až na prázdnou nádrž. Přitom mám palivovou nádrž úplně plnou. Budu rád jestli mi někdo poradí co stím? Nebo kde bych našel kostru čerpadla? S pozdravem Honza.
Re: palivové čerpadlo
Zdravím všechny, ať vám to tady zbytečně nezasírám, hodit svůj dotaz sem.
Mám auto Renault Thalia 1,4 16V rv. 2007 a chci se zeptat, kde se nachází přívod paliva do motoru. Postavím-li se čelem před motor, je to ta černá hadička vlevo, hned vedle hadic od klimy? Děkuju
Mám auto Renault Thalia 1,4 16V rv. 2007 a chci se zeptat, kde se nachází přívod paliva do motoru. Postavím-li se čelem před motor, je to ta černá hadička vlevo, hned vedle hadic od klimy? Děkuju
Re: palivové čerpadlo
Nikdo nic, Thálinkáři?
Re: palivové čerpadlo
Nevim kde je, mam jiny motor, ale listu vstrikovacu musis urcite najit a od ni vede palivova hadicka.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: palivové čerpadlo
Zhruba před dvěma měsíci jsem měnil komplet palivovou přívodní jednotku. Nasadil jsem tam značku Hella.
Demontáž je jednoduchá až na povolení velké zajišťovací matice. Tam je potřeba si vyrobit přípraveček, ty vroubky se totiž rády lámou. Existuje i jakýsi nástrčný bazmek, který užívají automechanici.
Bohužel to nejde velkou šuplerou jako třeba na Feldě (čerstvá zkušenost, kdy mě Felda nechala díky KO čerpadlu v kopci na silnici).
Po vyjmutí celé palivové jednotky jsem si zhotovil z plastu krytku onu velkou matici našrouboval s vyrobeným krytem zpátky.
Někde jsem četl a i tady to psali, že když se to nechá otevřený, může se to zdeformovat a pak je to na výměnu celé nádrže, což je tedy velká bomba. Nehledě k úniku výbušných benzinových výparů.
Připojení a odpojení hadiček z jednotky je sranda.
Pozor při vyjímání o vkládání na plovák palivoměru, nesmí se zdeformovat.
Samozřejmě odpojit baterku, to asi nemusím zdůrazňovat.
Doporučuji nákup nové jednotky až po vyjmutí té původní, jistota je jistota.
Jinak na tom nic není.
Demontáž je jednoduchá až na povolení velké zajišťovací matice. Tam je potřeba si vyrobit přípraveček, ty vroubky se totiž rády lámou. Existuje i jakýsi nástrčný bazmek, který užívají automechanici.
Bohužel to nejde velkou šuplerou jako třeba na Feldě (čerstvá zkušenost, kdy mě Felda nechala díky KO čerpadlu v kopci na silnici).
Po vyjmutí celé palivové jednotky jsem si zhotovil z plastu krytku onu velkou matici našrouboval s vyrobeným krytem zpátky.
Někde jsem četl a i tady to psali, že když se to nechá otevřený, může se to zdeformovat a pak je to na výměnu celé nádrže, což je tedy velká bomba. Nehledě k úniku výbušných benzinových výparů.
Připojení a odpojení hadiček z jednotky je sranda.
Pozor při vyjímání o vkládání na plovák palivoměru, nesmí se zdeformovat.
Samozřejmě odpojit baterku, to asi nemusím zdůrazňovat.
Doporučuji nákup nové jednotky až po vyjmutí té původní, jistota je jistota.
Jinak na tom nic není.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti