palivové čerpadlo

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
Honza37
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: ned úno 11, 2018 12:38

palivové čerpadlo

Příspěvek od Honza37 » sob zář 08, 2018 16:24

Ahoj Renoltáci,mám dotaz! Nedávno jsem koupil nové palivové čerpadlo. Vyměnil za nefunkční a ejhle :? . Čerpadlo je v pořádku ale plovák ukazuje buď že je nádrž prázdná nebo plná. aby jste rozuměly,když nastartuji palivoměr ukazuje že je nádrž třeba v půlce a po ujetí 1 km začne ručička padat až na prázdnou nádrž. Přitom mám palivovou nádrž úplně plnou. Budu rád jestli mi někdo poradí co stím? Nebo kde bych našel kostru čerpadla? S pozdravem Honza.

Milda97
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: stř led 02, 2019 17:51

Re: palivové čerpadlo

Příspěvek od Milda97 » stř led 02, 2019 17:58

Zdravím všechny, ať vám to tady zbytečně nezasírám, hodit svůj dotaz sem.

Mám auto Renault Thalia 1,4 16V rv. 2007 a chci se zeptat, kde se nachází přívod paliva do motoru. Postavím-li se čelem před motor, je to ta černá hadička vlevo, hned vedle hadic od klimy? Děkuju

Milda97
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: stř led 02, 2019 17:51

Re: palivové čerpadlo

Příspěvek od Milda97 » čtv led 03, 2019 11:18

Nikdo nic, Thálinkáři? :(

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: palivové čerpadlo

Příspěvek od kotasekh » čtv led 03, 2019 13:26

Nevim kde je, mam jiny motor, ale listu vstrikovacu musis urcite najit a od ni vede palivova hadicka.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Uživatelský avatar
czprava
Senior member
Příspěvky: 1230
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:55
Bydliště: Česká Lípa

Re: palivové čerpadlo

Příspěvek od czprava » pon lis 07, 2022 10:08

Zhruba před dvěma měsíci jsem měnil komplet palivovou přívodní jednotku. Nasadil jsem tam značku Hella.
Demontáž je jednoduchá až na povolení velké zajišťovací matice. Tam je potřeba si vyrobit přípraveček, ty vroubky se totiž rády lámou. Existuje i jakýsi nástrčný bazmek, který užívají automechanici.
Bohužel to nejde velkou šuplerou jako třeba na Feldě (čerstvá zkušenost, kdy mě Felda nechala díky KO čerpadlu v kopci na silnici).
Po vyjmutí celé palivové jednotky jsem si zhotovil z plastu krytku onu velkou matici našrouboval s vyrobeným krytem zpátky.
Někde jsem četl a i tady to psali, že když se to nechá otevřený, může se to zdeformovat a pak je to na výměnu celé nádrže, což je tedy velká bomba. Nehledě k úniku výbušných benzinových výparů.
Připojení a odpojení hadiček z jednotky je sranda.
Pozor při vyjímání o vkládání na plovák palivoměru, nesmí se zdeformovat.
Samozřejmě odpojit baterku, to asi nemusím zdůrazňovat.
Doporučuji nákup nové jednotky až po vyjmutí té původní, jistota je jistota.
Jinak na tom nic není.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 345 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 250 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.

Odpovědět

Zpět na „Renault Thalia I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů