Čidlo polohy vačky na 1.5dci k9k700

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
Petr989
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: úte črc 25, 2017 14:12
Bydliště: Řepiště

Čidlo polohy vačky na 1.5dci k9k700

Příspěvek od Petr989 » sob led 12, 2019 20:27

Na posledních emisích mi po napíchnutí načetli chyby: chyba čidla polohy vačky a chyba řídící jednotka žhavení.

Auto jezdilo zcela normálně bez vad.

Jelikož za 14 dní mám termín další technické, nechtěl jsem být u technika (který to po dvou letech napíchne) úplné prase, že jsem se na ty opravy vyflákl, tak jsem za 6 kil čidlo objednal a vyměnil. Na řídící jednotku žhavení kašlu - je drahá a proč ji měnit, když to zcela bez vad žhaví a startuje.
Po výměně čidla auto startuje hůře. Ne úplně špatně, ale poznám, že hůře.

A teď otázka: Musí se přes diagnostiku to nové čidlo nějak přizpůsobovat? U koncernu se něco takového prý dělat musí.

Díky
Thalia dci, 2004, na litačku kolem baráku
Pug 206, 2006, 1.6 automat
Citren Jumper, 2015, 2.2, 110kW
Škoda 1000 MB 1964
Škoda 1000 MBG 1967

Odpovědět

Zpět na „Renault Thalia I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů