centrální zamykání do THALIE

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Uživatelský avatar
coaxial
Junior member
Příspěvky: 249
Registrován: stř čer 30, 2010 13:56

Re: centrální zamykání do THALIE

Příspěvek od coaxial » stř čer 22, 2011 10:52

Ale když si koupím CL-306 Click , tak nebudu mít vyřešený kufr ( přesně jak si psal kebabe před necelým rokem ) .
A kufr dořešit jak ? Těžko ? Jedině se podívat po centrálu na všech 5 dvěří?

EDIT: Jako cena je to podle mě krásná. Za 4100 to není zas tak špatnej kup, nicméně ten kufr by mě docela štval :(
Renault Thalia 1.4 8V 55kW r.v 2005
6l/100km

kebab
Advanced member
Příspěvky: 460
Registrován: pon kvě 12, 2008 12:35
Kontaktovat uživatele:

Re: centrální zamykání do THALIE

Příspěvek od kebab » stř čer 22, 2011 16:57

S prominutím a nechci to hrotit :D Nikdo Ti přece Jablotrona nenutí, máš v odkazované nabídce na tom webu další možnosti jako příklad a včetně dole diskuzí a to mnohé napoví.
Ta cena montáže tam je dovoditelně také a jak jsem se letmo, zdůrazňuji letmo, nedávno díval plus mínus za stejný peníze. Takže výsledný cenový rozdíl je spíše v tom použitém tzv. železe. A kdyby sis dal sám alespoň tu minimální práci, tak i u toho Jablotrona a po odkliku se v podrobnostech dočteš, že a cituji: "Z dálkového ovladače lze pomocí programovatelného výstupu ovládat odskok 5. dveří" ... a můžeš dál študýrovat ty odskoky a jak si pamatuji, tak je tam z čeho, já teď v těchto minutách nemám čas Ti to podávat mírnou nadsázkou úplně celý a na pomyslném talíři.

Ano, jednotlivé modely aut mají své zvláštnosti a také záludnosti, takže je třeba se rozhodnout jestli Ti to bude dělat na Thalii někdo už se zkušenostmi a nebo si to ve skutečnosti chceš dělat sám ... a tady se pokoušíš sbírat detailní informace jak.
Ano, mě ta věc kufru vzadu také zajímala, včetně kudy táhnout kablíky a aby se časem nedolámaly a abych se do kufru potom nějak vůbec dostal, konkrétně mě zajímala také věc toho odskoku a jakého nebo čeho jiného resp. jak to popasovat s tím zámkem a co tam je ... ale tady opravdu je třeba jít za kovářem a nikoli kováříkem opravuji nějakým bastlířem. A těch variant řešení může být pochopitelně víc.

Mě to pořád také zajímá. Ale já v současné době a příkladem, pokud jsem postaven před otázku teď našetřit třeba na nové rozvody, nebudu přece dávat prašule do zamykání když jsem se ty roky obešel bez toho. Pravda, nejsem potom před diváky kolem takový frajer, ale a zase jsem dospěl k názoru, že příště a když budu chtít tak si tyhle věci chce připlatit rovnou a už na úplně novém autě.
Renault Thalia 1.2 16V 5/2006, pneu 175/65 R14 82T celoroční Hankook H730 Optimo 4S
http://www.plynovka.cz/

onzik88
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: pát pro 03, 2010 10:42
Bydliště: Brno

Re: centrální zamykání do THALIE

Příspěvek od onzik88 » sob srp 06, 2011 12:26

Zdravím pánové, dovolím si přispět svou troškou do mlýna.

Koupil jsem zamykání na klíč Keetec T-Lock a zárověn autoalarm Maxicar 486-3827

Začnu mechanickou částí jako takovou.
1)Nejdříve jsem začal řešit uchycení serv do předních dveří. Ve předu je servo schováno za plechem v pravé dolní části u pravých dveří(u levých samozřejmě vlevo dole) a přichyceno přiloženýmy samořezy.
Aby táhlo chodilo plynule, tak je třeba ubrat kousek plastu u plastového držáku zámku(možná to jde vyřešit i jinak, já to řeši takto). Zároven je třeba uříznout kousek plechu flexou aby kostka s táhle chodila plynule. Je to z toho důvodu, že kostka trochu vyčnívá urověn plechu a brání plynulému pohybu.
Takže - uřezat plastu u držáku, uřezat kousek plechu, naohýbat táhlo, vyzkoušet zda chodí plynule, naměřit, navrtat díry pro servo a uchytit.

2)Zadní dveře - není třeba nic vrtat, servo drží pomocí 2 přiložených páskových držáků. Takže naohýbat táhlo, zkusit chod, naměřit úchyty pro držáky, navrtat, připevnit.

3)Kufr - Opět není třeba řezat do auta. Na začátku to chce trochu zkrátit táhlo, protože na použití v kufru je moc dlouhé. Pak naohýbat,vyzkoušet chod, naměřit,navrtat, připevnit.

Co se týká elektriky - jednotka centrálu se dá umístit pomocí suchého zipu pod přihrádku spolujezdce. + mám vytažen z levé strany pod řidičem - taktéž.

Přední dveře - Největšíproblém byl s průchodkama. Já to řešil takto - odpojit venkovní spojovací díly od vnitřního. Pomoci torx klíče odmotovat z venku kastle 2 torxy. Odstanil jsem žlutou + šedou plastovou hmotu(má v sobě zážezy na piny). Nezapoměnte si poznačit osazené konektroy!Já mám například pouze repro, což jsou 2 konektory,ale pokud má někdo víc věcí tak aby v tom pak neměl hokej. Pak jsem vyndal konektory jak z vnitřní, tak z venkovní části plastového spojovacího dílu. Jde to blbě, je třeba špendlík a s jeho pomocí dostat piny ven. Takto oba odstrojené díly jsem rozměřil a vypiloval nepotřebené, piny neosazené místo na průměr kabelu od serva. Po této upravě jsem zkusil slícovat oba díly dohromady - mají mechanický zámek, zvenku auta je taková packa, která se zacvakne a protikusy v sobě drží...

Zpětná montáž - osadit oba protikusy konektory, které jsme vyndali a potřebujeme je zpátky připojit(nepotřebné jsem stáhl smrštovací bužírkou a vzhledně připevnil k většímu kabelovému svazku který je poblíž). Připevníme 2 torxy vnitřní díl a následně protáhne otvorem kterým jsme si vytvořili kabely k servu(5vodičů). Ve dveřích je pak dále gumová průchodka - tou se dá těchto 5 vodičů protáhnout. Pak stačí jen zapojit, a doporučuju dobře vyvázat at nikde nic neplandá a vyzkoušet zavírání okna.

U zadních dveří je to jednodušší - na straně auta je pod plastem středového sloupku folie- tu normálně sundat/probodnout a protáhnout kabel ke dveřím. Na straně dveří je gumová průchodka - stačí malý otvor,protože ke dveřím do zadu vedou jen 2 vodiče. Připojit,vyvázat kabely a vyzkoušet chod okna. Kabeláž jsem vedl podél prahu auta, dá se to udělat všechno pěkně uhledně.

Servo kufru jsem napojil paralerně k servu pravých zadních dveří a kabeláž táhl opět podél auta.

Pracoval jsem na tom 1 den od rána do večera(pokud člověk dělá zároven alarm tak něco přes dva dny).
Hodně času zabere vymýšlení jak umístit serva+táhla a zkoušení chodu.

O popisu instalace alarmu se rozepisovat nebudu, to je jiná pohádka.

Resume: Otročina jak prase, chce to hodně času a velkou chuť to rozchodit ale výsledek stojí zato. Hodně času mi dalo vyvazování kabeláže a pájení(jsem hračička).Pokud si čloěk dá práci vypadá to k světu
V kombinaci s alarmem ovládám centrál dálkově, takže maximání komfort. Dojmy zatím pozitivní, uvidíme jak se to bude chovat v zimě.

Nějaké fotky z montáže bych měl mít, takže v případě zájmu uploadnu na rajče.

Taky chci poděkovat uživatelům Kohutik a michall, kteří mi poradili s uchycením serv.

Na závěr cena: Alarm 1300 + centrál 550 + servo kufru 100 + kabely,konektory atd. 250 = celkem 2200,-Kč
I ti nejrychlejší mají věnce - jen mají jinou barvu...
Thalia 1.4 8V Authentique, r.v. 2005 - přestavba na Ethanol85, 14ky alu Dezent, Pioneer DEH-2200UB - vpředu 165ky kompa JBL, vzadu 130ky koax Sony, dálkový centrál Keetec T-Lock + alarm Maxicar 486-3827, Vertex V1 parkovací asistent, vyhřívání zrcátek, přední okna v elektrice, denní svícení DRL SJ287CH

Honda CBR929RR - pancéřové hadice, laděný výfuk, proužky na ráfcích, led blinkry, double plexi, padací protektory, páčky v barvě...vymazlená strojovna:-)

Uživatelský avatar
kohutik
Junior member
Příspěvky: 205
Registrován: pon dub 30, 2007 11:02
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: centrální zamykání do THALIE

Příspěvek od kohutik » ned srp 07, 2011 00:59

coaxial píše:Ale když si koupím CL-306 Click , tak nebudu mít vyřešený kufr ( přesně jak si psal kebabe před necelým rokem ) .
A kufr dořešit jak ? Těžko ? Jedině se podívat po centrálu na všech 5 dvěří?

EDIT: Jako cena je to podle mě krásná. Za 4100 to není zas tak špatnej kup, nicméně ten kufr by mě docela štval :(
štvordverove centralne zamykania sa daju jednoducho rozširiť kupiš si dalši motor za nejakych 5 €a paralelene ho pripojiš k tomu čo je v zadnych dverach ak je dvojvodičový a k tomu čo je v prednych dverach ak je päť vodičový a nemaš problém :)
Thalia Authentique 1,4 8V r.v. 2004 55kw.. samá vychytávka http://pics2.autobazar.eu/290/969266_3.jpg
Nisan terrano II 2.7 TDI 4x4

Uživatelský avatar
kohutik
Junior member
Příspěvky: 205
Registrován: pon dub 30, 2007 11:02
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: centrální zamykání do THALIE

Příspěvek od kohutik » ned srp 07, 2011 01:08

onzik88 píše:tak je třeba ubrat kousek plastu u plastového držáku zámku(možná to jde vyřešit i jinak, já to řeši takto). Zároven je třeba uříznout kousek plechu flexou aby kostka s táhle chodila plynule. Je to z toho důvodu, že kostka trochu vyčnívá urověn plechu a brání plynulému pohybu.
Takže - uřezat plastu u držáku, uřezat kousek plechu, naohýbat táhlo, vyzkoušet zda chodí plynule, naměřit, navrtat díry pro servo a uchytit.
to znie hrozostrašne hlavne tá čast stým rezaním do plechu :D myslím že to nebolo nutné dalo sa to naohýbat bez rezania do plechu :)
Thalia Authentique 1,4 8V r.v. 2004 55kw.. samá vychytávka http://pics2.autobazar.eu/290/969266_3.jpg
Nisan terrano II 2.7 TDI 4x4

onzik88
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: pát pro 03, 2010 10:42
Bydliště: Brno

Re: centrální zamykání do THALIE

Příspěvek od onzik88 » ned srp 07, 2011 18:23

kohutik píše:
onzik88 píše:tak je třeba ubrat kousek plastu u plastového držáku zámku(možná to jde vyřešit i jinak, já to řeši takto). Zároven je třeba uříznout kousek plechu flexou aby kostka s táhle chodila plynule. Je to z toho důvodu, že kostka trochu vyčnívá urověn plechu a brání plynulému pohybu.
Takže - uřezat plastu u držáku, uřezat kousek plechu, naohýbat táhlo, vyzkoušet zda chodí plynule, naměřit, navrtat díry pro servo a uchytit.
to znie hrozostrašne hlavne tá čast stým rezaním do plechu :D myslím že to nebolo nutné dalo sa to naohýbat bez rezania do plechu :)
Hmm asi jsem trošku gramla, ale opravdu jsem nebyl schopen to vyřešit jinak...Ale co je pro mě rozhodující tak to, že to funguje a zase taková prasárna to nebyla. Jde o to jak se to udělá a konečný výsledek že ano...
I ti nejrychlejší mají věnce - jen mají jinou barvu...
Thalia 1.4 8V Authentique, r.v. 2005 - přestavba na Ethanol85, 14ky alu Dezent, Pioneer DEH-2200UB - vpředu 165ky kompa JBL, vzadu 130ky koax Sony, dálkový centrál Keetec T-Lock + alarm Maxicar 486-3827, Vertex V1 parkovací asistent, vyhřívání zrcátek, přední okna v elektrice, denní svícení DRL SJ287CH

Honda CBR929RR - pancéřové hadice, laděný výfuk, proužky na ráfcích, led blinkry, double plexi, padací protektory, páčky v barvě...vymazlená strojovna:-)

Pavel1990
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: ned led 28, 2018 14:00

Re: centrální zamykání do THALIE

Příspěvek od Pavel1990 » ned led 28, 2018 14:09

Zdravím chlapy, prosím o radu, mam Thalii 2008, nešťastnou náhodou sem si rozbil chip v klíči a nefunguje mi centrální zamykání, objednal sem si novy klíč a nevim jak sesynchronizovat centrální zamykání, četl sem neco o 5ti i 10ti sekundach držení tlačítka, zkoušel sem to u rosviceni kontrolek i pri zhasnutych, i pri nastartování a pořád nic, nevite nekdo postup prosím?

wlado99
Starting member
Příspěvky: 33
Registrován: čtv srp 07, 2014 22:39

Re: centrální zamykání do THALIE

Příspěvek od wlado99 » čtv úno 01, 2018 12:06

Pre pripad, že by niekomu prestalo fungovat DO centrálu na kľúči, tu je postup (overené na Thalii I.):

Je potrebné mat dobré baterky v kľučoch, postupom sa opät spárujú obidva kľúče s centrálom vozidla.
1. Naštartovat
2. Vypnút motor
3. Stlačit a držat tlačidlo centrálneho uzamknutia vo vnútri vozidla viac ako 5 sekúnd
4. Zámky sa zamknú a odomknú
5. Po 10 sek. začne trvalo svietit dióda immo - teraz sa očakáva programovanie kľúčov
6. Stlačit tlačidlo na kruči 1., potom na kľúči 2.
7. Naštartovat
8. Vypnút Hotovo.

Osobne vyskúšané,

Odpovědět

Zpět na „Renault Thalia I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti