AUTO KOUT Brandýs nad Labem
Moderátor: Moderators General
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: AUTO KOUT Brandýs nad Labem
Mě jen vadí, že se věci ženou do afektu, když se něco nepovede, nebo není očekávaná adekvátní reakce. To maXX_CZ jsem zatvrzelej kapitalista(nebyl jsem příkladný pionýr, ani mládežník), ale vocaď pocaď
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: AUTO KOUT Brandýs nad Labem
Ale to se prave nestalo. Vzdyt ten pan jasne napsal, ze se zachoval maximalne slusne a ze ji podekoval i kdyz ho v podstate vyhodila. Proto me docela nadzvedla ta reakce na jeho prispevek, ze jako co ceka kdyz tam prijede pul hodiny pred koncem pracovni doby. Naopak jsem pochopil, ze uz se tam nechce vratit (zachoval bych se presne stejne jako on, umim si predstavit, ze vybusnejsi povahy by tam udelaly mensi divadlo rovnou).
A a bychom si rozumeli, ja si myslim ze jsou dobri a doporucuju je, co se tyce servisu. Ale jak pise(te)s, vocad pocad. No, uz to nechme
A a bychom si rozumeli, ja si myslim ze jsou dobri a doporucuju je, co se tyce servisu. Ale jak pise(te)s, vocad pocad. No, uz to nechme
Megane III GT220
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: AUTO KOUT Brandýs nad Labem
Mě trochu vadilo, uvalení kolektivní viny na Renault a přechod k Pažoutovi, proto jsem si musel rýpnout.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: AUTO KOUT Brandýs nad Labem
Tak moje čerstvá zkušenost.... Nechal jsem si u nich vyměnit brzdovou kapalinu. Při placení mi sdělili, že mi vyměnili dvě žárovky. Proč mě to v autorizovaném servisu nepřekvapilo, nemá cenu dodávat. Že mám na zadních destičkách stěží milimetr obložení je jaksi nezajímalo. Zaplatil jsem a odjel. Doma jsem pak měnil oboje destičky. První údiv byl, když jsem zjistil, že špatně dotáhli odvzdušňovací šroub na pravé přední brzdě a protékal. Druhý údiv přišel, když jsem zatlačil pístky brzdičů a do nádržky se vrátila úplně tmavá, stará brzdová kapalina. Vysáli nádržku a na vedení se vyprdli. Takže jsem se vrátil do servisu. Technika ani nezajímalo, jestli je to pravda, na auto se nešel podívat, jestli třeba nekecám. Tak si myslím, že je to běžné, jen se občas někdo ozve. Dnes jsem byl po reklamaci na opětovné výměně. Teda 21. století v Auto Kout vypadá tak, že jeden sedí na zvedáku v autě, šlape na pedál a druhý dole odvzdušňuje. Koukal jsem jak vrána, když i malí soukromníci to dělají tlakem nebo podtlakem. Že mi dvakrát polil kryt motoru kapalinou mě už nepřekvapovalo. No a když jsem opáčil, že i spojka je ve stejném okruhu brzdové kapaliny, tak mi řekli, že je to jiný úkon a že to není potřeba. Na závěr musím dodat, že nakonec přišel vedoucí servisu, omluvil se a byl daleko normálnější, než přejímací technik pan Karas a mechanik, co to dělal. Sorry pánové z Auto Kout, ale už k vám nikdy nepojedu, protože brzdy se prostě neojebávají!!!
Scenic III, 2.0 DCI160
Re: AUTO KOUT Brandýs nad Labem
Bohužel pan Karas by asi měl změnit zaměstnání. Je to neskutečně nepříjemný člověk, který dává najevo, že o zákazníka nemá zájem a nejraději by jej poslal do prdele. Přesně tak působí. Jednal jsem s ním jednou a to mi stačilo. Vždy jsem komunikoval s vedoucím servisu a vše bylo OK, jen při posledním servisu se ne vše podařilo vyřešit. Patří k těm lepším v Praze a okolí. Co jsem měl jinak tu čest s Avantem, a nebo Renault Zličín, tak zde je to opravdu velké peklo. Kolega byl u Tukase a chvalil si je, tak je příště testnu.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: AUTO KOUT Brandýs nad Labem
Koukám, že si v Praze užíváte, jestli není lepší to provést někde u kamaráda v garáži, klasickou metodou a pomocí diagnostiky otevřít ventilky v ABS, aby se to komplet propláchlo.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: AUTO KOUT Brandýs nad Labem
Joo šamšo, to by to ti neumětelové museli umět... všude v servisech v kancelářích visí záplava diplomů ze školení a autorizací, ale je div když aspoň umí otevřít a nastartovat auto o zápase s elektronickou ručkou nemluvě... V Brandejse tehdá má zkušenost s navigací ( tys mi poradil jako první správně, ale vůbec jsem netušil o čem píšeš) a oni jen za 500 kč mi řekli, že je to rozbitý a je nutno nová za 50 litrů + DPH!!!! tam už mě nikdy nikdo nedostane!!!!!!
RGS dCi 1,9,2005,Skladací obytný přívěs, Babeta210.,domo kros PiČz 150., JAWA 250 1953., YAMAHA RD 80 kapotáž,kotouče, liťáky.,
http://grandscenic.forumn.net
http://grandscenic.forumn.net
Re: AUTO KOUT Brandýs nad Labem
Dobrý den. Připadá mi, že si ty recenze Kout píše sám - takže moje zkušenosti.
1 - v roce 2011 jsem kupoval Dacii Duster - po telefonické výzvě, že je auto v republice a maximálně do týdne si ho budu moci vyzvednout, jsem vrátil půjčené auto - další měsíc jsem byl bez auta, tak dlouho trvalo, než mi ho předali.
2 - půl roku po zakoupení se začal loupat lak na kapotě, reklamace nebyla uznána i když to byla jasná vada laku - musel jsem si sehnat soudního znalce, potom jsem to teprve mohl nechat opravit.
3 - okradli mě před domem o klíče, scháněl jsem výměnu zámků a asi je to docela problém. V Auto Kout mi řekli, že to není problem a do 14ti dní to vyřeší - v době kdy toto píšu jsem šestý týden bez auta a zámky v nedohlednu.
1 - v roce 2011 jsem kupoval Dacii Duster - po telefonické výzvě, že je auto v republice a maximálně do týdne si ho budu moci vyzvednout, jsem vrátil půjčené auto - další měsíc jsem byl bez auta, tak dlouho trvalo, než mi ho předali.
2 - půl roku po zakoupení se začal loupat lak na kapotě, reklamace nebyla uznána i když to byla jasná vada laku - musel jsem si sehnat soudního znalce, potom jsem to teprve mohl nechat opravit.
3 - okradli mě před domem o klíče, scháněl jsem výměnu zámků a asi je to docela problém. V Auto Kout mi řekli, že to není problem a do 14ti dní to vyřeší - v době kdy toto píšu jsem šestý týden bez auta a zámky v nedohlednu.
Re: AUTO KOUT Brandýs nad Labem
Bohužel je to lidech, vždy jsem tam byl spokojen, jen při poslední návštěvě to bylo takové dost rozporuplné, nicméně vyřešeno. Jsou v Praze i mnohem horší servisy, hotové peklo je Auto Avant, Renault Zličín. BUde to všude stejné, jsou tam špatně placení lidé a dle toho to vypadá. Pohybuji se v autech už leta a snad na každý servis jsem slyšel dobré i špatné reference. Často se tam střídají lidé, což byl asi problém i mé poslední návštěvy v tomto servisu. Někdo tady doporučoval Tucas, zde mám však zase špatné zkušenosti s firemním Superbem.
Re: AUTO KOUT Brandýs nad Labem
Musim tento servis pochválit.
v patek rano jsem jim dovezl Clio se svitici "STOP" motor failure hazard - po okamzitem odstaveni auta jsem volal na renault asistance kde mi doporucili at dojedu do servisu jestli auto jede
V brandyse mi pujcili nahradni auto, abych mohl na vikend na jih a mezitim jeste ten den opravili /byla to pry nejaka SW chyba/ , pondeli rano jsem vratil zapujceny vuz a presedlal do opraveneho clia ktere bylo navic i umyte.
Ja jsem naprosto spokojen.
v patek rano jsem jim dovezl Clio se svitici "STOP" motor failure hazard - po okamzitem odstaveni auta jsem volal na renault asistance kde mi doporucili at dojedu do servisu jestli auto jede
V brandyse mi pujcili nahradni auto, abych mohl na vikend na jih a mezitim jeste ten den opravili /byla to pry nejaka SW chyba/ , pondeli rano jsem vratil zapujceny vuz a presedlal do opraveneho clia ktere bylo navic i umyte.
Ja jsem naprosto spokojen.
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Re: AUTO KOUT Brandýs nad Labem
Nevíte, kde konkrétně u Kouta myjou auta? Včera jsem na sluníčku viděl na celé střeše a sloupcích takové malé škrábanečky jako by to auto někdo umyl v kartáčové myčce. A nebo ručně houbičkou na nádobí. Jinak dneska po cestě do práce jsem si všiml škrábance na displeji R-linku - naštěstí mám nalepenou folii, takže to odnesla pouze ta, ale ptám se sám sebe, to opravdu po každém servisu musím prolézt celé auto křížem krážem ? Měl jsem tenhle servis za spolehlivý, ale poslední závadu (navíc opakovanou) nevyřešili. Zajímavé, že na poprvé to šlo. 4 dny jsem trpěl v náhradním Dusterovi a nic z toho.
Renault Megane IV GC 1.3 TCE 140 Intens EDC 2019 - větší a rychlejší auto do rodiny
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí
- Virnik
- Starting member
- Příspěvky: 32
- Registrován: stř zář 12, 2018 11:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: AUTO KOUT Brandýs nad Labem
Ja byl v Brandyse nekolikrat. Posledni dve navstevy ale provazely zmatky (rok posledni navstevy: 2015), a nakonec jsem na ne zanevrel. Prisli mi takovi otraveni, i kdyz driv jsem podobnou situaci u nich nezazil. Nevyhybam se jim, ale ani nejsou prvni servis, o kterem bych pri problemech s autem uvazoval.
Po case to prisuzuju unave personalu, je to o lidech.
Po case to prisuzuju unave personalu, je to o lidech.
Renault Megane IV Grandtour (2017), 1.2 TCe 130 Intens Energy
Re: AUTO KOUT Brandýs nad Labem
Také to tam pozoruji, ale v okolí mám jen horší servisy, tedy zatím u nich jsem. Ještě jsem nebyl s Renaultem u Tukase, snad jsou lepší než jejich servis Škoda:).
Re: AUTO KOUT Brandýs nad Labem
Nazdar, lidi, hledám nějakej dobrej servis - Praha je drahá. Jak to tam vypadá dnes, co ceny?
Re: AUTO KOUT Brandýs nad Labem
Otřesné, fungují čím dál hůře. Asi nový standard u Renaultu, vše mrvit na co sáhnout a pak se k tomu nehlásit. Původně jsem reklamoval, že mi přední dveře dřou o zadní, servis to tak poladil, že je zohýbal a při přejezdu nerovností v nich lupe, reklamováno opakovaně, vždy se problém vrátil. Blikalo mi autorádio, technik jej umrtvil při flashi a pak mi rozštípal část palubní desky, od té doby vše kolem rádia drčelo. Trvalo jim téměř dva roky, než někdo něco začal řešit. Mimochodem po 14 dnech je vše jako před jejich lícováním. Garančky také super. V květnu jsem nechal měnit kabinový filtr. V srpnu jsem při reklamaci nechal dělat olej a vedoucího servisu jsem upozornoval, at nedelaji filtr kabiny, ze byl memen, tak stejne je na fakture. Proste co navsteva tohoto servisu, to problem. Ale v Praze a okoli si clovek nevybere, servisy Renault obecne nestoji za nic. Po mnoha letech se tak kouknu radeji k jine znacce, na neco podobneho nemam čas. Budu muset doresit co servis posral pres soudniho znalce, neb i zastoupeni Renault CR nefunguje zcela OK.
Re: AUTO KOUT Brandýs nad Labem
Nevím jak dříve, ale dnes tento servis moc nefunguje. Neochota cokoli řešit, na člověka koukají povýšeně jako na otravný hmyz. Mechanici líní se ohnout pod palubovku a pořádně přidělat krytku na pylový filtr. Běžný servis si drze chtějí počítat dvě a půl hodiny a po hodince auto hotové a mechanik si u něho drze kouří cigáro. Doporučuji tam ani nejezdit.
Renault Scenic II 1.5 dCi 74kW 2005
VW Golf V 1.4 16V 2008
Renault Grand Scenic IV 1.6 dCi 2017
VW Golf V 1.4 16V 2008
Renault Grand Scenic IV 1.6 dCi 2017
-
- Starting member
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned srp 23, 2015 20:43
Re: AUTO KOUT Brandýs nad Labem
Tak už se také pomalu přidávám na stranu nespokojených zákazníků...
První problém byl na Meganu II, kdy jsem tam jel s tím, že z klimatizace unikne chladivo ani né za půl roku po doplnění. Po jejich zásahu uniklo chladivo za 14 dní. Po tomto incidentu jsem si koupit UV lampu a brýle a našel si sám velký únik u vysoušeče. Nechal jsem tedy vysoušeč vyměnit s tím, ať zkontrolují i zbytek vedení. Po půl dni, kdy auto údajně kontrolovaly a oznámili, že to nikde neuniká jsem si auto převzal. Následně celá náplň chladiva v tahu ani né do týdne... Na potřetí již únik konečně našli a objednali příslušnou trubku. Jako bonus mi odřely 16" lité kolo, ale v tu chvíli jsem to neřešil, protože nějaké čerstvé fotografie jsem neměl.
Druhé fiasko nastalo s Meganem IV 2017. Byl jsem tam se třemi věcmi (špatné lícování zadního nárazníku, aktualizace softwaru R-Linku a kovové lupání ze sedačky řidiče). Na poprvé vyřešili jen špatné slícování nárazníku a aktualizaci R-Linku, která proběhla na dvakrát, jelikož na poprvé mi technik pouze aktualizoval mapy, ale všimnul jsem si toho ještě na parkovišti, tak jsem se hned vrátil. Lupání v sedačce se podle příjmacího technika a servísáka neprojevovalo, takže jsem potom jezdil týden s GoPrem pod sedačkou, abych měl důkaz, že nemám slyšiny. Nakonec tedy vyřeili i sedačku, kterou vyváleli hezky pěkně na podlaze dílny a ani se ji nepokusili otřít. Ještě před odjezdem jsem si samozřejmě potřeboval sedačku seštělovat podle sebe... Jaké překvapení, když jsem zjistil, že neumí ani utáhnout 4 torxy. A během těchto návštěv mi promáčkli levý práh. Auto jsem měl přibližně 14 dní a jsem si na 100% jistý, že jsem si to někde nespůsobil sám i podle toho, že v okolí promáčkliny nebyl vůbec poškozený lak. Podle přijmacích techniků to není možné, aby se něco takového stalo na jejich zvedácích a vzali mě i na dílnu. A co myslíte, že se dávelo po zvedácích? Goly, rázové utáhováky a další nářadí, takže ať mi netvrdí, že se to nemohlo stát. To si má zákazník před každým předáním vozu vyfotit každý milimetry, fotografie vytisknout a nechat podepsat příjmací technika nějaké prohlášení? A to nepočítám, že po výměně oleje byla půlka motoru oblitá starým olejem, protože neumí vytáhnout olejový filtr aniž by zasraly půl motorového prostoru.
Třetí trápení je s Meganem IV 2018 1.2TCE. Už předchozí majitel si u nich stěžoval na to, že mizí chladící kapalina. Samozřejmě na nic nepřišli. Po koupi jsme problém nalezly (průsak hadice v místě ohybu) a nakráčely do Renault Auto Kout i s číslem náhradního dílu (hadice, která vrací chladící kapalinu do expanzky). První jejich reakce: "Ha, hlodavec!!!". Nakonec se žádný hlodavec nekonal a vyměnili hadici na záruku. Ale teď po dvou měsících je tu ten samí problém, na úplně stejném místě, v mnohem větším měřítku. A reakce příjmací technika opět "Hlodavec!!!". Jasně, na úplně tom samém místě, ve stejném ohybu. Okolo baráku plašiče, dalších 40 aut, ale té potvoře prostě chudná jen ta guma z našeho auta z toho jednoho ohybu hadice.
Jak jsem Auto Kout dříve všem doporučoval, tak s tím končím. Vážně uvažuji nad tím, že se na 5ti letou záruku vykašlu a budu si auto opravovat sám, protože nevěřím, že jiný autorizovaný servis Renault je na tom lépe, i podle zkušeností ostatních v mém okolí.
První problém byl na Meganu II, kdy jsem tam jel s tím, že z klimatizace unikne chladivo ani né za půl roku po doplnění. Po jejich zásahu uniklo chladivo za 14 dní. Po tomto incidentu jsem si koupit UV lampu a brýle a našel si sám velký únik u vysoušeče. Nechal jsem tedy vysoušeč vyměnit s tím, ať zkontrolují i zbytek vedení. Po půl dni, kdy auto údajně kontrolovaly a oznámili, že to nikde neuniká jsem si auto převzal. Následně celá náplň chladiva v tahu ani né do týdne... Na potřetí již únik konečně našli a objednali příslušnou trubku. Jako bonus mi odřely 16" lité kolo, ale v tu chvíli jsem to neřešil, protože nějaké čerstvé fotografie jsem neměl.
Druhé fiasko nastalo s Meganem IV 2017. Byl jsem tam se třemi věcmi (špatné lícování zadního nárazníku, aktualizace softwaru R-Linku a kovové lupání ze sedačky řidiče). Na poprvé vyřešili jen špatné slícování nárazníku a aktualizaci R-Linku, která proběhla na dvakrát, jelikož na poprvé mi technik pouze aktualizoval mapy, ale všimnul jsem si toho ještě na parkovišti, tak jsem se hned vrátil. Lupání v sedačce se podle příjmacího technika a servísáka neprojevovalo, takže jsem potom jezdil týden s GoPrem pod sedačkou, abych měl důkaz, že nemám slyšiny. Nakonec tedy vyřeili i sedačku, kterou vyváleli hezky pěkně na podlaze dílny a ani se ji nepokusili otřít. Ještě před odjezdem jsem si samozřejmě potřeboval sedačku seštělovat podle sebe... Jaké překvapení, když jsem zjistil, že neumí ani utáhnout 4 torxy. A během těchto návštěv mi promáčkli levý práh. Auto jsem měl přibližně 14 dní a jsem si na 100% jistý, že jsem si to někde nespůsobil sám i podle toho, že v okolí promáčkliny nebyl vůbec poškozený lak. Podle přijmacích techniků to není možné, aby se něco takového stalo na jejich zvedácích a vzali mě i na dílnu. A co myslíte, že se dávelo po zvedácích? Goly, rázové utáhováky a další nářadí, takže ať mi netvrdí, že se to nemohlo stát. To si má zákazník před každým předáním vozu vyfotit každý milimetry, fotografie vytisknout a nechat podepsat příjmací technika nějaké prohlášení? A to nepočítám, že po výměně oleje byla půlka motoru oblitá starým olejem, protože neumí vytáhnout olejový filtr aniž by zasraly půl motorového prostoru.
Třetí trápení je s Meganem IV 2018 1.2TCE. Už předchozí majitel si u nich stěžoval na to, že mizí chladící kapalina. Samozřejmě na nic nepřišli. Po koupi jsme problém nalezly (průsak hadice v místě ohybu) a nakráčely do Renault Auto Kout i s číslem náhradního dílu (hadice, která vrací chladící kapalinu do expanzky). První jejich reakce: "Ha, hlodavec!!!". Nakonec se žádný hlodavec nekonal a vyměnili hadici na záruku. Ale teď po dvou měsících je tu ten samí problém, na úplně stejném místě, v mnohem větším měřítku. A reakce příjmací technika opět "Hlodavec!!!". Jasně, na úplně tom samém místě, ve stejném ohybu. Okolo baráku plašiče, dalších 40 aut, ale té potvoře prostě chudná jen ta guma z našeho auta z toho jednoho ohybu hadice.
Jak jsem Auto Kout dříve všem doporučoval, tak s tím končím. Vážně uvažuji nad tím, že se na 5ti letou záruku vykašlu a budu si auto opravovat sám, protože nevěřím, že jiný autorizovaný servis Renault je na tom lépe, i podle zkušeností ostatních v mém okolí.
Renault Megane II Grandtour 2006, 1.9dci 96kw
Renault Megane II Sedan 2005, 1.4 16v 72kw
Renault Megane IV Grandtour 2017, 1.5dci 81kw
Renault Megane II Sedan 2005, 1.4 16v 72kw
Renault Megane IV Grandtour 2017, 1.5dci 81kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů