K&N Kladno - Partner klubu?
Moderátor: Moderators General
K&N Kladno - Partner klubu?
Zdravím, může mi prosím někdo fundovaný sdělit, zda je servis K&N Kladno partnerem klubu? Zde na stránkách uveden je, ale při předložení členské karty mi tvrdili, že ji nikdy neviděli... Jak to tedy je?
Díky...
Btw, zkušenosti můžu dodat po opravě zatím, až na tu drobnost s kartou dojem dobrý
Díky...
Btw, zkušenosti můžu dodat po opravě zatím, až na tu drobnost s kartou dojem dobrý
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: K&N Kladno - Partner klubu?
A jméno toho, kdo tvrdil, že ji nikdy neviděl?kidli píše:Zdravím, může mi prosím někdo fundovaný sdělit, zda je servis K&N Kladno partnerem klubu? Zde na stránkách uveden je, ale při předložení členské karty mi tvrdili, že ji nikdy neviděli... Jak to tedy je?
Díky...
Btw, zkušenosti můžu dodat po opravě zatím, až na tu drobnost s kartou dojem dobrý
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Projednám to s nimi.kidli píše:byli tam 2 technici na příjmu oprav, jeden z nich Zdeněk Slepička, druhý nevim...
Btw - nechci jim dělat nějaký problémy, jejich přístup byl zatím v pohodě, nějakou slevu na práci mi nabídli (nevím kolik mají standardní hodinovou sazbu, ale tvrdil, že u starsích aut počítají 300/hod...)
Díky
Někdy prostě vázne interní komunikace. Není to ani první ani poslední případ.
Tak to ti gratuluju! Zatim jsem nepotkal moc lidi, kteri by meli stejny nazor jako ty - Tim nehci rict, ze to nemuze byt pravda.... Ja osobne jsem z nich trochu na rozpacich. Kdyz mi menily rozvody u minuleho auta, zkusenost byla super. Ale bohuzel pak kdyz me nabulikovali, ze mam zadni brzdy total v haji(kdyz jsem je menil se znamym zjistili jsme, ze jedno oblozeni je jako nove a prasatka udajne tekouci tesnili jako o zivot Misto jejich ceny 6000KC, to vyresily jedny brzdove celisti za par stovek ) a podle vizualni kontroly zakrytovaneho motoru poznali, ze mam prdly tesneni pod hlavou. Tim me dost zklamali. Ted u nich menim predni sklo(protoze je to smluvni servis pojistovny), tak uvidim jak se ukazou tentokrat...kidli píše: zatím budili fakt dojem profíků
P.S. Jeste k tvemu problemu, kdyz jsem u nich byl prvne, asi dva roky zpet, tak tam meli na zdi plakat, ze jsou partnery RCCR
Martin,
Renault Megane III 1,6 100k
Renault Megane III 1,6 100k
- yeppi
- Junior member
- Příspěvky: 215
- Registrován: ned zář 19, 2004 16:24
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
jo, já tam byl nedávno a myslím že tam maj dokonce nějaký ocenění. Něco ve smyslu: "Nejlepší partner RCČR pro rok 2001" nebo tak něco.markyz píše:
P.S. Jeste k tvemu problemu, kdyz jsem u nich byl prvne, asi dva roky zpet, tak tam meli na zdi plakat, ze jsou partnery RCCR
Ale já můžu pochválit pana Bednáře, servis skvělej a ještě mě jeho manželka hodila do Prahy, když jsem tam nechával auto.
-
- Starting member
- Příspěvky: 58
- Registrován: čtv dub 24, 2008 19:46
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
...
Ahoj.K.N Kladno bylo o.k.Při prvních dvou návštěvách jsem byl pokaždé mile překvapen vstřícností a jednáním,s kterým ke mě přistupovali.Oba dva servisní technici.První vysoký p.Zich a druhý menší podsaditější s brýlemi,jméno neznám.Než se začli řešit ty přiblblý tlumiče bylo vše v pořádku.Pak,když si přestávali vědět rady,začal jít můj dobrý pocit do háje.Asi to ale nebude špatný servis.Jak si čtu vaše příspěvky,mám pocit,že jim dost křivdím...
Sejlem
Tak včera jsem se tam stavil s přidáním ventilků. Byl jsem neobjednán, takže mi řekli, ať přijedu za hodku, že teď maj na diagnostice plno. Za hodku jsem tam byl, měl jsem dojem, že to jeden technik učil druhýho.
Za 15 min hotovo, ani za to nic nechtěli.
Pohodový, slušný jednání, až budu chtít utratit nějaký peníze ve značkovým servisu, tak jedu sem.
Za 15 min hotovo, ani za to nic nechtěli.
Pohodový, slušný jednání, až budu chtít utratit nějaký peníze ve značkovým servisu, tak jedu sem.
Lax
-------------------
Laguna Grandtour II 1,8 16v 2002
-------------------
Laguna Grandtour II 1,8 16v 2002
Bohužel máme spoustu nových lidí a i pár učňů a je lepší na to koukat když to dělá někdo jinej než akce pokus omyl.Lax píše:Tak včera jsem se tam stavil s přidáním ventilků. Byl jsem neobjednán, takže mi řekli, ať přijedu za hodku, že teď maj na diagnostice plno. Za hodku jsem tam byl, měl jsem dojem, že to jeden technik učil druhýho.
Za 15 min hotovo, ani za to nic nechtěli.
Pohodový, slušný jednání, až budu chtít utratit nějaký peníze ve značkovým servisu, tak jedu sem.
Jinak se příště zaraž na nových vozech na pár slov rád tě uvidím
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Re: ...
Jojo,pan Zich je dobrej.Já od nich chtěl kód imobilizéru,páč pantátovi na Cliu odešel nejspíš dekodér.S jedním technikem jsem se dohadoval nejdřív pět minut po telefonu,pak deset minut na prodejně a prostě mi ho neřekl.Samý řeči typu to se nesmí,my nemůžeme,to je jen pro servis,tak to auto přivezte k nám,na mojí odpověď že s tím těžko přijedem,když to nejde natočit kontroval zas tím,ať to přivezem odtahovkou,že to je běžný postup...fakt mě nas....Nakonec řekl ať si počkáme na šéfa (pana Zicha),tož jsme si dali kafe,pan Zich přijel,po předložení papírů od auta a dokladů totožnosti hodil oko do počítače a do minuty byl kód na papíře,takže asi tak,pan ZichsEJLEM píše:Ahoj.K.N Kladno bylo o.k.Při prvních dvou návštěvách jsem byl pokaždé mile překvapen vstřícností a jednáním,s kterým ke mě přistupovali.Oba dva servisní technici.První vysoký p.Zich a druhý menší podsaditější s brýlemi,jméno neznám.Než se začli řešit ty přiblblý tlumiče bylo vše v pořádku.Pak,když si přestávali vědět rady,začal jít můj dobrý pocit do háje.Asi to ale nebude špatný servis.Jak si čtu vaše příspěvky,mám pocit,že jim dost křivdím...
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
Re: ...
oni ty predpisy fakt takovy sou a ty "maly" technici se Miry Zicha bojej a casto odkazujou na nej ... mel ses stavit zamnou a vyresili bychom to rychleji ja bych jim to uz vysvetlil tam problem neni tak pro pristeKrovak píše:Jojo,pan Zich je dobrej.Já od nich chtěl kód imobilizéru,páč pantátovi na Cliu odešel nejspíš dekodér.S jedním technikem jsem se dohadoval nejdřív pět minut po telefonu,pak deset minut na prodejně a prostě mi ho neřekl.Samý řeči typu to se nesmí,my nemůžeme,to je jen pro servis,tak to auto přivezte k nám,na mojí odpověď že s tím těžko přijedem,když to nejde natočit kontroval zas tím,ať to přivezem odtahovkou,že to je běžný postup...fakt mě nas....Nakonec řekl ať si počkáme na šéfa (pana Zicha),tož jsme si dali kafe,pan Zich přijel,po předložení papírů od auta a dokladů totožnosti hodil oko do počítače a do minuty byl kód na papíře,takže asi tak,pan ZichsEJLEM píše:Ahoj.K.N Kladno bylo o.k.Při prvních dvou návštěvách jsem byl pokaždé mile překvapen vstřícností a jednáním,s kterým ke mě přistupovali.Oba dva servisní technici.První vysoký p.Zich a druhý menší podsaditější s brýlemi,jméno neznám.Než se začli řešit ty přiblblý tlumiče bylo vše v pořádku.Pak,když si přestávali vědět rady,začal jít můj dobrý pocit do háje.Asi to ale nebude špatný servis.Jak si čtu vaše příspěvky,mám pocit,že jim dost křivdím...
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Já teda nemám bohužel úplně kladné zkušenosti. Když jsem auto nechal 2x kontrolovat, bylo to vždy OK, ale jak jsme ho tam dali na STK, tak tam najednou bylo 3 měsíce. Hlavně, že hned z prvního dne co tam auto bylo, mi přišla výzva k podání vysvětlení za překročení rychlosti v obci.
A když jsem chtěl nový klíč s dálkou, tak (a o tom jsem přesvědčen, protože narozdíl od aut je elektronika můj obor) díky neschopnosti technika byla prohlášena za nefunkční i přijímací jednotka, která do poslední minuty, než manželka ztratila původní klíč, fungovala.
A když jsem chtěl nový klíč s dálkou, tak (a o tom jsem přesvědčen, protože narozdíl od aut je elektronika můj obor) díky neschopnosti technika byla prohlášena za nefunkční i přijímací jednotka, která do poslední minuty, než manželka ztratila původní klíč, fungovala.
-
- Junior member
- Příspěvky: 145
- Registrován: pon dub 19, 2010 15:54
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Vykašlal bych se na takovou prohlídku. Z vlastní zkušenosti už na ně nevěřím. Dáš pár korun a druhý den slyšíš, co jsi slyšet chtěl. "OK i když by se něco našlo".
A například zarezlý zadní buben pozornosti kontroly za cca 3000,- unikl (od začátku jsem cítil, že auto nejede bez motoru jak má, proto zrovna tohle do sebe krásně zapadlo) a po půl roce na STK se najednou problém našel.
A například zarezlý zadní buben pozornosti kontroly za cca 3000,- unikl (od začátku jsem cítil, že auto nejede bez motoru jak má, proto zrovna tohle do sebe krásně zapadlo) a po půl roce na STK se najednou problém našel.
-
- Junior member
- Příspěvky: 145
- Registrován: pon dub 19, 2010 15:54
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
nevim myslim si, ze clenove co u nas byli byli vzdy spokojeni ... ale budiz odkazuji na Márty(ho) ten tu ma ted zrovna stat auto a myslim si ze i posledne byl spokojenejlordwasill píše:Mne prave slo o to aby rekli oni co je treba vymenit atd...ale jestli je to tak tak to necham na mechanikovi, ktery to ma ted a dam na nej . Ja se v tom vubec nevyznam. Ale budu spolehat na nejaky technicky cit, ktery snad mam .
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
-
- Junior member
- Příspěvky: 145
- Registrován: pon dub 19, 2010 15:54
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Moje zkušenost s tímto servisem jsou jen kladné. Vše na čem jsme se domluvili vždy do puntíku splnili přesně tak jak jsme se domluvili. Měl jsme navíc dost komplikovanou závadu se spojkou, která způsobovala při větším namáhání (jen v zácpě při poskakování) škubání při rozjezdu, takže předvedení poruchy technikovi bylo dost obtížné. Trochu jsem se obával odpovědi že auto je v pořádku a že to žádný problém nevykazuje. Opak byl ale pravdou, technici jezdili s autem v hustém městském provozu tak dlouho, až se závada projevila. Nakonec po výměně spojky se zdá být všechno v pořádku. Tím to bych chtěl poděkovat jmenovitě panu Brávníkovi, který byl pro mě kontaktní osobou a bez problémú jsme se na všem domluvili. Do tohoto servisu se rozhodně budu vracet i nadále a všem bych ho vřele doporučil.
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem se konečně dostal k hodnocení autorizovaného servisu KN Car Kladno dnes již také NEVECOM. (partner Renaultclubu)
Měl jsem zde auto již po třetí a vždy jsem odjížděl nakonec spokojen.
Nevím jestli se tu mám rozepisovat podrobně se svými závadami, ale jsem "skoro" automechanik, dělám si na autech toho většinu sám a když už je nejhůř na co si netroufnu nebo nemám možnosti, nechám to "vyžrat" jiné.
Tento servis vždy telefonicky informuje o problémech které nastávají při opravě, je-li potřeba něco dotatečně opravit nebo vyměnit, vyšší cena a pod.
Při poslední opravě vznikl problém (reklamace) a k mému údivu vše uznali bez problémů a na sebe bez jakýchkoli výmluv.
V neposlední řadě si můžete přivést i svoje díly které Vám namontují bez řečí.
Takže závěr: Parter klubu na patřičné úrovni, na klubovou kartu 15% sleva na práci, super domluva v jakékoli situaci.
Měl jsem zde auto již po třetí a vždy jsem odjížděl nakonec spokojen.
Nevím jestli se tu mám rozepisovat podrobně se svými závadami, ale jsem "skoro" automechanik, dělám si na autech toho většinu sám a když už je nejhůř na co si netroufnu nebo nemám možnosti, nechám to "vyžrat" jiné.
Tento servis vždy telefonicky informuje o problémech které nastávají při opravě, je-li potřeba něco dotatečně opravit nebo vyměnit, vyšší cena a pod.
Při poslední opravě vznikl problém (reklamace) a k mému údivu vše uznali bez problémů a na sebe bez jakýchkoli výmluv.
V neposlední řadě si můžete přivést i svoje díly které Vám namontují bez řečí.
Takže závěr: Parter klubu na patřičné úrovni, na klubovou kartu 15% sleva na práci, super domluva v jakékoli situaci.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti