Auto Koutek Liberec
Moderátor: Moderators General
Auto Koutek Liberec
Po koupi ojetého vozu jsem se obrátil na tento autorizovaný servis mající výbornou pověst v kraji s revizní prohlídkou na 130 tis. Cena 15 tis. za prohlídku /výměny olejů a filtrů / plus nové kotouče a destičky na předních kolech a odstranění 2 bezpečnostních kolových šroubů, ke kterým předchozí majitel žel nezanechal klíč, "nezbytně navýšena" o 19% DPH, což jí trochu pocuchalo design. Ovšem co za tuto cenu? Profesionální přístup, prohlídka provedena v jednom dni, záruka kvality.
Jen někteří servismani by mohli projevit více pochopení pro nás začátečníky neznalé přesné terminologie, aby profesní hrdost nepůsobila trochu povýšeně, ale to je opravdu detail.
Jen někteří servismani by mohli projevit více pochopení pro nás začátečníky neznalé přesné terminologie, aby profesní hrdost nepůsobila trochu povýšeně, ale to je opravdu detail.
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Jsem z Liberce a trochu jiná zkušenost: Renault Trafic - oprava blatníku a brzd 100 000,- . Brzdy se nakonec opravovaly dvakrát. Nebudu dál pokračovat, ale znám ještě podobné dva případy, jen z mého okolí.
No a jejich ceny obecně... ani se nebudu rozepisovat, každopádně servisní prohlídka, výměna oleje, kotoučů a destiček snad nemůže trvat déle než jeden den, včetně odstranění bezp. šroubů. Dva dny by to už dělal jen opravdový bl...
Píšu svůj subj. názor, někdo je spokojen, někdo ne.
S pozdravem Ivan
No a jejich ceny obecně... ani se nebudu rozepisovat, každopádně servisní prohlídka, výměna oleje, kotoučů a destiček snad nemůže trvat déle než jeden den, včetně odstranění bezp. šroubů. Dva dny by to už dělal jen opravdový bl...
Píšu svůj subj. názor, někdo je spokojen, někdo ne.
S pozdravem Ivan
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
R 25 zadní blatník 47 500,- - to už jsem psal.
V rámci této jediné doplňující informace mi cena nepřijde přehnaná (na vkus aut. servisu).
Ostatně výměna kotoučů, brd. destiček, náplní za 15 000,-? To stály ty kotouče, destičky, olej apod 14 000,-?
Protože vyměnit to jde i v garáži za cca 2 hodiny a to jsem pomalej jak šnek.
S pozdravem Ivan
V rámci této jediné doplňující informace mi cena nepřijde přehnaná (na vkus aut. servisu).
Ostatně výměna kotoučů, brd. destiček, náplní za 15 000,-? To stály ty kotouče, destičky, olej apod 14 000,-?
Protože vyměnit to jde i v garáži za cca 2 hodiny a to jsem pomalej jak šnek.
S pozdravem Ivan
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
... ktrej pako si daval zadni blatnik z R25 na Trafica? ))))))Ivan Rous píše:R 25 zadní blatník 47 500,- - to už jsem psal.
V rámci této jediné doplňující informace mi cena nepřijde přehnaná (na vkus aut. servisu).
Ostatně výměna kotoučů, brd. destiček, náplní za 15 000,-? To stály ty kotouče, destičky, olej apod 14 000,-?
Protože vyměnit to jde i v garáži za cca 2 hodiny a to jsem pomalej jak šnek.
S pozdravem Ivan
Revizní oprava
Pro znalce jen doplním, a měl jsem uvést již na začátku, že se jedná o Lagunu 3L, automat, tedy olej přes 2 tis. Elf, pylový filtr á 1000,- atd. Jak jsem uvedl, šlo o revizi auta na 130 tis., tedy geometrie, brzdový okruh, vůle, tlumiče, zkušební jízda, kontr. chlad. okr. klima atd. Pokud dobře počítáme - DPH nám vychází 2.5 tis. Tedy cena je 12.5 tis., Pozn.: odstranění šroubů cca 1 hod. á 450,- Kč. Hodinová sazba je u autoriz. servisů Renault v podstatě shodná, za revizní prohlídku se i v Praze, nejmenuji, i ve Dvoře Králové účtuje kolem 5 tis., bez výměny brzd. destiček a kotoučů.
Doba trvání prací vyúčtována řádně, ceny náhr. dílů odpovídají originálům.
Argumenty stylu - to si udělám doma na koleně za dvě hodiny mně příliš nepřesvědčí, neboť se domnívám, že zjištění ev. závad, proniknutí do tajů elektroniky, servis podvozku, atd. se doma na koleně dělat nedá.
Doba trvání prací vyúčtována řádně, ceny náhr. dílů odpovídají originálům.
Argumenty stylu - to si udělám doma na koleně za dvě hodiny mně příliš nepřesvědčí, neboť se domnívám, že zjištění ev. závad, proniknutí do tajů elektroniky, servis podvozku, atd. se doma na koleně dělat nedá.
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
K tomuto dodám už jen posledních pár věcí, které mi právě na autorizovaných servisech vadí (prosím nebrat osobně ) :
Olej za 2 tis. - to je s příměsí zlata, nebo se ho tam vejde 5 litrů, pylový filtr za 1 tis. je nehoráznost sama o sobě, kontrolu brzdového okruhu si dovedu představit ("... jo, zespoda to vypadá vpoho..."), atd atd.
No a doma na koleně jde auto i s elektronikou rozmontovat a smontovat, není na tom nic, než se do toho pustit.
Jednoduše mi jde o to, že i na stránkách Renault-fóra je dost stížností na autorizované servisy, které se liší od ostatních tím, že jsou nepoměrně dražší a přitom zmetky "vyrábějí" stejně jako servisy neautorizované.
A na závěr dám malý příklad ze života. Moje 25 měla snilý prahy a tak jsem ji odvezl ke klempírovi, který umí s plechem divy. Za pár dní jsem šel pro auto a nestačil jsem se divit. Prahy vypadaly extrémě skvěle, tak jsem se ptal kde je vařil a co jenom látal. Ukázal někam na haldu, kde se válely celý! moje prahy - uříznul je a z plechu naohejbal nový, navařil ke sloupkům a podlaze. Na těch cca 3 metrech dvojtého sváru ten svár není nikde vidět a po laku již absolutně nelze rozeznat původní a nový plech. Cena za toto dílo byla 3 000,- korun, včetně všeho. Nyní mám u něj 25 znovu, vyrábí mi novou záď poté co do mě zezadu vlítla Avie.
Tak nějak si představuji práci na autě.
S pozdravem Ivan Rous
Olej za 2 tis. - to je s příměsí zlata, nebo se ho tam vejde 5 litrů, pylový filtr za 1 tis. je nehoráznost sama o sobě, kontrolu brzdového okruhu si dovedu představit ("... jo, zespoda to vypadá vpoho..."), atd atd.
No a doma na koleně jde auto i s elektronikou rozmontovat a smontovat, není na tom nic, než se do toho pustit.
Jednoduše mi jde o to, že i na stránkách Renault-fóra je dost stížností na autorizované servisy, které se liší od ostatních tím, že jsou nepoměrně dražší a přitom zmetky "vyrábějí" stejně jako servisy neautorizované.
A na závěr dám malý příklad ze života. Moje 25 měla snilý prahy a tak jsem ji odvezl ke klempírovi, který umí s plechem divy. Za pár dní jsem šel pro auto a nestačil jsem se divit. Prahy vypadaly extrémě skvěle, tak jsem se ptal kde je vařil a co jenom látal. Ukázal někam na haldu, kde se válely celý! moje prahy - uříznul je a z plechu naohejbal nový, navařil ke sloupkům a podlaze. Na těch cca 3 metrech dvojtého sváru ten svár není nikde vidět a po laku již absolutně nelze rozeznat původní a nový plech. Cena za toto dílo byla 3 000,- korun, včetně všeho. Nyní mám u něj 25 znovu, vyrábí mi novou záď poté co do mě zezadu vlítla Avie.
Tak nějak si představuji práci na autě.
S pozdravem Ivan Rous
I tak nějak se to nechá dělat. Ten strejda má určitě kladívko v chromu a ve dřevěné kazetě za šest litrů a plech má hlubokotažný z Turecka, ten je prý nejlepší. I když i normální plech vezmeš pořádně plamenem, tak se taky nechaj dělat divy. Ale je vidět, že je odborník, protože my nenormální měníme celý díly, ale pán si je vyrábí, nakonec má asi dost času. A navíc ruční práce je víc a víc žádaná. Nejsem sice až takový odborník, ale proč dělá dvojitý svár? Nebo si nevěří a jistí to? Ale stejně to je břídil , to já když svařím dva plechy, dokonce vidíš i po svaření spáru mezi plechama. A aby bylo po laku poznat starý a nový plech, no fuj, styď se. A navíc na prahy jako takový je nejlepší černá matná, ta dělá takový divy, že ty prahy nemusíš ani vyvařovat. Ta cena se mě taky nezdá, tabule plechu cca 600 Kč, čtrnáct dní práce za 2400,-? Jo to kladívko jsem opravdu viděl, pan prodavač říkal že už jedno prodal. Ahoj
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pak se nediv, že ti měknou plechyIvan Rous píše:Jeden svár nahoře, jeden dole.
Zbytek nepotřebuje komentář... Vlastně jo. Ten strejda to umí. A cena? Normální. Pro lidi, co jezdí k autorizovaným "odborníkům" jistě k neuvěření, protože za 3000 se na auto ani nepodívaj. To je asi ten nejzásadnější rozdíl.
S pozdravem Ivan
No už jsem se lekl, že jsem to špatně pochopil, ale tys to vysvětlil. Jsem z jinýho kraje a u vás se to takhle říká. Že mě to nenapadlo hned, jednoduchý svár je v tomhle případě vlastně blbost, protože jinak bys měl prahy jako přísavky na F1. Ještě štěstí, že nejseš z Brna, to bylo úplně mezi půlkama, to by jsme se nedomluvili vůbec. Takže když mám přivařený nahoře a dole na obou stranách, mám vlastně qwatro. Jinak ke kladívku, dobrej klempíra udělá divy, ale myslím že v tomhle případě vím o lepším využití volného času. Vláďa Říha tuším má něco společnýho se sklárnama, je to kluk šikovnej, kdybys potřeboval nový okno, zkus ho, třeba ti udělá, proč ho kupovat. Do srazu snad bude mít zadek na tvý pětadváce naklepanej a tak přijeď mezi lidi ať přijdeš na trochu jiný myšlenky. Lesshuhn přeje hodně přesných úderů.Ivan Rous píše:Jeden svár nahoře, jeden dole.
Zbytek nepotřebuje komentář... Vlastně jo. Ten strejda to umí. A cena? Normální. Pro lidi, co jezdí k autorizovaným "odborníkům" jistě k neuvěření, protože za 3000 se na auto ani nepodívaj. To je asi ten nejzásadnější rozdíl.
S pozdravem Ivan
Jaký tedy Auto Koutek je?
[quote="Tomek"]Ja pro svoji Lagunu chci to nejlepsi proto jsem myslel ze u Koutka jsou profesionalove ale seredne jsem se zklamal jejich odvedenou praci. Auto me stalo neco pres milion a proto ji chci servisovat v autorizovanym servisu ale ten se po mych zkusenostech tezko hleda.[/quote]
Byl byste tak laskav a upřesnil čím konkrétně Vás Auto Koutek zklamal? Kde ev. sídlí prosím onen českolipský servis?
Jen doplňím - k tomu pylovému filtru - jsem začátečník, ale sami mi nabídli, že si jej příště mohu sehnat za levnější peníz sám a vlastně cokoli, oni namontují.
díky
Byl byste tak laskav a upřesnil čím konkrétně Vás Auto Koutek zklamal? Kde ev. sídlí prosím onen českolipský servis?
Jen doplňím - k tomu pylovému filtru - jsem začátečník, ale sami mi nabídli, že si jej příště mohu sehnat za levnější peníz sám a vlastně cokoli, oni namontují.
díky
U koutka me menili predni sklo a spatne mi nasadili sterace a ty pri 160Km/h bouchaly o pred sklo, dale my ulamali uchyty u predniho torza co je nalepene na skle a slepili to sekundovim lepidlem tim me poradne nasra... jednu vec opravej a druhou zmrsej nemam naladu aby se my na aute cvicil nejakej matlal
Jinak adresa Renaulta v České Lípě je Kozákova ul. 3084 470 01 Česká Lípa kdyz prijedes do cesky lipy maji to perfektne znaceny.
Jinak adresa Renaulta v České Lípě je Kozákova ul. 3084 470 01 Česká Lípa kdyz prijedes do cesky lipy maji to perfektne znaceny.
Naposledy upravil(a) Tomek dne ned zář 26, 2004 21:37, celkem upraveno 2 x.
Dej adresu, nebo t.č. BřitvaIvan Rous píše:K tomuto dodám už jen posledních pár věcí, které mi právě na autorizovaných servisech vadí (prosím nebrat osobně ) :
Olej za 2 tis. - to je s příměsí zlata, nebo se ho tam vejde 5 litrů, pylový filtr za 1 tis. je nehoráznost sama o sobě, kontrolu brzdového okruhu si dovedu představit ("... jo, zespoda to vypadá vpoho..."), atd atd.
No a doma na koleně jde auto i s elektronikou rozmontovat a smontovat, není na tom nic, než se do toho pustit.
Jednoduše mi jde o to, že i na stránkách Renault-fóra je dost stížností na autorizované servisy, které se liší od ostatních tím, že jsou nepoměrně dražší a přitom zmetky "vyrábějí" stejně jako servisy neautorizované.
A na závěr dám malý příklad ze života. Moje 25 měla snilý prahy a tak jsem ji odvezl ke klempírovi, který umí s plechem divy. Za pár dní jsem šel pro auto a nestačil jsem se divit. Prahy vypadaly extrémě skvěle, tak jsem se ptal kde je vařil a co jenom látal. Ukázal někam na haldu, kde se válely celý! moje prahy - uříznul je a z plechu naohejbal nový, navařil ke sloupkům a podlaze. Na těch cca 3 metrech dvojtého sváru ten svár není nikde vidět a po laku již absolutně nelze rozeznat původní a nový plech. Cena za toto dílo byla 3 000,- korun, včetně všeho. Nyní mám u něj 25 znovu, vyrábí mi novou záď poté co do mě zezadu vlítla Avie.
Tak nějak si představuji práci na autě.
S pozdravem Ivan Rous
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Teď je to pasé, známýmu sem tam hodil celou starou Octavii na kompletní obnovu kastle. A auto tam lze dostat jen přeze mě, což se můžem domluvit. Telefon na sebe zásadně nikomu nedává. Po rozbourání mého auta avií mi za 4 000,- navařil zadní pravou čtvrtinu auta, srovnal páté dveře, vyměnil spojku, zrepasoval zadní brzdy, nalakoval tu čtvrtku. Ale jak říkám, dostat se k němu je celkem problém, je dost lidí v "pořadníku".
Ivan
Ivan
Profesionálové u koutka
Tak jsem si chtěl nechat namontovat do megane sedan reproduktory. Zjistil jsem, že se vyrábí repráky se 4 úchyty pro přišroubování. V obchodech jiný neměli, tak jsem zašell ro renaultu v lbc, jestli nemají reproduktory. Samozřejmě mi nabídli repráky za dvojnásobnou senu, než jinde a když jsem se na ně mrknul, tak měli taky 4 packy. Na můj dotaz jak to tam přidělaj, když tam jsou díry na jinej počet z nich vylezlo, že je uloměj, pokud nechci originální reproduktory, který se ovšem dělají pouze v provedení 6 satelitů(cenu jsem radši nezjišťoval). A pak má megane ve dveřích moc mělkou díru na všechny neoriginální repráky. Ptám se co s tím dělaj a voni MY VÁM VYŘÍZNEM TEN PLAST ZE DVEŘÍ A DÁME TAM IGELIT, ABY NETEKLO NA TEN REPRÁK. Myslel jsem, že mě jebne a to nebylo všechno. Renault má svůj výstup do rádia, samozřejmě jinej, než je z normálního repráku. Za redukci si řekli nehoráznách 150Kč. Sebral jsem se, koupil repráky v normálním obchodě, zajel ke garáži. Zápas se schovanýma drátama mi sice chvíli trval, ale nakonec jsem je vydoloval, oříz, sletoval to místo super redukce a hlubokej reprák jsem vyřešil podložkou, s kterou se krásně vešel do dveří a šel překrýt krytem. Přebytečný packy jsem ohnul - asi jediný na čem bych se s řemeslníkama renaultu shodnul. Celá práce mi zabrala asi 1,5 hodiny velmi volným tempem, nejslíš jsem si nenechal XXXXXXX dveře a ušetřil aspoň 2000.
POZOR na Auto Koutel Liberec
Všechny upozorňuji na velice špatný servis Renault Koutek Vratislavice, za posledních 14 dní tam moje Laguna byla 3 krát, zaplatil jsem dohromady skoro 5000,- kč a jediné co udělaly je nastavení počítače z Francouzštiny na Angličtinu. Další jejich zásah je hrůza , děs a podvod.
Oprava stahování spolujezdcova okna dopadla tak že dva dny to tam stálo, poškrábaly madlo na dveřích a nechaly si zaplatit 800Kč a okno nejde stahovat dál, vysvětlení : že prej mě někdo vyměnil dveře protože ovládací krabička stahování u spolujezdce je velká a na řidičově straně je malá........ podíval jsem se na ostatní dveře které fungují dobře a zjištění je následovné: malá řídící krabička je opravdu u řidiče a ostatní dveře mají velké ovládací krabičky , stejné jako ta u spolujezdce.
Za těch 14 dní je toho více co jsem platil ale nikdo nic neudělal.Majitel samo- NIC řešit NECHCE a nebude, udělal jsem si to sám " tak znělo vyjádření Auto Koutek Liberec" TAK pozor na ně !!!! Koutkovi se vyhněte na sto honů, je to velice špatná firma a vyhazovat peníze se dají i lépe než do pana Koutka v Liberci.
_________________
Laguna II 36V 24
Oprava stahování spolujezdcova okna dopadla tak že dva dny to tam stálo, poškrábaly madlo na dveřích a nechaly si zaplatit 800Kč a okno nejde stahovat dál, vysvětlení : že prej mě někdo vyměnil dveře protože ovládací krabička stahování u spolujezdce je velká a na řidičově straně je malá........ podíval jsem se na ostatní dveře které fungují dobře a zjištění je následovné: malá řídící krabička je opravdu u řidiče a ostatní dveře mají velké ovládací krabičky , stejné jako ta u spolujezdce.
Za těch 14 dní je toho více co jsem platil ale nikdo nic neudělal.Majitel samo- NIC řešit NECHCE a nebude, udělal jsem si to sám " tak znělo vyjádření Auto Koutek Liberec" TAK pozor na ně !!!! Koutkovi se vyhněte na sto honů, je to velice špatná firma a vyhazovat peníze se dají i lépe než do pana Koutka v Liberci.
_________________
Laguna II 36V 24
Laguna II 36V 24
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti