Renault Pošík Uhlířské Janovice (od 10.5.2011 není partner)

doporučení, kritika, rady kam se obrátit

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
bluem

Renault Pošík Uhlířské Janovice (od 10.5.2011 není partner)

Příspěvek od bluem » pát črc 07, 2006 08:44

naše rodina tak kupovala už dvě auta a jezdíme tam i na servis a nemůžem se stěžovat jednání se zákazníkem a služby 1+

Uživatelský avatar
otas1
Člen RCČR
Příspěvky: 901
Registrován: stř čer 29, 2005 08:31
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otas1 » čtv pro 21, 2006 06:45

Vcera jsem tam byl, koupil jsem si ovladac topeni (cudlik) za 450Kc :shock: ale kdyz sem byl u VV Auto K.Hora tak mi rekli ze ten cudl se neda samostatne objednat a nabidli mi cely topeni za 8500. Objednali jsem si tam jeste klic s plipem (2700Kc). Meli tam fofr tak jsem musel chvili cekat ale vse potrebne jsem bez problemu obstaral.

Pri objednavani klice jsem predlozil klubovou kartu a dozadoval se slevy (preci jen u takoveto vetsi castky uz by nebyla zanedbatelna), pan povidal ze o zadnym RCCR nevi, natoz o nejaky sleve. Rekl jsem ze slevou jsem si jisty, ze pan Posik o tom bude urcite vedet. On pravil ze pan Posik tu neni. Tak jsem mu rikal ze do doby nez jim klic prijde a ja ho zaplatim se tu pan Posik snad urcite objevi. On, ze to urcite ano, ale ze na tom klici maj tak malej rabat ze by mi na nej mozna musel pan Posik doplacet...
Viktore, mam se, az si po novym roce pro klic pojedu, dozadovat slevy?
Jinak kdyz sem platil ten cudl k topeni tak mi tu slevu 6% dal.

Jinak maj tak diagnostiku za 540Kc, pokud na ni clenove klubu dostanou slevu tak jsme na prijemnych 486Kc. Coz je znat oproti 710 u VV Auto K.Hora.

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » čtv pro 21, 2006 10:58

O slevu si normálně řekni.
Buď Jirkovi Pošíkovi nebo jeho ženě.
Pokusím se zajistit, aby jejich personál byl informovanější....
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
yeppi
Junior member
Příspěvky: 215
Registrován: ned zář 19, 2004 16:24
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yeppi » čtv pro 21, 2006 12:26

DDT píše:O slevu si normálně řekni.
Buď Jirkovi Pošíkovi nebo jeho ženě.
Pokusím se zajistit, aby jejich personál byl informovanější....
Jo, s Jiřinem je domluva v pohodě. Určitě se sleva najde, uvidíš:-)
ex: R11 1,4 GTL '87, R11 1,7 GTX '89, Laguna I 1.6 16V GT Concorde '99, Laguna II 1.9 dCi 88kW Privilege '01, Clio Sport 2.0 16V 182k '04 Nyní: Volvo XC90 II D5 Inscription '17, Megané CC 2.0 16V '09 Privilege, Moto Guzzi GT 8V '12
Vicemistr Renault 2009, 2010 a 2012, Mistr Renault 2013, 2014

Uživatelský avatar
otas1
Člen RCČR
Příspěvky: 901
Registrován: stř čer 29, 2005 08:31
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otas1 » úte led 02, 2007 16:16

Dnes sem tam byl pro klic, rovnou mi ho i nasynchronizovali. Ale:

1) Slevu 6% na dily jsem dostal, pan technik mi u toho dal prednasku jak si to kdo predstavuje, nekde rozdavat karticky a oni pak maj davat kazdymu slevu. Na muj argument ze pan Posik o tom vi, reagoval ze pan Posik tady dava ruzne slevy a ze se tedy uvolil ze mi tech 6% procent da. Doma nad faktorou jsem zjistil ze mi sice dal slevu na dily 6% ale ne 10% na praci, ikdyz je pravda ze tech 50 co by to delalo me nezabije, ale ma z toho clovek smisene pocity. Dalsi vec co me zarazila je ze po me kdyz jsem jim vuz predaval chteli podepsat uz to ze mi ho opraveny vratili.

2) Klic jim prisel, ale ackoli byl objednan presne podle VINu nejednalo se o klic vizualne shodny s originalem. Misto kulateho modreho twingo-PLIPu ladiciho se vsemi ovladaci ve voze jsem dostal cerny ovalny PLIP z Megana. Kdyz jsem na to upozornil bylo mi receno ze jiny uz se nedelaj-"nuze dobra, co se da delat, holt tvymu autiku uz je 10 let tak uz na nej taky vse nemaj" rekl jsem si.

3) Kdyz auto nasynchronizovali, ja zaplatil fakturu a sel si sednout do vozu abych odjel. Jeste nez sem odjel prozretelnost mi rekla abych si vyzkousel i stary klic. A ten NESEL. Vybehl jsem tedy zpet, ze stary klic nefunguje, technik odpovedel ze jednotka ve voze je nakodovana na novy klic, tudiz stary uz holt fungovat nebude, ze se s tim neda nic delat, ze jsem si mel objednat 2 nove klice. Asi to byla chyba, ale sklopil jsem usi a odjel :(
Jsem docela nastvanej, pred 14 dny jsem si domlouval udelani 2.klice, technik se me jeste ptal jestli k vozu mam funkcni klic. Ted nevim jestli maj pravdu, a fakt tam oby ty klice byt nemuzou (tak proc mi pak ten "rezervni klic" objednavali???), nebo jestli to proste zkazili, spatne objednali a chtej me jen odbyt.
Rad bych to vyresil formou reklamace, ale potreboval bych vedet jak to teda vlastne je. Klube, Viktore, pomoc :!: Budu vdecny za radu ci pomoc, takhle sem vlastne 3,5 tisice vyhodil oknem, protoze mam porad jen jeden funkcni klic :roll:

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » úte led 02, 2007 17:43

otas1 píše:Dnes sem tam byl pro klic, rovnou mi ho i nasynchronizovali. Ale:

1) Slevu 6% na dily jsem dostal, pan technik mi u toho dal prednasku jak si to kdo predstavuje, nekde rozdavat karticky a oni pak maj davat kazdymu slevu. Na muj argument ze pan Posik o tom vi, reagoval ze pan Posik tady dava ruzne slevy a ze se tedy uvolil ze mi tech 6% procent da. Doma nad faktorou jsem zjistil ze mi sice dal slevu na dily 6% ale ne 10% na praci, ikdyz je pravda ze tech 50 co by to delalo me nezabije, ale ma z toho clovek smisene pocity. Dalsi vec co me zarazila je ze po me kdyz jsem jim vuz predaval chteli podepsat uz to ze mi ho opraveny vratili.
Pan Folprecht, ten, co tě obsluhoval, nepracuje u Pošíka dlouho, bohužel nebyl poučen... napraveno.
Na práci jsi nedostal klubovou cenu z toho důvodu, že ti nebyla počítána ceníková cena, pouze cena diagnostiky, synchronizace byla podle vyjádření servisu provedena zdarma (jinak by to bylo další cca 0,3 hodiny). V tomto smyslu jsi, podle servisu, rozhodně zkrácen nebyl.
2) Klic jim prisel, ale ackoli byl objednan presne podle VINu nejednalo se o klic vizualne shodny s originalem. Misto kulateho modreho twingo-PLIPu ladiciho se vsemi ovladaci ve voze jsem dostal cerny ovalny PLIP z Megana. Kdyz jsem na to upozornil bylo mi receno ze jiny uz se nedelaj-"nuze dobra, co se da delat, holt tvymu autiku uz je 10 let tak uz na nej taky vse nemaj" rekl jsem si.
S tím se opravdu nedá nic jiného dělat.
3) Kdyz auto nasynchronizovali, ja zaplatil fakturu a sel si sednout do vozu abych odjel. Jeste nez sem odjel prozretelnost mi rekla abych si vyzkousel i stary klic. A ten NESEL. Vybehl jsem tedy zpet, ze stary klic nefunguje, technik odpovedel ze jednotka ve voze je nakodovana na novy klic, tudiz stary uz holt fungovat nebude, ze se s tim neda nic delat, ze jsem si mel objednat 2 nove klice. Asi to byla chyba, ale sklopil jsem usi a odjel :(
Jsem docela nastvanej, pred 14 dny jsem si domlouval udelani 2.klice, technik se me jeste ptal jestli k vozu mam funkcni klic. Ted nevim jestli maj pravdu, a fakt tam oby ty klice byt nemuzou (tak proc mi pak ten "rezervni klic" objednavali???), nebo jestli to proste zkazili, spatne objednali a chtej me jen odbyt.
Rad bych to vyresil formou reklamace, ale potreboval bych vedet jak to teda vlastne je. Klube, Viktore, pomoc :!: Budu vdecny za radu ci pomoc, takhle sem vlastne 3,5 tisice vyhodil oknem, protoze mam porad jen jeden funkcni klic :roll:
K tomu vyjádření servisu:
Technik měl tobě už při předávání vozidla do servisu hlásit, že mu klíč zafungoval až na poněkolikáté (konkrétně řekl asi na podesáté). Údajně jsi na to řekl, že tě zlobí. Pak jste se měli bavit ještě o bateriích do tvého starého plipu. Pan Folprecht tvrdí, že se mu jevila baterka jako slabší podle slábnoucí intenzity svitu kontrolní LED. Nicméně, prý jsis v minulosti baterie ve starém plipu měnil. Z důvodu chybné funkce starého plipu pak nebyli schopni tento starý plip sesynchronizovat.

To ja asi tak vše, co jsem zjistil. Byli velmi vstřícní a na všechny mé dotazy odpovídali bez zaváhání a rozporů v podaných informacích.

Dále jsem mluvil jak s Jirkou Pošíkem, tak s jeho ženou a požádal jsem je, aby seznámili všechny své nové zaměstnance s tím, co obnáší partnerství s RCČR.
Víc v tom v tuto chvíli bez dalších informací neumím udělat.

Poslední, co zbývá, je zeptat se tě, zda to bylo skutečně tak, jak mi bylo popsáno a zda tě už před tím tvůj starý plip zlobil.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
otas1
Člen RCČR
Příspěvky: 901
Registrován: stř čer 29, 2005 08:31
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otas1 » úte led 02, 2007 19:44

1) Pan Folprecht mi pri placeni rikal ze za synchronizaci je pevna taxa jako za diagnostiku. Sleva na praci je to nejmensi co mi vadi a verim ze vse uz ted bude v poradku a jednalo se pouze o nedorozumeni.

2) Proste bohuzel, servis za tohle urcite nemuze.

3) Plip me zlobi uz celkem dlouhou dobu, bateriemi to vsak neni, na klici je studeny spoj, je ho tedy nutno zmacknout vetsi silou (chtel jsem se do toho s mikropajkou pustit hned jak budu mit 2.klic-co kdyby se to nepovedlo). Pan Folprecht toto zjistil pri odvozu vozu do dilny a upozornil me na to, mluvil i o baterii,baterie je tam ale asi 3 mesice nova, to jsem mu take rekl. Rekl jsem mu i ze plip zlobi ale staci ho zmacknout vetsi silou. Pak zavezl vuz do dilny.
Po synchronizovani mi prinesl novy klic a ja zaplatil. Nikdo mi nerekl ze stary PLIP jim nesel nasynchronizovat. Proto jsem take byl tak prekvapen kdyz jsem v aute zjistil ze nefunguje. Kdyz jsem se vratil abych na to upozornil, trvam na tom ze o nenasynchronizovani kvuli nefunkcnosti nic nepadlo. Pan Folprecht rikal ze auto je prekodovane na novy klic a stary uz tedy nebude fungovat (nahrane to nemam, ale vyjadril se v tomto vyznamu). Pak jsem rekl nashledanou a odjel. Nemohu pochopit proc mi nikdo nebyl schopen za tu dobu co jsem tam cekal, pripadne pri placeni, rict ze jim ten stary PLIP nefunguje a proto ho nemohou nasynchronizovat.

Zitra tam stejnak budu volat, jak mi to vrtalo hlavou tak jsem zkusil zmacknout ten stary PLIP (rikal jsem si ze treba jen "dodelal", treba tam jeste nasynchronizovany je, jen ten plip zas stavkuje a ja zbytecne delam povyk) a najednou se to odemklo. Od teto chvile mi stary funguje, ale nefunguje bohuzel ten novy (dost dobre nechapu jak je o mozne). Doufam ze to uznaji jako reklamaci, sesynchronizuji znovu a lip.

Jinak dekuji za rychlou reakci a pomoc pri reseni. Zitra tam zavolam a uvidim jak se s nimi domluvim, snad se vse vyjasni.

Uživatelský avatar
otas1
Člen RCČR
Příspěvky: 901
Registrován: stř čer 29, 2005 08:31
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otas1 » stř led 03, 2007 16:12

Servis se k tomu postavil celem, zdarma provedl novou synchromizaci klicu, nyni oba funguji a tedy neni co resit. Vzajemne jsme si ujasnili vcerejsi nedorozumeni, byli velmi ochotni a vstricni, vse skoncilo pratelskym rozhovorem a podanim rukou. Tento servis mohu vrele doporucit.

Dekuji za pomoc Viktore :t18:

Uživatelský avatar
bluem
Člen RCČR
Příspěvky: 66
Registrován: ned led 21, 2007 00:49
Bydliště: Lbosín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bluem » stř led 31, 2007 09:34

Taky přidám jeden servisní problém co se mi stal. Ráno cestou do práce mi odešli u dvou válců cívky, zavolal sem panu Pošíkovi, dohodli jsme se že tam odpoledne přijedu, během půl hodiny byla závada odstraněna, do ruky sem dostal fakturu a jel domu. Pokud v servisu v Janovicích něco chci vždy volám jen panu Pošíkovi, pokud se dohodnu s ním jde pak vše i v jeho nepřítomnosti bez problémů.
Renault Clio 1,4 16V 72kw rv. 2002
Renault Laguna 1,8i 69kW rv. 1997

Když nejsou slyšet bubny - patrně nikdo nebubnuje.
Než začneš jinému jámu kopat - dobře změř, kolik měříš

Uživatelský avatar
Lenka Švestkova
Člen RCČR
Příspěvky: 474
Registrován: pon bře 22, 2004 17:42
Bydliště: Studénka

Smíšené pocity

Příspěvek od Lenka Švestkova » čtv zář 06, 2007 20:54

Mám dvě zkušenosti z různé doby.
Služební Laguna, koupená u Pokorného v Brně. Volal jsem na objednání první servisní po 30.000 Km. Požadovaný termín cca "za týden" nebyl možný. Tak jsem poděkoval. Za nějakou hodinu telefon zpátky s otázkou " ... vy jste z firmy xxx ? ...". Tak to samozřejmě přijeďte, uděláme si čas. :shock: Se službami naprostá spokojenost, ale zarazilo mě, že člověk "z ulice" má tak malou cenu :?:
Druhá je čerstvá. Nějak se mi šrpajclo CD v měniči. Tak jsem tam zavolal a nějaký technik mi vysvětlil, že takové věci se v servisech neopravují. Že musím do firmy, která to audio vybavení vyrábí atd. Přitom auto je v záruce a audio vybavení originální. Tak jsem se podivil podruhé a zavolal jsem k Pokornému do Brna. Ale o tomto píšu v příslušném topicu.
Se svojí privátní Lagunou bych tam prostě nejel. Tragédie pro konkurenci je v tom, že se služební tam jezdit budu, neb je to v zájmu dobrých vztahů s firmou, která mě zaměstnává ... Je to k pláči ... Z toho, co zde čtu věřím, že majitel se umí postarat. Ale proč mám proboha volat majiteli s takovou prkotinou ? :twisted:

zappy
Starting member
Příspěvky: 40
Registrován: ned úno 17, 2008 10:59

Pošík Uhlířské Janovice

Příspěvek od zappy » stř čer 11, 2008 20:15

Dnes jsem byl odblokovat radio. Bylo to zadarmo a par rad i k dobru na mé problémy

DJ.SONIK
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: úte črc 08, 2008 20:36

k POSIKOVY uz ne!!!!!

Příspěvek od DJ.SONIK » stř črc 09, 2008 01:28

mam auto espace 2.2dci jenom aby mela duse klid sem si nechal udelat rozvody a udrzbu,jedn dek mi udelali ten olej a filtry a dalsi tyden rozvody,kdyz sem pro to prijel tak sem zjistil ze v nosniku v motorovem prostoru aby vyndali sroub na kladku tak mi prosekli diru a ani to nejak neopravily a kdyz sem to rikal tak nejdri jen izolackou,potom teprve poradne,no po tydnu auto prestalo jec,tak sem to tam zase odvezl a ze pry je spatnej egr ventil,vymenily,po trech dnesc to zase nejelo a hleasilo to chybovej stav elekroniky motoru a chvilku to jelo a potom zase,tak sem to tam zase odvezl a menily hlavni motorovej svazek kabelu,a nejake cidla,privez sem to domu a po tydnu to zase nejelo,no takze jeste mi menily loziska v phersonu protoze to vrzalo a vrze to stale,tak kdyz to shrnu tak to vse stalo asi 75000kc a auto vlastne po udelani tech rozvodu stale nejede,to je ma zkusenost s POŠIKEM, uz tam nikdy nepojedu,tahaji jen prachy a zavadu nezjisti a pritom kvuli tomu vymenily spoustu veci a ze to je pry tim,a hlavne auto pred tim nez sem to tam dal tak jezdilo pekne a bez nejakej chyb,chtel bych poprosit pokud znate nekoho kdo by to dokazal opúravit tak mi prosim napiste na emial dekuju, Jirka dj.sonik@seznam.cz

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 714
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Příspěvek od wilczek » sob lis 15, 2008 08:05

otas1 píše:3) Plip me zlobi uz celkem dlouhou dobu, bateriemi to vsak neni, na klici je studeny spoj, je ho tedy nutno zmacknout vetsi silou (chtel jsem se do toho s mikropajkou pustit hned jak budu mit 2.klic-co kdyby se to nepovedlo). Pan Folprecht toto zjistil pri odvozu vozu do dilny a upozornil me na to, mluvil i o baterii,baterie je tam ale asi 3 mesice nova, to jsem mu take rekl. Rekl jsem mu i ze plip zlobi ale staci ho zmacknout vetsi silou. Pak zavezl vuz do dilny.
Po synchronizovani mi prinesl novy klic a ja zaplatil. Nikdo mi nerekl ze stary PLIP jim nesel nasynchronizovat. Proto jsem take byl tak prekvapen kdyz jsem v aute zjistil ze nefunguje. Kdyz jsem se vratil abych na to upozornil, trvam na tom ze o nenasynchronizovani kvuli nefunkcnosti nic nepadlo. Pan Folprecht rikal ze auto je prekodovane na novy klic a stary uz tedy nebude fungovat (nahrane to nemam, ale vyjadril se v tomto vyznamu). Pak jsem rekl nashledanou a odjel. Nemohu pochopit proc mi nikdo nebyl schopen za tu dobu co jsem tam cekal, pripadne pri placeni, rict ze jim ten stary PLIP nefunguje a proto ho nemohou nasynchronizovat.

Zitra tam stejnak budu volat, jak mi to vrtalo hlavou tak jsem zkusil zmacknout ten stary PLIP (rikal jsem si ze treba jen "dodelal", treba tam jeste nasynchronizovany je, jen ten plip zas stavkuje a ja zbytecne delam povyk) a najednou se to odemklo. Od teto chvile mi stary funguje, ale nefunguje bohuzel ten novy (dost dobre nechapu jak je o mozne). Doufam ze to uznaji jako reklamaci, sesynchronizuji znovu a lip.

Jinak dekuji za rychlou reakci a pomoc pri reseni. Zitra tam zavolam a uvidim jak se s nimi domluvim, snad se vse vyjasni.
Úplně stejně fungoval PLIP u Twinga 1999 mojí bývalé manželky. Někdy bylo třeba mačkat i 10 x, než to zafungovalo. Objednali jsme nový PLIP v Renault Hlučín. Se synchronizací měli očividné problémy, trvalo to skoro dvě hodiny, ale auto jsem dostal zpět s funkčním novým (černým, hranatějším) PLIPem a stejně jako dříve funkčním starým. Uznávám, ž e jsem OffTopic, servisu pana Pošíka se to netýká, ale jedná se o stejnou problematiku, tak to zde uvádím. Ještě na doplnění. V Havířově říkali mé bývalé, že se musí vyměnit celá řídící jednotka za 22 000 Kč, v AutoZličín zase udali cenu 7500 Kč, v Automotoland Hlučín jsme zaplatili celkem necelé 4 000 Kč, přesnou částku už nevím.
Espace IV, 2.o Turbo, 120 KW, LPG.

Uživatelský avatar
Lenka Švestkova
Člen RCČR
Příspěvky: 474
Registrován: pon bře 22, 2004 17:42
Bydliště: Studénka

Příspěvek od Lenka Švestkova » sob bře 14, 2009 13:54

Tak jsem byl před nějakým měsícem opět na servisní. Průvodní telefonát míjím, neboť chápu, že ne vždy má člověk dobrou náladu .... Zvlášť když pracuje v kšeftu a mluví se zákazníkem ... :)
Ale taková perlička - ptali se mě předem, zda je někde nějaký problém. O ničem jsem nevěděl a zapoměl jsem na prasklé sklo přední mlhovky. A jelikož tam natekla voda, tak to bije do očí ( je to zpoloviny hnědé ). Když jsem auto bral zpátky, tak mlhovka stále rozbitá a ani mě na to neupozornili. A vzhledem k tomu, že je auto služební, tak bych asi neřešil cenu, že ...
Názor si udělejte sami.

Martin

Uživatelský avatar
otas1
Člen RCČR
Příspěvky: 901
Registrován: stř čer 29, 2005 08:31
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otas1 » čtv srp 20, 2009 10:58

Den pred odjezdem na dovolenou, zacal zlobit scenik - motor sel na 3 valce.

V neautoriziovanym servisu udelali za 200 Kc diagnostiku, rekli za zapalovanim to nebude, ze to spis vypada ze nema kompresi a takovy vselijaky zvasty. Pry by se na to dostali nejdriv v pondeli.

Po telefonatu mi pan Posik vysel vstric a ze kdyz vozidlo hned privezu, tak ho ihned opravi. Pro jistotu jsem si sebou vzal jeden zapalovaci modul ktery jsem mel navic. Auto behem hodinky opravili, svete div se, byl to ten zapalovaci modul ktery jsem jim privezl 8)

Nauctovali diagnostiku, 0,3h prace s vymenou a 0,3h zkusebni jizdu - celkem neco malo pres 900 Kc. Byl jsem jim hodne vdecny ze se na to podivali hned, tak jsem se slevy nedozadoval.
Neděkujte, nenadávejte, používejte prosím hodnocení.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý ;-)
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru :-), vlastněn rodiči.

Uživatelský avatar
RichieST2
Starting member
Příspěvky: 52
Registrován: stř bře 09, 2011 13:08
Bydliště: Střední čechy

Re: Renault Pošík Uhlířské Janovice

Příspěvek od RichieST2 » čtv bře 24, 2011 18:30

Ahoj, tak právě jsem se vrátil z Auto Pošík, měl jsem tam Espace III preventivně na komplet rozvody a výměnu svíček... Stihnul jsem akci - sleva 20% na díly, takže paráda. Byli celkem ochotný, pominu, že odhad ceny byl 30.000 komplet (včetně práce a slevy na díly) a nakonec to asi bude víc (prý tak 32-35 tis., ještě to prý neměli přesně spočítané... že prý je to třílitr a tam je to složitější). Ani bych si o slevu neříkal, ale dneska mi shodou okolností přišla klubová kartička, tak jsem se zmínil, aspoň na tu práci, jestl by teda sleva nebyla, na ty díly mi 20% stačí ;-)

Mluvil jsem asi s paní Pošíkovou (starší energická dáma) a ta o tom nechtěla ani slyšet, že prej z renault clubu nic nemají, takže žádný slevy neposkytujou. Že renault club zná, ale že to je kolik let zpátky... Takže by se asi měli odstranit z partnerů klubu si myslim...

Ještě pak napíšu kolik byly ty rozvody atd podrobně, kdyby to někoho zajímalo (až budu mít fakturu...)
ESPACE III 3.0 V6 24V r.v. 2000

Uživatelský avatar
ToJa
Grafoman
Příspěvky: 2232
Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
Bydliště: Lipov
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Pošík Uhlířské Janovice

Příspěvek od ToJa » čtv bře 24, 2011 18:54

Delat rozvody na 3L v Renaultu,pak ze lidi nemaji penize :D ale nic ve zlem,kazdy dela jak chce......
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...

Uživatelský avatar
RichieST2
Starting member
Příspěvky: 52
Registrován: stř bře 09, 2011 13:08
Bydliště: Střední čechy

Re: Renault Pošík Uhlířské Janovice

Příspěvek od RichieST2 » čtv bře 24, 2011 19:00

No a co bys mi doporučil? Bylo mi řečeno, že u nějakýho garážisty to zas bude trvat dvakrát tak dlouho a na práci tímpádem moc neušetřím... Jen materiál (včetně svíček a vodní pumpy) prý je 30.000,- (vč. DPH). Rád si nechám poradit ;-)
ESPACE III 3.0 V6 24V r.v. 2000

Uživatelský avatar
ToJa
Grafoman
Příspěvky: 2232
Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
Bydliště: Lipov
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Pošík Uhlířské Janovice

Příspěvek od ToJa » čtv bře 24, 2011 19:45

Jeste to nemas hotove?No ono to chce chvilku hledat dobry servis kde to umi,ale material se necha sehnat kolem 11000kc SKF svicky nevim jake to maji byt ja daval do 3.0 24v II LAGUNA NGK za 500kc/ks
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...

Uživatelský avatar
RichieST2
Starting member
Příspěvky: 52
Registrován: stř bře 09, 2011 13:08
Bydliště: Střední čechy

Re: Renault Pošík Uhlířské Janovice

Příspěvek od RichieST2 » čtv bře 24, 2011 19:59

No hotový už to mam :-( mě řekli po telefonu tyhle ceny: Rozvody 9.000, Vodní pumpa 2.500, Řemen, kladky atd. 7.800, Svíčky 5.000. Přesnějc až budu mít fakturu. Měli poslední den tu akci/slevu 20%, musel jsem to objednat hned, nebo by to bylo bez tý slevy. Renaulta mám poprvý (měl jsem forda), nevím jak zjistit, kterej servis to umí a kterej ne. Espík tříltr je prej celkem specialitka, tak jsem nechtěl riskovat. Podle mě ti každej řekne, že to umí... No nic, ještě mě pár preventivních věcí čeká (olej + filtry, silentblok motoru, olej v převodovce), tak kdybys někoho doporučil, nechám si poradit (střední čechy nejlíp).
ESPACE III 3.0 V6 24V r.v. 2000

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Pošík Uhlířské Janovice

Příspěvek od DDT » pát bře 25, 2011 00:52

RichieST2 píše: Mluvil jsem asi s paní Pošíkovou (starší energická dáma) a ta o tom nechtěla ani slyšet, že prej z renault clubu nic nemají, takže žádný slevy neposkytujou. Že renault club zná, ale že to je kolik let zpátky... Takže by se asi měli odstranit z partnerů klubu si myslim...
Dobře vědět.
Zavolám Jirkovi Pošíkovi, a pokud nechtějí dávat slevy, mezi partnery nebudou...
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Pošík Uhlířské Janovice

Příspěvek od DDT » úte kvě 10, 2011 14:24

Dnes, tedy 10.5. jsem se s paní Pošíkovou dohodl na ukončení partnerství s tímto autorizovaným servisem.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti se servisy autorizovanými“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů