Auto Dispo

doporučení, kritika, rady kam se obrátit

Moderátor: Moderators General

Pezzli
Starting member
Příspěvky: 33
Registrován: úte kvě 16, 2006 17:34
Bydliště: Praha

Auto Dispo

Příspěvek od Pezzli » úte kvě 16, 2006 17:57

Hojky, všem, jelikož mám tenhle servis a salon přímo za XXXXXX (obrazně řečeno), nemáte s nimi někdo nějaké zkušenosti..

Laxxman
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: úte črc 27, 2004 09:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Auto Dispo

Příspěvek od Laxxman » úte črc 25, 2006 12:57

Pezzli píše:Hojky, všem, jelikož mám tenhle servis a salon přímo za XXXXX (obrazně řečeno), nemáte s nimi někdo nějaké zkušenosti..
Mam ho taky za XXXX a tak jsem to zkusil.
Vymena prednich koutoucu+desticky - vysledek na fakture cena za ujete testovaci kilometry,ktere nikdo nenajel.

Joo a "velice mily" personal.
Ps: zaver si udelej sam.

Mam to do Dispa 1 minutu,ale s rendou uz jezdim jinam. :wink:

Pezzli
Starting member
Příspěvky: 33
Registrován: úte kvě 16, 2006 17:34
Bydliště: Praha

...

Příspěvek od Pezzli » úte srp 08, 2006 01:29

tak to určitě bydlíš hodně blízko vedle mě...Já žiju na Novodvorskej....
Renault Clio 1,2 16V; r.v. 2002; modrá metalízka

Uživatelský avatar
Regis
Senior member
Příspěvky: 1871
Registrován: pon pro 27, 2004 19:05
Bydliště: UK

Příspěvek od Regis » úte srp 22, 2006 22:31

Byl jsem tam asi 3x a chovali se ke me celkem slusne... jenom je to drahy jako kazdej znackovej. Kdybych potreboval do znackovyho, tak bych jel tam... navic nam na Lagunu sehnali hever asi za 1/3 ceny co nabizeli jinde.
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano :(
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)

got
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: sob led 06, 2007 21:07

Servis?Hrůza!!!!

Příspěvek od got » sob led 06, 2007 21:11

Mám Renault 25.Když jsem šéfovi mechaniků sdělil že chci vyměnit olej do převodovky a řekl mu co mám za typ vozu,viděl jsem v jeho očích děs a výkřik NE!!! mne napřed docela pobavil,ale když jsem po něm stále chtěl alespoň specifikaci oleje,napřed mi doporučil olej na automat.Když jsem mu řekl že mám manuál,opět si půjčil techničák a po cca 15-ti minutách se vrátil s vítězoslavným úsměvem na rtech a vypadlo z něj jediné slovo:ELF.Nedivte se mi,že jsem odešel bez pozdravu...P.S:díky za radu!!! Po 600 000 kilometrech by si to chudáček zasloužil.Předchozí majitel se o něj zrovna nestaral...

Pezzli
Starting member
Příspěvky: 33
Registrován: úte kvě 16, 2006 17:34
Bydliště: Praha

...

Příspěvek od Pezzli » ned led 07, 2007 00:32

tak jsem si sám osobně vyzkoušel tento servis, mám ho za XXXXXX, tak proč ne...byl jsem na začátku prosince bouranej zezadu a tím nárazem poté jsem to bouchnul i zepředu. Dovezl jsem to tam a ochotně se ke mě chovali, auto bylo opraveno asi za 14 dní (zasek i předek nový), další týden jsem čekal na zaplacení od pojišťovny, po celou dobu mi volali a imformovali mě o průběhu oprav. takže spokojensot celkem dost dobrá.
BTW: Mají tam celkem pěknou assistentku, která sedí skoro u vchodu a dá se s ní prohodit pár hezkých slovíček, když je zrovna člověk XXXXX z bouchlého auta...:-D
Vsledek: Doporučuji (už kvůli té slečně)
Renault Clio 1,2 16V; r.v. 2002; modrá metalízka

Uživatelský avatar
Regis
Senior member
Příspěvky: 1871
Registrován: pon pro 27, 2004 19:05
Bydliště: UK

Příspěvek od Regis » ned led 07, 2007 13:24

To neni asistentka, Ruzenka je "prodej novych vozu" ;) Tedy jestli je to porad ona, uz jsem tam dlouho nebyl.
:off:
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano :(
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)

tpar
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: ned bře 25, 2007 17:53

Příspěvek od tpar » úte bře 27, 2007 17:46

Do DISPa už s Renaultem nejezdím. Jezdil jsem tam docela dlouho (cca 3 roky) ale pak mi opravovali auto po malé bouračce a práci odflákli (neseděla kapota a nebyla dodělaná elektrika) navíc na faktuře bylo několik položek, které tam být neměly (cca 2 tis.). Reklamoval jsem, po reklamaci už vše v pořádku, ale mírně nepřijemné jednání.

Po převzetí nastartovaného auta jsem dojel domů, kde jsem druhý den už nenastartoval - vybitá baterie. Ještě štěstí, že mám nabíječku a baterii jsem si dobil už sám. Když jsem to do DISPa volal tak se vymlouvali a mechanik byl do telefonu silně nepříjemný a z jeho narážek jsem pochopil, že to byla odplata za reklamaci.

Víc už jsem se s nimi nebavil a jezdím jinam.

ferin
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: čtv srp 13, 2009 15:58

Dispo nikdy vice

Příspěvek od ferin » čtv srp 13, 2009 16:11

Po dnesni zkusenosti v tomto radoby autorizovanem servisu do Dispa nezavitam. To jsme sem zajeli jen naatkou, protoze jsme po zakoupeni auta chteli otestovat nejaky servis pro Renaulty. potrebovali jsme s rodinou dokoupi jen nejake drobnosti do vybavy, koberecky, odrazku a sadu na zalepeni kola pri defektu. Ochota panu na prijmu v servise byla tristni. Presne, jak tu uz nekdo popisoval jsme si pripadali jako ze otravujem. Pan vzdy odbehl nekam do skladu, tam byl kvuli kazde veci kolem 10 min, pri tom si jeste stihnul vyridit nejake svoje kseftiky a vratil se s omluvou, ze maji strasny FOFRRRR, at promineme. Pripadal jsem si jako ve snu. Nakonec jsem z nej vymamili pouze nahradni sadu zarovek a doporuceni at si vse najdeme na internetu, ze jim tam kolabuje system. No zkratka des, odjeli jsme po pul hodine a konstatovali, ze nikdy vice. Doufame, ze v nejakem jinem prazskem servise pro Renault bude pristup o mnohem lepsi. Mate nekdo nejake doporuceni?

Gilarn
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: pon srp 17, 2009 11:50

Spatne...

Příspěvek od Gilarn » pon srp 17, 2009 12:04

Cau,

moje zkusenost - spatna.

Pred 3mi tydny jsem byl na 2 lete prohlidce noveho vozu Megane Grandtour 2005, cena 11,500kc. Vuz byl koupen od leasingovky, znal jsem velmi dobre predchoziho majitele i leasingovku.
V dispu delali vymenu oleje, filtry, desticky, brzd. kapalinu atd atd, hodne veci. V semaforu bylo, ze jedna trubicka rosi, at to sleduji..

Popojel jsem 450km, na travniku po ceste mnoho kapek oleje. V jinem autorizovanem servisu Renault na morave mi tedy kontrolovali 2x za tyden auto, protoze mi zacalo blikat, at doplnim olej. Novy olej i servisy jsem opet hradil.

Po prijezdu do Prahy jsem dal auto opet do dispa, nasli dil u termostatu, ktery byl vadny a zapricinoval unik oleje a vody. Pry se zavada projevuje jen pri prehrati motoru.. (!) Platil jsem dil 3000, opet dalsi novy olej, chladici kapalinu a servis (slevu mi dali 400kc na servis). Celkem asi 16.000 servis.

Dalo se tomu zabranit pri prvni prohlidce? Podle dispa ne, ja davam na renault stiznost, jestli se to da prosetrit, protoze se mi to nezda. Jestli je zaruka na praci alibisticka tak, ze kdyz reknou "trubicka rosi" at to sleduji, je to dostatecny servis? Navic jsem celkem platil asi 8 litru oleje Elf, protoze nikdo nebyl schopen zjistit, co se vlastne deje.

Kazdopadne priste s autem jedu jinam a v praci (asi 40 vozu renault vozovy park) tento servis vrele nedoporucim.

S pozdravem,
JH

pavel.dodo
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: stř kvě 19, 2010 18:43

Auto Dispo - varování pro všechny

Příspěvek od pavel.dodo » pon kvě 31, 2010 19:11

Rád bych se podělil o své zkušenosti. Mám Megane Grandtour 2,0 dci, max výbava, rv. 2009 najeto 35000 km, koupeno nové, pořizovací cena 540 000 Kč. Bohužel manželka nabourala, tak auto muselo do servisu. Nebyla to velká rána, poškozen, přední nárazník, chladiče, 1x úchyt světla a co je nejhorší, 2x airbag ven. Asistenční služba mě ukecala a odtáhla do do nejbližšího servisu Dispo Praha (neměl jsem žádnou zkušenost). Odhad v servisu 150 000 Kč, což mi přišlo rozumné a navíc je auto pojištěné. Po dvou týdnech jsem volal do servisu jak to vypadá s autem. Odpověď - auto se opravovat nebude, pojišťovna to nechce uhradit, protože se jedná o TOTALKU!!! Cena auta je prý 280 000 Kč a oprava bude minimálně 250 000 Kč. Volám do pojišťovny, kde mi potvrdili, že 7 dnů je schválená oprava a čekají pouze na opravu, cena auta je prý 450 000 Kč a 250 000 je limit do kterého se servis musí vejít. Další telefonát do servisu, jestli si dělají srandu, proč lžou, odpověď, že to tedy u pojišťovny zjistí. Za hodinu sms, zítra se začíná s opravou. Po dalších dvou týdnech (termín pro dokončení) volám do servisu, odpověď - dolakováváme a čekáme na přístrojovku, po dalším týdnu ta samá odpověď, přístrojovka se prý musí vyrobit, že tento typ není skladem. Dotazem přes svého prodejce na Zličíně jsem zjistil, že přístrojovku měli a byla vadná, tak dali požadavek na sklad a čekají. Můj prodejce zjistil, že jsou díly skladem ve Francii a zajistil převoz. Po dalším týdnu konečně auto hotové (cena 240 000 Kč, provedena například výměna obou světel a podobné srandy, čas plnění klimatizace 3 hodiny, výměna čelního skla 4,5 hodiny, prostě fofr servis jen aby se vešli do limitu od pojišťovny). Dnes byl uskutečněn převod peněz z pojišťovny, tak jsem si jel pro auto. Při převzetí mělo auto poškrábanou střechu od výměny čelního skla, poškrábaný kryt klimatizace a počítač hlásil nutný servis. Technik se mě snažil přesvědčit, že se blíží pravidelný servis (na kterém jsem byl dva měsíce zpátky, při 30000 km). Takže ve finále jsem tam auto na další minimálně týden nechal (protože lakýrník není v práci) a budu doufat, že nebude další závada a budu si moci auto odvézt. Každopádně tento servis nikdy více, je to to nejhorší s čím jsem se zatím setkal (3 Renault a 10 let zkušeností se servisama). Nejvíc mě štve, že auto je bezporuchové a servis dělá takovouhle vizitku značce. Radím všem jeďte jinam.

pavel.dodo
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: stř kvě 19, 2010 18:43

Již nikdy více doplnění

Příspěvek od pavel.dodo » pát čer 04, 2010 19:08

Tak jsem si dnes v pátek definitivně odvezl z Dispa auto. Střecha rozleštěná, počítač pouze resetovali, takže mi ukazuje servis za 30000, i když má být za 22000 a poškrábaný kryt klimatizace přelakovaný. Na dotaz, proč s autem najezdili přes 40 km mi bylo sděleno, že něco vrzalo v přístrojovce, tak to museli vyladit. Pak mi mezi řečí oznámili, že ty opravy, které dodatečně dodělávali přidali k pojistné události na mojí pojistku a že budu platit spoluúčast. Tak jsem se opět vytočil, jestli si dělají srandu, že mi poškodí auto a já to mám platit? Likvidátor v pojišťovně bude v práci až v pondělí, tak to budu muset hned pořešit (bohužel na netu jsem zjistil, že pojišťovna jim převedla peníze včera).
Po přebrání auta jsem žádnou jinou závadu nezjitil (až na to, že přední nárazník vůbec nelícuje, ale to bych asi chtěl moc). Po odjezdu ze servisu jsem zjistil, že palubku vyladili opravdu dobře, protože na D-1 to drnčelo jak blázen, takže opravdu nevím, co v tom autě těch 40 km dělali.
Takže ještě jednou varování pro všechny, opravdu si rozmyslete kam dáváte auto.

Tak ještě jedno doplnění. Pod autem jsem včera (v sobotu) našel louži vody. Nádrž k ostřikovačům prázdná. Doplnil jsem tedy do plna a dnes ráno opět nula a ubylo i trochu v chladiči. Takže zítra opět do servisu. Tentokrát však do jiného, kde to znám :-(

Uživatelský avatar
Honza1977
Člen RCČR
Příspěvky: 34
Registrován: čtv led 05, 2012 22:08
Bydliště: Praha 10

Re: Auto Dispo

Příspěvek od Honza1977 » čtv úno 16, 2012 14:01

Tak se take pridam s cerstvou zkusenosti s Auto Dispo kde vcera probehla 140tis. prohlidka, kontrola predni i zadni napravy (mirna vule vpredu resp. tlumene bouchani zezadu, ja mel podezreni na silentbloky) plus kontrola brzd s tim ze mi trochu pribrzdovalo obcas jedno zadni kolo.
Volali mi uz asi po pul hodine co jsem tam auto nechal co s tim je a neni, zadni naprava pry je ok vc. ulozeni, na predni naprave jsou spatne obe tycky rizeni a L cep rizeni takze jestli to maji udelat s cimz jsem souhlasil. Brzdy pry nepribrzduji takze jsem je musel de facto donutit brzdy prohlednout prip. vycistit. Na otazku co muze delat to bouchani vzadu zpod auta mi bylo receno ze asi zamky zadnich dveri (?) a ze se na to take podivaji a pripadne je seridi. No..tomu jsem tedy moc neveril.
Pozitivum (nebo spis asi samozrejmost) ze klepani predni napravy po oprave tycek a cepu prestalo, a brzdy uz nepiskaji ani nepribrzduji.
A posledni pozitivni vec bylo ze auto bylo uz kolem 14h hotove, ale vzhledem k tomu ze jsem byl normalne objednany a dily byly skladem tak taky spis samozrejmost..

Ted to negativni - vyuctovano celkem 9h prace ( auto tam bylo vseho vsudy 5.5 hodiny takze musim nutne predpokladat je ze na tom delali celou dobu 2 mechanici abych si nemusel myslet ze cena za praci byla nadhodnocena (toto mi bylo pri pokusu o reklamaci take receno, ze na tom delali celou dobu 2 mechanici)
- geometrii mi vyuctovali cca 860 Kc i kdyz tam meli ceduli jako krava "Akce - komplet geometrie za 499,-- v ramci servisni prohlidky", kdyz jsem to namitnul tak mi bylo receno ze akce je jen na kontrolu geometrie, nikoli za jeji serizeni..no..nevim.
- po kontrole hladiny oleje doma dnes rano - cca 0.5cm nad riskou max., na fakture je 5.5 l oleje tak zacinam verit tomu ze fakt vzali 5.5 l oleje a naprali to tam i kdyz podle mne kdyz je max. napln 5.35 podle tabulky tak realne tam vic jak 5l nenacpe ani buh tak aby byla hladina mezi riskama. V kazdym pripade, hladinu oleje jsem schopnej si ohlidat i sam kdyz olej menim na Cliu doma v garazi takze skutecnost ze takova banalita je problem pro znackovy servis me celkem zarazi. Takze sakum prdum 13000 komplet, umyte auto... a dojmy vic nez smisene. Nechci rikat ze nic neumi pripadne je obvinovat z..mirne receno...z ledabyle fakturace. Ale v kazdem priapde vim ze sem uz nepojedu. Duvod proc jsem auto dal zrovna sem i pres nektere negativni zkusenosti dalsich lidi byl ten, ze auto bylo doposud predchozim majitelem servisovane tady a uprimne receno jsem se chtel vyhnout chytrym poznamkam typu "kde Vam tohle delali" atd. Nicmene, vidim ze negativni ani pozitivni zkusenosti nejsou nahodne a kdyz to nekde delaji nebo naopak, jako v tomto pripade nedelaji na 100% tak to pociti vetsina zakazniku. Bohuzel nemuzu Dispo doporucit, vse co hodnotim v jejich pripade kladne by v podstate mela byt samozrejmost v kazdem nejen znackovem servisu.
Renault Laguna II Grandtour 2,0T Privelege 125kW 2006

martins
Člen RCČR
Příspěvky: 572
Registrován: pon led 05, 2004 08:41
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Auto Dispo

Příspěvek od martins » sob úno 18, 2012 22:41

Honza1977 píše:Ted to negativni - vyuctovano celkem 9h prace ( auto tam bylo vseho vsudy 5.5 hodiny takze musim nutne predpokladat je ze na tom delali celou dobu 2 mechanici abych si nemusel myslet ze cena za praci byla nadhodnocena (toto mi bylo pri pokusu o reklamaci take receno, ze na tom delali celou dobu 2 mechanici)
tak tohle je divny. Renault ma normy na vykony a nemel by fakturovat vice hodin. Aspon v AMOS Otava to takhle delaji.
Menili mi na satisu zadni napravu a presto ze jim to neslo povolit, prali se s tim den a pul tak mi nauctovali presne 1,7h, kolik je v jejich tabulkach...

Pokud vim, jsou tam i normohodiny na ruzne typy prohlidek a standardni vymeny.
Vel Satis 3.0 dCi Initiale Paris 2005
Obrázek

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Auto Dispo

Příspěvek od 100KUC » sob úno 18, 2012 23:19

martins píše:
Honza1977 píše:Ted to negativni - vyuctovano celkem 9h prace ( auto tam bylo vseho vsudy 5.5 hodiny takze musim nutne predpokladat je ze na tom delali celou dobu 2 mechanici abych si nemusel myslet ze cena za praci byla nadhodnocena (toto mi bylo pri pokusu o reklamaci take receno, ze na tom delali celou dobu 2 mechanici)
tak tohle je divny. Renault ma normy na vykony a nemel by fakturovat vice hodin. Aspon v AMOS Otava to takhle delaji.
Menili mi na satisu zadni napravu a presto ze jim to neslo povolit, prali se s tim den a pul tak mi nauctovali presne 1,7h, kolik je v jejich tabulkach...

Pokud vim, jsou tam i normohodiny na ruzne typy prohlidek a standardni vymeny.
Ahoj, no tak 9 hodin na prohlídku + úkony co uvádíš mi nepřijde nijak přehnaný počet normohodin. Doufám, že ses alespoň zaregistroval do programu Servis 5+ abys měl min. 20% slevu na díly i práci, když už jsi to dával do autorizovaného servisu.
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
ToJa
Grafoman
Příspěvky: 2232
Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
Bydliště: Lipov
Kontaktovat uživatele:

Re: Auto Dispo

Příspěvek od ToJa » ned úno 19, 2012 09:40

A plati ta sleva 20% i na normalni nakup dilu?Nebo jen kdyz mi to meni v Renaultu?
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...

martins
Člen RCČR
Příspěvky: 572
Registrován: pon led 05, 2004 08:41
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Auto Dispo

Příspěvek od martins » ned úno 19, 2012 13:11

ToJa píše:A plati ta sleva 20% i na normalni nakup dilu?Nebo jen kdyz mi to meni v Renaultu?
I na nakup dilu renault. Na dily Motrio se to nevztahuje
Vel Satis 3.0 dCi Initiale Paris 2005
Obrázek

anticyklona
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: sob úno 25, 2012 16:23

Re: Auto Dispo

Příspěvek od anticyklona » sob dub 07, 2012 17:04

Bohužel i já mám velmi špatné zkušenosti s tímto servisem.Jezdím tam už asi 10 let a byl jsem vždy spokojen až do nedávna.Potřeboval jsem udělat pravidelnou prohlídku na Thalii před TK.Cena se vyšplhala na dvojnásobek proti původní dohodě,že prý je to nutné,jinak neprojde TK.Kromě jiného byla vadná lambda sonda,je fakt že asi měsíc před tím nechtěla zhasnout kontrolka.Vyměnili mi ji,cena přes tři tisíce.Za 2 dny se znovu rosvítila kontrolka,zajel jsem zpátky a že prý tam byla voda.Tak to vysušili a to bylo vše.Za pár dní se rozsvítila znovu.Opět to vysušili.Vydrželo to zas několik dní do prvního deště.Tak nevím zda tam mám opět zajet.Sám si to neudělám bez zvednutí auta,normálně se tam nedá dostat.Nebo to nechat být a jezdit se svítící kontrolkou,třeba se to časem samo vysuší.Jedno však už vím jistě,nikdy více Auto Dispo.Odvádějí nekvalitní a předraženou práci.
Anticyklona

milan.maly
Experienced member
Příspěvky: 508
Registrován: stř kvě 26, 2010 09:28

Re: Auto Dispo

Příspěvek od milan.maly » pát čer 29, 2012 12:25

Mozno je to nahoda, ale ja mam z tymto servisom pozitivnu skusenost.
Potreboval som vymenit spinac spiatocky na prevodovke na Megane II. Rano som poslal email do tohto servisu, za hodinu odpisali, ze potrebuju este vin - dostali obratom. Asi po pol hodine som dostal detailny rozpis ceny prace a dielu.

Chvilu som este zhanal diel inde, zial neuspesne. Zavolal som preto okolo obeda do tohto Renault servisu, aby som sa dohodol na termine vymeny. Potvrdeny termin este v ten isty den poobede (diel mali skladom), auto skontrolovali, prevzali a zacali s opravou. (Okrem std. igelitu na sedadlo dostalo auto aj celofan na volant a radiaciu paku.)

Medzitym sa mi venoval servisny technik a na moju ziadost so mnou presiel celu servisnu historiu auta (bolo kupovane ako ojazdene). Po cely cas prebiehala vymena priamo za mnou - od auta ma oddelovalo len sklo, takze som sledoval celu vymenu.

Medzitym som si este vyziadal dalsie info o Lagune III, ak by som chcel casom Megana vymenit.

Po oprave, ktora trvala o nieco kratsie ako spominanych 45min, som s technikom auto prevzal a skontroloval funkcnost cidla, rozlucil sa a odisiel.

Zaverom:
Oprava trvala menej ako predpokladanych 45minut, po celu tu dobu sa mi venoval serisny technik (Tomas Bilek), cena bola este o nieco malo nizsia ako ta, ktoru som dostal do emailu, profesionalne jednanie, auto po celu dobu na ociach.
Samozrejme, cena bola o nieco vyssia ako v neautorizovanom servise (odhadom cca 300Kc), ale za to rychle jednanie a komfort plus pridane info o aute to myslim stalo.

Za mna teda jednoznacne spokojnost! Kiez by to nebola nahoda a fungovalo by to takto v kazdom autorizovanom servise.

Ak by este Renault dostal rozum a predaval olej za cenu ako na eshopoch, nebol by pre mna dovod jazdit do ineho ako autorizovaneho servisu.
Renault Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW/101k, r.v.: 01/2005 http://moje.auto.cz/Master13/megane.html
Renault Laguna III Grandtour 4-Control 2.0dCi 127kW/175k, r.v. 10/2013
V občasnej údržbe:
Renault Thalia 1,4 16V 72kW/98k, r.v.: 2001
Renault Fluence Privilege 1,6 16V 81kW/110k, r.v.: 2010
Renault Fluence Technofeel 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Megane III Grandtour 1,6 16V 110k, r.v.: 2012

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11267
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: Auto Dispo

Příspěvek od krt.ecek » pát pro 07, 2012 21:07

Koukám, že jsem k tomuto servisu ještě nic nenapsal a jelikož s ním mám opakovené (a pořád stejné zkušenosti) tak mě to překvapuje a jdu to napravit

CCA 3 roky švagr zastavil u přechodu a někdo za ním na ledu nedobrzdil. Bydlí kousek od Dispa a kousek odtamtud se stala i nehoda ->odvezlo se auto tam. Bylo třeba vyměnit podlahu, zadní dveře, světlo, výztuhu nárazníku a nárazník. Na první pohled oprava super, na druhý pohled při zapnutí stěrače stěrač nemyl sklo, nýbrž SPZ (řekli jsme si OK, ale měli to vyzkoušet, jsou to lajdáci) Po čase jsem jel za nimi svým autem a koukám nesvítí třetí brzdové, tak jsem to rozebral a ejhle nezapojen konektor (to se ve mně vařila krev, to už je ohrožení bezpečnosti)

něco málo přes rok bylo třeba vyměnit alternátor (vodou chlazený) v Espace, přez mé protesty to švagr odvezl do Dispa, vše proběhlo zdánlivě OK - vrátíme se k tomu na konci

CCA 1 rok zpět po drobném ťukanci zezadu měli zkontrolovat, zda je auto OK, to že nefunguje jeden couvací originální senzor nepoznali

no a nyní skvělá novinka navazující na alternátor. Když vyměnili alternátor, tak blbě přidělali kabel mezi alternátorem a baterkou, když pominu situaci, že ségra zůstala viset uprostřed velké světelné křižovatky když zhasla elektrika (tímto děkuji pomáhačům a chráničůmm, kteří ihned pomohli zabezpečit situaci (nešli ani varovky, 0V v palubní síti) a pomohli odtlačit Grand Espace stranou). Původně jsme mysleli, že odešla baterka, dali tam jinou a dojeli domů, když jsme ale zase otevřeli kapotu, tak ejhle plamínek na kabelu od alteránotoru k baterce a úplně prodřená izolace.

Bejt poslední situace do roka záruky na servis Renault, tak je tím kabelem jedu umlátit, takto máme smůlu a museli to řešit sami.

Bohužel se nejdná o ojedinělou zkušenost a mohu zodpovědně říci, že do tohoto servisu již nikdy nevkročím!

Abych ale řekl objektivní data, tak musím říci, že prodejci ochotní, vše vysvětlí. Přijímací technici na náhradní díly také ochotní, i složitější díly dohledají a nevzdávají se, velmi ochotně pomůžou, ale do zázemí se žádné z našich aut již nesmí dostat....
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

kosik174
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: stř úno 06, 2013 17:56

Re: Auto Dispo

Příspěvek od kosik174 » pát úno 20, 2015 12:47

Zkušenost s tímto servisem mám absolutně NEGATIVNÍ!
Byl jsem zde na záruční prohlídce včetně výměny oleje. Za 1 litr oleje , si účtovali 524,- Kč včetně DPH. Tento olej se ovšem běžně prodává za cenu 140,- Kč za litr. Čili 4x předražené! Bohužel jsem to zjistil až druhý den. Žádal jsem v servisu informaci zda se nejedná o chybu. Bylo mi odpovězeno, že nikoliv, že se jedná o cenu doporučenou výrobcem.

Sem už tedy nikdy nepojedu!

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11267
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: Auto Dispo

Příspěvek od krt.ecek » pát úno 20, 2015 13:02

no upřímně, pokud jsi se nezeptal na cenu předem, podepsal předávák, kde je odhadovaná cena a s tou tím pádem souhlasil a oni se do ní vešli, tak to není chyba servisu.... Obecně v servisech je vždy dražší olej, než co si ho můžeš sehnat na netu, musí na něčem vydělávat, aby se uživily....

(jen upozorním, že tento servis absolutně nesnáším, ale je třeba rozlišovat chybu servisu a zákazníka a zde se musím servisu zastat....)
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

kosik174
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: stř úno 06, 2013 17:56

Re: Auto Dispo

Příspěvek od kosik174 » pát úno 20, 2015 13:19

V zásadě máš pravdu, ale:

Citace z Občanského zákoníku (volná):

Nekalé obchodní praktiky prodávajícího: například uvede nepravdivé údaje o výrobku nebo poskytované službě, uvede nepravdivé údaje nebo zamlčí některé informace, které mohou zásadním způsobem ovlivnit rozhodování spotřebitele, takže spotřebitel např. zakoupí výrobek nebo službu, které by se znalostí těchto informací nezakoupil.

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11267
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: Auto Dispo

Příspěvek od krt.ecek » pát úno 20, 2015 14:22

nechápu co tím myslíš. Co ti řekli nepravdivě, co ti zamlčeli? Předpokládanou cenu jsi podepsal před předáním vozidla a je tvá povinnost před podpisem přečíst... A co se tý ceny týče, tak to je obvyklá cena za olej servisů....
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Uživatelský avatar
Martan
Advanced member
Příspěvky: 266
Registrován: úte dub 05, 2005 16:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Auto Dispo

Příspěvek od Martan » pon bře 16, 2015 10:04

Musím se zastat kosika174, protože praktiky (bohužel nejen) tohoto servisu jsou vlastně hry kočky s myší:

1. zákazník sdělí problém (např. vibrace volantu)
2. servis nasadí v předstihu takovou paletu, kam se oprava i s díly bezpečně vejde
3. zákazník vidí částku na objednávce opravy a nezbývá mu než podepsat
4. servis neprovede se zákazníkem vstupní zkušební jízdu a převezme klíčky
5. servis v podstatě vymění co chce a za jak dlouho chce (většinou metodou instalace drahých nových dílů)
6. servis provede vlastní dobře zaplacenou zkušební jízdu, čímž kryje pouze sebe
7. zákazník před převzetím vozu napřed zaplatí v dobré víře, že bylo opraveno co potřeboval
8. servis opět neprovede výstupní zkušební jízdu se zákazníkem
9. zákazník převezme klíčky a auto a odjíždí, aby brzy zjistil, že závada nebyla odstraněna a že má prázdnou peněženku

Pak zákazníkovi nezbývá, než aby zajel do jiného servisu a tam se pokusil o pokus č.2, protože reklamace je v podstatě nereálná.
Laguna II

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti se servisy autorizovanými“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů