Re: aktuální akce importéra Renault
Napsal: pon dub 29, 2013 14:33
Plnění po dvou letech blbost opravdu je. I když u lednice nejsou spoje a u auta ano, únik není přípustný v takovém množství, pokud je vše vpořádku. I když přes těsnění se můžeme bavit o úniku mikroskopickém, není to na systému nijak znát. (tak rychle)
Např. moje Laguna II r.v. 2005 nikdy na doplnění nebyla, protože nebyl důvod. Pouze desinfekce výparníku a "trubek" vzduchu a výměna pylového filtru, což potřeba je před každou sezónou. Pokud někdo jezdí po roce nebo po dvou na doplnění z důvodu úniku a tudíž nesepnutí kompresoru, už se dá o úniku mluvit a je na čase uvažovat o přetěsnění spojovaných částí. Prodává se sada těsnění.
Pokud někdo jezdí na doplnění po roce až dvou a provede pouze doplnění chladiva (plynu), což dělá většina "servismanů" (rychlý prachy), zadělává si průšvih s kompresorem, protože na určité množství chladiva je potřeba přidat do systému určité množství speciálního oleje který "maže" kompresor.
Pokud tedy jen doplňujeme chladivo po roce až dvou, znamená to, že uniká, ale i s olejem. Musíme tedy doplňovat obojí, jinak po několika doplnění, může dojít k "zadření" kompresoru.
Např. moje Laguna II r.v. 2005 nikdy na doplnění nebyla, protože nebyl důvod. Pouze desinfekce výparníku a "trubek" vzduchu a výměna pylového filtru, což potřeba je před každou sezónou. Pokud někdo jezdí po roce nebo po dvou na doplnění z důvodu úniku a tudíž nesepnutí kompresoru, už se dá o úniku mluvit a je na čase uvažovat o přetěsnění spojovaných částí. Prodává se sada těsnění.
Pokud někdo jezdí na doplnění po roce až dvou a provede pouze doplnění chladiva (plynu), což dělá většina "servismanů" (rychlý prachy), zadělává si průšvih s kompresorem, protože na určité množství chladiva je potřeba přidat do systému určité množství speciálního oleje který "maže" kompresor.
Pokud tedy jen doplňujeme chladivo po roce až dvou, znamená to, že uniká, ale i s olejem. Musíme tedy doplňovat obojí, jinak po několika doplnění, může dojít k "zadření" kompresoru.