TAS- Autoservis Renault Česká Lípa.

doporučení, kritika, rady kam se obrátit

Moderátor: Moderators General

maxik
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: stř dub 07, 2004 10:13
Kontaktovat uživatele:

TAS- Autoservis Renault Česká Lípa.

Příspěvek od maxik » úte dub 27, 2004 11:49

Někde na tomto foru jsem se dotazoval na radu s tim, že mámě občas nejde nastartovat Mégaen coupe. Protože to máme do ČL nejblíž, zak jsme vyrazili. No jenže z autorizovanýho servisu nás taky skoro vyrazili. S tim, že jéééé no jak tohle budem hledat, to to tady zkejsne na měsíc, a ještě je to na plyn, no to vůbec. To se nám moc nechce to tady dělat. No tak jsme s němým ůžasem odjeli a auto odvezli do Německa. Mégane tam byl 4 dny a opravili to za pár babek. to je totiž ten českej přístup k zákazníkům. To radši budu mít malej příjem a bez práce, než se trochu snažit a vydělat si víc. S timhle se do evropy moc adleko takovýhle lajdáci nedostanou...
maxik

Uživatelský avatar
Čeněk Urbanec
Člen RCČR
Příspěvky: 2126
Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Re: TAS- Autoservis Renault Česká Lípa.

Příspěvek od Čeněk Urbanec » úte dub 27, 2004 15:25

maxik píše:Někde na tomto foru jsem se dotazoval na radu s tim, že mámě občas nejde nastartovat Mégaen coupe. Protože to máme do ČL nejblíž, zak jsme vyrazili. No jenže z autorizovanýho servisu nás taky skoro vyrazili. S tim, že jéééé no jak tohle budem hledat, to to tady zkejsne na měsíc, a ještě je to na plyn, no to vůbec. To se nám moc nechce to tady dělat. No tak jsme s němým ůžasem odjeli a auto odvezli do Německa. Mégane tam byl 4 dny a opravili to za pár babek. to je totiž ten českej přístup k zákazníkům. To radši budu mít malej příjem a bez práce, než se trochu snažit a vydělat si víc. S timhle se do evropy moc adleko takovýhle lajdáci nedostanou...
Doufám, že si to přečte někdo zodpovědný od Renault.cz a něco s tím udělá... Přitom mám tipy na neautorisované ale dobré servisy....
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996

Ivan
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: stř kvě 12, 2004 16:15

TAs - lakovna

Příspěvek od Ivan » pon dub 24, 2006 14:45

Jel jsem až z Liberce /u Koutka mi vadilo, jak jsem už psal, lehce povýšené chování jistého blonďatého mechanika - přejímacího technika, též, po garančce, která proběhla celkem OK, až na tu cenu...- nepřišli mi na triviální závadu - bouchání zadního nárazníku u Laguny r.v. 2000 - chybějící 4 šrouby! :oops: / do Tasu - na lakování promáčklého prahu zbrusu nového Mégane pod dveřmi řidiče - jsou tam velice ochotní - žel oprava byla provedena úděsně, ani na starou 120 bych se neodvážil provést takové lakování - vyrovnání plechu jakž takž - lakování - nerovnoměrný podklad pod lak v místě podél krycí folie podvozku vozu, viditelné kapky podkladu, odříznuté hrany původního laku a to vše bez uzardění prostě přelakováno svrchní vrstvou laku - oprava provedena po reklamaci lakování ochotně a včas - leč opět ne zcela perfektně /povrch laku hrbolatý, zčásti zůstaly zachované přestříkané "kapky" podkladu.../ navíc jsem se dozvěděl, že Tas nemá vlastní lakovnu, ale lakování si nechává provádět. Tím si tedy úroveň lakování vysvětluji /to zase o Koutku se říká - že lakovnu mají perfektní...tak to jsem to překombinoval.../ Tedy závěr - běžný servis bych jim znovu svěřil, lakování asi nikoli. Ale protože nejsem z ČL - kvalita odvedené práce mi za dojíždění nestojí přes poměrně vstřícný postoj při odstranění vady. /Jen jsem čekal nabídku náhradního vozu - a to zdarma počas odstraňování vad - v tomto směru jsem byl zklamán.../ :wink: Popravdě - na to, že šlo o lakování 6 měs. starého auta - měl jsem sto chutí to chtít předělat potřetí, ale neměl jsem na to už sílu - a asi by mě už hnali - co je moc, to je moc. /Je to ale můj poslední Renault /co čtu příspěvky k jiným servisům/ - příště zkusím jinou stáj /že by něco japonského?/ - jen tak - pro změnu/.

Midloch
Starting member
Příspěvky: 42
Registrován: sob čer 21, 2008 18:22
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Midloch » úte led 20, 2009 19:54

blizi se mi prvni garancni prohlidka, byl nekdo ted zde na garancce?? jak ste spokojeni?? nevim zda zajet do Lipy nebo jet ke Koutkovi v Lbc... :roll:
Renault Thalia 1.2 16V 2008

Gustav Anděl
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: úte čer 30, 2009 16:52

Příspěvek od Gustav Anděl » stř črc 01, 2009 13:45

Přátelé,
s TAS-em v České Lípě jsem se nerozešel v dobrém. Mlžení kolem opravy, po pravidelné prohlídce s výměnou oleje, oil-filtru, naftového filtru jsem nešel motorový prostor jak po výbuchu lahve s olejem. Všechno pocintané, dokonce i chladič a výparník klimatizace (každý ví, co to na jaře udělá) byly jak polité olejem. Omluva veškerá žádná a ještě jistá arogance, jako bych si to snad vymyslel.
Takže tohoto Renault partnera nedoporučuji.

Gustav

Doctor.ventil
Experienced member
Příspěvky: 508
Registrován: pon čer 25, 2007 12:47
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doctor.ventil » stř črc 01, 2009 14:24

Tak to je pěkně naprd...koukám, že tady na severu není kde servisovat...protože v Děčíně to očividně taky stojí za starou belu :?
Ex Renault 19, 1,9 dT 66kw, Ex Renault Laguna 2,2 dT RXT 83kw...
Nyní VW Golf III 1,9 TDi GT 81 kw :twisted:

ITexpert
Člen RCČR
Příspěvky: 2456
Registrován: ned led 11, 2009 17:18
Bydliště: Stochov

Příspěvek od ITexpert » stř črc 01, 2009 14:32

Doctor.ventil píše:Tak to je pěkně naprd...koukám, že tady na severu není kde servisovat...protože v Děčíně to očividně taky stojí za starou belu :?
Servisujte na kladne :P tu je to ok a kdyby ne pohlidam to!!!
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984

Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993

ITexpert

Doctor.ventil
Experienced member
Příspěvky: 508
Registrován: pon čer 25, 2007 12:47
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doctor.ventil » čtv črc 02, 2009 09:04

Tak je to trošku z ruky, ale za kvalitním servisem by se dalo eventuelně vyrazit dál... :wink:
Ex Renault 19, 1,9 dT 66kw, Ex Renault Laguna 2,2 dT RXT 83kw...
Nyní VW Golf III 1,9 TDi GT 81 kw :twisted:

ITexpert
Člen RCČR
Příspěvky: 2456
Registrován: ned led 11, 2009 17:18
Bydliště: Stochov

Příspěvek od ITexpert » čtv črc 02, 2009 10:41

Doctor.ventil píše:Tak je to trošku z ruky, ale za kvalitním servisem by se dalo eventuelně vyrazit dál... :wink:
de decina nebo z decina je to 100kilacku to neni zas tak hrozne:-)
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984

Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993

ITexpert

Marek Sládek
Advanced member
Příspěvky: 379
Registrován: pát led 18, 2008 08:24
Bydliště: Krásná Lípa u Rumburka

Příspěvek od Marek Sládek » úte srp 04, 2009 12:11

Tak k TASu v České Lípě musím říct, že mě velice zklamal hlavně perzonál a technici.
Jak už to bývá, tak jsem si koupil ojetou Lagunu II a zajel jsem k autorizovanému servisu na prohlídku a tak. Ujal se mě jistý obtloustlý technik částečně mi pomohl a já odjel spokojený domů. Po krátkém čase se mi na autě projevila závada na kabeláži čidla tlaku vzduchu a já scháněl nějakého mechanika mimo autorizovaný servis. Na doporučení jsem zajel k jednomu a ejhle on to byl onen obtloustlý technik z renaultu. No nic myslel jsem si, že když dělá v Renaultu, tak tomu bude i rozumět. Měl vše potřebné, original diagnostiku, original přípravky, ... .
Při další příležitosti jsem si u něj nechal vyměnit zadní brzdové kotouče, komlet tlumiče, .. . Po výměně jsem zjistil, že mi dotčený servisák poškodil příchytky na obložení středového tunelu (ulámané packy), prý to musel sundavat pro seřízení ruční brzdy (já si jí nyní seřídím sám průlezkou v loketní opěrce). Tvrdil, že to dá dopořádku, ale už se k tomu nikdy nedostal (neznal se k tomu). Od té doby auto celkově hůře brzdilo. Následně jsem mu to několikrát připomínal, ale pán se k tomu neměl, prý auto brzdí jak má (ani se v něm neprojel společně se mnou). Časem nastala nutnost výměny předních kotoučů, podařilo se mi pane technika nahnat a provedl mi výměnu, při které jsme zjistily, že nebrzdí levá zadní brzda. Vysloveně mi řekl, že si mám sám sehnat brzdový třmen a on mi to vymění. Také jsem mu při platbě za výměnu předních kotoučů nechal 500,- jako zálohu na tu výměnu brzdových třmenů (pan neměl drobné)
Třmeny jsem sehnal rovnou oba, ale od té doby se ke mě technik nehlásil. Po dvouměsíčním schánění a snaze se dohodnout na termínu opravy, jsem to nevydržel a zadní ntřmeny jsem si vyměnil sám na zahradě, vše šlo jako po másle, navíc jsem si auto celé odvzdušnil a světe div se auto konečně brzdí jako dřív.
Vše jsem poslal dotčenému na Email a požádal ho navrácení 500,-.
Od té doby nic a naopak se tím baví i v jejich TASu. Jako bonus mi byl poslán výpis hystorie oprav mého vozu z databáze Renaultu, který získal technik, jak jinak než v pracovní době v TASu a za to že mi účtuje těch 500,- Dobrý ne?!
Také pán není ochoten vydat doklad o zaplacení. Nu což asi si na něj posvítí finanční úřad!
Pak jsem si šel koupit přímo do TASu přepínač tempomatu (cca 400,-) a najednou po mě chteli pánové i složení zálohy ve výši víc jak 80% a to jsem před tím u nich kupoval věci i za 3000,- a nic po mě nechtěli.
Pěkná škola života ne?
Nyní tvrdím, že co si sám neudělám tomu nevěřím, lidé pracující v TASu jsou pěkní vykukové, kteří se snaží příživit na firmě. Co se týče techniků tak, když člověk vidí jak jim to jde doma a že jsou schopni auto poškodit i u takové maličkosti jako je seřízení ruční brzdy, pak děkuji už nikdy více!!
Renault LagunaII 1.9 Dci/79kW, r.v.10.2003, ABS, ESP, ASR, 6-ti kvalt, 8 x airbag, dig. dvouz. klima, 16" kola, roletky na zadních oknech včetně zadního, od 08.06.2009 originální Tempomat s omezovačem a s ovládáním na volantu, 25.04.2014 doplňen CD měnič (6 CD) v palubní desce, držák Brodit na TomTom a konzole Kuda (šedivá) na mobilní telefon. Komplet vyčištěný sací trakt, zaslepený EGR na přívodu výfukových plynů (harmonice). Olej pouze Castrol EDGE Turbo Diesel, max 13tKm, filtr z HDI.

Dejnos
Starting member
Příspěvky: 77
Registrován: pon pro 14, 2009 07:56
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od Dejnos » pát led 29, 2010 12:59

Taky jsem navštívil tento autoservis i když sem byl už předem odrazován z mého předchozího servisu na drahotu a špatné služby. Takže sem se šel jen zeptat na možnost opravy startovací karty, kde nejde jeden čudlík, zamykání. Odpověd, oprava nemožná a ani to nezkoušejte, musíte si koupit novou za 4 tis. No jak jinak taky. A pak jsem potřeboval vyfotit na pojistku čelní sklo. Odpověď, technik co fotí je nemocnej a nikdo neví kdy přijde, zkuste to za 14 dní..... Tahle výmluva by asi v případě rozbití skla, pojištovnu hodně zajímala...... Tak sem zajel jinam, přimo do autoskel, tam to hned vyfotili a žádnej problém.....
Laguna II Grandtour 1.9dCi, 88 kw, 02

folibor
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: ned úno 07, 2010 13:07
Bydliště: Česka Lípa

Příspěvek od folibor » ned bře 07, 2010 20:34

Marek Sládek píše:Tak k TASu v České Lípě musím říct, že mě velice zklamal hlavně perzonál a technici.
Jak už to bývá, tak jsem si koupil ojetou Lagunu II a zajel jsem k autorizovanému servisu na prohlídku a tak. Ujal se mě jistý obtloustlý technik částečně mi pomohl a já odjel spokojený domů. Po krátkém čase se mi na autě projevila závada na kabeláži čidla tlaku vzduchu a já scháněl nějakého mechanika mimo autorizovaný servis. Na doporučení jsem zajel k jednomu a ejhle on to byl onen obtloustlý technik z renaultu. No nic myslel jsem si, že když dělá v Renaultu, tak tomu bude i rozumět. Měl vše potřebné, original diagnostiku, original přípravky, ... .
Při další příležitosti jsem si u něj nechal vyměnit zadní brzdové kotouče, komlet tlumiče, .. . Po výměně jsem zjistil, že mi dotčený servisák poškodil příchytky na obložení středového tunelu (ulámané packy), prý to musel sundavat pro seřízení ruční brzdy (já si jí nyní seřídím sám průlezkou v loketní opěrce). Tvrdil, že to dá dopořádku, ale už se k tomu nikdy nedostal (neznal se k tomu). Od té doby auto celkově hůře brzdilo. Následně jsem mu to několikrát připomínal, ale pán se k tomu neměl, prý auto brzdí jak má (ani se v něm neprojel společně se mnou). Časem nastala nutnost výměny předních kotoučů, podařilo se mi pane technika nahnat a provedl mi výměnu, při které jsme zjistily, že nebrzdí levá zadní brzda. Vysloveně mi řekl, že si mám sám sehnat brzdový třmen a on mi to vymění. Také jsem mu při platbě za výměnu předních kotoučů nechal 500,- jako zálohu na tu výměnu brzdových třmenů (pan neměl drobné)
Třmeny jsem sehnal rovnou oba, ale od té doby se ke mě technik nehlásil. Po dvouměsíčním schánění a snaze se dohodnout na termínu opravy, jsem to nevydržel a zadní ntřmeny jsem si vyměnil sám na zahradě, vše šlo jako po másle, navíc jsem si auto celé odvzdušnil a světe div se auto konečně brzdí jako dřív.
Vše jsem poslal dotčenému na Email a požádal ho navrácení 500,-.
Od té doby nic a naopak se tím baví i v jejich TASu. Jako bonus mi byl poslán výpis hystorie oprav mého vozu z databáze Renaultu, který získal technik, jak jinak než v pracovní době v TASu a za to že mi účtuje těch 500,- Dobrý ne?!
Také pán není ochoten vydat doklad o zaplacení. Nu což asi si na něj posvítí finanční úřad!
Pak jsem si šel koupit přímo do TASu přepínač tempomatu (cca 400,-) a najednou po mě chteli pánové i složení zálohy ve výši víc jak 80% a to jsem před tím u nich kupoval věci i za 3000,- a nic po mě nechtěli.
Pěkná škola života ne?
Nyní tvrdím, že co si sám neudělám tomu nevěřím, lidé pracující v TASu jsou pěkní vykukové, kteří se snaží příživit na firmě. Co se týče techniků tak, když člověk vidí jak jim to jde doma a že jsou schopni auto poškodit i u takové maličkosti jako je seřízení ruční brzdy, pak děkuji už nikdy více!!
Tento obtloustli pan je peknej vyčuranek. Jelikož pracuje jako přijímací technik tak ma spousty možnosti jak ošulit zakazniky. Nechava vyměnovat udajně poškozené dily a pak je za více jak polovinu prodava po pracovni dobe ve svém melouchařském radoby servisu. Pozor na něj!!!!!!!!! Jinak TAS v Česke Lípe je otřesny mam s nima několik zkušenosti bohužel né dobrych,zakazníkum lžou o závadach a měněj díly kterym nic neni (napsano výše) opravy provaděj nekvalitně a občas někde neco odřou nebo uloměj, je to zkratka opravna traktoru ktera si na štít baraku pověsila napis RENAULT.

Šuby
Junior member
Příspěvky: 246
Registrován: pon čer 23, 2008 18:47

Příspěvek od Šuby » pon bře 08, 2010 10:42

Nj, Renault servisy, to je kapitola sama pro sebe. Jen nechápu, jak zastoupení Renault ČR může udělit licenci na opravování voziel, když má servis tak špatnou pověst.

Uživatelský avatar
czprava
Senior member
Příspěvky: 1236
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:55
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od czprava » ned dub 18, 2010 22:11

ahoj, jsem přímo z České Lípy a mám jistou zkušenost s tímto servisem, nechal jsem tam udělat jednu garančku, auto bylo ještě v záruce. Pak mi měnili jednu cívku a řešili dráty pod sedačkou kvůli rozsvěcení kontrolky airbagu. Je tam konektor, ten zlobil, takže ho uskřípli a dráty zamotali do sebe přes smršťovací bužírku, blblo to dál i tak, protože ani takovou malou blbůstku nedokázalo udělat pořádně.
Znám tam ale jednoho kluka, co dělá na dílně, má taky privátní praxi a jezdí k němu můj švára s dCíčkem. Jednou jsem od něj koupil cívku za půlku ceny, do dneška slouží. Zavolám mu v sobotu, poradí. Dělat jsem si od něj zatím nenechal nic, švára tvrdí, že nikomu jinému by to nedal.
Koupil si ale Tálku blekotku dCi v Libereci u Koutka, asi měl jakýsi důvod.
Slyšel jsem i pár příběhů od majitele Laguny I, ten si s nim aužil při výměně rozvodů, nevyměnili mu pumpu a za týden tam byl znovu a zase solil. Asi bych se tam bál dát auto. Když jste ale v záruce, klekne něco a vy se máte nechat táhnout 100 km na laně, zrovna nadšení to nevzbuzuje.
Teď už mávám rukou, ale nové auto bych si tam nekoupil.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.

Marek Sládek
Advanced member
Příspěvky: 379
Registrován: pát led 18, 2008 08:24
Bydliště: Krásná Lípa u Rumburka

Příspěvek od Marek Sládek » pon dub 19, 2010 08:30

Jsem docela rád (neberte to špatně), že se katastrofální stav v TASu nezdál jenom mě. Jinak na přejímacího technika jsem upozornil jak Renault a.s. tak finančák, ale je to běh na dlouhou trať.
Od doby špatných zkušeností si téměř vše dělám sám a v případě potřeby origo dílů kupiji na Kladně.
Renault LagunaII 1.9 Dci/79kW, r.v.10.2003, ABS, ESP, ASR, 6-ti kvalt, 8 x airbag, dig. dvouz. klima, 16" kola, roletky na zadních oknech včetně zadního, od 08.06.2009 originální Tempomat s omezovačem a s ovládáním na volantu, 25.04.2014 doplňen CD měnič (6 CD) v palubní desce, držák Brodit na TomTom a konzole Kuda (šedivá) na mobilní telefon. Komplet vyčištěný sací trakt, zaslepený EGR na přívodu výfukových plynů (harmonice). Olej pouze Castrol EDGE Turbo Diesel, max 13tKm, filtr z HDI.

Uživatelský avatar
czprava
Senior member
Příspěvky: 1236
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:55
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od czprava » pon dub 19, 2010 08:48

Tyhle lidi jako přejímací technik a jemu podobní mají svoje lidi všude, protože v Renaultech jezdí i městská garnitura. Já to znám, byl jsem tam jednou pracovně jako obchoďák a ten tlusťoch se mi smál do ksichtu. je tam ještě ten mladej, ten docela jde, kolikrát otevřeně přiznal, že nechápe některé skutečnosti Renaultu. Ono stačí tam přijet v pracovní době a podívat se před branou, čím jezdí jejich zaměstnanci, garantuji Vám, že znak, který všichni vozíme na předcích, tam moc neuvidíte !!!!
Já sám jsem několikrát psal stížnosti na vedení Renaultu do Prahy, bylo to na jiný servis, a prostě vše ututlají.
Tálka je dobrý vůz, nicméně má moc špatné rodiče, a to mne mrzí. Možná ta nejvyšší matka žabožroutka je OK, ale to co předvádějí zde v ČR, to nemá skutečně obdoby. Aby si zákazník musel vybírat mezi autorizovanými servisy, kam dá auto, aby ho nezprasili, no nezlobte se na mně, ale to jsme zpátky u jeskyní, kyjů a mamutů.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.

Uživatelský avatar
Centri_FUGA
Experienced member
Příspěvky: 672
Registrován: čtv čer 03, 2010 20:21
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od Centri_FUGA » pon čer 28, 2010 13:56

Trochu to zde oživím :-)

Kupuju tam nový auto, vypadá to vcelku OK, snad mě to nezklame, nehledě na to, že mámy známý manžel tam dělá servisáka a dá mi na auto prý pozor, tak snad to bude OK :-)

Jinak, když dám auto na garančku, čeká mě to teda až za 2 roky, můžu jjim říct, že chci bejt u toho ? ... abych viděl jak co kde prasili, nebo jestil to dělají pořádně, aby třeba nenapočítali novej filtr, ale ten starej jenom nevyluxovali, což dělají v mnoha servisech velmi rádi, kvuli 250kč ! :-)
Renault Mégane III Grandtour 2010; 1.6 74kW; Expression; červená; 17" Schuss
Škoda Fabia I sedan, 1.2 HTP 47kW, šedozlatá metalíza
Hračky: Honda CB 500; 2002; 500ccm 42,5kW + Škoda Octavia Combi typ 704; 1969; 1,2 37,5kW + Čz 125/453; 1965
Bylo: Seat Toledo II 1999, Hyundai Accent 1999, služební Škoda Felicia 1999

Uživatelský avatar
czprava
Senior member
Příspěvky: 1236
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:55
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od czprava » pon čer 28, 2010 14:07

jo jo, při prodeji je to vždycky OK, je tami docela dobrý prodejce, jméno už nevím, takový připlešlý, nicméně s takto kvalitním servisem bych určitě do koupě nešel, švára kupoval Dci v Liberci u Koutka, a to má servisáka mechanika přimo tady v Renaultu, já ho znám taky, občas mi dodá nějaký díl za supr cenu.
Garančku můžeš udělat kdekoliv a důrazně ti doporučuji, vynech Českou Lípu a proslavený TAS. Jdou na ruku jen někomu, ostatní berou na hůl a prasí co se dá. Když si přečeteš moje příspěvky, tak ti musí být jasné a já nelžu. Nejsem sám, co má špatné zkušenosti, osobně znám další dva lidi, co jezdili radši do UL k Vodrážkovi, i když to taky nebylo nic moc, teď nevím, už je to Jelínek.
Vezmi auto a utíkej, co ti plyn bude stačit! Náhradní díl - čep řízení TRW mi chtěli prodat za 1800 Kč, já ho sehnal za 550 Kč. Nemám dalších slov, servis v CL patří k těm nejostudnějším, co znám vůbec!
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.

Uživatelský avatar
Centri_FUGA
Experienced member
Příspěvky: 672
Registrován: čtv čer 03, 2010 20:21
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od Centri_FUGA » pon čer 28, 2010 14:12

czprava píše:jo jo, při prodeji je to vždycky OK, je tami docela dobrý prodejce, jméno už nevím, takový připlešlý, nicméně s takto kvalitním servisem bych určitě do koupě nešel, švára kupoval Dci v Liberci u Koutka, a to má servisáka mechanika přimo tady v Renaultu, já ho znám taky, občas mi dodá nějaký díl za supr cenu.
Garančku můžeš udělat kdekoliv a důrazně ti doporučuji, vynech Českou Lípu a proslavený TAS. Jdou na ruku jen někomu, ostatní berou na hůl a prasí co se dá. Když si přečeteš moje příspěvky, tak ti musí být jasné a já nelžu. Nejsem sám, co má špatné zkušenosti, osobně znám další dva lidi, co jezdili radši do UL k Vodrážkovi, i když to taky nebylo nic moc, teď nevím, už je to Jelínek.
Vezmi auto a utíkej, co ti plyn bude stačit! Náhradní díl - čep řízení TRW mi chtěli prodat za 1800 Kč, já ho sehnal za 550 Kč. Nemám dalších slov, servis v CL patří k těm nejostudnějším, co znám vůbec!
Díky za něco co si psal už 100x, ale já se ptal na něco trochu jinýho ... jestli můžu bejt u toho, protože vim, že v Peugeotu co je u Merkuru, tak po 20tis. km měnili chlapíkovi kotouče ??!!! Tak bych chtěl bejt u toho, jak maj vypadat kotouče, destičky a pod to poznám :-)
Renault Mégane III Grandtour 2010; 1.6 74kW; Expression; červená; 17" Schuss
Škoda Fabia I sedan, 1.2 HTP 47kW, šedozlatá metalíza
Hračky: Honda CB 500; 2002; 500ccm 42,5kW + Škoda Octavia Combi typ 704; 1969; 1,2 37,5kW + Čz 125/453; 1965
Bylo: Seat Toledo II 1999, Hyundai Accent 1999, služební Škoda Felicia 1999

Uživatelský avatar
czprava
Senior member
Příspěvky: 1236
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:55
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od czprava » pon čer 28, 2010 14:22

asi nejlepší bude se tam zeptat, což se divím, že už si dávno neudělal, když tam kupuješ novou káru.
Mně to nedovolili, ale to byl rok 2006, snad kvůli bezpečnosti práce či co, už si nepamatuji.

P.S. kdyby pomohl počet příspěvků na TAS, klidně bych si tu stovku ještě zopakoval, jen aby TAS konečně začal být opravdovým kvalitním značkovým servisem RENAULT.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.

Uživatelský avatar
Centri_FUGA
Experienced member
Příspěvky: 672
Registrován: čtv čer 03, 2010 20:21
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od Centri_FUGA » pon čer 28, 2010 14:33

czprava píše:asi nejlepší bude se tam zeptat, což se divím, že už si dávno neudělal, když tam kupuješ novou káru.
Mně to nedovolili, ale to byl rok 2006, snad kvůli bezpečnosti práce či co, už si nepamatuji.

P.S. kdyby pomohl počet příspěvků na TAS, klidně bych si tu stovku ještě zopakoval, jen aby TAS konečně začal být opravdovým kvalitním značkovým servisem RENAULT.
Hele je to všechno o pocitu člověka a zkušenosti, kamarád má autoservis, jezdim k němu já, táta než měl nový tak taky, spousta lidí tam jezdí, pak se najde jeen blbec, kterýmu naplnil klimatizaci a za 2dny byla prázsná protože mu prorezla trubka ... hned t na něj svedl, že mu jí tam udělal, aby ho mohl ojebávat o další práci ... a teď ten člověk chodí a pomlouvá ho všude, takže třeba tobě jednou něco neudělali na 100% a teď tto budeš všude hlásit, i když to třeba už bude jiný ...
Renault Mégane III Grandtour 2010; 1.6 74kW; Expression; červená; 17" Schuss
Škoda Fabia I sedan, 1.2 HTP 47kW, šedozlatá metalíza
Hračky: Honda CB 500; 2002; 500ccm 42,5kW + Škoda Octavia Combi typ 704; 1969; 1,2 37,5kW + Čz 125/453; 1965
Bylo: Seat Toledo II 1999, Hyundai Accent 1999, služební Škoda Felicia 1999

joso
Starting member
Příspěvky: 54
Registrován: ned črc 29, 2007 14:55
Bydliště: zlín

Příspěvek od joso » pon čer 28, 2010 14:47

jenže on je problém v tom že v autorizovaných servisech u nás je to všude stejné a nestěžuje si jen jeden člověk ale je nás víc. pokud si projdeš jen polovičku příspěvků o Autorizovaných servisech tak to pochopíš.
Laguna II; 1.9dCi 88kW; 2001 initiale+DRL

Uživatelský avatar
czprava
Senior member
Příspěvky: 1236
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:55
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od czprava » pon čer 28, 2010 15:16

To máš pravdu. Je to na draka s těmi servisy. Nové auto bude v záruce, co sprasí, to opravují na vlastní náklady. Pokud to nemáš k podnikání, asi bych to neřešil, po dobu záruky hurá do servisu a potom už si najdeš své dvorní mechaniky.
Pokud to máš k podnikání, pak bych asi volil hodně opatrně servis, dobrou zkušenost mám s Mělníkem, vždy vyšly vstříc i na telefonické dotazy, ale auto jsem tam nikdy neměl.
Je fakt, že já měl kliku v záruce, nic moc s tím nebylo, jen asi dvě běžné záležitosti konkrétního modelu + výměna oleje na 30 tis. km. I to stačilo na utvoření názoru, bohužel.
Prostě ostré lokty, prořízlá ústa a naducanou šrajtofli, a bude to OK.

CO se týká tvého příspěvku o tom, že mi jednou něco sprasili, tak sám moc dobře víš, že to není tento případ.
Nejsem sám a i zde to vidíš na příspěvcích, a pokud to nevidíš, začínám mít vážné obavy, že nebude těžké určit tvého zaměstnavatele :P

No nic, držím palce a budeme rádi, když dáš vědět, jak se to zlepšilo v České Lípě. Já sám jsem chtěl kupovat Espace, ale zatím CL tak nějak vynechávám.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.

Uživatelský avatar
Centri_FUGA
Experienced member
Příspěvky: 672
Registrován: čtv čer 03, 2010 20:21
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od Centri_FUGA » pon čer 28, 2010 16:43

czprava píše: nebude těžké určit tvého zaměstnavatele :P

No nic, držím palce a budeme rádi, když dáš vědět, jak se to zlepšilo v České Lípě. Já sám jsem chtěl kupovat Espace, ale zatím CL tak nějak vynechávám.

No snad to bude lepší, uvidim, ale právě kuli tomu co si tu třeba psal, bych rád u tý garančky byl, aby nevyměnili spoustu zbytečností, za který budu solit, naprosto zbytečně...

a jak si to myslel s tím zamšstnavatelem ? Zkus ho teda určit, ale Tas komplex CL to opravdu není
Renault Mégane III Grandtour 2010; 1.6 74kW; Expression; červená; 17" Schuss
Škoda Fabia I sedan, 1.2 HTP 47kW, šedozlatá metalíza
Hračky: Honda CB 500; 2002; 500ccm 42,5kW + Škoda Octavia Combi typ 704; 1969; 1,2 37,5kW + Čz 125/453; 1965
Bylo: Seat Toledo II 1999, Hyundai Accent 1999, služební Škoda Felicia 1999

Nick_of_the_time
Experienced member
Příspěvky: 606
Registrován: pon dub 19, 2010 17:32
Bydliště: Chodová Planá

Příspěvek od Nick_of_the_time » pon čer 28, 2010 17:03

u garančky ti automaticky můžou měnit jenom to co je součástí pokud by došlo k výraznému opotřebení částky vis kotouče musí tě o tom informovat a požadovat souhlas s jakýmkoli dalším zásahem. samozřejmě nesmíš pronést udělejte vše co je potřeba protože by tě to taky mohlo přijít na pěkný peníze nebo taky výslovně uvést jaké zásahy chceš na voze provést a ostatní konzutovat..tohle všechno je dobré uvést do dokladů k předávce vozidla a hlavně o tom co je potřeba nerozhoduješ ty ale technick co bude provádět kontrolu!
od 17.6. Renault Thalia Privilége 1,2 16V

ex: Renault Megane Scenic Centrury 1,6e 66Kw/90HP

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti se servisy autorizovanými“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů