Špatná zkušenost s řešením závad u Renault ČR

doporučení, kritika, rady kam se obrátit

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Tom69
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: stř říj 19, 2005 17:04
Kontaktovat uživatele:

Špatná zkušenost s řešením závad u Renault ČR

Příspěvek od Tom69 » stř říj 19, 2005 17:07

http://cafe.auto.cz/viewtopic.php?t=3424

Seznam projevených závad k dnešnímu dni 25.9.2005, při najetých 7.000 Km

- vadné autorádio, výměna na třetí pokus
- výměna krytu levého zpětného zrcátka, který se rozpadl po několika týdnech
- špatně sesazené dveře z výroby, bylo nutno dveře repasovat
- skřípání v interiéru při najíždění na zvýšený obrubník
- velmi hlučná palubní deska při jízdě na nerovné silnici, začínají se ozývat zvuky i ze zadní časti interiéru vozu
- praskající zvuky z levého okna při stahovaní i při zavřeném okně
- pásy řidiče i spolujezdce se obtížně navíjí, u řidiče zůstává viset.
- nepravidelně nefunkční zadní stěrač – chyba řídící jednotky
- nepravidelně dochází k rozkmitání vozu při sešlápnutém brzdovém pedálu a zařazeném neutrálu (motor)
- vada řízení, vůz se stáčí při jízdě do leva, dochází ze strany řidiče k přetlačování s vozem, při puštění volantu jde v určitém okamžiku vůz ostře doleva, což může způsobit vážnou havárii Již 3x reklamace !


a odpověď RENAULT

Vážený pane
dovolujeme si reagovat na Vaše podněty týkající se Vámi zjištěných závad na vozidle Renault Megane II,
Co se týče Vašich informací, obsažených v e-mailové zprávě ze dne 3.10.2005, , případu věnujeme značnou pozornost, neboť nám záleží na spokojenosti našich klientů Prozatím byla vyžádána dokumentace k historii vozu, kdy z listin, které byly předloženy, neplyne existence Vámi popisované závady. Je pravdou, že pokud se vada na věci projeví v době do 6 měsíců od převzetí věci, je třeba, aby prodejce prokázal, že vada vznikla až po přechodu vlastnictví věci na kupujícího. Pokud se to prodávajícímu nepodaří, je konstruována právní domněnka, že vada existovala již při převzetí věci a kupujícímu z takto daného skutkového stavu vyplývají příslušné nároky.
Podle informací, které máme k dispozici, Vás prodávající vyzval k přistavení vozu, aby mohla být provedena diagnostika případné vady. Z dosavadního průběhu lze tedy konstatovat, že z Vaší strany nebyla poskytnuta potřebná součinnost, nutná k postupu dle § 616 zákona č. 40/1964 Sb. Velmi nás mrzí, že tento vstřícný krok pokládáte za chybný a v souvislosti s tím hodláte učinit kroky směřující k poškozování dobrého jména naší společnosti. Bohužel v takovém případě bude společnost nucena bránit se zákonnými prostředky, které k tomu účelu český právní řád nabízí.
Předpokládáme však, že mezi Vámi a prodávajícím dojde k dalším jednáním ohledně odstranění shora uvedeného nedostatku. Další vývoj záležitosti budeme velmi pečlivě sledovat a věříme, že bude přijato řešení, se kterým budete spokojen.

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » stř říj 19, 2005 17:26

Myslím, že by stálo za to osvětlit poněkud celý tento problém více, než jen napsat seznam závad a připojit nicneříkající reakci Renault ČR, která vypadá jako vytržená z kontextu.

Pokud budte chtít aby se klub v této věci jakkoliv angažoval, doporučuji uvádět vždy:
konkrétní údaje, konkrétní jména, konkrétní telefonní čísla. Rovněž není nikdy na škodu uvádět seznam pořízených dokumentů osvědčujících průběh celé záležitosti.

To co je ve výše uvedeném příspěvku opravdu nestačí. Navíc popis některých závad je velmi nepřesný.

Post scriptum: Pozměnil jsem název tématu, na uvedeném odkazu jsem nenalezl žádnou databázi čehokoliv, pouze hromadu postů.
Zároveň jsem téma přenesl tam kam patří.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Tom69
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: stř říj 19, 2005 17:04
Kontaktovat uživatele:

nechut vyrobce resit problem

Příspěvek od Tom69 » stř říj 19, 2005 17:37

Velmi rad siroce a komukoliv vysvetlim podrobnosti kolem meho pripadu.
Jako vernemu fanouskovi Renaultu me opravdu velmi stve pristup prodejce Auto Freiberg a potazmo Renault CR. U zakoupeneho vozu opakovane reklamuji zavady, do toho se pridavaji dasi, avsak vymenu vozu, na coz mam v dnesni dobe jako spotrebitel pravo nechce ani prodejce ani dovozce pristoupit. Dle mych informaci je vymena vozu u prodejcu Renault tak casta jako snih v lete.
Pokud bude kdokoliv chtit, mohu mu blizsi informace i korespondenci s prodejcem i firmou Renault preposlat

DDT píše:Myslím, že by stálo za to osvětlit poněkud celý tento problém více, než jen napsat seznam závad a připojit nicneříkající reakci Renault ČR, která vypadá jako vytržená z kontextu.

Pokud budte chtít aby se klub v této věci jakkoliv angažoval, doporučuji uvádět vždy:
konkrétní údaje, konkrétní jména, konkrétní telefonní čísla. Rovněž není nikdy na škodu uvádět seznam pořízených dokumentů osvědčujících průběh celé záležitosti.

To co je ve výše uvedeném příspěvku opravdu nestačí. Navíc popis některých závad je velmi nepřesný.

Post scriptum: Pozměnil jsem název tématu, na uvedeném odkazu jsem nenalezl žádnou databázi čehokoliv, pouze hromadu postů.
Zároveň jsem téma přenesl tam kam patří.

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: nechut vyrobce resit problem

Příspěvek od DDT » stř říj 19, 2005 18:11

Tom69 píše:Velmi rad siroce a komukoliv vysvetlim podrobnosti kolem meho pripadu.
Jako vernemu fanouskovi Renaultu me opravdu velmi stve pristup prodejce Auto Freiberg a potazmo Renault CR. U zakoupeneho vozu opakovane reklamuji zavady, do toho se pridavaji dasi, avsak vymenu vozu, na coz mam v dnesni dobe jako spotrebitel pravo nechce ani prodejce ani dovozce pristoupit. Dle mych informaci je vymena vozu u prodejcu Renault tak casta jako snih v lete.
Pokud bude kdokoliv chtit, mohu mu blizsi informace i korespondenci s prodejcem i firmou Renault preposlat

V tom případě si vás dovolím požádat o uvedení podrobností v tomto topiku, kde již bylo započato veřejné projednávání vašeho případu. A to pokud možno chronologicky a přehledně seřazeny. Transparentnost v tomto případě jistě nebude na škodu. Předpokládejme, že vše, co zde bude uvedeno bude dále postoupeno k jednání na Renault ČR.

Pokud existují materiály, které nelze jednoduše k vašemu příspěvku připojit, je možné mi je poslat mailem. Následně je (podle možností) zveřejním zde.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Tom69
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: stř říj 19, 2005 17:04
Kontaktovat uživatele:

Protestní jízda

Příspěvek od Tom69 » čtv lis 10, 2005 12:35

Veskere info k reklamaci naleznete na strance http://renault.kvalitne.cz/



"Slavte s námi"

Dnem konání srazu je sobota 19.11.2005 od 10.00hod v Praze na volné ploše parkoviště obchodního centra METROPOLE ZLIČÍN http://www.metropole.cz/ . Zúčastnit se mohou samozřejmě i majitelé dalších značek, kteří mají obdobnou zkušenost.

Cílem setkání je upozornit na zaběhnutou praxi prodejců nových vozů, kteří jaksi zapomínají, že dle zákona má zákazník nárok na výměnu výrobku či odstoupení od kupní smlouvy po 3 stejných nebo 4 různých opravách. Automobily nepodléhají, co se týče uplatňování odpovědnosti prodejce za vady, žádnému speciálnímu zákonnému režimu.

Toto setkání by mělo být možností vyměnit si osobně zkušenosti s provozem vozidla, jeho technickými problémy i pohovořit otevřeně o přístupu jednotlivých prodejců a zástupců společnosti Renault. Informace o setkání obdrželi i zástupci Renault ČR, kterým byla nabídnuta možnost zúčastnit se a případně pohovořit se zákazníky.

Cílem srazu by měla být následně PROTESTNÍ JÍZDA PRAHOU kolem sídla RENAULT ČR. Podrobnosti budou uveřejněny jak na těchto stránkách, tak i na diskuzi www.auto.cz

V případě dotazů či připomínek můžete použít uvedené kontakty na moji osobu. *ICQ: 76452770 *Mobil: 776705289 *email: info.renault@email.cz

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » čtv lis 10, 2005 14:39

Tome69
1. se nejedná o setkání našeho klubu, takže umístění této upoutávky do této sekce je více než nevhodné.
2. Porušuješ pravidla tohoto fóra tím, že spamuješ fórum v různých tématech jedním a tímtéž sdělením.

3. Byla ti nabídnuta pomocná ruka klubu a mé osoby při řešení tvého problému, s tím, že doložíš a zveřejníš na našich stránkách dokumenty, které se ke tvému případu vztahují. Topic, ve kterém jsi tak měl učinit je tento: http://www.renaultclub.cz/czech/phpBB2/ ... 8716#38716

4. Vzhledem k tomu, že jsi neprojevil sebemenší součinnost a nedal jsi mě ani nikomu dalšímu možnost posoudit relevanci tvých stížností se klub důrazně distancuje od této aktivity a nechce s ní mít nic společného. Zároveň protestuji proti tomu, jakým způsobem využíváš komunikačních prostředků našeho klubu ve snaze vzbudit zdání, že se tvou věcí máme něco společného.

5. Žádám tě naposledy, abys doložil hodnověrnými dokumenty oprávněnost svých požadavků, v opačném případě budeme tvou kampaň považovat za pomlouvačnou a v rozporu se zákonem se všemi z toho vyplývajícími důsledky.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Tom69
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: stř říj 19, 2005 17:04
Kontaktovat uživatele:

http://renault.kvalitne.cz

Příspěvek od Tom69 » čtv lis 10, 2005 14:42

Vse k dispozici na http://renault.kvalitne.cz
DDT píše:Tome69
1. se nejedná o setkání našeho klubu, takže umístění této upoutávky do této sekce je více než nevhodné.
2. Porušuješ pravidla tohoto fóra tím, že spamuješ fórum v různých tématech jedním a tímtéž sdělením.

3. Byla ti nabídnuta pomocná ruka klubu a mé osoby při řešení tvého problému, s tím, že doložíš a zveřejníš na našich stránkách dokumenty, které se ke tvému případu vztahují. Topic, ve kterém jsi tak měl učinit je tento: http://www.renaultclub.cz/czech/phpBB2/ ... 8716#38716

4. Vzhledem k tomu, že jsi neprojevil sebemenší součinnost a nedal jsi mě ani nikomu dalšímu možnost posoudit relevanci tvých stížností se klub důrazně distancuje od této aktivity a nechce s ní mít nic společného. Zároveň protestuji proti tomu, jakým způsobem využíváš komunikačních prostředků našeho klubu ve snaze vzbudit zdání, že se tvou věcí máme něco společného.

5. Žádám tě naposledy, abys doložil hodnověrnými dokumenty oprávněnost svých požadavků, v opačném případě budeme tvou kampaň považovat za pomlouvačnou a v rozporu se zákonem se všemi z toho vyplývajícími důsledky.

Tom69
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: stř říj 19, 2005 17:04
Kontaktovat uživatele:

Jedna z poslednich odpovedi na moji adresu ....

Příspěvek od Tom69 » čtv lis 10, 2005 14:48

Vážený pane,
z Vašich dopisů je patrné, že užívání vašeho vozidla vyžaduje kromě jiného i
značnou dávku trpělivosti. pakliže Vám dojde, doporučovali bychom po
konzultaci s právním zástupcem prodejce zažalovat.

S přátelským pozdravem
Klára Přikrylová
prikrylova@spotrebitele.info

Sdružení obrany spotřebitelů ČR
Ve Smečkách 7, 110 00 Praha 1
Poradenská linka "SOS po telefonu" - 900 08 08 08 (8 Kč/min)
tel.: 224 239 940, fax: 224 239 941
www.spotrebitele.info

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: http://renault.kvalitne.cz

Příspěvek od DDT » čtv lis 10, 2005 14:59

Tom69 píše:Vse k dispozici na http://renault.kvalitne.cz
Z dokumentů tam uvedených nevyplývá, že tvé nároky jsou oprávněné. Nezaujatému pozorovateli z nich pouze vyplývá, že byl uplatňován nárok na odstranění vad v záruční lhůtě. Z těchto vad byly některé odstraněny a o některých servisující organizace prohlašuje, že tyto závady, které jsou popisovány nebyly nalezeny.
Dále je tam korespondence mezi zástupci obou stran. Z této korespondence však rovněž nelze dovodit, že nárok je oprávněný.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jedna z poslednich odpovedi na moji adresu ....

Příspěvek od DDT » čtv lis 10, 2005 15:01

Tom69 píše:Vážený pane,
z Vašich dopisů je patrné, že užívání vašeho vozidla vyžaduje kromě jiného i
značnou dávku trpělivosti. pakliže Vám dojde, doporučovali bychom po
konzultaci s právním zástupcem prodejce zažalovat.

S přátelským pozdravem
Klára Přikrylová
prikrylova@spotrebitele.info

Sdružení obrany spotřebitelů ČR
Ve Smečkách 7, 110 00 Praha 1
Poradenská linka "SOS po telefonu" - 900 08 08 08 (8 Kč/min)
tel.: 224 239 940, fax: 224 239 941
www.spotrebitele.info
Doporučuji ti aby ses touto radou řídil a nechal nezávislý soud rozhodnout o existenci nebo neexistenci tvého nároku a nezatahoval do svého sporu lidi a organizace, které s tím nemají nic společného.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Tom69
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: stř říj 19, 2005 17:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Jedna z poslednich odpovedi na moji adresu ....

Příspěvek od Tom69 » čtv lis 10, 2005 15:22

Dekuji za radu, vezmu si ji urcite k srdci a Renault Clubu se vyhnu velkym obloukem. Na zaver doufam, ze se nedostanes do podobne situace jako ja.

Preji ti pekny den

Doporučuji ti aby ses touto radou řídil a nechal nezávislý soud rozhodnout o existenci nebo neexistenci tvého nároku a nezatahoval do svého sporu lidi a organizace, které s tím nemají nic společného.[/quote]

Uživatelský avatar
Rosťa
Experienced member
Příspěvky: 702
Registrován: pon srp 23, 2004 12:29
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od Rosťa » čtv lis 10, 2005 15:46

panebože kde je to všude napsanýýýýýýýýýýýýýý :roll: :roll: :roll:
to mi připomíná už jednu kauzu s se špotnými motory :roll:
EX - Renault 5 TS 1,4 (Le Mans) tady to všechno začalo :-)
Renault 5 GTT - v renovaci
Renault 5 TS 1,4 - ve šrotu
Renault 5 TXE - nejnovější přírustek
Renault 5 GTX 1,7
Honda VFR 750RC36II

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

DDT

Příspěvek od Miro_ba » pát lis 11, 2005 10:40

Chapem tvoj postoj k veci. Ale ako mozes vraviet, ze modra nieje modra ??? Modrou myslim zly pristup k zakaznikovi. Ja na ten zraz nejdem. Tyka sa CR, keby bol v SR, som tam. Je velmi vela nespokojnych zakaznikov, vsetci to vieme ( staci byt celi den v servise ) a aj ty a napriek tomu si proti tomu, aby sa ludia s Renaultom nezucastnili. Je lepsie zo zleho servisu ist prec a donekonecna hladat ten dobry ? Dke zijes ? Aspon v tomto duchu chapem rady na tomto fore!! Prosim, ak ide o auto mimo zaruky, chapem to. Ale ty pochop, ze Renault si ma zabezpecit siet kvalitnych servisov a ak ich nema, tak auta co su v zaruke a niesu schopny ich opravit, vymenit alebo vratit peniaze. A nie robit to co robia. Vse oznacuju za normalne a cakaju, kedy zakaznik prestane otravovat. Nevrav ze to tak nieje . Ja mam hodne podobnych problemou co ostali nevyriesene:
- akonahle vozovka nieje vo vodovahe !!!!, auto hned v smere naklonu ide mimo cestu. Bezne to auta nerobia. Ani Megany. Po roku a par mesiacoch som dokazal dotlacit k vymene naprav, lebo sa ukazalo ze su posunute, bez mojho pricinenia !!. Ale problem to nevyriesilo. Aj ked uz zadne pneumatiky nebudu len na 20-30tkm ako deklaruje Renault :roll: Nic ine doteraz nemenili. To nieje moja chyba, chybu reklamujem od noveho auta a oni stale nic. Nedavno som dostal ty, ze to to moze byt O kruzkom. Uvidim co na to servis.

DDT: bez urazky, ale chvilkami mi to tu pripomina PLATENU klamlivu reklamu firmy Renault. Kazdy kdo si to tu precita, chyti chut s kupit Renaulta. Krasna idilka. Daleko viac pomoci som dostal na forach autorevue.cz a auto.cz ako tuto. Ale sak kazdeho osobna vec, niekto ma rad ruzovy svet.

PS: drzim palce a nech sa Vam dari. Nic v zlom, RC mi nepredal nepodarok a nevykaslal sa nan.

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » pát lis 11, 2005 11:47

Miro,
možná by jsis měl přečíst ještě jednou to, co jsem napsal.
Nikde se nedočteš, že bych psal, že tom69 nemá problém a že jeho auto je zcela v pořádku.
To co se tu dočteš je následující:
Nabídli jsme Tomovi pomocnou ruku, nedal nám příležitost, abychom jeho věc prozkoumali a byli schopni k tomu zaujmout nějaké stanovisko.
Dále se tu dočteš, že z dokladů, které zveřejnil nevyplývá nic jiného, než že deklaruje nějaké závady, že nějaké závady jsou odstraněné a jiné nejsou nalezeny. Dále se v těch dokumentech dočteš, že strany jsou ve sporu.
Jak z toho mám určit, na čí straně je pravda, pokud tom69 neučinil nic pro to aby mne, potažmo klub přesvědčil a umiožnil nám pomoct mu?

V žádném případě nedělám nikomu reklamu a ani nehájím přístup žádného servisu, a to z jednoduchého důvodu: Mám málo informací na to abych cokoliv posoudil... a to z důvodů uvedených výše.

Jsem ale v každém případě proti tomu, aby se v této věci klub angažoval bez informací, které k tomu potřebuje a jsem také proti tomu, aby bylo vzbuzováno i jen zdání, že klub s tím má něco společného.

Myslím, že dostatečým důkazem naší nezávislosti a dobré vůle je fakt, že tomovi je vůbec dovoleno se na našem fóru vyjadřovat a to vyjadřovat se způsobem, který se mi nelíbí a způsobem, který je podle mne nekorektní. Nekopeme ani za Renault CR ani za Toma a i nadále si zachováme nadhled nad touto věcí.

Uvažovals, jak jednoduché by pro mne bylo celé to smazat a zakázat Tomovi přístup na fórum, místo toho abych se zde vypisoval?

Jediné co bych rád je aby Tomův případ byl vnímán objektivně. Při vší úctě Tomovo podání je velmi jednostranné a neobjektivní. To lze pochopit vzhledem k tomu, že on sám je předmětem svého problému....

Nikde výše v textu jsem nemaloval věci narůžovo, jen jsem se chtěl dobrat merita věci, což mi Tom bohužel neumožnil.

P.S: V jiných tématech na našem fóru se můžeš dočíst o případech nekorektního přístupu některých konkrétních lidí z konkrétních firem a dozvíš se, že i s přispěním klubu došlo mnohdy k nápravě...
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Tom69
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: stř říj 19, 2005 17:04
Kontaktovat uživatele:

odpoved

Příspěvek od Tom69 » pát lis 11, 2005 12:46

ddt: chapu, ze se to muze zdat jako jednostranna zalezitost, ale tak tomu opravdu neni, bohuzel mam ve svem okoli prilis mnoho konkretnich pripadu o ne prilis fer jednani ze strany prodejcu, ktere me vyprovokovali k tomu, abych jednal pred tim nez se dostanu do stejne pozice jako oni. Pokud bys mel zajem, mohu ti predat konkretni kontakty, nikoliv jedna pani povidala. Resit to jestli mi dealer po nekonecnem poctu oprav (napr. presahujici cislo 13) vymeni vuz za pomoci pravniku mi prijde neskutecne. Bohuzel se tak deje naprosto normalne. Zkus si obvolat prodejce a zeptat se jich na pocet vozu, ktere kdy zakaznikum vymenili. Jak se budes chovat, pokud zjistis, ze napr. tvuj prodejce za poslednich 10 let nevymenil ani jeden. Opravdu si myslis, ze to svedci o tom, ze prodava pouze kvalitni vozy na kterych se nevyskytuji zadne zavady. To bohuzel ne, je to pouze o tom, ze ne kazdy je ochoten podstoupit boj s vetrnymi mlyny a pokud se souper nechova fer, potom rikam ucel sveti prostredky. V zadnem pripade nechci poskozovat dobre jmeno RC nebo Renault CR, protoze jak jsem jiz psal, odmalicka jsem zaprisahly renaultak, ne rychlokvaska zpracovana libivou reklamou. Jde mi o to aby si prodejci uvedomili, ze takto se svymi zakazniky jednat nemohou. Nevim jak casto travis cas na prijmu nektereho servisu, ale zkus se tam nekdy postavit a poslouchat jednotlive zakazniky, udelas si obrazek sam. Neco jineho samozrejme je pokud mam starsi vuz, nektere veci neresim, opravim si je sam a jsem hrdy na sveho milacka. U noveho auta za x stovek tisic korun ale cekas neco vic nez jen zjitovani co vsechno zase nefunguje. Kdyz ti prestanou fungovat po par tisicich km bezpecnostni pasy nebude v tobe hlodat cervik pochybnosti jestli neni napr. chyba i airbagu nebo jaky budes mit pocit kdyz ti pri otaceni neco praska v rizeni, k tomu pripocti ruzne dalsi mene podstatne problemy a budes v situaci kdy si rikas co jsem to koupil.
Pak je na miste se ptat, proc vyrobce nechce priznat, ze by mohl existovat nepodareny kousek? Copak je mozne dodrzet 100% kvalitu pokud existuje lidsky faktor, z osobni i profesni zkusenosti vim, ze nic takoveho neexistuje a to ani ve vyrobe, ktera je plne automatizovana.
Jak jsem jiz psal, setkani na zlicine vyplynulo vicemene z diskuze na foru, nikoliv, ze bych neco planoval osobne dlouho dopredu. Pokud budes mit chut, udelej si par minut sveho casu a prijed na misto setkani. Muzeme si spolu promluvit a rad ti odpovim na jakoukoliv otazku.
Neber vyhlasene setkani, jako misto kde se bude pouze plivat spina na neci adresu, jde mi jen o to, sejit se se stejne postizenymi, ale i temi spokojenymi a probrat problem ktery je.

Tom

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: odpoved

Příspěvek od DDT » pát lis 11, 2005 14:11

Tom69 píše:ddt: chapu, ze se to muze zdat jako jednostranna zalezitost, ale tak tomu opravdu neni, bohuzel mam ve svem okoli prilis mnoho konkretnich pripadu o ne prilis fer jednani ze strany prodejcu, ktere me vyprovokovali k tomu, abych jednal pred tim nez se dostanu do stejne pozice jako oni. Pokud bys mel zajem, mohu ti predat konkretni kontakty, nikoliv jedna pani povidala.
Tome, zdá se mi, že stále směšuješ dvě věci.
Tvůj problém s konkrétním vozem a s konkrétním přístupem konkrétních lidí s jakýmsi obecným problémem přístupu k řešení reklamací nekonkrétními osobami.
To, co jsme začali na našich stránkách řešit byly potíže se tvým vozem a najednou řešíme problém v obecné rovině, kdy prohlašuješ, že "mnoho", "všichni", "oni" atd.
Pokud budou chtít konkrétní lidé abychom se nějakým způsobem o konkrétní věci zajímali, nechť se na nás obrátí sami a bez prostředníka s konkrétními podklady. Pak se můžeme pobavit o těchto jednotlivých věcech samostatně. O zprostředkované vyprávění nemám zájem.
Tom69 píše: Resit to jestli mi dealer po nekonecnem poctu oprav (napr. presahujici cislo 13) vymeni vuz za pomoci pravniku mi prijde neskutecne. Bohuzel se tak deje naprosto normalne. Zkus si obvolat prodejce a zeptat se jich na pocet vozu, ktere kdy zakaznikum vymenili. Jak se budes chovat, pokud zjistis, ze napr. tvuj prodejce za poslednich 10 let nevymenil ani jeden. Opravdu si myslis, ze to svedci o tom, ze prodava pouze kvalitni vozy na kterych se nevyskytuji zadne zavady. To bohuzel ne, je to pouze o tom, ze ne kazdy je ochoten podstoupit boj s vetrnymi mlyny a pokud se souper nechova fer, potom rikam ucel sveti prostredky. V zadnem pripade nechci poskozovat dobre jmeno RC nebo Renault CR, protoze jak jsem jiz psal, odmalicka jsem zaprisahly renaultak, ne rychlokvaska zpracovana libivou reklamou. Jde mi o to aby si prodejci uvedomili, ze takto se svymi zakazniky jednat nemohou.
Jsem rád, že přiznáváš, že to řešíš stylem "účel světí prostředky" a dáváš mi tak za pravdu, že akce, kterou organizuješ je de facto na tvou podporu.
V této stati se opět objevuje něco, s čím nemohu souhlasit a to je zobecňování typu všichni rodejci si musí uvědomit, všichni prodejci se chovají špatně. Podle mého názoru je tohle demagogie. Jak hodláš doložit, že prodejci v obecné rovině postupují nesprávně?
Tom69 píše: Nevim jak casto travis cas na prijmu nektereho servisu, ale zkus se tam nekdy postavit a poslouchat jednotlive zakazniky, udelas si obrazek sam. Neco jineho samozrejme je pokud mam starsi vuz, nektere veci neresim, opravim si je sam a jsem hrdy na sveho milacka. U noveho auta za x stovek tisic korun ale cekas neco vic nez jen zjitovani co vsechno zase nefunguje. Kdyz ti prestanou fungovat po par tisicich km bezpecnostni pasy nebude v tobe hlodat cervik pochybnosti jestli neni napr. chyba i airbagu nebo jaky budes mit pocit kdyz ti pri otaceni neco praska v rizeni, k tomu pripocti ruzne dalsi mene podstatne problemy a budes v situaci kdy si rikas co jsem to koupil.
Tome, Renault je mým koníčkem déle než si myslíš a samotný klub už vedu osm let. za tu dobu jsem vyslechl tisíce různých příběhů a zkazek. Nelze říct, že vše co slyšíš jako tvrzení jedné strany je rovněž obecně platná pravda. Takže znovu opakuji, bez prozkoumání konkrétních případů jsou takové příběhy vhodné než do nějakého více-méně anonymního fóra, kde se jeho účastníci plácají po ramenou a mají silní řeči.
Tom69 píše:
Pak je na miste se ptat, proc vyrobce nechce priznat, ze by mohl existovat nepodareny kousek? Copak je mozne dodrzet 100% kvalitu pokud existuje lidsky faktor, z osobni i profesni zkusenosti vim, ze nic takoveho neexistuje a to ani ve vyrobe, ktera je plne automatizovana.
Jak jsem jiz psal, setkani na zlicine vyplynulo vicemene z diskuze na foru, nikoliv, ze bych neco planoval osobne dlouho dopredu. Pokud budes mit chut, udelej si par minut sveho casu a prijed na misto setkani. Muzeme si spolu promluvit a rad ti odpovim na jakoukoliv otazku.
Neber vyhlasene setkani, jako misto kde se bude pouze plivat spina na neci adresu, jde mi jen o to, sejit se se stejne postizenymi, ale i temi spokojenymi a probrat problem ktery je.

Tom
Jak jsi přišel na to, že výrobce není ochoten cokoliv přiznat? Ty jsi s výrobcem o něčem jednal?

Píšeš, že ti jde o neformální setkání a o diskusi.
Ona se někdy diskuse dá uspořádat pod hlavičkou "Protestní shromáždění" nebo jak píšeš na svých stránkách cit:"Cílem srazu by měla být následně PROTESTNÍ JÍZDA PRAHOU kolem sídla RENAULT ČR"?
Co jako chcete při protestní jízdě prodiskutovat? Tak si představuješ diskusi?
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

wak
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: čtv srp 18, 2005 18:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wak » úte lis 15, 2005 16:50

nerad mudrujem ale pokial ma vyrobok 3 krat tu istu zavadu alebo 4 roznu tak ma zakaznik pravo na vratenie penazi alebo vymena kus za kus a jedno ci sa jedna o topanky alebo mobil alebo auto. Neviem preco to musim dodrziavat ja ked mam obchod a ty velky to dodrziavat nemusia. Zakon je raz dany a pokial ho nedorziava niekto treba na to poukazat.Ani by som sa nesnazil s niekym na nieco dohodnut priamo to podat na sud a uvidi sa kto ma pravdu

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti se servisy autorizovanými“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů