AUTOMAPE, spol. s r.o.

doporučení, kritika, rady kam se obrátit

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

AUTOMAPE, spol. s r.o.

Příspěvek od Anarki » sob zář 10, 2005 19:05

Zdravím všechny :)
Měl jsem prasklé čelní sklo od odskočeného kamínka a taky guma kolem skla (bauser) už ukazovala mezery. Při jízdě kolem autorizovanýho servisu jsem si řek, že to zkusím a když bude cena rozumná tak si tam hodím originálku :lol:
Přeberací technik se na mý auto chvíli díval (všechny značky a popisky mám zahlazený) a podle štítku vyhlásil Renault 5 TL - GTL.
Já oči v dul, zmoh jsem se jen na to že by to mělo být GT Turbo.
Jeho povýšenecká odpověď, u R5 pouze modely s rozšířeními nápravami měly sériově montovaný Turba. To už mi svitlo, že něco není tak jak má a po udělaní 80 km k dalšímu servisu TEMPUS - CAR, s.r.o. jsem dostal správnou odpověď R5 GT Turbo Phase II 1987, dokonce mi dal na vybranou zda nechci repliku skla :shock: originál stál kolem 5 tisíc a replika něco pod dvě tácy, pouze bauser byl drahý jak šlek 1750 Sk.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned čer 25, 2006 21:33

Tak musím říct, že u nich došlo k značnému zlepšení.

Nejenže už uhodli přesný typ mého vozu ale dokonce už bez štítku věděl zjišťovat ceny dílů, stačil mu typ motoru.

Taky díly co jsem si objednal (co jinde než v Renaultu prostě není) a o čem řekli, že možná bude meškat, přišlo na druhý den. A to bez toho abych musel volat, oznámily mi to přes SMS.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » pon čer 26, 2006 14:10

no z toho plyne že s asi ten technik koupil rendlíka :D
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon čer 26, 2006 23:29

Spíš bych tipoval, že podstopily nějaký to školení :)

Taky mi bylo divný, že nepoužívaj Dialogys ale trochu jiný software.
Možná to jeny byla novější verze. Nebo to byla verze s rabatem :lol:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti se servisy autorizovanými“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů